abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76496935
Ik snap uberhaupt niet waarom niet meer mensen winterbanden hebben. Bij temperaturen rond de 3 graden boven nul hebben ze al meer nut dan gewone banden. Het is niet alleen voor sneeuw.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_76497021
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 18:07 schreef kawotski het volgende:
Verplicht iedere autorijder op cursus naar Zweden. pfff, ze geven die rijbewijzen tegenwoordig ook aan iedereen.
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:06:33 #53
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_76497118
ach van de politie hoef je ook niets te verwachten ..
hier een filmpje die iemand heeft geplaatst van eerder deze maand of afgelopen maand.

Gladheid en strooien wel nee geen tijd voor we hebben het al druk zat .
Maar het egvolg is hier goed te zien .. niet alleen fietsers maar ook auto's kunnen behoorlijk glijden

bij ons ook deze maand .... 3 auto's voor de deur blikschade en 1 die totaal los is
politie gebeld en gemeente maar nee we kunnen niet komen wat we hebben het druk .
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_76497171
wat een gejank zeg, krijg echte problemen vriend
pi_76497245
Amsterdam?
Ik zou daar nog niet eens dood aangetroffen willen worden.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_76497375
Aardig rijtje, 31 km

pi_76497409
Het was 39 km toch? Tering zeg, heerlijk
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:20:40 #58
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_76497796
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 18:36 schreef Klummie het volgende:
Altijd lachen met die forensen, ga toch gewoon dicht bij je werk wonen paupers
Eens! Iedereen wil in de provincie wonen en in de stad werken. Elke dag is er daardoor twee maal een complete volksverhuizing. Ondertussen maar klagen over de benzineprijs en nog in te voeren kilometerheffing, te laat komen en nog eerder willen vertrekken ook.
Als het nodig is kan ik te voet/fiets naar mijn werk. Ik denk dat ik dat morgen ook maar ga doen.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:22:25 #59
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_76497883
Ik (Amsterdammert) had een afspraak in Utrecht vanavond. Kon eerst nauwelijks de stad uitkomen en heb vervolgens 35 minuten gedaan over stukje A10 Vu tot afrit Rai (lees 1 afrit!) . Toen maar eraf gegaan en weer naar huis gereden (binnendoor!) Uiteindelijk zo'n 1,5u onderweg geweest, waar je normaal gezien 10 min over doet max. Gekkenhuis!
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_76497963
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:22 schreef Qebbel het volgende:
Ik (Amsterdammert) had een afspraak in Utrecht vanavond. Kon eerst nauwelijks de stad uitkomen en heb vervolgens 35 minuten gedaan over stukje A10 Vu tot afrit Rai (lees 1 afrit!) . Toen maar eraf gegaan en weer naar huis gereden (binnendoor!) Uiteindelijk zo'n 1,5u onderweg geweest, waar je normaal gezien 10 min over doet max. Gekkenhuis!
Waarom heb je het überhaupt geprobeerd?
sig verwijderd door FA
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:24:54 #61
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_76498008
Ook als de A5 (tweede fase) af is zullen er nog files rond Amsterdam staan.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_76498024
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:22 schreef Qebbel het volgende:
Met een Porsche pak je toch gewoon de vluchtstrook?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_76498668
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:57 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

En wie gaat dat betalen?
En welke agent gaat die miljoenen autobanden controleren, of het wel een winterband is? En wanneer?
5 Ferrari's op videoband!
pi_76499333
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:06 schreef RAVW het volgende:
ach van de politie hoef je ook niets te verwachten ..
hier een filmpje die iemand heeft geplaatst van eerder deze maand of afgelopen maand.

Gladheid en strooien wel nee geen tijd voor we hebben het al druk zat .
Maar het egvolg is hier goed te zien .. niet alleen fietsers maar ook auto's kunnen behoorlijk glijden

bij ons ook deze maand .... 3 auto's voor de deur blikschade en 1 die totaal los is
politie gebeld en gemeente maar nee we kunnen niet komen wat we hebben het druk .
Dat filmpje
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_76499445
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:37 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

En welke agent gaat die miljoenen autobanden controleren, of het wel een winterband is? En wanneer?
Bij het krijgen van een aanrijding? Als je dan zomerbanden hebt, dan betaalt de verzekering niets. Simple as that.
pi_76499552
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Bij het krijgen van een aanrijding? Als je dan zomerbanden hebt, dan betaalt de verzekering niets. Simple as that.
Zoals in duitsland is.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:00:15 #67
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_76499868
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Jep, wel simpel inderdaad, spijtig alleen dat winterbanden nagenoeg alleen voordeel geven op sneeuw en ijsoppervlakten. Dat betekend dus dat je 's ochtend -als het flink gesneeuwd heeft- winterbanden moet hebben, en gedurende de dag - als de wegen zijn ingereden- weer snel moet overschakelen op zomerbanden omdat die bij een nat wegdek veel beter zijn. Zal een aardige verzekeringskwestie worden.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_76500266
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:06 schreef RAVW het volgende:

Lol, welkom in 2003.
pi_76500320
sowieso typische figuren zijn dat altijd direct om maatregelen roepen, zoals winterbanden. Dit is een winter die je 1 keer in de 10 jaar ziet. Stockholm stond onderlaatst ook weer helemaal vast en daar hebben ze stuk voor stuk winterbanden.
pi_76500396
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:00 schreef Hukkie het volgende:

spijtig alleen dat winterbanden nagenoeg alleen voordeel geven op sneeuw en ijsoppervlakten.
Wat een slap gezever. Zomerbanden rubber is bij 7 graden celcius en lager over z'n temperatuur marge en ineens veel harder waardoor je grip verliest. Ook op schone wegen. Het is niet alleen profiel wat een winterband maakt, ook de rubbersamenstelling is anders waardoor het bij lagere temperaturen toch zacht blijft en je (meer) grip hebt.
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:14:57 #71
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_76500548
quote:
Zomerband presteert beter
Men heeft ons wijsgemaakt dat de winterband al voordelen heeft bij temperaturen lager dan 7ºC en op nat wegdek. Autobild neemt in haar jaarlijkse winterbandentest steevast ook een zomerband mee en dan blijkt keer op keer dat alle winterbanden per definitie slechter presteren dan de zomerband, tenzij er op sneeuw of ijs wordt gereden. Zie hiervoor het Volkskrant-artikel. Niet voor niets geldt vanaf 1 januari 2008 de Oostenrijkse winterbandenplicht ook alleen bij een besneeuwd of ijzig wegdek.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:30:54 #72
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_76501356
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:08 schreef Guus Muisarm het volgende:

[..]

Lol, welkom in 2003.
kan wel heb niet echt gekeken naar hoe of wat .. maar ik zocht op sneeuw 2009 en ik kreeg deze .. te zien
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_76501585
21.30u en nog steeds 100km file in Nederland.

A1 - 3 km
Amersfoort richting Amsterdam tussen knp. Diemen en knp. Watergraafsmeer 3 km, Vertraging tot 17 minuten

A4 - 5 km
Amsterdam richting Delft tussen knp. De Nieuwe Meer en de Schipholtunnel 5 km

A4 - 2 km
Delft richting Amsterdam tussen Sloten en knp. De Nieuwe Meer 2 km, Vertraging tot 3 minuten

A5 - 3 km
Hoofddorp richting Haarlem tussen knp. De Hoek en knp. Raasdorp 3 km, Vertraging tot 31 minuten

A8 - 6 km
Amsterdam richting Zaandam tussen knp. Coenplein en Zaandijk 6 km

A8 - 3 km
Zaandam richting Amsterdam tussen Krommenie en Oostzaan 3 km, Vertraging tot 7 minuten

A9 - 10 km
Alkmaar richting Amstelveen tussen Beverwijk en knp. Raasdorp 10 km, Vertraging tot 4 minuten, Filelengte neemt af

A9 - 27 km
Diemen richting Alkmaar tussen knp. Holendrecht en de Wijkertunnel 27 km

A10 - 26 km
Ring Amsterdam: Coenplein richting Coenplein tussen Slotermeer en Oostzanerwerf 26 km, Filelengte neemt af

A10 - 15 km
Ring Amsterdam: Watergraafsmeer richting Coenplein tussen Amstel Business Park en knp. Coenplein 15 km, Vertraging tot 1 uur en 42 minuten
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:35:28 #74
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_76501601
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:11 schreef Guus Muisarm het volgende:

[..]

Wat een slap gezever. Zomerbanden rubber is bij 7 graden celcius en lager over z'n temperatuur marge en ineens veel harder waardoor je grip verliest. Ook op schone wegen. Het is niet alleen profiel wat een winterband maakt, ook de rubbersamenstelling is anders waardoor het bij lagere temperaturen toch zacht blijft en je (meer) grip hebt.
10% minder druk geeft ook extra grip.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_76502582
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:14 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Hmm... dat heeft dan ook geen zin met de sporadische en onvoorspelbare sneeuwbuien. Dan heb je net die winterbanden onder je auto gezet, is alles alweer opgeruimd door V&W. Heb je ze er net weer afgehaald, begint het weer te sneeuwen.

Blijft gewoon uitkijken dus en flexibel zijn. Je moet wel gek zijn om tijdens dagen als deze in de spits te gaan rijden zonder dat dit echt noodzakelijk is.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')