Ooohh dat had ik helemaal niet gezien. Nu snap ik de jat opmerking ookquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:59 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Waarom reageert niemand hier op?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik PM je vanavond later even over hoe laat en wat morgen, maar komt goed!
En ik kijk zo ook nog even naar jouw voorstel, volgens mij kan dat wel hoor! Kan hier wat lastig PMs bekieken, maar ga zo een poging wagen! Fijn dat je het wilde halen joh!
PM me even je rekeningnummer, dan maak ik die 58 euro naar je over. Dan doneer ik dat aan DTH.
Of wilde je een deel daarvan nou zelf geven? Want dan ga ik morgen ook nog even voor een kleiner bedrag wat kluiven bij de dierenwinkel scoren hier.
Oh en Ing, jij en zussie wilden ook nog Gourmet toch?
Ging je dat zelf halen of wilde jij dat van Ml-etje? Dan haal ik anders wel voor het hele bedrag kluiven bij de dierenwinkel, kan ook nog.
Ik ga in elk geval de blikjes bij Mletje ophalen morgen en hoe wie wat geeft moeten we maar even kijken!
Dank je voor het regelen en bellen en halen Mletje!
Excuse me, ik lees gewoon niet goed.quote:
Whehehequote:Op woensdag 6 januari 2010 17:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Excuse me, ik lees gewoon niet goed.
Ik dacht dat Clumsie het over de blikjes gourmet had.
*schuift het af op vermoeidheid*
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zal me nog eens ergens mee bemoeien.![]()
Het is een rund hermafrodietquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
kan iemand mij uitleggen waarom de stier uiers heeft, het is een mannetje dus he in de serie
[ afbeelding ]
wat een kuttekenfilm
Deja vuquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
kan iemand mij uitleggen waarom de stier uiers heeft, het is een mannetje dus he in de serie
[ afbeelding ]
wat een kuttekenfilm
ja maar die zou dus alletwee moeten hebben, waarom heeft hij dan wel tieten maar geen leuter?quote:
serieus?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Deja vu
Hier hebben we het toch al eens precies hetzelfde over gehad hier?
Echt, inclusief dat plaatjequote:Op woensdag 6 januari 2010 17:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
serieus?![]()
het stond net aan, mijn zusje voelde zich melig
Dat even een tukkie doen was nou juist mijn goede plan voor vanmiddag.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:12 schreef Bamba het volgende:
Ik ging daarstraks "eventjes" m'n ogen dichtdoen op de bank. Werd ik ruim anderhalf uur later wakker![]()
. Weg goede plannen voor de middag
Euh euh....die zit verstopt?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar die zou dus alletwee moeten hebben, waarom heeft hij dan wel tieten maar geen leuter?
Hadden we maar geruild! Dan had ik nog iets in het huishouden kunnen doenquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat even een tukkie doen was nou juist mijn goede plan voor vanmiddag.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:52 schreef ferrari_rood het volgende:
de DA heeft gebeld. Om 16:00 mogen wij Rossi ophalen. Hij had verdacht weefsel gezien en maar meteen wat weggehaald. Op zijn linkernier zitten cystes. Waarschijnlijk wordt een kijkoperatie geadviseerd en dit gaan we zeker doen. De DA denkt aan hetzelfde als Snowy een darmtumor dus
over donald duck gesprokenquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:15 schreef DeZwabber het volgende:
maar echt he, als je dan geen leuter onder een stier wilt tekenen oke, kan ik begrijpen
maar laat het dan gewoon weg, werkte ook prima voor donald duck en talloze anderen
Als je met mij had geruild was er van dat huishouden ook niks terecht gekomen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:18 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hadden we maar geruild! Dan had ik nog iets in het huishouden kunnen doen
http://www.lush.co.uk/index.php?page=shop.product_details&product_id=450&category_id=&flypage=flypage.tpl&option=com_virtuemartquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:12 schreef Greys het volgende:
HIER kan je de spullen zien die er in jouw pakket zaten Ing. Welke is het?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Die matjes kan ik zo meenemen hoor. Zéker als ik uitleg waar het voor is.
Heb je PM net beantwoord. Hoop dat het duidelijk is. Het is wel veel.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:34 schreef nieslief het volgende:
[..]
Doe maar rustig aan hoor, volgens mij was het ook nog wel een verwarrend verhaal maar ja zo voelt het nu ook even.
Handschoenen neem ik al mee, als die tenminste op tijd geleverd worden, ze zouden er morgen moeten zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:55 schreef Bamba het volgende:
[..]
Als ik zie waar 'ie af en toe meer naar huis komt.![]()
. Maar misschien kan 'ie wel handschoenen meenmemen ofzo
30 km/h is best snelle sneeuw ja, die luie zooi hier blijft maar liggenquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:21 schreef Pagan het volgende:
Zo, het begint hier nu ook hard te sneeuwen. Terug van de Makro, 30 km per uur.
Is Elies al langs geweest bij clums?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:25 schreef Greys het volgende:
Clums, je werkt zeker niet per ongeluk in het IJsselland he?
Want dan zou je ze aan Maes kunnen meegeven.
En anders moeten we even kijken hoe we het anders kunnen regelen dat ze bij een van ons komen.
Anders kan ik misschien morgenmiddag naar Mletje voor de blikjes en morgenavond nog een keertje naar jou!
volgens mij nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is Elies al langs geweest bij clums?![]()
dat sowieso welquote:Of ben ik nu heel spuit 11?
Wijsneus!quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
30 km/h is best snelle sneeuw ja, die luie zooi hier blijft maar liggen![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
volgens mij niet
[..]
dat sowieso wel
Welke bedoel je? In de winkel (niet alle, sommigen zijn al uitverkocht) kun je grab bags krijgen. En in Engeland kun je produkten bestellen waarbij je vanaf 30 pond een kado krijgt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:46 schreef Ynske het volgende:
zijn die lushpakketten nog te krijgen? of is dat vanuit t buitenland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |