quote:Op zondag 3 januari 2010 11:16 schreef DaviniaHR het volgende:
faja, beterschap!
draakje, over een week weet je zeker of deze plopjes je kind zijn. leuk!
ik ga morgen ook de vlos lief aankijken als madam weer ff goed wil indalen, of ze me kan strippen. gaan we voor een datumtweeling?
quote:Op zondag 3 januari 2010 11:36 schreef Orea het volgende:
goeiemorgen!
Kweet niet of ik dan een zeikerd ben maar ik hang morgen weer met de poli aan de lijn voor een echo hoor. Gisterenavond toen ik naar bed ging weer donker bloed, ben net opgestaan en weer (alleen nu niet donker).
Heb weer geen krampen, gelukkig, maar echt fijn voelt het daar ook niet. Ik word hier echt tureluur van.
quote:Op zondag 3 januari 2010 11:55 schreef amaranta het volgende:
waarom bel je nu dan niet?
Wat een lieverd van een man zegquote:Op zondag 3 januari 2010 12:08 schreef DaviniaHR het volgende:
flugel, als je lichtin je hoofd bent, helpt het wellicht om je even vast te houden, ogen dicht, en heel hard met je hoofd heen en weer schudden (nee schudden ahw). tenminste, dat helpt altijd bij mij. (bij de zwangerschap van eli had ik op een gegeven moment een onderdruk van 45, dus lage bloeddruk is mij niet vreemd)
pessie, alweer bloedverlies! jeumig, dat is ook niet onbezorgd zwangeren, dan!
trouwens, we hebben weer wat leuks voor op ons babyblog
ik heb vanochtend weer mn teennagels geknipt!![]()
(met 40w2d kanje er dus nog "prima" bij
toch nog een beetje nesteldrang
en ik dacht ff grappig te zijn, PR is aan het ontbijten met zn bakkie koffie, dus ik ga er naast zitten, trek de meest nep-pruillip die ik kon opbrengen en zeg "boehoe, als ik koffie maak voor mezelf, maak ik ook altijd voor jou! boehoe! en nou heb jij wel koffie voor jezelf gemaakt, maar niet voor mij! boehoe, snik, snik, snotter" (echt supernep, zeg maar).
gaat hij bijna zitten huilen dat hij zich schuldig voelde!![]()
![]()
jaja, een man die last heeft van zijn hormonen!![]()
![]()
suiker heeft idd niks met bloeddruk te maken, maar met een lage suikerwaarde + lage bloeddruk ga je finaal tegen de vlakte. dus suiker helpt wel eventjesquote:Op zondag 3 januari 2010 12:07 schreef Faja-Lobi het volgende:
Flugel, in het begin van de zwangerschappen had ik ook dat duizelige gevoel en met name bij het opstaan maar ik heb dan ook altijd een lage bloeddruk 100/45 bijv. Aan het einde van de zwangerschap wordt dat wat hoger, gelukkig. Maar je kan misschien iets zouts eten zoals bijv gezouten roomboter of een dropje als je zo een dip voelt. Suiker heeft niks met bloeddruk te maken.
Orea, gewoon vandaag al even bellen met de spoedlijn van de verloskundige. Misschien kunnen zij je ergens tussendoor plaatsen.
quote:foto Op zondag 3 januari 2010 12:13 schreef flugeltje het volgende:
@Faja en Davinia. laatste keer dat ik bij de gyn was (2,5 week geleden) zat ik juist wat hoog in de bloeddruk 140/85. Maar dat kan ook komen omdat ze m'n bloeddruk opnamen nog voor ik een echo had gehad en ik daar natuurlijk niet al te boelkloedig zat te wezen
Een perfecte bloeddruk dus, ook onder stressquote:foto Op zondag 3 januari 2010 12:54 schreef freecell het volgende:
De laatste keer kwam ik uit een verhuis-stress situatie iets telaat (en ik haat te laat zijn) bij de vlos binnen rénnen.
Bloeddruk meteen gemeten. 110/60wheh. Ik had mijn moeder mee en die keek echt van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop