Ik ben nog helemaal niet ver!quote:Op maandag 4 januari 2010 20:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
Asyniur en Freecell, wow dat jullie al zo ver zijn. Voor mijn gevoel zijn jullie nog helemaal niet zover. Mja tis natuurlijk ook al januari, en daar ben ik ook nog niet helemaal kwa gevoel
Ik heb vandaag mij voor de eerste keer niet in kunnen houden en echt een heel schattig jurkje en maillotje gekocht. Vond m zooooo leuk. En onder het motto: als ik een jongetje krijg dan geef ik het gewoon aan mijn schoonzus, vond ik dat het wel kon
Ook heb ik 5 rompertjes voor 3 euro gekocht, ook meisjes, mja kon ik ook niet laten liggen haha.
En heb mijn eerste zwangerschapskwaaltje ontdekt (althans vind het een zwangerschapskwaaltje, omdat ik voor de zwangerschap er nooit last van had). Heel mijn handen zijn rood en een beetje prikkerig, nadat ik ze heb ingesmeerd met handcreme. Heb het idee dat ik dus wat anders ga reageren op bepaalde stoffen in cremes enzo. Had laatst ook al een beetje rode pukkeltjes op mijn handen na het handen wassen op mijn werk.
en ze is ook al haar telefoon vergeten mee te nemen van haar werk.. kan ze me ook niet bellenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:44 schreef flugeltje het volgende:
Oi Saffierke, dat duurt ons toch veel te lang allemaal... Dat trekken we niet hoor
Ik heb geen cursus gedaan omdat ik het persoonlijk weinig vond toevoegen en ik heb me heelhuids door de bevalling geslagenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:16 schreef DeMajoor het volgende:
Het zal ongetwijfeld wel eerder ter sprake zijn geweest, maar zijn er ook dames die zonder cursus een positieve bevalervaring hebben?
Ik heb namelijk ook SamenBevallen overwogen, maar het is er nooit van gekomen. Was duur en we zaten middenin een verhuizing en eigenlijk leek hij op bepaalde punten ook nogal wollig... En van goede raad als minimaal 3 keer persen op een wee en altijd is kortjakje ziek puffen, word ik vooral erg neurotisch.
dat heeft ook weinig nut als ze haar telefoon niet bij zich heeftquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:53 schreef Asyniur het volgende:
flugel, het past ook helemaal niet bij mij!
Mijn man heeft echt af en toe met open mond zitten kijken: zo van, heb je nú al genoeg gehad?
Vicky, ik vind dat je haar maar moet gaan bellen dan...
ik kon idd ook helemaal niks met die 5 verschillende ademhalingstechnieken en gedoe. ik raakte helemaal in de war, en daarvan raakte ik weer overstuur en gedoe! uiteindelijk deed de vlos voor: eenmaal in door de neus, 5 maal pufpufpufpufpuf uit door de mond. dat ging stukken beter.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik heb geen cursus gedaan omdat ik het persoonlijk weinig vond toevoegen en ik heb me heelhuids door de bevalling geslagen![]()
De verloskundige heeft me 1 keer gezegd dat ik door mn neus moest inademen en door mn mond weer uitblazen omdat ik ineens overvallen werd door een golf weeën en niet wist wat ik ermee moest. Kortjakje puffen vond zij niks, volgens haar werden de meeste vrouwen daar alleen maar kortademig van![]()
Als je geen zin hebt in een cursus, of je ziet het nut er niet van, gewoon laten zitten dan. Zonder cursus beval je ook prima, je hoeft nergens bang voor te zijn je mist niets essentieels als je gewoon een beetje ingelezen bent over het verloop van een normale bevalling.
Ja ik bedoel dat je dan even naar d'r werk moet bellen...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:03 schreef Vicky het volgende:
dat heeft ook weinig nut als ze haar telefoon niet bij zich heeft
Hup wie d'r wint!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:03 schreef Asyniur het volgende:
*weer verder gaat vechten met kap van de wieg*
idd inademen door de neus en dan met stoten uitpuffen door de mond, bij mij hielp het iig wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:10 schreef simmu het volgende:
[..]
ik kon idd ook helemaal niks met die 5 verschillende ademhalingstechnieken en gedoe. ik raakte helemaal in de war, en daarvan raakte ik weer overstuur en gedoe! uiteindelijk deed de vlos voor: eenmaal in door de neus, 5 maal pufpufpufpufpuf uit door de mond. dat ging stukken beter.
Ja zeg, aan jou hebben we ook niks...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |