Heb je sesforum.nl al aangevraagd?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:56 schreef Psychonikeo het volgende:
stage?
Ik snap nog steeds niet waarim het hier niet gewoon SES SC heet
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:56 schreef Psychonikeo het volgende:
stage?
Ik snap nog steeds niet waarim het hier niet gewoon SES SC heet
ik krijg geen stages meerquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:00 schreef Californium het volgende:
Deanheyo! alles goed?
Nico! als iedereen op stage is dan zijn ze toch meestal hiertenminste! ik wel
whehe...
Anyway
Zekers!! Met u?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:00 schreef Californium het volgende:
Deanheyo! alles goed?
Nico! als iedereen op stage is dan zijn ze toch meestal hiertenminste! ik wel
whehe...
Anyway
quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:48 schreef Bravebart het volgende:
GodsiedorieIk heb mn hele stage mn beest op de verkeerde temperatuur laten groeien
Nu is het een orc geworden?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:48 schreef Bravebart het volgende:
GodsiedorieIk heb mn hele stage mn beest op de verkeerde temperatuur laten groeien
Photobacterium phosphoreumquote:
Geen idee, onder de microscoop lijkt het net maanzaadquote:
Oh diequote:Op woensdag 6 januari 2010 12:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Photobacterium phosphoreum
[..]
Geen idee, onder de microscoop lijkt het net maanzaad
Kinkyquote:
Nee, verschrikkelijke huisdierenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh dieJa zijn niet echt fijne beesten voor thuis he
Hoe zou het eruit moeten zien dan?
quote:Plump, straight rods, 0.8-1.3 µm in diameter and 1.8-2.4 µm in length.
Klopt, maar bij andere temp. kan hij misschien meer licht geven, zodat je de concentratie van voedingsstoffen weer kan verlagen en toch dezelfde intensiteit licht behoudenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:53 schreef Psychonikeo het volgende:
als tie nog licht geeft is er niets aan de hand toch?
Nee, op 18 graden, terwijl de literatuur spreekt van 13-14 gradenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Kinkyen je hebt m op 38 gegroeid terwijl hij hoger / lager moest?
Whehehequote:Op woensdag 6 januari 2010 12:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, maar bij andere temp. kan hij misschien meer licht geven, zodat je de concentratie van voedingsstoffen weer kan verlagen en toch dezelfde intensiteit licht behouden
[..]
Nee, op 18 graden, terwijl de literatuur spreekt van 13-14 graden
Duuusquote:
Succes!!quote:
hmm.. ja en nou? Alles overnieuw?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, maar bij andere temp. kan hij misschien meer licht geven, zodat je de concentratie van voedingsstoffen weer kan verlagen en toch dezelfde intensiteit licht behouden
Neejohquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm.. ja en nou? Alles overnieuw?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
DuuusEn de literatuur spreekt van een twofold increase, dus ik ga me toch maar ff aan de 13 graden wagen
ah.. ok. Doe je bestquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neejohff met schudkolfen kijken wat het effect is en als het positief is kan het gewoon gelijk in het protocol zonder testen
Exactquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Kan veel schelen idd die 4 graden... mja opzich ook wel weer begrijpelijk.... als ons lichaamstemperatuur 4 graden hoger zou worden
Jah hoor.... die dingen overleven allesquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ExactNaja, opzich, die beesten leven op vissen en die zwemmen ook niet altijd even diep lijkt me
Maar het blijven bacteriën, dus die adapteren vrij snel
!
Komt goedquote:
vbl fuhrerquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:04 schreef Psychonikeo het volgende:
hey negroïde figuur!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Jah hoor.... die dingen overleven alles.... Maar om de beste resultaten te krijgen moet je op de optimale temp groeien idd
Oh oké, daar ben ik wel bekend :pquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Tussen Den Bosch en Nijmegen, bij Oss in de buurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |