DeMajoor, ik dacht dat jij al lang bevallen was

Davinia, nog maar heel even meid... Hang in there...

Saffierke, heel veel succes vandaag. Allemaal wel erg spannend he? Straks komt er een mooi knipperend boontje tevoorschijn...

Randall, valt eigenlijk nog wel mee, maar 1 irritant iemand

Ik denk altijd dat ik mezelf aan iederéén ga ergeren op zo'n cursus... Alhoewel "Samen Bevallen" me wat dat betreft prettiger lijkt dan de ouderwetse pufclub...
Faja, jammer dat het ook bij jou allemaal langer lijkt te gaan duren. Ik hoop echt dat daar snel verandering inkomt, je lichaam terugkrijgen lijkt me in jouw geval ook wel heel erg fijn...
Draculatetje, feli met de goeie echo! Ik zou het dus echt niet voor elkaar kunnen krijgen om het een verrassing te laten wat het geslacht wordt.. Ik moet zoiets gewoon weten. Vind het altijd wel knap als mensen daar wat relaxter mee om kunnen gaan

Enne puistjes, tja... Af en toe sta ik helemaal onder en het volgende moment is er niets aan de hand. Ook met de rest van m'n gezicht hetzelfde, het ene moment vlekkerig en schilferig en het andere moment prima in orde. Erg vaag allemaal. Heb trouwens wederom heerlijk geslapen. Okay ik word een paar keer wakker om te plassen, maar dat gaat al zo automatisch allemaal dat ik amper nog echt wakker word, ik wankel slaapdronken naar de wc, kruip terug in bed en slaap gewoon verder...
Verder wel wat naar gevoel aan de zijkant links op m'n middenrif/torso, op de lijn zo'n 10/15cm boven m'n navel. Af en toe wat pijnlijk en af en toe gewoon naar, niet dat het steken of krampen zijn ofzo. Geen flauw idee wat het kan zijn. Vind het natuurlijk soms ineens weer haske eng, maar dat hou ik toch. Vooral ook omdat ik minder lijk te kunnen eten dan voorheen. Ik zit ineens veel sneller vol dan vroeger. Niet dat ik te weinig binnenkrijg ofzo, maar het valt gewoon op dat ik na het avondeten bijvoorbeeld nu zo vol zit dat ik m'n beker melk amper nog wegkrijg. Vroeger at ik én meer én klokte die melk nog heel makkelijk weg... Het blijft lastig om dingen aan m'n zwangerschap te koppelen en niet op zichzelf staand te zien. Enfin, we doen het maar mee...
Verder gaat het eigenlijk best goed. Nog steeds geen zere borsten, geen misselijkheid, koken lukt weer en ook ben ik redelijk relaxed m.b.t. donderdag. Ik zit in ieder geval nog niet boven op de kast te hyperen over wel/geen hartje. Uiteraard zal daar morgen ofzo wel verandering in komen

Nog maar 2 nachtjes slapen
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?