'het vrouwtje'quote:Op maandag 4 januari 2010 20:49 schreef harley het volgende:
Nog niemand bevallen dit jaar ?
Vandaag is het vrouwtje voor het eerst naar de zwangerschaps gym geweest. Ikzelf zit ziek thuis sinds afeglopen zaterdag, vond het wel sneu want nu werd ik verzorgd terwijl zij zwanger is. Buikje begint nu echt zichtbaar te worden en vanavond maar weer eens ff luisteren met de angelsounds. Vandaag ook gebeld 16-2 hebben we een pretecho gepland staan en volgende week weer naar de check up bij de VK.
Voor de mensen uit de buurt. De R&W winkel in eindhoven krijgt heel veel prenatal spul binnen en alles met 50% korting ! Wat ze precies binnenkrijgen weten ze niet want het wordt per container gelost en dan pas zien ze wat erin zit dus kan per dag schelen. Mocht iemand gaan en de easybase zien liggen dan houd ik me aanbevolen want ik kan dus niet iedere dag gaan kijken en vind het een duur ding maar toch wel handig en 50% korting scheelt dan weer wel....
wij willen het niet weten, maar als we het wel hadden willen weten had baby daar geen zin in dus die werkt goed mee!quote:Op maandag 4 januari 2010 20:41 schreef Guess. het volgende:
[..]
Fijn dat alles goed is
![]()
Als ze bij jou al geen goede echofoto's kunnen maken zal het bij mij al wel helemaal mistig zijn![]()
Konden ze eventueel al wel zien of het een jongen of meisje is? Willen jullie het eigenlijk weten?
zij niet maar hij wel, je weet toch hoe mannen zijn als ze ziekjes zijnquote:Op maandag 4 januari 2010 21:02 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
'het vrouwtje'
Verder wel leuk vooruitzicht de pretecho. Als je er van houdt ten minste
En ze is wel zwanger, maar toch niet gehandicapt?
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:37 schreef simmu het volgende:
[..]
zij niet maar hij wel, je weet toch hoe mannen zijn als ze ziekjes zijn![]()
Zucht ja... mannetjes... lage pijngrens ook enzo. En dat wordt dan het sterke geslacht genoemdquote:Op maandag 4 januari 2010 21:37 schreef simmu het volgende:
[..]
zij niet maar hij wel, je weet toch hoe mannen zijn als ze ziekjes zijn![]()
Wie zegt dat?quote:Op maandag 4 januari 2010 21:53 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Zucht ja... mannetjes... lage pijngrens ook enzo. En dat wordt dan het sterke geslacht genoemd
Voor het verwachtingsmanagement houd ik mezelf voor dat ik pas over 2 weken aan het infuus ga bevallen, dan kan het alleen maar meevallen. Aanvankelijk is inleiden voor de 40e week wel een paar keer ter sprake geweest, maar ons meisje doet het sinds een week of 2 zo goed, dat het beter is om zo lang mogelijk door te lopen. Dus dat doen we dan maar netjes...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:55 schreef flugeltje het volgende:
DeMajoor, ik dacht dat jij al lang bevallen was
...
Enne puistjes, tja... Af en toe sta ik helemaal onder en het volgende moment is er niets aan de hand. Ook met de rest van m'n gezicht hetzelfde, het ene moment vlekkerig en schilferig en het andere moment prima in orde. Erg vaag allemaal. Heb trouwens wederom heerlijk geslapen. Okay ik word een paar keer wakker om te plassen, maar dat gaat al zo automatisch allemaal dat ik amper nog echt wakker word, ik wankel slaapdronken naar de wc, kruip terug in bed en slaap gewoon verder...
we duimen denk ik allemaal wel meequote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:23 schreef Saffier het volgende:
De Majoor ik ben (te vroeg) bevallen van Tobias terwijl ik 'maar' 2 lessen pufclub had gehad en aan het puffen waren we nog niet eens toegekomen. En ik heb een heel fijne ervaring met mijn bevalling.
De verpleegkundige heeft me ter plekke een voor mij fijn pufritme geleerd.
Bedankt voor het denken aan me en duimen voor me, vanmiddag om 11.45 is de echo. Ik ben mijn mobieltje vergetenop mijn werk dus kan pas wat laten weten als ik weer thuis ben.
Ik ben nog helemaal niet ver!quote:Op maandag 4 januari 2010 20:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
Asyniur en Freecell, wow dat jullie al zo ver zijn. Voor mijn gevoel zijn jullie nog helemaal niet zover. Mja tis natuurlijk ook al januari, en daar ben ik ook nog niet helemaal kwa gevoel
Ik heb vandaag mij voor de eerste keer niet in kunnen houden en echt een heel schattig jurkje en maillotje gekocht. Vond m zooooo leuk. En onder het motto: als ik een jongetje krijg dan geef ik het gewoon aan mijn schoonzus, vond ik dat het wel kon
Ook heb ik 5 rompertjes voor 3 euro gekocht, ook meisjes, mja kon ik ook niet laten liggen haha.
En heb mijn eerste zwangerschapskwaaltje ontdekt (althans vind het een zwangerschapskwaaltje, omdat ik voor de zwangerschap er nooit last van had). Heel mijn handen zijn rood en een beetje prikkerig, nadat ik ze heb ingesmeerd met handcreme. Heb het idee dat ik dus wat anders ga reageren op bepaalde stoffen in cremes enzo. Had laatst ook al een beetje rode pukkeltjes op mijn handen na het handen wassen op mijn werk.
en ze is ook al haar telefoon vergeten mee te nemen van haar werk.. kan ze me ook niet bellenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:44 schreef flugeltje het volgende:
Oi Saffierke, dat duurt ons toch veel te lang allemaal... Dat trekken we niet hoor
Ik heb geen cursus gedaan omdat ik het persoonlijk weinig vond toevoegen en ik heb me heelhuids door de bevalling geslagenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:16 schreef DeMajoor het volgende:
Het zal ongetwijfeld wel eerder ter sprake zijn geweest, maar zijn er ook dames die zonder cursus een positieve bevalervaring hebben?
Ik heb namelijk ook SamenBevallen overwogen, maar het is er nooit van gekomen. Was duur en we zaten middenin een verhuizing en eigenlijk leek hij op bepaalde punten ook nogal wollig... En van goede raad als minimaal 3 keer persen op een wee en altijd is kortjakje ziek puffen, word ik vooral erg neurotisch.
dat heeft ook weinig nut als ze haar telefoon niet bij zich heeftquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:53 schreef Asyniur het volgende:
flugel, het past ook helemaal niet bij mij!
Mijn man heeft echt af en toe met open mond zitten kijken: zo van, heb je nú al genoeg gehad?
Vicky, ik vind dat je haar maar moet gaan bellen dan...
ik kon idd ook helemaal niks met die 5 verschillende ademhalingstechnieken en gedoe. ik raakte helemaal in de war, en daarvan raakte ik weer overstuur en gedoe! uiteindelijk deed de vlos voor: eenmaal in door de neus, 5 maal pufpufpufpufpuf uit door de mond. dat ging stukken beter.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik heb geen cursus gedaan omdat ik het persoonlijk weinig vond toevoegen en ik heb me heelhuids door de bevalling geslagen![]()
De verloskundige heeft me 1 keer gezegd dat ik door mn neus moest inademen en door mn mond weer uitblazen omdat ik ineens overvallen werd door een golf weeën en niet wist wat ik ermee moest. Kortjakje puffen vond zij niks, volgens haar werden de meeste vrouwen daar alleen maar kortademig van![]()
Als je geen zin hebt in een cursus, of je ziet het nut er niet van, gewoon laten zitten dan. Zonder cursus beval je ook prima, je hoeft nergens bang voor te zijn je mist niets essentieels als je gewoon een beetje ingelezen bent over het verloop van een normale bevalling.
Ja ik bedoel dat je dan even naar d'r werk moet bellen...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:03 schreef Vicky het volgende:
dat heeft ook weinig nut als ze haar telefoon niet bij zich heeft
Hup wie d'r wint!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:03 schreef Asyniur het volgende:
*weer verder gaat vechten met kap van de wieg*
idd inademen door de neus en dan met stoten uitpuffen door de mond, bij mij hielp het iig wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:10 schreef simmu het volgende:
[..]
ik kon idd ook helemaal niks met die 5 verschillende ademhalingstechnieken en gedoe. ik raakte helemaal in de war, en daarvan raakte ik weer overstuur en gedoe! uiteindelijk deed de vlos voor: eenmaal in door de neus, 5 maal pufpufpufpufpuf uit door de mond. dat ging stukken beter.
Ja zeg, aan jou hebben we ook niks...quote:
JAAAAAAAA, oh wat fijn voor je!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:30 schreef Saffier het volgende:
Een heel mooi klein knipperlichtje met aureooltje gespot net
Neequote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:32 schreef Saffier het volgende:
Vick! Doe normaal mens!
Een echt harte van een echt kindje
Vandaag over een week weer terug voor nog een echo
Ik neem aan van niet, het is een intake van 30 minuten en ik ben pas 7w3d.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:34 schreef flugeltje het volgende:
Cantare, succes zometeen (krijg je ook al een echo?)
wat fijnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:30 schreef Saffier het volgende:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:37 schreef Lautie het volgende:
O nee he, Vicky slaat door
Kan er iemand bij haar langs.....
ff haar tot rust brengen
Hoi lieverd, lang niet gezienquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:39 schreef Saffier het volgende:
Kijk dan kijk dan!!
[ afbeelding ]
*hypert*
Hoi Schat
ooh 't lijkt wel een (door jou ontworpen) ringetje!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:39 schreef Saffier het volgende:
Kijk dan kijk dan!!
[ afbeelding ]
*hypert*
Hoi Schat
Kom je een beetje vroeg thuis? In deze staat boodschappen doen zorgt alleen voor taart ben ik bangquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:53 schreef Saffier het volgende:
[..]
Kom je een beetje vroeg thuis? In deze staat boodschappen doen zorgt alleen voor taart ben ik bang
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:51 schreef trui het volgende:
[..]
ooh 't lijkt wel een (door jou ontworpen) ringetje!![]()
mét diamant saffier.
maar hoera!!!
Pfff je mag toch geen taart, dus je doet er mij daar alleen maar plezier meequote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:53 schreef Saffier het volgende:
[..]
Kom je een beetje vroeg thuis? In deze staat boodschappen doen zorgt alleen voor taart ben ik bang
haha ja dat bedacht ik me net ook.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:00 schreef snoopy het volgende:
Oh jee dat word wat straks thuis, ik zal mn zonnebril maar opzetten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:12 schreef Saffier het volgende:
Ik kan niet meer stoppen met glimmen en![]()
en ook een beetje
en nog meer
![]()
en nog meer glimmen en en en
Jaaaa!!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:30 schreef Saffier het volgende:
De verloskundigenpraktijk hier om de hoek heeft wel een echo-apparaat, maar er is maar 1 of 2 dagen per week iemand aanwezig om dat ding te bedienen. Schiet dan nog niet op... Wat dat betreft ben ik wel blij met m'n gyn, iedere afspraak begint met 'effe kijken"quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:54 schreef Orea het volgende:
Oh en Cantare, al geweest? Viel mee hè?ook echo gehad? Of doet jouw vlos dat niet? (dat vind ik wel jammer dat er hier bijna geen vlossen zijn met echo-apparaat....)
Nopes, hier doet de meneer dat gewoon.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:01 schreef flugeltje het volgende:
Meer dames hier die stiekem toch af en toe de kattenbak doen?
Kerels zien dat gewoon nietEn ik kan natuurlijk absoluut niet wachten tot ie thuis is
Die had ik niet!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:03 schreef Orea het volgende:
Haha Cantare, en er zit me een rommel in die tas
Die paar proefmonstertjes zijn wel grappig (mega tampons, ook zo'n fijn vooruitzicht![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |