quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hhahahahaha, kun je straks niet meer poepen.
Hoe oud ben jij eigenlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:08 schreef kitao het volgende:
mooi , zijn we de 300 al voorbij , kan ik weer veilig posten.
ik krijg trouwens honger van jullie , er is echter alleen droge crackers in huis met wat beleg....
(wanneer komt die griet nou eindelijk eens terug)
Moet je aan Ingetje vragen (vraag meteen om de foto'squote:Op woensdag 6 januari 2010 12:06 schreef nieslief het volgende:
Die sugarscrub was niet voor de bipsebaps he en ook niet voor m'n snufferd toch?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moet je aan Ingetje vragen (vraag meteen om de foto's)
Groene ok ga ik zo doen vanavondquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:11 schreef Greys het volgende:
Niesje, de sugarscrub (heb je de groene of de witte? maakt niet uit verder, maar gewoon nieuwsgierig!) daar moet je een stukje afbreken en als je dan aan het douchen bent stap je onder het water uit en doe je lekker (niet te hard!!!) scrubben met dat spul. Niet met dat hele ding onder de douche gaan staan want dan is hij zo weggesmolten.
Ik zou m in een plastic zakje doen, goed verpulveren, en dat in een bakkie doen, en elke keer een schepje uit het bakje nemen als je wil scrubbenquote:
HEt is al een beetje pulverquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou m in een plastic zakje doen, goed verpulveren, en dat in een bakkie doen, en elke keer een schepje uit het bakje nemen als je wil scrubben
quote:
Bipsebaps kun je ermee raggelen, maar snuffert zou ik zeker niet doen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:06 schreef nieslief het volgende:
Die sugarscrub was niet voor de bipsebaps he en ook niet voor m'n snufferd toch?
Succes ermee!quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:35 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb ook nog 2 sugarscrubs klaarliggen hier, ik ga er zometeen maar eens 1 proberen
Ik zal er op lettenquote:Op woensdag 6 januari 2010 @ 12:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Succes ermee!
Zolang je ze niet onder water houdt kun je er naar hartelust mee experimenteren.
Bedoel je maximum?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:47 schreef Ml-etje het volgende:
Joehoeeee !!! We mogen iig voor 50 euro halen!!!Ik ga kijken of dat vanmiddag nog lukt en anders morgen
![]()
Het filliaal bepaald zelf het aantal maar 50 euro was het minimum, sorry Cat ze wilden het maar eenmalig doen
Nee zij (hoofdkant) wilden 50 euro maar het filiaal bij ons mag dat natuurlijk verruimen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bedoel je maximum?
En heeft het nog zin dat ik naar mijn filiaal bel of is dit wat ze landelijk willen verkopen in één keer?
Envoor het resultaat van je inspanningen natuurlijk!
![]()
Dan ga ik ze straks nog even bellen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee zij (hoofdkant) wilden 50 euro maar het filiaal bij ons mag dat natuurlijk verruimen.
Je kan het altijd proberenze kennen DTH wel.
He? Das vrumd.. In zoverre, ik weet dat ze hier in 't durp ook een ijsbaan hadden, en ze zaterdag de machines 'omgedraaid' hebben, dus dat ze idd warmte over de baan gooien ipv kou. Volgens mij zijn ze die al aan het afbreken, als ie niet al weg is.quote:
quote:
joa...primaquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:17 schreef nieslief het volgende:
Het ruikt allemaal zo lekker, vooral die vanillezeep ruikt heerlijk. Een beetje ouderwets
Nokwanda da's toeval ik heb net de rapporten binnen van de heren en ik wou je wat vragen ik pm je ok?
Wat gek, het vriest buiten en de ijsbaan smelt niet, ik snap er helemaal nix van.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wat gek, het vriest buiten en de ijsbaan smelt niet, ik snap er helemaal nix van.
Nee hoor ik was even Nok aan het pm'enquote:
blankyquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:37 schreef Bamba het volgende:
. Ik zit hier lekker onder een dekentje op de bank
Goed idee, ik ga zo lekker mijn housepak aantrekken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:37 schreef Bamba het volgende:. Ik zit hier lekker onder een dekentje op de bank
housepak?:')quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Goed idee, ik ga zo lekker mijn housepak aantrekken.
Je bent toch niet ziek Bamba?
Wat een bende hequote:Op woensdag 6 januari 2010 13:38 schreef Qwea het volgende:
http://www.noordhollandsd(...)n-niet-meer-strooien
ik zweer het je, voor de praxis, is NIET te rijden. En bij ons voor ook nietquote:
En vanavond of morgen volgt de rest van Nederland met dezelfde ellende ben ik bangquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:38 schreef Qwea het volgende:
http://www.noordhollandsd(...)n-niet-meer-strooien
Ja ik ook..quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:43 schreef Bamba het volgende:
Nee hoor, ben niet ziek. Heb het gewoon koud.
Whut?! Maar hoe kan dat nou?!quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:52 schreef ferrari_rood het volgende:
de DA heeft gebeld. Om 16:00 mogen wij Rossi ophalen. Hij had verdacht weefsel gezien en maar meteen wat weggehaald. Op zijn linkernier zitten cystes. Waarschijnlijk wordt een kijkoperatie geadviseerd en dit gaan we zeker doen. De DA denkt aan hetzelfde als Snowy een darmtumor dus
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:52 schreef ferrari_rood het volgende:
de DA heeft gebeld. Om 16:00 mogen wij Rossi ophalen. Hij had verdacht weefsel gezien en maar meteen wat weggehaald. Op zijn linkernier zitten cystes. Waarschijnlijk wordt een kijkoperatie geadviseerd en dit gaan we zeker doen. De DA denkt aan hetzelfde als Snowy een darmtumor dus
Jeetje, wat een ellende weer zegquote:Op woensdag 6 januari 2010 @ 13:52 schreef ferrari_rood het volgende:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Whut?! Maar hoe kan dat nou?!
Jemig f_r wat erg, ik ga heel erg hard duimen op een goede afloop hoor
Ow, hier geen problemen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:50 schreef nieslief het volgende:
Oh-Oh ik probeer jouw filmpje te kijken met die schoentjes maar daar loopt van alles op vast.
Begrijp ik hieruit dat je bestelling binnen is?quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:39 schreef Greys het volgende:
Lush Lush bjoeeeeeeeeeetiefoel Lushhhhhhh
Laat de doos even dicht, ben maar eventjes thuis, vanavond laat maar eens doen!
Kun je er nu eigenlijk nog iets mee? Of betekent dit eigenlijk gewoon het einde?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:02 schreef ferrari_rood het volgende:
De DA's hebben samen overleg en vanmiddag hoor ik wel hoe het plan van aanpak is. Ik hoop stiekem dat ze het verkeerd gezien hebben. Maar zowel mijn vriend als ik weten het eigenlijk wel. Ik ga Rossi zeker vertroetelen hij slaapt vannacht maar mooi bij ons.
Hè gatver wat een naar bericht. Sterktequote:Op woensdag 6 januari 2010 13:52 schreef ferrari_rood het volgende:
nee toch?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kun je er nu eigenlijk nog iets mee? Of betekent dit eigenlijk gewoon het einde?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 @ 14:00 schreef Cat22 het volgende:
F_R: wat vreselijk!![]()
(dit keer goede smiley?
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Nu loop ik op de zaken vooruit maar goed. Ik denk dat het eraan ligt wat eruit de kijkoperatie komt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kun je er nu eigenlijk nog iets mee? Of betekent dit eigenlijk gewoon het einde?
Ben wel benieuwd wat die fokker hier weer op gaat zeggen, jaquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Is Rossi net zo ziek als Snowwy was dan?
Dat is me ontgaan, sorry.
Wat een ellende zeg, en wat een rotfokker zeg
Ik vind het zo gek, hoe kan dat nou?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Nou inderdaadquote:Op woensdag 6 januari 2010 @ 14:15 schreef oh-oh het volgende:
ja halfbroertjesquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vind het zo gek, hoe kan dat nou?
Zijn Snowy en Rossi ook familie van elkaar?
Ik heb weinig verstand van kanker, maar is deze vorm dan ook erfelijk? Moet dan toch wel.quote:
Dat kan dan dus echt geen toeval zijn, er moet dan toch echt iets heel erg mis zijn in die lijnquote:
Volgens mij had die fokker gezegd dat het in de vader zat en nu een andere vader. Of moeder en nu een andere moeder.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat kan dan dus echt geen toeval zijn, er moet dan toch echt iets heel erg mis zijn in die lijn
Dat lijkt mij ook jaquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat kan dan dus echt geen toeval zijn, er moet dan toch echt iets heel erg mis zijn in die lijn
Dat wilde ik ook nog zeggen ja, dan moeten er toch meer gevallen zijnquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Idd een andere vader. Ik heb nog gezocht naar mensen die daar een katje vandaan hebben maar heb ze nog niet kunnen vinden
Dat begrijp ik. Die cysten bij de nieren waren wel al definitief?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga er ook vanuit dat dit geen toeval is. Mensen kunnen ook op jonge leeftijd kanker krijgen. Maar als dit 2x in de familie is is het vaak toch iets erfelijks. Ik laat het contact met de fokster dit keer aan vriend over. Maar ik wil eerst duidelijkheid.
ow een meisje gefeliciteerdquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:22 schreef Ingetje79 het volgende:
ff snel van af het werk...
Wat erg F_R, arme Rossi en arme jullie.
Hopelijk vanmiddag toch goed nieuws van de DA's![]()
En beetje raar in de zelfde post, maarvoor Morrie!
Een meisje
Hier niet hoor. Allemaal jongens en nog meer jongens. Er zijn er nu weer drie zwanger waarvan 1 in ieder geval een jongen maar ik mag toch hopen dat ik binnenkort roze mutsjes mag prutsen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ow een meisje gefeliciteerd
ligt het an mij of of worden er veel meiden geboren?
Ik eet even, loop even met man naar de garage en dan ga ik je uitgebreid beantwoordenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:30 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nee hoor ik was even Nok aan het pm'en
Doe maar rustig aan hoor, volgens mij was het ook nog wel een verwarrend verhaal maar ja zo voelt het nu ook even.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik eet even, loop even met man naar de garage en dan ga ik je uitgebreid beantwoorden
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:35 schreef Maes het volgende:
Ik ben mijn vrije dag aan het verlummelen
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:35 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Mn lekkerste bento tot nu toe
Couscous met shoarma, feta/paprika salade, citroen voor over de couscous en tutti fruttiquote:
Oh ik vind m zalig, ben al aan mn derde zak bezigquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:39 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, dat ziet er echt heeeerlijk uit![]()
Linksboven feta met gele paprika en ui? Mjam!
Ik vond de Tutti Frutti wat tegenvallen eigenlijk hier. Alleen die grote oranje dingen zijn lekker, die kleine oranje niet zo en die pruimen eigenlijk ook niet
Uitgestalde Lush foto's graag!quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:35 schreef Maes het volgende:
Ik ben mijn vrije dag aan het verlummelen
Heb gister hier de appeltjes en die grote oranje dingen er uit gegeten en de rest maar weggegooidquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik vind m zalig, ben al aan mn derde zak bezig![]()
Ik ga echt een joekel van een zak couscous halen, ik ga op couscousdieet![]()
Comandantquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Uitgestalde Lush foto's graag!
Ik wil weten wat je kado hebt gekregen aan spulletjes!
Dus een aparte foto met wat je besteld hebt (bevestigingsmail er bij) en dan nog een aparte foto van wat je er nog bij hebt. Please pretty please!
Thirdedededededed......quote:
gebakken wormenquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:35 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Mn lekkerste bento tot nu toe
Geweldig! Ik heb de doos in de kast op de overloop gezet en het ruikt er heerlijk. Ik heb gebadderd met iets schuimend roods, was niet onaangenaamquote:
Of je al bent wezen winkelen wil ik wetenquote:
Welke rode schuim?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:42 schreef Maes het volgende:
[..]
Geweldig! Ik heb de doos in de kast op de overloop gezet en het ruikt er heerlijk. Ik heb gebadderd met iets schuimend roods, was niet onaangenaam
ik ga zoquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of je al bent wezen winkelen wil ik weten
Ik heb nog nooit een commandant please pretty please horen zeggenquote:
En cocos haarspuldingesen!quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ga zoheb nu een lijst met te halen dingen, digitale decoder, ectoplasma, boekje, cdtje
en eigenlijk ook nog een paar stoeptegels voor m'n geluidsinstallatie, maar dat word denk ik een andere keer
Ruby Red Slippers is lekker!quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:47 schreef Maes het volgende:
Oh dat rood was ruby red slippersLeuk ook op de pakbon, mijn spulletjes zijn picked by Tonnie (met de hand geschreven
)
Ik zag nog ergens langskomen dat je eenquote:Op woensdag 6 januari 2010 @ 14:55 schreef Morretje het volgende:
Er worden gemiddeld meer jongetjes dan meisjes gemaakt. Maar meiden zijn sterker en genetisch minder kwetsbaar dus aan het einde van de zwangerschap is de verhouding weer 50/50. Met de incidentele uitschieters per periode natuurlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:55 schreef Morretje het volgende:
Oh nee F-R.. Dat klinkt toch echt niet goed zeg. Laten we eerst maar duimen op 'alleen' cystes dan, hoewel dat ook nog vast wel gevolgen heeft.
![]()
Dank je Ing![]()
En Nies, het lijkt wel inderdaad, alsof er soms meer meisjes dan jongens worden geboren, maar volgens mij is het landelijk bijna 50%, altijd.
En Maes aan de Lush..En genieten van je vrije dag!
![]()
U weet zoveelquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er worden gemiddeld meer jongetjes dan meisjes gemaakt. Maar meiden zijn sterker en genetisch minder kwetsbaar dus aan het einde van de zwangerschap is de verhouding weer 50/50. Met de incidentele uitschieters per periode natuurlijk.
Niet slecht voor een puber, toch?quote:
Och goed vertroetelen hoor. en sorry ik weet echt niks hieroverquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:53 schreef tirannetje24 het volgende:
Ik kom hier maar even mn vraag stellen want het is een beetje nutteloos om daar een nieuw topic voor te openen!
Poes is vandaag gesteriliseerd. Echt super zielig loopt ze er nu bij![]()
En een beetje dufjes! Het was een flinke ingreep voor een sterilisatie omdat ze ook de hele baarmoeder eruit hebben gehaald.
Poeslief is nml al bijna 7 dus relatief laat om te laten steriliseren.
waarom zo laat? Poes is een heilige birmaan en toen we haar kochten wilden we er ook mee gaan fokken. Door omstandigheden nooit gedaan. Daarna paar keer wat ziek geweest waardoor ze ook niet gesteriliseerd kon worden. En nu dus wel.
Gelukkig geen krolsheid meer, want dat was er de afgelopen 2 weken wel! En dat is toch best wel heel vervelend voor haar en mij.
Nu dus rustig aan wakker beetje meer wakker laten worden. Ze kijkt echt heel zielig. Zal dr straks met wat lekker voer verwennen iig.
Maar nu een vraagje! Hopelijk loopt er een dierenarts rond hier...
De kosten van de dierenarts waren niet misselijk... 232 euro!![]()
Jah! NOu ik wist dat het duur zou worden maar dit kwam bijna 50e duurder uit dan de offerte.
En het verschil met de offerte is de Antisedan per 10ml. Op de offerte was deze begroot met 0,05 eenheden. En of de factuur met 1,5 eenheid. Wat doet dit spul en wat is een gemiddeld tarief voot Antisedan per 0,05 eenheid? Iemand een idee? Want vond het wel een enorm verschil.
De dierenarts was weer met een andere operatie bezig dus die kon me helaas niet te woord staan nu, vandaar mijn vraag...
Iemand een idee?
Ik zat die link ook even door te lezen en mijn conclusie is dat het een medicijn is dat ervoor zorgt dat ze uit de verdoving komt (dat ze weer wakker wordt) en gezien haar leeftijd denk ik dat ze daar mee moeite mee heeft gehad en dus meer nodig heeft gehad. Het beste kun je eigenlijk toch even gaan vragen aan de DA waarom ze die hogere hoeveelheid heeft gekregen dan op voorhand aangegeven is. Zou wel fijn zijn om voor een (hopenlijk komt die niet) volgende operatie te weten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:02 schreef tirannetje24 het volgende:
@cat22: Ik wist dat het duurder dan normaal zou uitvallen. Normale sterilisatie zou 108 euro zijn en omdat ze wat ouder was moest ook haar baarmoeder eruit en die kosten lagen op 82 euro. Dat maakt dus nog geen 232 euro, vandaar dat ik ook best schrok...
@nieslief: nou goed weet ik nog niet... ze is echt heel duf en kijkt duf uit haar ogen. Maar een narcose is natuurlijk wel een aanslag op je lijf. Dus dat kan best! Ze zit heel zielig op de grond en wilt niet eens in dr mandje. Ik zal zo eens een foto maken hoe zielig ze kijkt.
@Morretje: ja die link had ik ook al gevonden. Daar staat iets over 2,5 of 5 maal de dosering van een medicijn. Maar dat zijn 2 verschillende soorten... en weet ook niet hoe het met die eenheden zit enzo...
Ah, oké. Wel verstandig dat de baarmoeder meteen verwijderd is. Want op oudere leeftijd kunnen poezen daarin kanker ontwikkelen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:02 schreef tirannetje24 het volgende:
@cat22: Ik wist dat het duurder dan normaal zou uitvallen. Normale sterilisatie zou 108 euro zijn en omdat ze wat ouder was moest ook haar baarmoeder eruit en die kosten lagen op 82 euro. Dat maakt dus nog geen 232 euro, vandaar dat ik ook best schrok...
@nieslief: nou goed weet ik nog niet... ze is echt heel duf en kijkt duf uit haar ogen. Maar een narcose is natuurlijk wel een aanslag op je lijf. Dus dat kan best! Ze zit heel zielig op de grond en wilt niet eens in dr mandje. Ik zal zo eens een foto maken hoe zielig ze kijkt.
@Morretje: ja die link had ik ook al gevonden. Daar staat iets over 2,5 of 5 maal de dosering van een medicijn. Maar dat zijn 2 verschillende soorten... en weet ook niet hoe het met die eenheden zit enzo...
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:05 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik zat die link ook even door te lezen en mijn conclusie is dat het een medicijn is dat ervoor zorgt dat ze uit de verdoving komt (dat ze weer wakker wordt) en gezien haar leeftijd denk ik dat ze daar mee moeite mee heeft gehad en dus meer nodig heeft gehad. Het beste kun je eigenlijk toch even gaan vragen aan de DA waarom ze die hogere hoeveelheid heeft gekregen dan op voorhand aangegeven is. Zou wel fijn zijn om voor een (hopenlijk komt die niet) volgende operatie te weten.
Daar gaan we weer!quote:Voorwaarschuwing voor extreem weer
Een gebied met zware sneeuw(buien) boven Noord-Holland en het noorden van Zuid-Holland trekt langzaam zeer langzaam naar het zuidoosten. Vooral de Randstad en de gebieden rond het IJsselmeer moeten tijdens de avondspits rekening houden met gladheid op uitgebreide schaal.
Ijs moest toch 20cm zijn op de Waddenzee en daar waren ze nog lang niet?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:13 schreef Greys het volgende:
De Waddenzee is bevroren!![]()
Enneh...
[..]
Daar gaan we weer!
Ja jelly en ik heb ook nog jelly in een monstertje dus dat wordt glibberen onder de douchequote:Op woensdag 6 januari 2010 15:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh en je zwarte bakje ( zit daar nu een jelly in? Dat heb ik nog nooit gezien in een zwart bakje gezien) , die moet je sparen, als je dr 5 hebt kun je ze in de winkel inleveren voor een vers gezichtsmasker
Mijn Jelly van vorige keer zat ook al in een klein zwart potjequote:Op woensdag 6 januari 2010 15:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh en je zwarte bakje ( zit daar nu een jelly in? Dat heb ik nog nooit gezien in een zwart bakje gezien) , die moet je sparen, als je dr 5 hebt kun je ze in de winkel inleveren voor een vers gezichtsmasker
Bakje ieg bewaren dusquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:15 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja jelly en ik heb ook nog jelly in een monstertje dus dat wordt glibberen onder de douche
Ik heb alleen nog maar jellies in doorzichtige bakjes gehadquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn Jelly van vorige keer zat ook al in een klein zwart potje
Veel kleiner potje dan van de Dream Cream enzo hoor!
Ik las dit even gauwquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ijs moest toch 20cm zijn op de Waddenzee en daar waren ze nog lang niet?
Auch... sterkte daarboven.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:13 schreef Greys het volgende:
De Waddenzee is bevroren!![]()
Enneh...
[..]
Daar gaan we weer!
Is dat niet die zeep.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:17 schreef Cat22 het volgende:
Mooie buit Maes!En wat lekker veel proefjes!
Wat is die mooie roze bruisbalbloem die in het midden ligt?![]()
En de Sweetie Pie in een zwart bakje? Da's handig zeg. En idd later in te leveren voor een masker.
Ik zou trouwens je adres en dergelijke even uit de pakbon strepen.
Dat zou je wel willen, zo'n blok CTL.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is dat niet die zeep.
Cherry Tree lane of zo, die hebben ze wel es in zo een uitvoering toch?
Laaaat maar, die zijn kleiner die zeepjes![]()
Nou ik niet, vieze bloemetjesstinkzeepquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen, zo'n blok CTL.
Die drie kleinere bruisballen heb je inderdaad kado (kijk maar, die roze met die bloemetjes had je zelf besteld, maar daar heb je een grote en een kleinere vanquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:21 schreef Maes het volgende:
Ik heb volgens mij 3 bruisballen en nog 3 dingen in plastic verpakt cadeau gekregen en dan de proefmonstertjes nog
Nice!quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:21 schreef Maes het volgende:
Ik heb volgens mij 3 bruisballen en nog 3 dingen in plastic verpakt cadeau gekregen en dan de proefmonstertjes nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Een duidelijk geval van: 'het is jouw schuld' blik.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:25 schreef tirannetje24 het volgende:
Zielige Nala na sterilisatie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou even gebeld met de dierenarts, ze had tijd. Ze hadden een fout gemaakt met de factuur althans met het aantal eenheden. Ik had zelf wat over het hoofd gezien :$ Want ze hadden nog een aanvullend bloedonderzoek gedaan. En die kosten had ik over het hoofd gezien.
Dom dom dom.
Maar die 1,5 Antisedan moest 0,15 zijn. Dus dat was ook een foutje maar dat maakte voor het bedrag niks uit.
Dan verneukt jouw camera de kleuren echt!quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:30 schreef oh-oh het volgende:
Cat als dat de avobath is gok ik dat de mijnes dr ook een is maar dan een joekel
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:25 schreef tirannetje24 het volgende:
Zielige Nala na sterilisatie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou even gebeld met de dierenarts, ze had tijd. Ze hadden een fout gemaakt met de factuur althans met het aantal eenheden. Ik had zelf wat over het hoofd gezien :$ Want ze hadden nog een aanvullend bloedonderzoek gedaan. En die kosten had ik over het hoofd gezien.
Dom dom dom.
Maar die 1,5 Antisedan moest 0,15 zijn. Dus dat was ook een foutje maar dat maakte voor het bedrag niks uit.
Ja, die zeepjes, Mmmm heerlijk!quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:44 schreef nokwanda het volgende:
Ha! Jullie zijn ook al bezig met lichamelijke dingetjes. Heb hier net ook een lekker lange douche genomen. Haar geverfd, gezichtsmaskertje, douchen met een thijmzeep die ik in Carcasonne heb gekocht en daarna nog met Karma, ingesmeerd met een massagebar
Ik riek weer verrukkelijk.
Je pakket is gepost vandaagquote:
Oooh, prachtig zeg, die vachtquote:Op woensdag 6 januari 2010 @ 15:37 schreef tirannetje24 het volgende:
dank je MissBliss, ze is naast mooi ook echt een schatje en een aandachtsbeestje. Altijd verplicht op schoot, mauwen, knuffelen en ook echt aandacht vragen! en ze stopt niet voordat ze het krijgt
Hier nog wat Nala's uit beter tijden
Onder de boom
[afbeelding]
gewoon lief:
[afbeelding]
Bed:
[afbeelding]
Lief slapen:
[afbeelding]
het is dat ik normaal geen tijd heb anders zou ik echt vaker langskomen om te kletsen enzo.
Nu ben ik ziek thuis (griep enzo) dan is het makkelijk bij te benen. Maar vanaf kantoor lukt het me echt niet...
En s avonds thuis ben ik gesloopt van het reizen/werken en wilt poes aandacht en vriendlief aandacht...Dus weinig internettijd @home...
Oh F_R, wat vreselijk, Kwam Rossi uit hetzelfde nest?quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Foto's ! Ik heb je ge pm edquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik had vandaag trouwens echt de lekkerste bento tot nu toe
Wat is Nala een mooie poes!quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:37 schreef tirannetje24 het volgende:
dank je MissBliss, ze is naast mooi ook echt een schatje en een aandachtsbeestje. Altijd verplicht op schoot, mauwen, knuffelen en ook echt aandacht vragen! en ze stopt niet voordat ze het krijgt
Hier nog wat Nala's uit beter tijden
Onder de boom
[ afbeelding ]
gewoon lief:
[ afbeelding ]
Bed:
[ afbeelding ]
Lief slapen:
[ afbeelding ]
het is dat ik normaal geen tijd heb anders zou ik echt vaker langskomen om te kletsen enzo.
Nu ben ik ziek thuis (griep enzo) dan is het makkelijk bij te benen. Maar vanaf kantoor lukt het me echt niet...
En s avonds thuis ben ik gesloopt van het reizen/werken en wilt poes aandacht en vriendlief aandacht...Dus weinig internettijd @home...
Lekkerquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik wilde net even een halfuurtje op bed gaan liggen wegens moe en koud, zie ik dat er een kat op het bed heeft gekotst.![]()
Dat werd dus bed afhalen en in de was doen in plaats van eventjes liggen.
Wat leuk, een kleine meid! Geweldig, ga lekker genieten Mor!quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:55 schreef Morretje het volgende:Oh nee F-R.. Dat klinkt toch echt niet goed zeg. Laten we eerst maar duimen op 'alleen' cystes dan, hoewel dat ook nog vast wel gevolgen heeft.
![]()
Dank je Ing![]()
En Nies, het lijkt wel inderdaad, alsof er soms meer meisjes dan jongens worden geboren, maar volgens mij is het landelijk bijna 50%, altijd.
En Maes aan de Lush..En genieten van je vrije dag!
![]()
Foto staat dr al , die ben je vast wel tegengekomen ondertussen toch?quote:
Ow, bummer!quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik wilde net even een halfuurtje op bed gaan liggen wegens moe en koud, zie ik dat er een kat op het bed heeft gekotst.![]()
Mag ik even bij jou onder de wol opwarmen dan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik denk dat ik ook maar ff onder de wol kruip, ben zooo koud en nog steeds hoofdpijn
Als je belooft niet te snurken of windjes te laten onder het dekbedquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Mag ik even bij jou onder de wol opwarmen dan?
Mmmmm, lekker veel zeg!quote:
Geen haarbal, ook niet zoveel gelukkig, maar niet lekker om in te gaan liggen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, bummer!
Haarbal of echt zieke poes?
Ik ga dadelijk naar huis, eens kijken hoe knullie eraan toe is.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:21 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb inecto kokoszooi gehaald![]()
ik voel me een beetje gay nu
volgens mij had ze geen ziekenquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, bummer!
Haarbal of echt zieke poes?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als je belooft niet te snurken of windjes te laten onder het dekbed
een soort vsn tube en het is condiitioner / haarmasker ofzo, iig het moet na het douchen erin en dan weer eruitquote:
quote:
DIE IS GODDELIJKquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:21 schreef DeZwabber het volgende:
Goed gedaan! En nu voor- en na foto's maken he?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:21 schreef DeZwabber het volgende:
Ik houd veel van mijn katten maar zou ook niet vrijwilllig in hun kots gaan liggen nee.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Geen haarbal, ook niet zoveel gelukkig, maar niet lekker om in te gaan liggen.
Geen idee wie het gedaan heeft ook. Maar ze zien er geen van allen ziekig uit.
Mooie dame! Vertroetel haar maar lekker.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:33 schreef tirannetje24 het volgende:
ze mauwde ook echt zielig toen ik wegging omdat ik dr daar achterliet. Alsof ze 'weer' in de steek werd gelaten
Ze heeft een jaar door omstandigheden nml bij mn ouders gewoond. Maar nu hoeft ze gelukkig nooit meer weg
Nee ze zit uit zichzelf rechtop. Maar meer dan dat is het ook niet hoor. Sinds dat ze thuis is zit ze in deze houding op die plek in huis. Hopelijk gaat ze straks lekker liggen in dr mandje enzo!
En idd, gelukkig is die fout niet op poes gemaakt! Dan zou ik echt kei hard janken
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:27 schreef Ml-etje het volgende:
![]()
kofferbak met Gourmet hier
bij de plaatselijke netto is niets meer te halen dan 3 tredes
![]()
Heerlijk! Dat word een druk weekend!quote:
Tja, daar kun je alleen maar op zeggen: Shit happens.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
Toiletbezoekje?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik kan nu niet wegglippen om te bellen.
http://www.dierenthuis.nl/nl/video/videodetail.php?video_id=28quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens, wat voor dingen zijn er nodig in het dierenthuis?
Jeeeeej!quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:27 schreef Ml-etje het volgende:
![]()
kofferbak met Gourmet hier
bij de plaatselijke netto is niets meer te halen dan 3 tredes
![]()
Van die onderleggers, handschoenen, wasmiddel, keukenrollen, fleece dekens, kluifjes, ect.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens, wat voor dingen zijn er nodig in het dierenthuis?
barf happensquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:30 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, daar kun je alleen maar op zeggen: Shit happens.
Ow Ingetje het is wel een kofferbak vol maar voor "maar" 58 euro, hij had niet meer..quote:
Wat bedoel je met onderleggers?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Van die onderleggers, handschoenen, wasmiddel, keukenrollen, fleece dekens, kluifjes, ect.
Ik weet dat ze iig die 1ste hard nodig hebben!
He getver bah wat naar. Zal vast een eenmalige actie zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Geen haarbal, ook niet zoveel gelukkig, maar niet lekker om in te gaan liggen.
Geen idee wie het gedaan heeft ook. Maar ze zien er geen van allen ziekig uit.
Het zal toch wel goed gegaan zijn met Satsu toch?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:18 schreef Cat22 het volgende:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:26 schreef Cat22 het volgende:
DHL: delivery failed.Ik weet dat ik niet thuis ben maar had potdomme een brieffie opgehangen.
Normaal kijken ze ook niet zo nauw.
Is toch bijna 200 blikjesquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow Ingetje het is wel een kofferbak vol maar voor "maar" 58 euro, hij had niet meer..
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat bedoel je met onderleggers?.
He goddomme, had ik dat maar eerder gewetenquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is toch bijna 200 blikjes![]()
C_C: van die celstof matjes, die incontinente ouderen in bed hebben liggen.
Jaaa zwangere vrouwen hebben dat ook in hun kraampakket zitten. En dan moet je naar het ziekenhuis wat moet je dan met die dingenquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is toch bijna 200 blikjes![]()
C_C: van die celstof matjes, die incontinente ouderen in bed hebben liggen.
Gos, wat fijn dat er zo iets bestaat, maar je snapt al die mensen niet, die hun dieren zo afdankenquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
http://www.dierenthuis.nl/nl/video/videodetail.php?video_id=28
En dan vanaf 6 minuut 10 ongeveer, dan komt de verlanglijst.
Het stuk er voor zou ik zeker niet gaan kijken
Kun je de planning zelf niet es bellen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:43 schreef Strega het volgende:
Nou, als ik kijk wat er voor weer verwacht word.... dan verwacht ik eigenlijk niet dat mijn ziekenhuis oproep snel komt. Traumatologie en gladheid en veel ongelukken? Lijkt me geen goede combi
mwah lenen dan, ik denk dat ze best terug mogen na gebruikquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Die matjes zijn trouwens nog best prijzig, dus ik denk niet dat het op prijs gesteld wordt als ze worden gejat
Och, ik wacht nog maar even af, zie er best wel tegen opquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kun je de planning zelf niet es bellen?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Die matjes zijn trouwens nog best prijzig, dus ik denk niet dat het op prijs gesteld wordt als ze worden gejat
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow Ingetje het is wel een kofferbak vol maar voor "maar" 58 euro, hij had niet meer..
Welke zeep is dat dan? Alléén geel?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:53 schreef Ingetje79 het volgende:
In m'n Lushpakket zat ook een groot geel stuk zeep met fruitgeur.
Die is echt zoooo lekker
De Miranda???quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:53 schreef Ingetje79 het volgende:
In m'n Lushpakket zat ook een groot geel stuk zeep met fruitgeur.
Die is echt zoooo lekker
Als ik zie waar 'ie af en toe meer naar huis komt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar het is toch nog lang geen zaterdag?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, ik ga vanavond eerst zusje ff bellen wat ze wil zaterdag; het weer is niet al te best he?
Hoe de wegen daar int Zuiden zijn weet ik niet....
Nee, dies Groen met Roodquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke zeep is dat dan? Alléén geel?
Jouw eigen bestelling had Miranda als zeep en dat was een meerkleurenzeep volgens mij.
Bananamoon misschien?
Nee, hij zat verpakt in dat Happy-pakketquote:
Nee, maar we moeten wrs. met haar auto.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar het is toch nog lang geen zaterdag?
Misschien is de sneeuw dan al goed weg van de wegen.
Weet het niet hoor, wat er verwacht wordt voor het weekend eigenlijk
Waarom reageert niemand hier op?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
He goddomme, had ik dat maar eerder geweten. Die kan ik in bulkvorm meejatten van m'n werk. Als ik ze nou meeneem, kan ik ze bij jullie krijgen voor zaterdag?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:49 schreef Ingetje79 het volgende:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:59 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Waarom reageert niemand hier op?
Ooohh dat had ik helemaal niet gezien. Nu snap ik de jat opmerking ookquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:59 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Waarom reageert niemand hier op?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik PM je vanavond later even over hoe laat en wat morgen, maar komt goed!
En ik kijk zo ook nog even naar jouw voorstel, volgens mij kan dat wel hoor! Kan hier wat lastig PMs bekieken, maar ga zo een poging wagen! Fijn dat je het wilde halen joh!
PM me even je rekeningnummer, dan maak ik die 58 euro naar je over. Dan doneer ik dat aan DTH.
Of wilde je een deel daarvan nou zelf geven? Want dan ga ik morgen ook nog even voor een kleiner bedrag wat kluiven bij de dierenwinkel scoren hier.
Oh en Ing, jij en zussie wilden ook nog Gourmet toch?
Ging je dat zelf halen of wilde jij dat van Ml-etje? Dan haal ik anders wel voor het hele bedrag kluiven bij de dierenwinkel, kan ook nog.
Ik ga in elk geval de blikjes bij Mletje ophalen morgen en hoe wie wat geeft moeten we maar even kijken!
Dank je voor het regelen en bellen en halen Mletje!
Excuse me, ik lees gewoon niet goed.quote:
Whehehequote:Op woensdag 6 januari 2010 17:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Excuse me, ik lees gewoon niet goed.
Ik dacht dat Clumsie het over de blikjes gourmet had.
*schuift het af op vermoeidheid*
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zal me nog eens ergens mee bemoeien.![]()
Het is een rund hermafrodietquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
kan iemand mij uitleggen waarom de stier uiers heeft, het is een mannetje dus he in de serie
[ afbeelding ]
wat een kuttekenfilm
Deja vuquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
kan iemand mij uitleggen waarom de stier uiers heeft, het is een mannetje dus he in de serie
[ afbeelding ]
wat een kuttekenfilm
ja maar die zou dus alletwee moeten hebben, waarom heeft hij dan wel tieten maar geen leuter?quote:
serieus?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Deja vu
Hier hebben we het toch al eens precies hetzelfde over gehad hier?
Echt, inclusief dat plaatjequote:Op woensdag 6 januari 2010 17:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
serieus?![]()
het stond net aan, mijn zusje voelde zich melig
Dat even een tukkie doen was nou juist mijn goede plan voor vanmiddag.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:12 schreef Bamba het volgende:
Ik ging daarstraks "eventjes" m'n ogen dichtdoen op de bank. Werd ik ruim anderhalf uur later wakker![]()
. Weg goede plannen voor de middag
Euh euh....die zit verstopt?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar die zou dus alletwee moeten hebben, waarom heeft hij dan wel tieten maar geen leuter?
Hadden we maar geruild! Dan had ik nog iets in het huishouden kunnen doenquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat even een tukkie doen was nou juist mijn goede plan voor vanmiddag.
over donald duck gesprokenquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:15 schreef DeZwabber het volgende:
maar echt he, als je dan geen leuter onder een stier wilt tekenen oke, kan ik begrijpen
maar laat het dan gewoon weg, werkte ook prima voor donald duck en talloze anderen
Als je met mij had geruild was er van dat huishouden ook niks terecht gekomen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:18 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hadden we maar geruild! Dan had ik nog iets in het huishouden kunnen doen
http://www.lush.co.uk/index.php?page=shop.product_details&product_id=450&category_id=&flypage=flypage.tpl&option=com_virtuemartquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:12 schreef Greys het volgende:
HIER kan je de spullen zien die er in jouw pakket zaten Ing. Welke is het?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Die matjes kan ik zo meenemen hoor. Zéker als ik uitleg waar het voor is.
Heb je PM net beantwoord. Hoop dat het duidelijk is. Het is wel veel.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:34 schreef nieslief het volgende:
[..]
Doe maar rustig aan hoor, volgens mij was het ook nog wel een verwarrend verhaal maar ja zo voelt het nu ook even.
Handschoenen neem ik al mee, als die tenminste op tijd geleverd worden, ze zouden er morgen moeten zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:55 schreef Bamba het volgende:
[..]
Als ik zie waar 'ie af en toe meer naar huis komt.![]()
. Maar misschien kan 'ie wel handschoenen meenmemen ofzo
30 km/h is best snelle sneeuw ja, die luie zooi hier blijft maar liggenquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:21 schreef Pagan het volgende:
Zo, het begint hier nu ook hard te sneeuwen. Terug van de Makro, 30 km per uur.
Is Elies al langs geweest bij clums?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:25 schreef Greys het volgende:
Clums, je werkt zeker niet per ongeluk in het IJsselland he?
Want dan zou je ze aan Maes kunnen meegeven.
En anders moeten we even kijken hoe we het anders kunnen regelen dat ze bij een van ons komen.
Anders kan ik misschien morgenmiddag naar Mletje voor de blikjes en morgenavond nog een keertje naar jou!
volgens mij nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is Elies al langs geweest bij clums?![]()
dat sowieso welquote:Of ben ik nu heel spuit 11?
Wijsneus!quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
30 km/h is best snelle sneeuw ja, die luie zooi hier blijft maar liggen![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
volgens mij niet
[..]
dat sowieso wel
Welke bedoel je? In de winkel (niet alle, sommigen zijn al uitverkocht) kun je grab bags krijgen. En in Engeland kun je produkten bestellen waarbij je vanaf 30 pond een kado krijgt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:46 schreef Ynske het volgende:
zijn die lushpakketten nog te krijgen? of is dat vanuit t buitenland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |