Heb de rest weggeflikkerdquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:51 schreef Milou__ het volgende:
niet zeuren, eten.
Nee, die man dacht: "Die neger zal die telefoon wel gejat hebben"quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:52 schreef jna het volgende:
En die man naast me keek me heel raar aan toen ik een foto nam van m'n patat.
Doe alsof je toerist bent!quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:52 schreef jna het volgende:
En die man naast me keek me heel raar aan toen ik een foto nam van m'n patat.
Smullers als smoelars uitspreken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:56 schreef jna het volgende:
[..]
You take picture for me?! En dan heel stoer met m'n patatje poseren
Ja ik heb m'n blanke buurman gevraagd of ie het patatje kon vasthouden....quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee, die man dacht: "Die neger zal die telefoon wel gejat hebben"
veel te weinig kalk in het water daarquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:55 schreef jna het volgende:
En ik ben dan ook zo'n mongol die er een flesje Spa blauw bij neemt terwijl ik in de trein besef dat k zelf water bij me heb. Maar goed, water uit den Bosch vertrouw ik niet zo eerlijk gezegd
tot buurtse!quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:10 schreef Milou__ het volgende:
ik ben ook thuis, kom straks nog wel ff buurten
Iddquote:
Ja, mag geen patat meer zeggenquote:
Dan weet je gelijk dat het een bedrijf is dat niks geeft om klantvriendelijkheid en servicequote:Op woensdag 6 januari 2010 14:23 schreef DjRex89 het volgende:
Ik moet de klantenservice bellen van een redelijk groot bedrijf, is er nergens een telefoonnummer te vinden
Iddquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dan weet je gelijk dat het een bedrijf is dat niks geeft om klantvriendelijkheid en service
Als ze me niet kan horen doe ik het stiekem wel lekker gewoonquote:
Nooit klachtenquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
IddIs een ebdrijf dat consumenten elektronica levert dus lijkt me wel van belang
Juist wel, zelfde bedrijf als waarvan de hardware gisteren kapot van wasquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:31 schreef jna het volgende:
Gewoon patat blijven zeggen! Dan maar geen seks die dag. Stelletje slappelingen
Duinwaterquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
veel te weinig kalk in het water daar
en ons pap en ons mamquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:33 schreef jna het volgende:
Dadelijk gaan jullie ook nog houdoe en wablief zeggen.
ik ook, maar betrap mezelf erop dat ik het soms nu ook vanzelf ga zeggen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als ze me niet kan horen doe ik het stiekem wel lekker gewoon
Ik wacht wel tot eind van de maandquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:36 schreef jna het volgende:
Oh en die rij van mensen bij die ov chipkaart ophaalpuntenop utrecht centraal echt 40 man ofzo
bakkes! gij achterlijke koekwaus!quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:33 schreef jna het volgende:
Dat houdoe komt vanzelf, weet ik uit ervaringquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:33 schreef jna het volgende:
Je stelt me teleur...quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ook, maar betrap mezelf erop dat ik het soms nu ook vanzelf ga zeggen.
Dan schaam ik me kapot als ik bij de snackbar sta
Ik heb 'm zaterdag al geactiveerd en niet op een Centraal Station, stelletje stumperts dat in de rij gaat staanquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot eind van de maand
Dat is nog weinig.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:36 schreef jna het volgende:
Oh en die rij van mensen bij die ov chipkaart ophaalpuntenop utrecht centraal echt 40 man ofzo
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat houdoe komt vanzelf, weet ik uit ervaring
handigquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:58 schreef DjRex89 het volgende:
Toch een telefoonnummer gevonden en gebeld. Moet ik alsnog mijn probleem mailen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |