In Z'meer. Ik verklap de naam even niet. Voor mijn afstudeerscriptiequote:
Juist wel! Thanks voor de tip!quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Bootmans
Dus je hebt deze keer geen foto meegestuurd in je CV?
Uh, het bedrijf is pas gefuseerd en moeten nu alles op elkaar af gaan stemmen. Ik denk dat ik ga kijken naar wat er daar gedaan moet worden of wat. Het is me nog niet allemaal helemaal duidelijk, maar dat komt nogquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Succes. Wat voor 'n bedrijf is het en al een idee van je opdracht?
Tnxquote:
Alstu!quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Juist wel! Thanks voor de tip!
[..]
Mag ik vragen wat je nou precies had gedaan waardoor je je ban had gehad?quote:
Burgerschapquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:39 schreef rhubarbje het volgende:
Ik geef Burgerschap op verschillende niveau 1 en 2 opleidingen
En succes Bootje-en-wat-cijfers
Oh niks heel boeiendsquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je nou precies had gedaan waardoor je je ban had gehad?
Bartquote:
dank je Rabarber-in-het-Engelsquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:39 schreef rhubarbje het volgende:
Ik geef Burgerschap op verschillende niveau 1 en 2 opleidingen
En succes Bootje-en-wat-cijfers
Dankquote:
Welke opleiding heb je daarvoor gevolgd?quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:43 schreef rhubarbje het volgende:
Ja dat is nieuw (en nu ook verplicht). Het is een soort maatschappijleer gecombineerd met een CDA-achtige view op hoe ben ik een goede burger maar dan voor op het MBO
De leerlingen hebben er een hekel aan (en zelfs ik zie van 40% het nut niet of zo :’) ) maar oke
Waarom heb je er dan voor gekozen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:43 schreef rhubarbje het volgende:
Ja dat is nieuw (en nu ook verplicht). Het is een soort maatschappijleer gecombineerd met een CDA-achtige view op hoe ben ik een goede burger maar dan voor op het MBO
De leerlingen hebben er een hekel aan (en zelfs ik zie van 40% het nut niet of zo :’) ) maar oke
Kun je hier mooi oefenen voor je studiepuntenquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:48 schreef rhubarbje het volgende:
Heb ik niet DJRex
Ik heb gekozen om docent maatschappijleer te worden
Maar er zijn gewoon te weinig stage plaatsen op middelbare scholen
En gaande weg kwam ik er achter dat ik graag met de laagste niveaus en probleemleerlingen werk
Daar zit ik nu dus dat heft de knulligheid van het vak gelukkig wel een beetje op
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kun je hier mooi oefenen voor je studiepunten
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kun je hier mooi oefenen voor je studiepunten
Succes manquote:
Zelf zit je dus op de pabo dan? Ik vind het wel knap dat je het kan opbrengen om informatie over te brengen op een zooitje ongeinteresseerde leerlingen. Ik zou dat na 5min al opgevenquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:48 schreef rhubarbje het volgende:
Heb ik niet DJRex
Ik heb gekozen om docent maatschappijleer te worden
Maar er zijn gewoon te weinig stage plaatsen op middelbare scholen
En gaande weg kwam ik er achter dat ik graag met de laagste niveaus en probleemleerlingen werk
Daar zit ik nu dus dat heft de knulligheid van het vak gelukkig wel een beetje op
Vergeet Nederlands niet....quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:45 schreef DjRex89 het volgende:
Wat kunnen sommige mensen trouwens slecht Engels..
Pabo is basisschool (!)quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zelf zit je dus op de pabo dan? Ik vind het wel knap dat je het kan opbrengen om informatie over te brengen op een zooitje ongeinteresseerde leerlingen. Ik zou dat na 5min al opgeven
Alleen zijquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:51 schreef rhubarbje het volgende:
Hoezo The Dean?
Jullie zijn allemaal probleemstudentjes?
De opleiding zelf is HBO dan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:53 schreef rhubarbje het volgende:
Nee ik zit niet op de PABO, dat is voor basisschooldocenten.
Ik zit op de docentenopleiding maatschappijleer
Net zoiets als docent scheikunde of Engels. Maar dan maatschappijleer
Zulke vakken zijn wel goed, en juist de desinteresse ervoor geeft aan dat ze wel degelijk nodig zijn. Al beseffen veel mensen dat niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:43 schreef rhubarbje het volgende:
Mja maar daar kan ik sommige fouten wel van begrijpen.. Het enige waar ik een hekel aan heb zijn mensen die zeggen "Dat hebben hun gezegd!" ipv "Dat hebben zij gezegd!"quote:
Dat heb ik dus ook.. Heb zelf ook maatschappijleer gehad en kan niet bepaald zeggen dat ik denk dat het een toegevoegde waarde heeft gehad voor mijn verdere leven/studie.. Misschien onbewust wel maar geen idee op welke manier dan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zulke vakken zijn wel goed, en juist de desinteresse ervoor geeft aan dat ze wel degelijk nodig zijn. Al beseffen veel mensen dat niet.
Wat denk je waarom mijn zus in het speciale onderwijs zit, die heeft thuis 20 jaar kunnen oefenenquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:51 schreef rhubarbje het volgende:
Hoezo The Dean?
Jullie zijn allemaal probleemstudentjes?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat denk je waarom mijn zus in het speciale onderwijs zit, die heeft thuis 20 jaar kunnen oefenen
Milouquote:
Sterktequote:
Ik had er iig nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:57 schreef rhubarbje het volgende:
Het vak is zeker goed. Alleen de uitwerking er van vindt ik op het moment minder. Maar dat komt vast doordat het nog een redelijk nieuw vak is.
De onderdelen politiek/de maatschappij etc vindt ik heel goed. Maar gezonde voeding en genoeg beweging vindt ik betuttelend.
De opleiding is een HBO opleiding ja.
Ik vind 'ik vindt' erger dan hun/Zijquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:57 schreef rhubarbje het volgende:
Het vak is zeker goed. Alleen de uitwerking er van vindt ik op het moment minder. Maar dat komt vast doordat het nog een redelijk nieuw vak is.
De onderdelen politiek/de maatschappij etc vindt ik heel goed. Maar gezonde voeding en genoeg beweging vindt ik betuttelend.
De opleiding is een HBO opleiding ja.
En ik wilde er niks over zeggenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik vind 'ik vindt' erger dan hun/Zij
Er ligt hier anders nog genoegquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:01 schreef Psychonikeo het volgende:
Dean!
en doe je sneeuw eens uit je avatar. Het is geen kerst meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |