Dan verneukt jouw camera de kleuren echt!quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:30 schreef oh-oh het volgende:
Cat als dat de avobath is gok ik dat de mijnes dr ook een is maar dan een joekel
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:25 schreef tirannetje24 het volgende:
Zielige Nala na sterilisatie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou even gebeld met de dierenarts, ze had tijd. Ze hadden een fout gemaakt met de factuur althans met het aantal eenheden. Ik had zelf wat over het hoofd gezien :$ Want ze hadden nog een aanvullend bloedonderzoek gedaan. En die kosten had ik over het hoofd gezien.
Dom dom dom.
Maar die 1,5 Antisedan moest 0,15 zijn. Dus dat was ook een foutje maar dat maakte voor het bedrag niks uit.
Ja, die zeepjes, Mmmm heerlijk!quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:44 schreef nokwanda het volgende:
Ha! Jullie zijn ook al bezig met lichamelijke dingetjes. Heb hier net ook een lekker lange douche genomen. Haar geverfd, gezichtsmaskertje, douchen met een thijmzeep die ik in Carcasonne heb gekocht en daarna nog met Karma, ingesmeerd met een massagebar
Ik riek weer verrukkelijk.
Je pakket is gepost vandaagquote:
Oooh, prachtig zeg, die vachtquote:Op woensdag 6 januari 2010 @ 15:37 schreef tirannetje24 het volgende:
dank je MissBliss, ze is naast mooi ook echt een schatje en een aandachtsbeestje. Altijd verplicht op schoot, mauwen, knuffelen en ook echt aandacht vragen! en ze stopt niet voordat ze het krijgt
Hier nog wat Nala's uit beter tijden
Onder de boom
[afbeelding]
gewoon lief:
[afbeelding]
Bed:
[afbeelding]
Lief slapen:
[afbeelding]
het is dat ik normaal geen tijd heb anders zou ik echt vaker langskomen om te kletsen enzo.
Nu ben ik ziek thuis (griep enzo) dan is het makkelijk bij te benen. Maar vanaf kantoor lukt het me echt niet...
En s avonds thuis ben ik gesloopt van het reizen/werken en wilt poes aandacht en vriendlief aandacht...Dus weinig internettijd @home...
Oh F_R, wat vreselijk, Kwam Rossi uit hetzelfde nest?quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:52 schreef ferrari_rood het volgende:
de DA heeft gebeld. Om 16:00 mogen wij Rossi ophalen. Hij had verdacht weefsel gezien en maar meteen wat weggehaald. Op zijn linkernier zitten cystes. Waarschijnlijk wordt een kijkoperatie geadviseerd en dit gaan we zeker doen. De DA denkt aan hetzelfde als Snowy een darmtumor dus
Foto's ! Ik heb je ge pm edquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik had vandaag trouwens echt de lekkerste bento tot nu toe
Wat is Nala een mooie poes!quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:37 schreef tirannetje24 het volgende:
dank je MissBliss, ze is naast mooi ook echt een schatje en een aandachtsbeestje. Altijd verplicht op schoot, mauwen, knuffelen en ook echt aandacht vragen! en ze stopt niet voordat ze het krijgt
Hier nog wat Nala's uit beter tijden
Onder de boom
[ afbeelding ]
gewoon lief:
[ afbeelding ]
Bed:
[ afbeelding ]
Lief slapen:
[ afbeelding ]
het is dat ik normaal geen tijd heb anders zou ik echt vaker langskomen om te kletsen enzo.
Nu ben ik ziek thuis (griep enzo) dan is het makkelijk bij te benen. Maar vanaf kantoor lukt het me echt niet...
En s avonds thuis ben ik gesloopt van het reizen/werken en wilt poes aandacht en vriendlief aandacht...Dus weinig internettijd @home...
Lekkerquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik wilde net even een halfuurtje op bed gaan liggen wegens moe en koud, zie ik dat er een kat op het bed heeft gekotst.![]()
Dat werd dus bed afhalen en in de was doen in plaats van eventjes liggen.
Wat leuk, een kleine meid! Geweldig, ga lekker genieten Mor!quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:55 schreef Morretje het volgende:Oh nee F-R.. Dat klinkt toch echt niet goed zeg. Laten we eerst maar duimen op 'alleen' cystes dan, hoewel dat ook nog vast wel gevolgen heeft.
![]()
Dank je Ing![]()
En Nies, het lijkt wel inderdaad, alsof er soms meer meisjes dan jongens worden geboren, maar volgens mij is het landelijk bijna 50%, altijd.
En Maes aan de Lush..En genieten van je vrije dag!
![]()
Foto staat dr al , die ben je vast wel tegengekomen ondertussen toch?quote:
Ow, bummer!quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik wilde net even een halfuurtje op bed gaan liggen wegens moe en koud, zie ik dat er een kat op het bed heeft gekotst.![]()
Dat werd dus bed afhalen en in de was doen in plaats van eventjes liggen.
Mag ik even bij jou onder de wol opwarmen dan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik denk dat ik ook maar ff onder de wol kruip, ben zooo koud en nog steeds hoofdpijn
Als je belooft niet te snurken of windjes te laten onder het dekbedquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Mag ik even bij jou onder de wol opwarmen dan?
Mmmmm, lekker veel zeg!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |