quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:52 schreef pessie het volgende:
Asy, ik krijg steeds raardere ideeën van jouw piercing. Als jouw piercing zit op de plek waar ik nu denk, hoe ben je dan in vredesnaam zwanger geworden?
Heel eerlijk? Nee, ik vind het niet leuk... Wel heel erg informatief en vorig jaar hadden ze wat leuke beursaanbiedingen die wel de moeite waard zijn. De huishoudbeurs wordt gelijktijdig gehouden, die is nóg minder leuk, maar ook daar hebben we vorig jaar toch maar even overheen gewandeld. (tot we écht gek werdenquote:flugeltje, is het leuk de 9 maanden beurs? Ik wilde er ook wel heen met kleiduif, maar wil eigenlijk wel iets meer informatie. Het is nogal ver om heen te gaan en erachter te komen dat et niets is... Zijn er ook veel aanbiedingen?
Maar... Waarom moet die er dan uit? Als die niet voor de uitgang zit wat voor probleem kan er dan nog zijn? Of heeft het meer te maken met infectiegevaar?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij zit niet dichtgeniet hoor, zit wat hoger zo'n ding...
[..]
alle piercings moeten weg. mijn navelpiercing is ook vervangen door een (heul lelijke!) plastieken, opdat:quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:03 schreef pessie het volgende:
[..]
Maar... Waarom moet die er dan uit? Als die niet voor de uitgang zit wat voor probleem kan er dan nog zijn? Of heeft het meer te maken met infectiegevaar?
Er komt niet alleen druk te staan op de vagina opening waar je kind daadwerkelijk uit komt maar ook op de rest van de vagina, dus je gehele onderkant. Je kan ook scheurtjes krijgen bij je schaamlippen en clitoris zonder dat je er een piercing hebt zitten dus als je daar dan ook nog eens een piercing hebt zitten kan die flink scheuren.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:03 schreef pessie het volgende:
[..]
Maar... Waarom moet die er dan uit? Als die niet voor de uitgang zit wat voor probleem kan er dan nog zijn? Of heeft het meer te maken met infectiegevaar?
Die lusteloze buien ken ik maar al te goed, maar voor jou met je 33 weken zwanger ís het ook gewoon zwaar. Begrijpelijk dat je er tegenop ziet. Sterkte hoor!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:31 schreef happyme28 het volgende:
Verder hier alles ok, ik voel me wel wat onrustig, kan het niet echt plaatsen, maar wat neerslachtig en wil veel dingen doen, maar kan me er ook weer niet toe zetten. Ben een beetje in mezelf gekeerd en zie zo op tegen die laatste 3 weken werken. Marky is gelukkig weer aan de beterende hand maar heeft nog weining energie. De weekboodschappen in je eentje doen is dus nu echt niet leuk meer, maar ja, zat niet anders op.
Als ik jouw post goed begrijp kan ik 'welkom bij de club' zeggen nuquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:59 schreef Cantare het volgende:
Even iets van een andere orde: wanneer begonnen jullie tijdens je zwangerschap aan te komen in gewicht? Pas toen je buik begon te groeien, of daarvoor ook al?
QFT. Weekboodschappen is misschien ook niet zo'n goed idee, je sjouwt je een ongeluk. Doe gewoon een paar dagen maximaal.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:01 schreef Cantare het volgende:
[..]
Die lusteloze buien ken ik maar al te goed, maar voor jou met je 33 weken zwanger ís het ook gewoon zwaar. Begrijpelijk dat je er tegenop ziet. Sterkte hoor!
Zo'n piercing wordt, neem ik aan, op dergelijke manier gezet dat je daar onder functioneel blijft...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:52 schreef pessie het volgende:
Asy, ik krijg steeds raardere ideeën van jouw piercing. Als jouw piercing zit op de plek waar ik nu denk, hoe ben je dan in vredesnaam zwanger geworden?
Bij mij is ze niet verder dan de huiskamer geweest. Wilde niets zien verder, maar ik had van te voren ook gezegd dat we nog lang niet alles hadden, dus als dat de bedoeling was, kon ze beter later komen. Maar dat hoefde dus niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:02 schreef sindell het volgende:
Verder nog veel opgeruimd vandaag, maar moet wel even want donderdag komt de kraamzorg voor de intake. Geen idee hoe ze dat gaan aanpakken, maar ze willen vast alles even bekijken, dus een beetje netjes mag dan wel.
Tja dat weet ik dus niet. Want bij iedereen hoor ik weer andere verhalen. Maar ze noemde het tijdens het maken van de afspraak wel een huisbezoek, maar dat is natuurlijk ook een breed begripquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:24 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Bij mij is ze niet verder dan de huiskamer geweest. Wilde niets zien verder, maar ik had van te voren ook gezegd dat we nog lang niet alles hadden, dus als dat de bedoeling was, kon ze beter later komen. Maar dat hoefde dus niet.
Dank u!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:06 schreef Orea het volgende:
[..]
Volgens mij ligt Davinia al een poosje 'plat' met klachten... dan is het niet verwonderlijk dat we haar meisje eruit aan het kijken zijn met zijn allen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Orea, wat grappig dat jij eenzelfde piercing hebt!Maar jij hebt hem er dus al een hele tijd uit begrijp ik?
happy, jammer van je off-moment... En dat meer in jezelf gekeerd raken herken ik wel hoor!Fijn dat marky weer wat opgeknapt is. Meisje nog even volhouden. Je bent er bijna
![]()
Wat betreft dat zwemmen met dolfijnen: vreemd, waarom zou dat schadelijk zijn terwijl echo's bij sommige mensen te pas en te onpas worden gedaan?![]()
Kraamzorgbureau is niet boven geweest. Er was toen ook nog helemaal niks maar ze heeft er ook helemaal niet naar gevraagd.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:37 schreef Asyniur het volgende:
pessie, ik zie dat de andere dames al antwoord hebben gegeven...andere frequentie? hogere intensiteit? hunsonar wordt gebruikt voor echolocatie op lange afstanden. een echo in je buik hoeft niet zoveel afstand te overbruggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Orea, wat grappig dat jij eenzelfde piercing hebt!Maar jij hebt hem er dus al een hele tijd uit begrijp ik?
happy, jammer van je off-moment... En dat meer in jezelf gekeerd raken herken ik wel hoor!Fijn dat marky weer wat opgeknapt is. Meisje nog even volhouden. Je bent er bijna
![]()
Wat betreft dat zwemmen met dolfijnen: vreemd, waarom zou dat schadelijk zijn terwijl echo's bij sommige mensen te pas en te onpas worden gedaan?![]()
Kraamzorgbureau is niet boven geweest. Er was toen ook nog helemaal niks maar ze heeft er ook helemaal niet naar gevraagd.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
Ik nu bijna 5 jaarquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:43 schreef Orea het volgende:![]()
ik heb hem al zeker 8 jaar!! Alleen ben ik nogal een uitzondering, want bij al mijn piercings is het zo dat ze dus niet dichtgroeien
behalve de stretches in mijn oren
die zijn inmiddels weer tot normale gaatjes teruggegroeid, en na de bevalling ga ik eens kijken of ik die weer ga oprekken
(zat op 6 mm op beide oren
)
quote:9 maanden beurs.. Euhm, ik ben 1 keer op de huishoudbeurs geweest... GEEN SUCCES! En als er nu geen gewonden mogen vallen dan is het NIET verstandig dat ik ganormaal al niet, maar nu met hormonen gaan er helemaal slachtoffers vallen
ik sla hem over dus
de meneer doet hier ook de week boodschappen, ik rij mensen met het karretje tegen de enkels
ik vraag netjes 2 keer of ik er langs mag en als mensen niet reageren, en mijn stem is echt niet zacht zeg maar, dan gebeurd dat. Geen succes...
In het ziekenhuis zeiden ze bij mij wel dat een echo niet zo gezond is voor de baby, zeker al niet in het begin (want dat is ook de reden waarom ze dan nog geen geluid opzetten behalve als ze twijfels hebben bij het kloppen van het hartje).quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:37 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb geen idee...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
In het ziekenhuis zeiden ze bij mij wel dat een echo niet zo gezond is voor de baby, zeker al niet in het begin (want dat is ook de reden waarom ze dan nog geen geluid opzetten behalve als ze twijfels hebben bij het kloppen van het hartje).
Banjertje weer thuisquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:09 schreef Asyniur het volgende:
freecell![]()
Wel voorzichtig doen met jezelf ja!![]()
Is jullie banjertje inmiddels weer thuis?
Geen flauw idee, ik weet gewoon dat ik bij een echo het hartje ongeveer 3 seconden hoor en ze heel vlug terug de knop indrukken.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:12 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb geen idee...
Als ik kijk naar de pretecho dan heb ik niet het idee dat de baby er überhaupt iets van meekrijgt, behalve dan dat gefrunnik aan je buik.
En van dat wel/geengeluid opzetten mbt het hartje dat heb ik eigenlijk nooit goed begrepen. Laten ze er dan opeens een (tijdelijk) andere techniek op los?
om geluid terug te laten krijgen, is een hogere intensiteit nodig, hebik me laten vertellen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:12 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb geen idee...
Als ik kijk naar de pretecho dan heb ik niet het idee dat de baby er überhaupt iets van meekrijgt, behalve dan dat gefrunnik aan je buik.
En van dat wel/geengeluid opzetten mbt het hartje dat heb ik eigenlijk nooit goed begrepen. Laten ze er dan opeens een (tijdelijk) andere techniek op los?
Ik heb het even opgezocht:quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:16 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
om geluid terug te laten krijgen, is een hogere intensiteit nodig, hebik me laten vertellen.
alleen beeld is kennelijk makkelijker te krijgen uit de buik. denk dat eea wel makkelijk te googlen is.
mss doe ik dat zometeen wel ff. eerst ff avondeten maken of zo
Wij wandelen sowieso graag na het eten een half uurtje, ik ben alleen de laatste tijd zo ziek geweest dat we er een tijdje mee zijn gestopt, maar dit wilden we zeker oppakken. Ik dacht alleen dat het misschien goed was een iets intensievere sport eraan toe te voegen...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:22 schreef DaviniaHR het volgende:
pessie, de beste zwanger-sporten zijn wandelen en zwemmen. sporten met ballen die in je buik kunnen komen, worden iha afgeraden. (behalve als je het heel goed kan, en dus bijna zeker weet dat je pens geen ballen gaat vangen)
heb vandaag een zeer nuttig dagje gehad
eerst dus tot half 12 in mn bed liggen rotten terwijl PR en Eli beneden aan het spelen waren, geluncht, en om 2 uur weer mn bedje in gedoken tijdens eli's slaapje, alwaar ik tot 5 uur hebben liggen stinken.
tsja, 02-01-2010 is ook een te mooie datum voor onze madam. En alle voorgaande data die ik als mogelijke werpdatum in mn hoofd had, gingen ook niet door, dus dan kan ik net zo goed een mafdagje inlassen, toch?
vanavond maar een slechte film uit de kast trekken met een zak M&M's, en morgen weer een dag.
on the bright side: sinds gister nauwelijks meer indalingsweeën gehad!gister 2 keer of zo, en vandaag niet. (naja, als ik alleenmaar slaap... maar we zien het positief
)
en ik heb demajoor nog niet gezien vandaag, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |