ow een meisje gefeliciteerdquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:22 schreef Ingetje79 het volgende:
ff snel van af het werk...
Wat erg F_R, arme Rossi en arme jullie.
Hopelijk vanmiddag toch goed nieuws van de DA's![]()
En beetje raar in de zelfde post, maarvoor Morrie!
Een meisje
Hier niet hoor. Allemaal jongens en nog meer jongens. Er zijn er nu weer drie zwanger waarvan 1 in ieder geval een jongen maar ik mag toch hopen dat ik binnenkort roze mutsjes mag prutsen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ow een meisje gefeliciteerd
ligt het an mij of of worden er veel meiden geboren?
Ik eet even, loop even met man naar de garage en dan ga ik je uitgebreid beantwoordenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:30 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nee hoor ik was even Nok aan het pm'en
Doe maar rustig aan hoor, volgens mij was het ook nog wel een verwarrend verhaal maar ja zo voelt het nu ook even.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik eet even, loop even met man naar de garage en dan ga ik je uitgebreid beantwoorden
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:35 schreef Maes het volgende:
Ik ben mijn vrije dag aan het verlummelen
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:35 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Mn lekkerste bento tot nu toe
Couscous met shoarma, feta/paprika salade, citroen voor over de couscous en tutti fruttiquote:
Oh ik vind m zalig, ben al aan mn derde zak bezigquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:39 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, dat ziet er echt heeeerlijk uit![]()
Linksboven feta met gele paprika en ui? Mjam!
Ik vond de Tutti Frutti wat tegenvallen eigenlijk hier. Alleen die grote oranje dingen zijn lekker, die kleine oranje niet zo en die pruimen eigenlijk ook niet
Uitgestalde Lush foto's graag!quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:35 schreef Maes het volgende:
Ik ben mijn vrije dag aan het verlummelen
Heb gister hier de appeltjes en die grote oranje dingen er uit gegeten en de rest maar weggegooidquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik vind m zalig, ben al aan mn derde zak bezig![]()
Ik ga echt een joekel van een zak couscous halen, ik ga op couscousdieet![]()
Comandantquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Uitgestalde Lush foto's graag!
Ik wil weten wat je kado hebt gekregen aan spulletjes!
Dus een aparte foto met wat je besteld hebt (bevestigingsmail er bij) en dan nog een aparte foto van wat je er nog bij hebt. Please pretty please!
Thirdedededededed......quote:
gebakken wormenquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:35 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Mn lekkerste bento tot nu toe
Geweldig! Ik heb de doos in de kast op de overloop gezet en het ruikt er heerlijk. Ik heb gebadderd met iets schuimend roods, was niet onaangenaamquote:
Of je al bent wezen winkelen wil ik wetenquote:
Welke rode schuim?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:42 schreef Maes het volgende:
[..]
Geweldig! Ik heb de doos in de kast op de overloop gezet en het ruikt er heerlijk. Ik heb gebadderd met iets schuimend roods, was niet onaangenaam
ik ga zoquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of je al bent wezen winkelen wil ik weten
Ik heb nog nooit een commandant please pretty please horen zeggenquote:
En cocos haarspuldingesen!quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ga zoheb nu een lijst met te halen dingen, digitale decoder, ectoplasma, boekje, cdtje
en eigenlijk ook nog een paar stoeptegels voor m'n geluidsinstallatie, maar dat word denk ik een andere keer
Ruby Red Slippers is lekker!quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:47 schreef Maes het volgende:
Oh dat rood was ruby red slippersLeuk ook op de pakbon, mijn spulletjes zijn picked by Tonnie (met de hand geschreven
)
Ik zag nog ergens langskomen dat je eenquote:Op woensdag 6 januari 2010 @ 14:55 schreef Morretje het volgende:
Er worden gemiddeld meer jongetjes dan meisjes gemaakt. Maar meiden zijn sterker en genetisch minder kwetsbaar dus aan het einde van de zwangerschap is de verhouding weer 50/50. Met de incidentele uitschieters per periode natuurlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:55 schreef Morretje het volgende:
Oh nee F-R.. Dat klinkt toch echt niet goed zeg. Laten we eerst maar duimen op 'alleen' cystes dan, hoewel dat ook nog vast wel gevolgen heeft.
![]()
Dank je Ing![]()
En Nies, het lijkt wel inderdaad, alsof er soms meer meisjes dan jongens worden geboren, maar volgens mij is het landelijk bijna 50%, altijd.
En Maes aan de Lush..En genieten van je vrije dag!
![]()
U weet zoveelquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er worden gemiddeld meer jongetjes dan meisjes gemaakt. Maar meiden zijn sterker en genetisch minder kwetsbaar dus aan het einde van de zwangerschap is de verhouding weer 50/50. Met de incidentele uitschieters per periode natuurlijk.
Niet slecht voor een puber, toch?quote:
Och goed vertroetelen hoor. en sorry ik weet echt niks hieroverquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:53 schreef tirannetje24 het volgende:
Ik kom hier maar even mn vraag stellen want het is een beetje nutteloos om daar een nieuw topic voor te openen!
Poes is vandaag gesteriliseerd. Echt super zielig loopt ze er nu bij![]()
En een beetje dufjes! Het was een flinke ingreep voor een sterilisatie omdat ze ook de hele baarmoeder eruit hebben gehaald.
Poeslief is nml al bijna 7 dus relatief laat om te laten steriliseren.
waarom zo laat? Poes is een heilige birmaan en toen we haar kochten wilden we er ook mee gaan fokken. Door omstandigheden nooit gedaan. Daarna paar keer wat ziek geweest waardoor ze ook niet gesteriliseerd kon worden. En nu dus wel.
Gelukkig geen krolsheid meer, want dat was er de afgelopen 2 weken wel! En dat is toch best wel heel vervelend voor haar en mij.
Nu dus rustig aan wakker beetje meer wakker laten worden. Ze kijkt echt heel zielig. Zal dr straks met wat lekker voer verwennen iig.
Maar nu een vraagje! Hopelijk loopt er een dierenarts rond hier...
De kosten van de dierenarts waren niet misselijk... 232 euro!![]()
Jah! NOu ik wist dat het duur zou worden maar dit kwam bijna 50e duurder uit dan de offerte.
En het verschil met de offerte is de Antisedan per 10ml. Op de offerte was deze begroot met 0,05 eenheden. En of de factuur met 1,5 eenheid. Wat doet dit spul en wat is een gemiddeld tarief voot Antisedan per 0,05 eenheid? Iemand een idee? Want vond het wel een enorm verschil.
De dierenarts was weer met een andere operatie bezig dus die kon me helaas niet te woord staan nu, vandaar mijn vraag...
Iemand een idee?
Ik zat die link ook even door te lezen en mijn conclusie is dat het een medicijn is dat ervoor zorgt dat ze uit de verdoving komt (dat ze weer wakker wordt) en gezien haar leeftijd denk ik dat ze daar mee moeite mee heeft gehad en dus meer nodig heeft gehad. Het beste kun je eigenlijk toch even gaan vragen aan de DA waarom ze die hogere hoeveelheid heeft gekregen dan op voorhand aangegeven is. Zou wel fijn zijn om voor een (hopenlijk komt die niet) volgende operatie te weten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:02 schreef tirannetje24 het volgende:
@cat22: Ik wist dat het duurder dan normaal zou uitvallen. Normale sterilisatie zou 108 euro zijn en omdat ze wat ouder was moest ook haar baarmoeder eruit en die kosten lagen op 82 euro. Dat maakt dus nog geen 232 euro, vandaar dat ik ook best schrok...
@nieslief: nou goed weet ik nog niet... ze is echt heel duf en kijkt duf uit haar ogen. Maar een narcose is natuurlijk wel een aanslag op je lijf. Dus dat kan best! Ze zit heel zielig op de grond en wilt niet eens in dr mandje. Ik zal zo eens een foto maken hoe zielig ze kijkt.
@Morretje: ja die link had ik ook al gevonden. Daar staat iets over 2,5 of 5 maal de dosering van een medicijn. Maar dat zijn 2 verschillende soorten... en weet ook niet hoe het met die eenheden zit enzo...
Ah, oké. Wel verstandig dat de baarmoeder meteen verwijderd is. Want op oudere leeftijd kunnen poezen daarin kanker ontwikkelen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:02 schreef tirannetje24 het volgende:
@cat22: Ik wist dat het duurder dan normaal zou uitvallen. Normale sterilisatie zou 108 euro zijn en omdat ze wat ouder was moest ook haar baarmoeder eruit en die kosten lagen op 82 euro. Dat maakt dus nog geen 232 euro, vandaar dat ik ook best schrok...
@nieslief: nou goed weet ik nog niet... ze is echt heel duf en kijkt duf uit haar ogen. Maar een narcose is natuurlijk wel een aanslag op je lijf. Dus dat kan best! Ze zit heel zielig op de grond en wilt niet eens in dr mandje. Ik zal zo eens een foto maken hoe zielig ze kijkt.
@Morretje: ja die link had ik ook al gevonden. Daar staat iets over 2,5 of 5 maal de dosering van een medicijn. Maar dat zijn 2 verschillende soorten... en weet ook niet hoe het met die eenheden zit enzo...
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:05 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik zat die link ook even door te lezen en mijn conclusie is dat het een medicijn is dat ervoor zorgt dat ze uit de verdoving komt (dat ze weer wakker wordt) en gezien haar leeftijd denk ik dat ze daar mee moeite mee heeft gehad en dus meer nodig heeft gehad. Het beste kun je eigenlijk toch even gaan vragen aan de DA waarom ze die hogere hoeveelheid heeft gekregen dan op voorhand aangegeven is. Zou wel fijn zijn om voor een (hopenlijk komt die niet) volgende operatie te weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |