Geen haarbal, ook niet zoveel gelukkig, maar niet lekker om in te gaan liggen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, bummer!
Haarbal of echt zieke poes?
Ik ga dadelijk naar huis, eens kijken hoe knullie eraan toe is.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:21 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb inecto kokoszooi gehaald![]()
ik voel me een beetje gay nu
volgens mij had ze geen ziekenquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, bummer!
Haarbal of echt zieke poes?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als je belooft niet te snurken of windjes te laten onder het dekbed
een soort vsn tube en het is condiitioner / haarmasker ofzo, iig het moet na het douchen erin en dan weer eruitquote:
quote:
DIE IS GODDELIJKquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:21 schreef DeZwabber het volgende:
Goed gedaan! En nu voor- en na foto's maken he?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:21 schreef DeZwabber het volgende:
Ik houd veel van mijn katten maar zou ook niet vrijwilllig in hun kots gaan liggen nee.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Geen haarbal, ook niet zoveel gelukkig, maar niet lekker om in te gaan liggen.
Geen idee wie het gedaan heeft ook. Maar ze zien er geen van allen ziekig uit.
Mooie dame! Vertroetel haar maar lekker.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:33 schreef tirannetje24 het volgende:
ze mauwde ook echt zielig toen ik wegging omdat ik dr daar achterliet. Alsof ze 'weer' in de steek werd gelaten
Ze heeft een jaar door omstandigheden nml bij mn ouders gewoond. Maar nu hoeft ze gelukkig nooit meer weg
Nee ze zit uit zichzelf rechtop. Maar meer dan dat is het ook niet hoor. Sinds dat ze thuis is zit ze in deze houding op die plek in huis. Hopelijk gaat ze straks lekker liggen in dr mandje enzo!
En idd, gelukkig is die fout niet op poes gemaakt! Dan zou ik echt kei hard janken
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:27 schreef Ml-etje het volgende:
![]()
kofferbak met Gourmet hier
bij de plaatselijke netto is niets meer te halen dan 3 tredes
![]()
Heerlijk! Dat word een druk weekend!quote:
Tja, daar kun je alleen maar op zeggen: Shit happens.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik wilde net even een halfuurtje op bed gaan liggen wegens moe en koud, zie ik dat er een kat op het bed heeft gekotst.![]()
Dat werd dus bed afhalen en in de was doen in plaats van eventjes liggen.
Toiletbezoekje?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik kan nu niet wegglippen om te bellen.
http://www.dierenthuis.nl/nl/video/videodetail.php?video_id=28quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens, wat voor dingen zijn er nodig in het dierenthuis?
Jeeeeej!quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:27 schreef Ml-etje het volgende:
![]()
kofferbak met Gourmet hier
bij de plaatselijke netto is niets meer te halen dan 3 tredes
![]()
Van die onderleggers, handschoenen, wasmiddel, keukenrollen, fleece dekens, kluifjes, ect.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens, wat voor dingen zijn er nodig in het dierenthuis?
barf happensquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:30 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, daar kun je alleen maar op zeggen: Shit happens.
Ow Ingetje het is wel een kofferbak vol maar voor "maar" 58 euro, hij had niet meer..quote:
Wat bedoel je met onderleggers?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Van die onderleggers, handschoenen, wasmiddel, keukenrollen, fleece dekens, kluifjes, ect.
Ik weet dat ze iig die 1ste hard nodig hebben!
He getver bah wat naar. Zal vast een eenmalige actie zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Geen haarbal, ook niet zoveel gelukkig, maar niet lekker om in te gaan liggen.
Geen idee wie het gedaan heeft ook. Maar ze zien er geen van allen ziekig uit.
Het zal toch wel goed gegaan zijn met Satsu toch?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:18 schreef Cat22 het volgende:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:26 schreef Cat22 het volgende:
DHL: delivery failed.Ik weet dat ik niet thuis ben maar had potdomme een brieffie opgehangen.
Normaal kijken ze ook niet zo nauw.
Is toch bijna 200 blikjesquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow Ingetje het is wel een kofferbak vol maar voor "maar" 58 euro, hij had niet meer..
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat bedoel je met onderleggers?.
He goddomme, had ik dat maar eerder gewetenquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is toch bijna 200 blikjes![]()
C_C: van die celstof matjes, die incontinente ouderen in bed hebben liggen.
Jaaa zwangere vrouwen hebben dat ook in hun kraampakket zitten. En dan moet je naar het ziekenhuis wat moet je dan met die dingenquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is toch bijna 200 blikjes![]()
C_C: van die celstof matjes, die incontinente ouderen in bed hebben liggen.
Gos, wat fijn dat er zo iets bestaat, maar je snapt al die mensen niet, die hun dieren zo afdankenquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
http://www.dierenthuis.nl/nl/video/videodetail.php?video_id=28
En dan vanaf 6 minuut 10 ongeveer, dan komt de verlanglijst.
Het stuk er voor zou ik zeker niet gaan kijken
Kun je de planning zelf niet es bellen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:43 schreef Strega het volgende:
Nou, als ik kijk wat er voor weer verwacht word.... dan verwacht ik eigenlijk niet dat mijn ziekenhuis oproep snel komt. Traumatologie en gladheid en veel ongelukken? Lijkt me geen goede combi
mwah lenen dan, ik denk dat ze best terug mogen na gebruikquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Die matjes zijn trouwens nog best prijzig, dus ik denk niet dat het op prijs gesteld wordt als ze worden gejat
Och, ik wacht nog maar even af, zie er best wel tegen opquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kun je de planning zelf niet es bellen?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Die matjes zijn trouwens nog best prijzig, dus ik denk niet dat het op prijs gesteld wordt als ze worden gejat
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow Ingetje het is wel een kofferbak vol maar voor "maar" 58 euro, hij had niet meer..
Welke zeep is dat dan? Alléén geel?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:53 schreef Ingetje79 het volgende:
In m'n Lushpakket zat ook een groot geel stuk zeep met fruitgeur.
Die is echt zoooo lekker
De Miranda???quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:53 schreef Ingetje79 het volgende:
In m'n Lushpakket zat ook een groot geel stuk zeep met fruitgeur.
Die is echt zoooo lekker
Als ik zie waar 'ie af en toe meer naar huis komt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar het is toch nog lang geen zaterdag?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, ik ga vanavond eerst zusje ff bellen wat ze wil zaterdag; het weer is niet al te best he?
Hoe de wegen daar int Zuiden zijn weet ik niet....
Nee, dies Groen met Roodquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke zeep is dat dan? Alléén geel?
Jouw eigen bestelling had Miranda als zeep en dat was een meerkleurenzeep volgens mij.
Bananamoon misschien?
Nee, hij zat verpakt in dat Happy-pakketquote:
Nee, maar we moeten wrs. met haar auto.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar het is toch nog lang geen zaterdag?
Misschien is de sneeuw dan al goed weg van de wegen.
Weet het niet hoor, wat er verwacht wordt voor het weekend eigenlijk
Waarom reageert niemand hier op?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
He goddomme, had ik dat maar eerder geweten. Die kan ik in bulkvorm meejatten van m'n werk. Als ik ze nou meeneem, kan ik ze bij jullie krijgen voor zaterdag?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:49 schreef Ingetje79 het volgende:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:59 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Waarom reageert niemand hier op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |