JAAAAAAAA, oh wat fijn voor je!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:30 schreef Saffier het volgende:
Een heel mooi klein knipperlichtje met aureooltje gespot net
Neequote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:32 schreef Saffier het volgende:
Vick! Doe normaal mens!
Een echt harte van een echt kindje
Vandaag over een week weer terug voor nog een echo
Ik neem aan van niet, het is een intake van 30 minuten en ik ben pas 7w3d.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:34 schreef flugeltje het volgende:
Cantare, succes zometeen (krijg je ook al een echo?)
wat fijnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:30 schreef Saffier het volgende:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:37 schreef Lautie het volgende:
O nee he, Vicky slaat door
Kan er iemand bij haar langs.....
ff haar tot rust brengen
Hoi lieverd, lang niet gezienquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:39 schreef Saffier het volgende:
Kijk dan kijk dan!!
[ afbeelding ]
*hypert*
Hoi Schat
ooh 't lijkt wel een (door jou ontworpen) ringetje!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:39 schreef Saffier het volgende:
Kijk dan kijk dan!!
[ afbeelding ]
*hypert*
Hoi Schat
Kom je een beetje vroeg thuis? In deze staat boodschappen doen zorgt alleen voor taart ben ik bangquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:53 schreef Saffier het volgende:
[..]
Kom je een beetje vroeg thuis? In deze staat boodschappen doen zorgt alleen voor taart ben ik bang
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:51 schreef trui het volgende:
[..]
ooh 't lijkt wel een (door jou ontworpen) ringetje!![]()
mét diamant saffier.
maar hoera!!!
Pfff je mag toch geen taart, dus je doet er mij daar alleen maar plezier meequote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:53 schreef Saffier het volgende:
[..]
Kom je een beetje vroeg thuis? In deze staat boodschappen doen zorgt alleen voor taart ben ik bang
haha ja dat bedacht ik me net ook.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:00 schreef snoopy het volgende:
Oh jee dat word wat straks thuis, ik zal mn zonnebril maar opzetten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:12 schreef Saffier het volgende:
Ik kan niet meer stoppen met glimmen en![]()
en ook een beetje
en nog meer
![]()
en nog meer glimmen en en en
Jaaaa!!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:30 schreef Saffier het volgende:
De verloskundigenpraktijk hier om de hoek heeft wel een echo-apparaat, maar er is maar 1 of 2 dagen per week iemand aanwezig om dat ding te bedienen. Schiet dan nog niet op... Wat dat betreft ben ik wel blij met m'n gyn, iedere afspraak begint met 'effe kijken"quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:54 schreef Orea het volgende:
Oh en Cantare, al geweest? Viel mee hè?ook echo gehad? Of doet jouw vlos dat niet? (dat vind ik wel jammer dat er hier bijna geen vlossen zijn met echo-apparaat....)
Nopes, hier doet de meneer dat gewoon.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:01 schreef flugeltje het volgende:
Meer dames hier die stiekem toch af en toe de kattenbak doen?
Kerels zien dat gewoon nietEn ik kan natuurlijk absoluut niet wachten tot ie thuis is
Die had ik niet!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:03 schreef Orea het volgende:
Haha Cantare, en er zit me een rommel in die tas
Die paar proefmonstertjes zijn wel grappig (mega tampons, ook zo'n fijn vooruitzicht![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |