quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hhahahahaha, kun je straks niet meer poepen.
Hoe oud ben jij eigenlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:08 schreef kitao het volgende:
mooi , zijn we de 300 al voorbij , kan ik weer veilig posten.
ik krijg trouwens honger van jullie , er is echter alleen droge crackers in huis met wat beleg....
(wanneer komt die griet nou eindelijk eens terug)
Moet je aan Ingetje vragen (vraag meteen om de foto'squote:Op woensdag 6 januari 2010 12:06 schreef nieslief het volgende:
Die sugarscrub was niet voor de bipsebaps he en ook niet voor m'n snufferd toch?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moet je aan Ingetje vragen (vraag meteen om de foto's)
Groene ok ga ik zo doen vanavondquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:11 schreef Greys het volgende:
Niesje, de sugarscrub (heb je de groene of de witte? maakt niet uit verder, maar gewoon nieuwsgierig!) daar moet je een stukje afbreken en als je dan aan het douchen bent stap je onder het water uit en doe je lekker (niet te hard!!!) scrubben met dat spul. Niet met dat hele ding onder de douche gaan staan want dan is hij zo weggesmolten.
Ik zou m in een plastic zakje doen, goed verpulveren, en dat in een bakkie doen, en elke keer een schepje uit het bakje nemen als je wil scrubbenquote:
HEt is al een beetje pulverquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou m in een plastic zakje doen, goed verpulveren, en dat in een bakkie doen, en elke keer een schepje uit het bakje nemen als je wil scrubben
quote:
Bipsebaps kun je ermee raggelen, maar snuffert zou ik zeker niet doen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:06 schreef nieslief het volgende:
Die sugarscrub was niet voor de bipsebaps he en ook niet voor m'n snufferd toch?
Succes ermee!quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:35 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb ook nog 2 sugarscrubs klaarliggen hier, ik ga er zometeen maar eens 1 proberen
Ik zal er op lettenquote:Op woensdag 6 januari 2010 @ 12:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Succes ermee!
Zolang je ze niet onder water houdt kun je er naar hartelust mee experimenteren.
Bedoel je maximum?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:47 schreef Ml-etje het volgende:
Joehoeeee !!! We mogen iig voor 50 euro halen!!!Ik ga kijken of dat vanmiddag nog lukt en anders morgen
![]()
Het filliaal bepaald zelf het aantal maar 50 euro was het minimum, sorry Cat ze wilden het maar eenmalig doen
Nee zij (hoofdkant) wilden 50 euro maar het filiaal bij ons mag dat natuurlijk verruimen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bedoel je maximum?
En heeft het nog zin dat ik naar mijn filiaal bel of is dit wat ze landelijk willen verkopen in één keer?
Envoor het resultaat van je inspanningen natuurlijk!
![]()
Dan ga ik ze straks nog even bellen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee zij (hoofdkant) wilden 50 euro maar het filiaal bij ons mag dat natuurlijk verruimen.
Je kan het altijd proberenze kennen DTH wel.
He? Das vrumd.. In zoverre, ik weet dat ze hier in 't durp ook een ijsbaan hadden, en ze zaterdag de machines 'omgedraaid' hebben, dus dat ze idd warmte over de baan gooien ipv kou. Volgens mij zijn ze die al aan het afbreken, als ie niet al weg is.quote:
quote:
joa...primaquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:17 schreef nieslief het volgende:
Het ruikt allemaal zo lekker, vooral die vanillezeep ruikt heerlijk. Een beetje ouderwets
Nokwanda da's toeval ik heb net de rapporten binnen van de heren en ik wou je wat vragen ik pm je ok?
Wat gek, het vriest buiten en de ijsbaan smelt niet, ik snap er helemaal nix van.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wat gek, het vriest buiten en de ijsbaan smelt niet, ik snap er helemaal nix van.
Nee hoor ik was even Nok aan het pm'enquote:
blankyquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:37 schreef Bamba het volgende:
. Ik zit hier lekker onder een dekentje op de bank
Goed idee, ik ga zo lekker mijn housepak aantrekken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:37 schreef Bamba het volgende:. Ik zit hier lekker onder een dekentje op de bank
housepak?:')quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Goed idee, ik ga zo lekker mijn housepak aantrekken.
Je bent toch niet ziek Bamba?
Wat een bende hequote:Op woensdag 6 januari 2010 13:38 schreef Qwea het volgende:
http://www.noordhollandsd(...)n-niet-meer-strooien
ik zweer het je, voor de praxis, is NIET te rijden. En bij ons voor ook nietquote:
En vanavond of morgen volgt de rest van Nederland met dezelfde ellende ben ik bangquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:38 schreef Qwea het volgende:
http://www.noordhollandsd(...)n-niet-meer-strooien
Ja ik ook..quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:43 schreef Bamba het volgende:
Nee hoor, ben niet ziek. Heb het gewoon koud.
Whut?! Maar hoe kan dat nou?!quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:52 schreef ferrari_rood het volgende:
de DA heeft gebeld. Om 16:00 mogen wij Rossi ophalen. Hij had verdacht weefsel gezien en maar meteen wat weggehaald. Op zijn linkernier zitten cystes. Waarschijnlijk wordt een kijkoperatie geadviseerd en dit gaan we zeker doen. De DA denkt aan hetzelfde als Snowy een darmtumor dus
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:52 schreef ferrari_rood het volgende:
de DA heeft gebeld. Om 16:00 mogen wij Rossi ophalen. Hij had verdacht weefsel gezien en maar meteen wat weggehaald. Op zijn linkernier zitten cystes. Waarschijnlijk wordt een kijkoperatie geadviseerd en dit gaan we zeker doen. De DA denkt aan hetzelfde als Snowy een darmtumor dus
Jeetje, wat een ellende weer zegquote:Op woensdag 6 januari 2010 @ 13:52 schreef ferrari_rood het volgende:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Whut?! Maar hoe kan dat nou?!
Jemig f_r wat erg, ik ga heel erg hard duimen op een goede afloop hoor
Ow, hier geen problemen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:50 schreef nieslief het volgende:
Oh-Oh ik probeer jouw filmpje te kijken met die schoentjes maar daar loopt van alles op vast.
Begrijp ik hieruit dat je bestelling binnen is?quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:39 schreef Greys het volgende:
Lush Lush bjoeeeeeeeeeetiefoel Lushhhhhhh
Laat de doos even dicht, ben maar eventjes thuis, vanavond laat maar eens doen!
Kun je er nu eigenlijk nog iets mee? Of betekent dit eigenlijk gewoon het einde?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:02 schreef ferrari_rood het volgende:
De DA's hebben samen overleg en vanmiddag hoor ik wel hoe het plan van aanpak is. Ik hoop stiekem dat ze het verkeerd gezien hebben. Maar zowel mijn vriend als ik weten het eigenlijk wel. Ik ga Rossi zeker vertroetelen hij slaapt vannacht maar mooi bij ons.
Hè gatver wat een naar bericht. Sterktequote:Op woensdag 6 januari 2010 13:52 schreef ferrari_rood het volgende:
nee toch?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kun je er nu eigenlijk nog iets mee? Of betekent dit eigenlijk gewoon het einde?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 @ 14:00 schreef Cat22 het volgende:
F_R: wat vreselijk!![]()
(dit keer goede smiley?
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Nu loop ik op de zaken vooruit maar goed. Ik denk dat het eraan ligt wat eruit de kijkoperatie komt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kun je er nu eigenlijk nog iets mee? Of betekent dit eigenlijk gewoon het einde?
Ben wel benieuwd wat die fokker hier weer op gaat zeggen, jaquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Is Rossi net zo ziek als Snowwy was dan?
Dat is me ontgaan, sorry.
Wat een ellende zeg, en wat een rotfokker zeg
Ik vind het zo gek, hoe kan dat nou?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Nou inderdaadquote:Op woensdag 6 januari 2010 @ 14:15 schreef oh-oh het volgende:
ja halfbroertjesquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vind het zo gek, hoe kan dat nou?
Zijn Snowy en Rossi ook familie van elkaar?
Ik heb weinig verstand van kanker, maar is deze vorm dan ook erfelijk? Moet dan toch wel.quote:
Dat kan dan dus echt geen toeval zijn, er moet dan toch echt iets heel erg mis zijn in die lijnquote:
Volgens mij had die fokker gezegd dat het in de vader zat en nu een andere vader. Of moeder en nu een andere moeder.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat kan dan dus echt geen toeval zijn, er moet dan toch echt iets heel erg mis zijn in die lijn
Dat lijkt mij ook jaquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat kan dan dus echt geen toeval zijn, er moet dan toch echt iets heel erg mis zijn in die lijn
Dat wilde ik ook nog zeggen ja, dan moeten er toch meer gevallen zijnquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Idd een andere vader. Ik heb nog gezocht naar mensen die daar een katje vandaan hebben maar heb ze nog niet kunnen vinden
Dat begrijp ik. Die cysten bij de nieren waren wel al definitief?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga er ook vanuit dat dit geen toeval is. Mensen kunnen ook op jonge leeftijd kanker krijgen. Maar als dit 2x in de familie is is het vaak toch iets erfelijks. Ik laat het contact met de fokster dit keer aan vriend over. Maar ik wil eerst duidelijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |