Davinia zei dat haar vroedvrouw niet eerder wilde strippen dan 41 weken. Er stond niks in over ontsluiting. Zonder ontsluiting valt er sowieso niks te strippenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:01 schreef Orea het volgende:
Maar bij Faja was er dus al wat ontsluiting en volgens mij bij Davinia nog niet (of had ik dat nou verkeerd gelezen?) en dat maakt wel het verschil tussen al wel strippen of niet strippen...
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:07 schreef Cantare het volgende:
[..]
Die had ik niet!![]()
![]()
![]()
Bij mij zit erin:
-Tijdschriften: zwanger! en Ouders van nu geboortespecial
-Pauperige zwangerschapskalender
-Babygids
-Het grote boek van kleintje
-Knuffeldoekje
-Monstertjes (geurbuiltje, badoie, creme, zinkzalf, Zendium)
-Foldertjes
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:10 schreef Orea het volgende:
Nah zou bijna zeggen pm me je adres maar, stuur ze met liefde op
Ik ben boos op mijn meneerhad gevraagd of ie een moorkop wilde halen, komt ie net thuis. Zet een doos van de bakker voor me neer en zegt: ik moet nog even naar de garage, kijk maar welke je voor me overlaat. Heeft ie een moorkop én een overheerlijk hazelnoot gebakje gehaald. Alsof ik er één nu kan laten staan
![]()
Dus ik belde hem alen hij moest keihard lachen en zei: nee hoor schat eet ze maar lekker allebei op
![]()
Hormonen, hormonen..... *zucht*
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:10 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik heb niets gehad bij de verloskundige
quote:
Staat erbijquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:21 schreef Saffier het volgende:
Mag mijn ticker nog in de op?
Zwangerschap en geboorte deel 611
ik vind dat zo'n raar woord, zie altijd taferelen van een in je lijf wroetende vrouw met een slobberjurk, opgstroopte mouwen en een knotje voor mequote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:21 schreef Asyniur het volgende:
vroedvrouw
Die is niet thuihuisssssquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:35 schreef Lishe het volgende:
Saaaahhaaaaaffieer! Geweldig, een hartje!!! Heb je je moeder al gebeld? Met tranen en tuiten?
Gefelciteerd met deze mijlpaal en geruststelling!
Ik heb ook het idee dat ik al lang toxoplasmose heb gehad. Heb al m'n hele leven katten, kan me niet voorstellen dat ik daar nooit iets van opgelopen heb. Martijn is nogal een chaoot en ziet rommel gewoon niet liggen. Hij doet het netjes als ik het aan hem vraag, maar ik heb af en toe van die buien dat het NU moet gebeuren... En hij is voorlopig nog niet thuisquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:31 schreef simmu het volgende:
tvpeetje
voor de vorm: ik doe heeeeeeeeeel soms de kattenbak wel hoor. maar ik ben in de afgelopen jaren al 3 x getest voor die kattenziekding en elke keer bleek uit die test dat ik die allang gehad heb. de kans dat je dat dan opeens alsnog ontwikkeld is echt heel klein, minder dan 5% omdat je de antistoffen in je draagt (dat is wat ze testen immers). maar meestal doet sangdrax het. laatst toen die op conferentie was dus een weekje niet.
Ik vind het zo'n heerlijk ouderwets woord wat niet veel meer gebruikt wordt. Vandaar dat ik het wel consequent probeer te gebruikenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:26 schreef Cantare het volgende:
[..]
ik vind dat zo'n raar woord, zie altijd taferelen van een in je lijf wroetende vrouw met een slobberjurk, opgstroopte mouwen en een knotje voor mehoewel daar natuurlijk bij sommigen een kern van waarheid in kan zitten
Ben benieuwd naar je megabuik!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:18 schreef simmu het volgende:
ik geloof dat we hier een groeispurtje hebben....
ik zag mezelf en profil in de deur van de keuken en dat was wel ff schrikken. volgens mij is de buik nu net zo groot opeens als bij selene bij 30 weken ofzo. vrijdag fotodag (want 24 weken dan) dus oordelen jullie dan maar
Dat heb ik laatst ook gedaanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:02 schreef Cantare het volgende:
In het kader van lamlendigheid en verveling heb ik net vast een proefversie van ons kind gebakken op link (foto's invoeren en dan komt er een kind uit.)
kind
Aangepastquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:24 schreef DaviniaHR het volgende:
chan, kan je CalamityJane ook aanpassen in DeMajoor?
Niemand die dit herkent?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:57 schreef octopussy het volgende:
Ik heb nu al een paar uur lang een beetje raar zeurderig gevoel bij mijn baarmoedermond. Het voelt precies zo als wanneer ik 'opengekrikt' ben geweest met een eendenbek voor controle/uitstrijkje o.i.d.. Herkent iemand het?
Nee, de káp van de wieg is af. Jullie moeten nog even wachten op foto'squote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:02 schreef happyme28 het volgende:
Asy, wiegje afJippie! Foto?
![]()
Hier ook eindelijk zicht op de levering van de babykamermeubeltjes. Helaas niet welke we eigenlijk wilde, maar die zou eind november al geleverd worden maar is er nog steeds niet (problemen met de vracht uit het buitenland) dus nu definitief voor de 2e keus gegaan en die is al binnen dus kan snel afgeleverd worden.
En nog maar 11 dagen werken tot mijn verlof![]()
maar zit wel weer beter in mijn velletje en ben over het dooie punt heen, dus ik kan wel weer even door tot het weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |