In Z'meer. Ik verklap de naam even niet. Voor mijn afstudeerscriptiequote:
Juist wel! Thanks voor de tip!quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Bootmans
Dus je hebt deze keer geen foto meegestuurd in je CV?
Uh, het bedrijf is pas gefuseerd en moeten nu alles op elkaar af gaan stemmen. Ik denk dat ik ga kijken naar wat er daar gedaan moet worden of wat. Het is me nog niet allemaal helemaal duidelijk, maar dat komt nogquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Succes. Wat voor 'n bedrijf is het en al een idee van je opdracht?
Tnxquote:
Alstu!quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Juist wel! Thanks voor de tip!
[..]
Mag ik vragen wat je nou precies had gedaan waardoor je je ban had gehad?quote:
Burgerschapquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:39 schreef rhubarbje het volgende:
Ik geef Burgerschap op verschillende niveau 1 en 2 opleidingen
En succes Bootje-en-wat-cijfers
Oh niks heel boeiendsquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je nou precies had gedaan waardoor je je ban had gehad?
Bartquote:
dank je Rabarber-in-het-Engelsquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:39 schreef rhubarbje het volgende:
Ik geef Burgerschap op verschillende niveau 1 en 2 opleidingen
En succes Bootje-en-wat-cijfers
Dankquote:
Welke opleiding heb je daarvoor gevolgd?quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:43 schreef rhubarbje het volgende:
Ja dat is nieuw (en nu ook verplicht). Het is een soort maatschappijleer gecombineerd met een CDA-achtige view op hoe ben ik een goede burger maar dan voor op het MBO
De leerlingen hebben er een hekel aan (en zelfs ik zie van 40% het nut niet of zo :’) ) maar oke
Waarom heb je er dan voor gekozen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:43 schreef rhubarbje het volgende:
Ja dat is nieuw (en nu ook verplicht). Het is een soort maatschappijleer gecombineerd met een CDA-achtige view op hoe ben ik een goede burger maar dan voor op het MBO
De leerlingen hebben er een hekel aan (en zelfs ik zie van 40% het nut niet of zo :’) ) maar oke
Kun je hier mooi oefenen voor je studiepuntenquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:48 schreef rhubarbje het volgende:
Heb ik niet DJRex
Ik heb gekozen om docent maatschappijleer te worden
Maar er zijn gewoon te weinig stage plaatsen op middelbare scholen
En gaande weg kwam ik er achter dat ik graag met de laagste niveaus en probleemleerlingen werk
Daar zit ik nu dus dat heft de knulligheid van het vak gelukkig wel een beetje op
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kun je hier mooi oefenen voor je studiepunten
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kun je hier mooi oefenen voor je studiepunten
Succes manquote:
Zelf zit je dus op de pabo dan? Ik vind het wel knap dat je het kan opbrengen om informatie over te brengen op een zooitje ongeinteresseerde leerlingen. Ik zou dat na 5min al opgevenquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:48 schreef rhubarbje het volgende:
Heb ik niet DJRex
Ik heb gekozen om docent maatschappijleer te worden
Maar er zijn gewoon te weinig stage plaatsen op middelbare scholen
En gaande weg kwam ik er achter dat ik graag met de laagste niveaus en probleemleerlingen werk
Daar zit ik nu dus dat heft de knulligheid van het vak gelukkig wel een beetje op
Vergeet Nederlands niet....quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:45 schreef DjRex89 het volgende:
Wat kunnen sommige mensen trouwens slecht Engels..
Pabo is basisschool (!)quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zelf zit je dus op de pabo dan? Ik vind het wel knap dat je het kan opbrengen om informatie over te brengen op een zooitje ongeinteresseerde leerlingen. Ik zou dat na 5min al opgeven
Alleen zijquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:51 schreef rhubarbje het volgende:
Hoezo The Dean?
Jullie zijn allemaal probleemstudentjes?
De opleiding zelf is HBO dan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:53 schreef rhubarbje het volgende:
Nee ik zit niet op de PABO, dat is voor basisschooldocenten.
Ik zit op de docentenopleiding maatschappijleer
Net zoiets als docent scheikunde of Engels. Maar dan maatschappijleer
Zulke vakken zijn wel goed, en juist de desinteresse ervoor geeft aan dat ze wel degelijk nodig zijn. Al beseffen veel mensen dat niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:43 schreef rhubarbje het volgende:
Mja maar daar kan ik sommige fouten wel van begrijpen.. Het enige waar ik een hekel aan heb zijn mensen die zeggen "Dat hebben hun gezegd!" ipv "Dat hebben zij gezegd!"quote:
Dat heb ik dus ook.. Heb zelf ook maatschappijleer gehad en kan niet bepaald zeggen dat ik denk dat het een toegevoegde waarde heeft gehad voor mijn verdere leven/studie.. Misschien onbewust wel maar geen idee op welke manier dan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zulke vakken zijn wel goed, en juist de desinteresse ervoor geeft aan dat ze wel degelijk nodig zijn. Al beseffen veel mensen dat niet.
Wat denk je waarom mijn zus in het speciale onderwijs zit, die heeft thuis 20 jaar kunnen oefenenquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:51 schreef rhubarbje het volgende:
Hoezo The Dean?
Jullie zijn allemaal probleemstudentjes?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat denk je waarom mijn zus in het speciale onderwijs zit, die heeft thuis 20 jaar kunnen oefenen
Milouquote:
Sterktequote:
Ik had er iig nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:57 schreef rhubarbje het volgende:
Het vak is zeker goed. Alleen de uitwerking er van vindt ik op het moment minder. Maar dat komt vast doordat het nog een redelijk nieuw vak is.
De onderdelen politiek/de maatschappij etc vindt ik heel goed. Maar gezonde voeding en genoeg beweging vindt ik betuttelend.
De opleiding is een HBO opleiding ja.
Ik vind 'ik vindt' erger dan hun/Zijquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:57 schreef rhubarbje het volgende:
Het vak is zeker goed. Alleen de uitwerking er van vindt ik op het moment minder. Maar dat komt vast doordat het nog een redelijk nieuw vak is.
De onderdelen politiek/de maatschappij etc vindt ik heel goed. Maar gezonde voeding en genoeg beweging vindt ik betuttelend.
De opleiding is een HBO opleiding ja.
En ik wilde er niks over zeggenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik vind 'ik vindt' erger dan hun/Zij
Er ligt hier anders nog genoegquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:01 schreef Psychonikeo het volgende:
Dean!
en doe je sneeuw eens uit je avatar. Het is geen kerst meer
Slimquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:02 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja vertraging alles. Maar goed dat ik op tijd ben
Ik hield me ook al inquote:
Liever een half uur te vroeg dan 5 minuten te laatquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:04 schreef Milou__ het volgende:
[..].. Was eigenlijk meer per ongelijk
Hoe zit het met afstuderen..? Moet je dan een scriptie schrijven..? Leraar Nederlands lijkt me stiekem (let the flames begin) wel gaaf. Eventueel leraar Engels. Alleen heb ik geen trek om straks wéer een scriptie te moeten schrijven..quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:05 schreef rhubarbje het volgende:
Ja ik kan totaal geen Nederlandshet is heel erg….
Ik probeer er op te letten maar ik zit al 2 uur een verslag te tikken waar ik wel heeeeeel goed oplet dus hier schiet het er wat bij in
Sorry
Ik had trouwens zelf ook nog nooit van mijn opleiding gehoord hoor tot ik een opleiding ging zoeken. En ik vond maatschappijleer op de HAVO heel stom.
Als je het op de havo al stom vond, waarom heb je het dan gekozen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:05 schreef rhubarbje het volgende:
Ja ik kan totaal geen Nederlandshet is heel erg….
Ik probeer er op te letten maar ik zit al 2 uur een verslag te tikken waar ik wel heeeeeel goed oplet dus hier schiet het er wat bij in
Sorry
Ik had trouwens zelf ook nog nooit van mijn opleiding gehoord hoor tot ik een opleiding ging zoeken. En ik vond maatschappijleer op de HAVO heel stom.
*boksquote:
Of doe een combi NL-DE, dan kun je een Nederlandse taalnazi worden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hoe zit het met afstuderen..? Moet je dan een scriptie schrijven..? Leraar Nederlands lijkt me stiekem (let the flames begin) wel gaaf. Eventueel leraar Engels. Alleen heb ik geen trek om straks wéer een scriptie te moeten schrijven..
quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:11 schreef AMDB het volgende:
[..]
Of doe een combi NL-DE, dan kun je een Nederlandse taalnazi worden.
ICH BIN DIE TAALGESTAPO, SCHREIBE GOED NEDERLANDS OF JE GEHT RAUS
Maar uiteindelijk als je klaar bent, ben je maar bevoegd om 1 vak te geven?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:14 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb het gekozen omdat ik met pubers wilde werken, ze motiveren. En deze docentenopleiding bood de leukste vakken aan. Heel veel variatie. We krijgen bijvoorbeeld in een jaar Culturele antropologie, Politicologie, Geschiedenis, Economie, Sociologie en natuurlijk Pedagogische dingen en zo.
Wij schrijven een soort scriptie. Maar niet met de nadruk op het onderzoek (je doet wel onderzoek) maar met de nadruk op het eigen handelen. Het onderzoek ondersteunt zeg maar hoe je het eigen handelen kunt verbeteren/sturen.
een soort verkapt competentiegedoe zeg maar..?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:14 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb het gekozen omdat ik met pubers wilde werken, ze motiveren. En deze docentenopleiding bood de leukste vakken aan. Heel veel variatie. We krijgen bijvoorbeeld in een jaar Culturele antropologie, Politicologie, Geschiedenis, Economie, Sociologie en natuurlijk Pedagogische dingen en zo.
Wij schrijven een soort scriptie. Maar niet met de nadruk op het onderzoek (je doet wel onderzoek) maar met de nadruk op het eigen handelen. Het onderzoek ondersteunt zeg maar hoe je het eigen handelen kunt verbeteren/sturen.
Als je het competentiegerichte onderwijs niet snapt dan haal je wss niet het meeste uit je opleiding. In het begin vond ik POP-verslagen ook maar onzin maar als je er serieus werk insteekt dan zul je zien dat het je heel erg kan helpen meer uit je opleiding te halen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
een soort verkapt competentiegedoe zeg maar..?
Ik heb nl. weinig trek in nóg een scriptie en mezelf verbeteren doe ik wel, maar competenties vind ik een beetje lik-mn-vestje..
Het is bij ons een stille dood gestorvenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:22 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als je het competentiegerichte onderwijs niet snapt dan haal je wss niet het meeste uit je opleiding. In het begin vond ik POP-verslagen ook maar onzin maar als je er serieus werk insteekt dan zul je zien dat het je heel erg kan helpen meer uit je opleiding te halen.
75 competentiesquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:23 schreef rhubarbje het volgende:
Alles is bij ons competentie gedoe
Ik zit nu een werkplan te schrijven. Over hoe ik dit jaar aan ongeveer 75 competenties wil werken :’)
Vandaar dat ik hier kom soggen
Ik doe de opleiding zelf in Tilburg. Maar hij zit ook nog bij Amsterdam en ergens helemaal in het noorden geloof ik.
Wel zonde natuurlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het is bij ons een stille dood gestorven
Het werd gebracht als het 8e wereldwonder maar is zwijgzaam het graf in gegaan..
Dat dus. Je moet jezelf beoordelen. Daarnaast is het allemaal zo zweverig. Doelstellingen voor een bedrijf als bijvoorbeeld "netto omzet in jaar X is Y". kijk, dát is meetbaar. Competenties als "het verbeteren van mijn communicatieve vaardigheden". Ja, leuk, hoe meten?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wel zonde natuurlijk.
Heel veel mensen vinden het onzin, bij mij op school ook, maar het is echt nuttig. Ik bedoel: wat is er in godsnaam slecht aan van jezelf zeggen op welke punten je jezelf wil verbeteren en het vervolgens nog doen ook? Het is handig om te weten welke competenties je later in je beroep nodig hebt. Al blijven het wel altijd vage dingen die competenties, want ze zijn nooit op één persoon/bedrijf/sector toegespitst.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:28 schreef Psychonikeo het volgende:
praat jij ook met bomen trouwens AMDB?
Het is niet in harde cijfers meetbaar, maar van jezelf kun je dondersgoed weten of je jezelf verbeterd hebt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat dus. Je moet jezelf beoordelen. Daarnaast is het allemaal zo zweverig. Doelstellingen voor een bedrijf als bijvoorbeeld "netto omzet in jaar X is Y". kijk, dát is meetbaar. Competenties als "het verbeteren van mijn communicatieve vaardigheden". Ja, leuk, hoe meten?
Ik ben er te nuchter voor..
Nee, heb alleen seks met ze.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:28 schreef Psychonikeo het volgende:
praat jij ook met bomen trouwens AMDB?
maar het is niet SMARTquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het is niet in harde cijfers meetbaar, maar van jezelf kun je dondersgoed weten of je jezelf verbeterd hebt.
Dat dus.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat dus. Je moet jezelf beoordelen. Daarnaast is het allemaal zo zweverig. Doelstellingen voor een bedrijf als bijvoorbeeld "netto omzet in jaar X is Y". kijk, dát is meetbaar. Competenties als "het verbeteren van mijn communicatieve vaardigheden". Ja, leuk, hoe meten?
Ik ben er te nuchter voor..
Het is dan ook geen bedrijfsdoelstelling maar een persoonlijke doelstelling. Er staat nergens dat die SMART moeten zijnquote:
Ja maar dat is niet of nauwelijks normaal op papier te zetten..quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het is niet in harde cijfers meetbaar, maar van jezelf kun je dondersgoed weten of je jezelf verbeterd hebt.
My fault, had het fout gelezenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:30 schreef rhubarbje het volgende:
Ik woon helemaal niet in Limburg?
Ik heb een appartementje in Tilburg, daar woon ik samen met mijn vriend vanaf deze week
Owja en met de kat
Ik vind competenties prima, maar nu na een stuk of 50 zie ik door de bomen het bos even niet meer
Ze kunnen zo overdrijven met die dingen vindt ik
Het gaat erom dat studenten er mee bezig gaan en er over nadenken. Je krijgt er geen cijfer voor toch?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat dus.
Het valt gewoon niet in een verslag te beschrijvenLaat staan dat je er achteraf zelf wat aan hebt. Je weet welke competenties je bezit en welke niet. Je weet ook hoe je deze kunt verbeteren. Dit is alleen in de praktijk uit te voeren en te testen. Op papier zetten heeft naar mijn mening totaal geen zin/toegevoegde waarde..
dát dus. Ik weet dat ik soms weinig geduld heb. Verder kan mijn Nederlands beter en moet ik mij beter concentreren.. Dan bied het geen meerwaarde om dit nog even op papier te zetten..quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat dus.
Het valt gewoon niet in een verslag te beschrijvenLaat staan dat je er achteraf zelf wat aan hebt. Je weet welke competenties je bezit en welke niet. Je weet ook hoe je deze kunt verbeteren. Dit is alleen in de praktijk uit te voeren en te testen. Op papier zetten heeft naar mijn mening totaal geen zin/toegevoegde waarde..
Oh, laat de foto's dan maar zittenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:30 schreef rhubarbje het volgende:
Ik woon helemaal niet in Limburg?
Ik heb een appartementje in Tilburg, daar woon ik samen met mijn vriend vanaf deze week
Owja en met de kat
Ik vind competenties prima, maar nu na een stuk of 50 zie ik door de bomen het bos even niet meer
Ze kunnen zo overdrijven met die dingen vindt ik
Dat ben ik met je eens. Maar wees eens eerlijk, hoeveel andere mensen in je klas denken er zo over?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:34 schreef Bootje84 het volgende:
Als je heel eerlijk bent tegenover jezelf, hoef je het niet op papier te zetten om het te kunnen verbeteren...
elke doelstelling moet smart zijnquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:32 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het is dan ook geen bedrijfsdoelstelling maar een persoonlijke doelstelling. Er staat nergens dat die SMART moeten zijn
Als ik mijn reflectieverslagen niet maak slaag ik niet voor deze stagequote:Op woensdag 6 januari 2010 10:34 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het gaat erom dat studenten er mee bezig gaan en er over nadenken. Je krijgt er geen cijfer voor toch?
Ik ken zat mensen die eens moeten nadenken over hun communicatieve vaardigheden en ze moeten proberen te verbeteren.
Mwah, wat andere mensen in mijn klas denken boeit niet. Het gaat er om wat de overheid/de scholen er van vinden..quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar wees eens eerlijk, hoeveel andere mensen in je klas denken er zo over?
Dat bedacht ik me net ook weer. Bij POP-verslagen moet je er gewoon iets ruimer mee omgaan. Gewoon bij manier van meten de waardering van je stagebegeleider neerzetten ofzo, vinden ze vaak wel prima.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
elke doelstelling moet smart zijn
Dat dus. Ik moet het ook. Alleen zeggen sommige docenten weer dat het niet hoeft. Tja, laat wel zien dat het gewoon 1 groot zooitje is. Tijdverspilling imo.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als ik mijn reflectieverslagen niet maak slaag ik niet voor deze stage
Ik vind het totaal geen toegevoegde waarde hebben om iets dergelijks op papier te zetten.. "Ik heb mijn communicatieve vaardigheden verbeterd door de telefoon tijdens de stage op te nemen en iedereen te woord te staan. In de toekomst wil ik hier ook meer aan gaan werken door ook thuis netjes de telefoon op te nemen"
Het is toch HBO/WO dan is dat toch je eigen verantwoordelijkheid?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar wees eens eerlijk, hoeveel andere mensen in je klas denken er zo over?
Ik snap het nut van reflectie ook niet. Tegenwoordig zit overal reflectie op..quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als ik mijn reflectieverslagen niet maak slaag ik niet voor deze stage
Ik vind het totaal geen toegevoegde waarde hebben om iets dergelijks op papier te zetten.. "Ik heb mijn communicatieve vaardigheden verbeterd door de telefoon tijdens de stage op te nemen en iedereen te woord te staan. In de toekomst wil ik hier ook meer aan gaan werken door ook thuis netjes de telefoon op te nemen"
Op mn fiets vind ik al voldoendequote:Op woensdag 6 januari 2010 10:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik snap het nut van reflectie ook niet. Tegenwoordig zit overal reflectie op..
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:47 schreef Psychonikeo het volgende:
tering.. ik heb echt geen zin vandaag.
Ik ook niet en moet nog beginnen. Maar ben er bijna.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:47 schreef Psychonikeo het volgende:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:47 schreef Psychonikeo het volgende:
Het kastje bij mij in de bus was anders kaduukquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:42 schreef Milou__ het volgende:
en al die mensen die zeuren over de ov chip kaart.. Hij werkt gewoon.. Alleen die piepjes zijn vervelend!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:43 schreef rhubarbje het volgende:
ik wou mijn scriptieding schrijven over het bevorderen van reflectie, maar dat mocht niet omdat het te moeilijk te meten is...
Ow vandaar dat jullie zelf alles meten in reflectievorm?
Jij woonde toch in zeeland?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:49 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het kastje bij mij in de bus was anders kaduuk
Succes!quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:51 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik haak af voor vandaag… ik moet weer gaan les geven
Doeg!
Succesquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:51 schreef rhubarbje het volgende:
Doeg!
Have fun!quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:51 schreef rhubarbje het volgende:
Doeg!
Roflquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:43 schreef rhubarbje het volgende:
ik wou mijn scriptieding schrijven over het bevorderen van reflectie, maar dat mocht niet omdat het te moeilijk te meten is...
Ow vandaar dat jullie zelf alles meten in reflectievorm?
Nah, gebruik meer Excel..quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:55 schreef The_Dean het volgende:
You're a fake wearin' sucker whose gold got rusted,
cheaper than a hot dog with no mustard.
You tried to steal my fresh and you got cold busted,
because your crew's all soft and I'm disgusted.
I'm from downtown from the city of Manhattan,
I got a lotta girlies and not one's cattin'...
My posse's in effect and we're doin' the do,
and we got more rhymes than your damn crew!
Caught you poppin' that weak and you must of been dusted,
stuck you head in the toilet and stone cold flushed it!
Word.
Dat is nog maar af te wachten natuurlijkquote:
Hier staan ze vandaag nog maar eens emmers vol oliebollen te bakkenquote:
Oh ik dacht dat je het al op had. Bewaar je wat voor mij? Ik heb honger!quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is nog maar af te wachten natuurlijk
Nee die hoef ik nu niet meerquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hier staan ze vandaag nog maar eens emmers vol oliebollen te bakken
quote:
Ik heb een gehad, maar verder ook vriendelijk bedanktquote:
WTF, nu nog?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hier staan ze vandaag nog maar eens emmers vol oliebollen te bakken
Is goed hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:59 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het al op had. Bewaar je wat voor mij? Ik heb honger!
Ik ga dadelijk op school eerst koffie halenquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb een gehad, maar verder ook vriendelijk bedankt
Ja, ik stond ook met grote verbazing te kijken, maar schijnt hier traditie te zijn...quote:
Waar?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WTF, nu nog?
[..]
Is goed hoorKom je het wel ophalen dan straks?
Whehequote:Op woensdag 6 januari 2010 11:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ik stond ook met grote verbazing te kijken, maar schijnt hier traditie te zijn...
Delft, duhquote:
quote:
Dan houdt het opquote:
Met krentenquote:
Tussen Den Bosch en Nijmegen, bij Oss in de buurtquote:
Oh oké, daar ben ik wel bekend :pquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Tussen Den Bosch en Nijmegen, bij Oss in de buurt
quote:
Caliquote:
Gaat zn gangetje hequote:
Jij durftquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:48 schreef Californium het volgende:
mooi.... Ik moest even hier postengewoon omdat het kan
quote:
Heb je sesforum.nl al aangevraagd?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:56 schreef Psychonikeo het volgende:
stage?
Ik snap nog steeds niet waarim het hier niet gewoon SES SC heet
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:56 schreef Psychonikeo het volgende:
stage?
Ik snap nog steeds niet waarim het hier niet gewoon SES SC heet
ik krijg geen stages meerquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:00 schreef Californium het volgende:
Deanheyo! alles goed?
Nico! als iedereen op stage is dan zijn ze toch meestal hiertenminste! ik wel
whehe...
Anyway
Zekers!! Met u?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:00 schreef Californium het volgende:
Deanheyo! alles goed?
Nico! als iedereen op stage is dan zijn ze toch meestal hiertenminste! ik wel
whehe...
Anyway
quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:48 schreef Bravebart het volgende:
GodsiedorieIk heb mn hele stage mn beest op de verkeerde temperatuur laten groeien
Nu is het een orc geworden?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:48 schreef Bravebart het volgende:
GodsiedorieIk heb mn hele stage mn beest op de verkeerde temperatuur laten groeien
Photobacterium phosphoreumquote:
Geen idee, onder de microscoop lijkt het net maanzaadquote:
Oh diequote:Op woensdag 6 januari 2010 12:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Photobacterium phosphoreum
[..]
Geen idee, onder de microscoop lijkt het net maanzaad
Kinkyquote:
Nee, verschrikkelijke huisdierenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh dieJa zijn niet echt fijne beesten voor thuis he
Hoe zou het eruit moeten zien dan?
quote:Plump, straight rods, 0.8-1.3 µm in diameter and 1.8-2.4 µm in length.
Klopt, maar bij andere temp. kan hij misschien meer licht geven, zodat je de concentratie van voedingsstoffen weer kan verlagen en toch dezelfde intensiteit licht behoudenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:53 schreef Psychonikeo het volgende:
als tie nog licht geeft is er niets aan de hand toch?
Nee, op 18 graden, terwijl de literatuur spreekt van 13-14 gradenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Kinkyen je hebt m op 38 gegroeid terwijl hij hoger / lager moest?
Whehehequote:Op woensdag 6 januari 2010 12:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, maar bij andere temp. kan hij misschien meer licht geven, zodat je de concentratie van voedingsstoffen weer kan verlagen en toch dezelfde intensiteit licht behouden
[..]
Nee, op 18 graden, terwijl de literatuur spreekt van 13-14 graden
Duuusquote:
Succes!!quote:
hmm.. ja en nou? Alles overnieuw?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, maar bij andere temp. kan hij misschien meer licht geven, zodat je de concentratie van voedingsstoffen weer kan verlagen en toch dezelfde intensiteit licht behouden
Neejohquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm.. ja en nou? Alles overnieuw?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
DuuusEn de literatuur spreekt van een twofold increase, dus ik ga me toch maar ff aan de 13 graden wagen
ah.. ok. Doe je bestquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neejohff met schudkolfen kijken wat het effect is en als het positief is kan het gewoon gelijk in het protocol zonder testen
Exactquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Kan veel schelen idd die 4 graden... mja opzich ook wel weer begrijpelijk.... als ons lichaamstemperatuur 4 graden hoger zou worden
Jah hoor.... die dingen overleven allesquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ExactNaja, opzich, die beesten leven op vissen en die zwemmen ook niet altijd even diep lijkt me
Maar het blijven bacteriën, dus die adapteren vrij snel
!
Komt goedquote:
vbl fuhrerquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:04 schreef Psychonikeo het volgende:
hey negroïde figuur!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Jah hoor.... die dingen overleven alles.... Maar om de beste resultaten te krijgen moet je op de optimale temp groeien idd
Oh oké, daar ben ik wel bekend :pquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Tussen Den Bosch en Nijmegen, bij Oss in de buurt
Roflquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:07 schreef PieterBas het volgende:
"Het schrijven van een business case is net als het schrijven van je scriptie.. alleen krijg je er nu wel beter voor betaald"...
Dat zei ik net op kantoor..quote:
Ik rij daar net weg :p kom je daar echt?quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:08 schreef jna het volgende:
Milouloulou meeten op Utrecht centraal? Ben er over 10 minuutjes!
Je valt in herhalingquote:
quote:
quote:
Jaquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik rij daar net weg :p kom je daar echt?
Dat zal ik je maar niet aandoenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:11 schreef Milou__ het volgende:
als ik trein terug moet pakken moet je smsen haha
Dat dusquote:
Jajaquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja ik klikte op vernieuwen, toen ging hij dat nog een keer verzenden
Hij is daar blijven slapen denk ikquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
moest je nog fucking vroeg het bed uit ook!
joh.. en hij is om 1 uur op utrecht CS.. Dat is voor een neger verdomde vroeg.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hij is daar blijven slapen denk ik
quote:
MoBlo!quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:22 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee grapje. Tussen doetinchem en arnhem
VANAF 8 UUR AL OP KANTOOR JA! WATJE!quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
o hai! Even pauzezit al vanaf 10.30uur te studeren op de uni
ja, zo ga ik die tentamenweek wel halen
het kost alleen zoveel tijd en energie
Miss ken ik die wel dan (kans is nie zo groot maar tochquote:
Donercompany!!!quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:28 schreef jna het volgende:
Slappe veel te dure patat van de smullers. Waarom koop k het dan ook
Bestel volgende keer eens friet, die is veel beterquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:28 schreef jna het volgende:
Die is juist lekker. Kabab op centraal is ook lekker!quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:28 schreef jna het volgende:
Het is patatquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Bestel volgende keer eens friet, die is veel beter![]()
quote:
Heb de rest weggeflikkerdquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:51 schreef Milou__ het volgende:
niet zeuren, eten.
Nee, die man dacht: "Die neger zal die telefoon wel gejat hebben"quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:52 schreef jna het volgende:
En die man naast me keek me heel raar aan toen ik een foto nam van m'n patat.
Doe alsof je toerist bent!quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:52 schreef jna het volgende:
En die man naast me keek me heel raar aan toen ik een foto nam van m'n patat.
Smullers als smoelars uitspreken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:56 schreef jna het volgende:
[..]
You take picture for me?! En dan heel stoer met m'n patatje poseren
Ja ik heb m'n blanke buurman gevraagd of ie het patatje kon vasthouden....quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee, die man dacht: "Die neger zal die telefoon wel gejat hebben"
veel te weinig kalk in het water daarquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:55 schreef jna het volgende:
En ik ben dan ook zo'n mongol die er een flesje Spa blauw bij neemt terwijl ik in de trein besef dat k zelf water bij me heb. Maar goed, water uit den Bosch vertrouw ik niet zo eerlijk gezegd
tot buurtse!quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:10 schreef Milou__ het volgende:
ik ben ook thuis, kom straks nog wel ff buurten
Iddquote:
Ja, mag geen patat meer zeggenquote:
Dan weet je gelijk dat het een bedrijf is dat niks geeft om klantvriendelijkheid en servicequote:Op woensdag 6 januari 2010 14:23 schreef DjRex89 het volgende:
Ik moet de klantenservice bellen van een redelijk groot bedrijf, is er nergens een telefoonnummer te vinden
Iddquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dan weet je gelijk dat het een bedrijf is dat niks geeft om klantvriendelijkheid en service
Als ze me niet kan horen doe ik het stiekem wel lekker gewoonquote:
Nooit klachtenquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
IddIs een ebdrijf dat consumenten elektronica levert dus lijkt me wel van belang
Juist wel, zelfde bedrijf als waarvan de hardware gisteren kapot van wasquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:31 schreef jna het volgende:
Gewoon patat blijven zeggen! Dan maar geen seks die dag. Stelletje slappelingen
Duinwaterquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
veel te weinig kalk in het water daar
en ons pap en ons mamquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:33 schreef jna het volgende:
Dadelijk gaan jullie ook nog houdoe en wablief zeggen.
ik ook, maar betrap mezelf erop dat ik het soms nu ook vanzelf ga zeggen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als ze me niet kan horen doe ik het stiekem wel lekker gewoon
Ik wacht wel tot eind van de maandquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:36 schreef jna het volgende:
Oh en die rij van mensen bij die ov chipkaart ophaalpuntenop utrecht centraal echt 40 man ofzo
bakkes! gij achterlijke koekwaus!quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:33 schreef jna het volgende:
Dat houdoe komt vanzelf, weet ik uit ervaringquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:33 schreef jna het volgende:
Je stelt me teleur...quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ook, maar betrap mezelf erop dat ik het soms nu ook vanzelf ga zeggen.
Dan schaam ik me kapot als ik bij de snackbar sta
Ik heb 'm zaterdag al geactiveerd en niet op een Centraal Station, stelletje stumperts dat in de rij gaat staanquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot eind van de maand
Dat is nog weinig.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:36 schreef jna het volgende:
Oh en die rij van mensen bij die ov chipkaart ophaalpuntenop utrecht centraal echt 40 man ofzo
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat houdoe komt vanzelf, weet ik uit ervaring
handigquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:58 schreef DjRex89 het volgende:
Toch een telefoonnummer gevonden en gebeld. Moet ik alsnog mijn probleem mailen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |