abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76376015
orea en saffier wat vervelend dat bloedverlies, hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben, dat er nniks aan de hand is en het bloeden eens ophoudt nu

Davina lieverd de laatste loodjes zijn zo wel heel zwaar, dikke knuffel nog heel even geduld dan kan je gewoon 2 kindjes knuffelen en daar mama voor zijn

Leonieke het gedoe op je werk blijft wel aan he! als ik het zo lees ben ik echt wel blij dat het in nederland allemaal anders geregeld is

pfff ik blijf ook maar weer aan het spugen vandaag
pi_76376665
Draculettetje, dat spugen wilt ook niet ophouden hè. Vervelend voor je hoor

Leonieke, geef je het wel aan, op je werk enzo, als het niet meer gaat, dan gaat het niet meer. Ik ben morgen 34 weken zwanger, en merk toch echt wel dat het 'zwaarder' wordt nu hoor. Dus als je rust nodig hebt, deze nemen! Ik zelf vind één week rust voor de bevalling wel erg weinig. Maar je zult zelf wel goed weten, waar je goed aan doet en waaraan niet.

Orea en saffier: Bah dat stomme bloedverlies steeds Hopelijk stopt het snel en kun je vollop genieten van de zwangerschap.

Davina, laatste loodjes enzo

En ook voor iedereen die het nodig heeft een
  zondag 3 januari 2010 @ 21:48:42 #103
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76377200
leo, ik vind het wel bijzonder dat ze een vervanger voor je regelen en die dan helemaal volgooien met werk zodat jij die persoon niet meer kan overdragen

morgen weer check-up bij de vlos, en dan ga ik wel vragen naar een actieplan, ja.
aan de ene kant hebik zoiets van, tis maar een paar dagen, tanden op elkaar en doorbijten, aan de andere kant ben ik die pijn meer dan spuugzat en begint pensie me echt in de weg te zitten...
naja,meteen beetje mazzel is mijn bloeddruk morgen wat verhoogd en gebeurt er dus wat. we shall see.

en jullie medeleven doet me echt heel erg goed!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_76378708
quote:
Op zondag 3 januari 2010 21:48 schreef DaviniaHR het volgende:
leo, ik vind het wel bijzonder dat ze een vervanger voor je regelen en die dan helemaal volgooien met werk zodat jij die persoon niet meer kan overdragen

morgen weer check-up bij de vlos, en dan ga ik wel vragen naar een actieplan, ja.
aan de ene kant hebik zoiets van, tis maar een paar dagen, tanden op elkaar en doorbijten, aan de andere kant ben ik die pijn meer dan spuugzat en begint pensie me echt in de weg te zitten...
naja,meteen beetje mazzel is mijn bloeddruk morgen wat verhoogd en gebeurt er dus wat. we shall see.

met een plan van aanpak weet je iig worst case waar je aan toe bent, dan kan je je daar op instellen. wellicht dat dat wat rust geeft. de tijd gaat heus snel om *knufs*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zondag 3 januari 2010 @ 22:17:45 #105
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_76378998
Ow ik kom hier veels te weinig Alles gaat goed,alleen nog vaak moe en dat in combinatie met veel werken heb ik vaak geen fut meer.Hopelijk kan ik nu naar de drukke decembermaand echt halve dagen gaan werken en dan 1st maar es beginnen met het huis op te ruimen

Alle nieuwe zwangeren van harte gefeliciteerd

Hopelijk is het bloedverlies niks bijzonder en is het gewoon een vaatje ofzo.

De beste wensen voor 2010 met allemaal gezonde,lieve en mooie baby's
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_76380358
quote:
Op zondag 3 januari 2010 21:48 schreef DaviniaHR het volgende:

Ik snap dat je het niet zo goed meer trekt. Hopelijk is de vlos het met je eens (die pijn flink benadrukken!) en kan ze je helpen om de boel op gang te brengen. Hold on
  maandag 4 januari 2010 @ 05:22:22 #107
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_76387985
was ook ff weer aan het meelurken; maar Davinia; ik wil jou ook ff een hart onder de riem steken..
Ik vind dat je heel goed door hebt gezet de laatste maanden en ik hoop echt voor je dat er snel actie komt of wordt gemaakt; zodat het kleine broertje/ zusje voor Eli geknuffeld kan gaan worden...

*duimt*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_76388051
Goedemorgen. Hier was het huishouden al in bedrijf om 05.45 uur. En dat zonder wekker. Mijn meisje moet vandaag weer naar school en ze is blij toe want ze mist het zei ze. Hier geen enkele activiteit que weeen ofzo. Wel lekker vaag gedroomd dat mijn vliezen waren gebroken en dat moest gevierd worden met een feestje
  maandag 4 januari 2010 @ 08:03:37 #109
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76388511
Davinia

Faja, lekker vroeg om het huishouden weer in bedrijf te hebben. Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik nog geen kind heb rondlopen. Ben stiekem wat langer blijven liggen omdat 't nog zo lekker warm was...

Hier vannacht prima geslapen, maar 2 keer moeten plassen dus dat is te doen. Gelukkig vandaag ook geen duizeligheid bij het opstaan, was wel eng gisteren. Zometeen maar weer eens naar het werk. Is altijd wat lastig zo de eerste dag na de vakantie. Nog 3 nachtjes slapen tot echo, het begint te korten...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 4 januari 2010 @ 08:24:12 #110
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76388645
Goeiemorgen dames!
Leonie, wat een gedoe op je werk zeg! Je hebt al adviezen genoeg gekregen van de dames hier dus ik hou het bij

Draakje, nog steeds aan het spugen? Hoe is het nog afgelopen op de pijnpoli?

Davinia en Faja met allebei de beeb nog binnenbuiks. Davinia, ik zou even goed duidelijk maken mbt de pijn (en een beetje extra strompelen bij binnenkomst kan nooit kwaad )

Oja, en ik ben vannacht ook bevallen... nou ja in mijn dromen dan...
Ik liet mijn man bellen naar de vroedvrouw omdat ik moest poepen maar ik wist zeker dat het persweeën waren. En toen moest hij de honden opsluiten en toen riep ik dat hij nú de baby moest komen vangen
En toen hadden wij al een baby voordat er een vroedvrouw was
ik heb mijn man maar niks verteld over dit scenario want die raakt nu al een beetje in de stress. Omdat de baby indaalt, denkt hij opeens dat Harry eerder komt. Ik heb hem o.a. het verhaal van Davinia verteld maar het idee blijft nu in zijn hoofd zitten...
pi_76389338
Faja een feestje omdat de vliezen waren gebroken, waar moet ik naartoe?
Asy ook al bevallingsdromen!!

Davinia al is het nog wel wat dagen te doen, het is gewoon klaar. Je kleine meidje mag officieel komen, dus het zou gewoon fijn zijn als ze een handje kunnen helpen. Dan kom je wellicht nog iets uitgeruster de bevalling uit dan wanneer je nog 1.5 week door moet!

Waar ik gisterenavond nog dacht gewoon te gaan werken heb ik toch maar afgebeld. Heb nog niets van de vlos gehoord, dus als ik om 10 uur nog niets gehoord heb ga ik maar eens bellen. Anders had ik net zo goed zelf het ziekenhuis kunnen bellen
  maandag 4 januari 2010 @ 09:36:08 #112
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_76389482
Faja en Davinia zijn gemeld zag ik, en Asy wil graag bevallen zonder vlos! (in je dromen dan he).

Ik heb ook gedroomd, dat er een heeeeeel vies kindje was, die had gepoept en het kwam allemaal langs de luier. Toen ik em eindelijk in de douche had ging de telefoon en werd ik wakker Degene die altijd belt voor 9 uur op maandagochtend (zag ik later op de nummerherkenning, ik neem niet meer op voor 9 uur 's ochtends tenzij ik uit bed ben, ik ga niet meer rennen voor een telefoontje...). Kortom, heb niet meer kunnen zien hoe ik em schoon heb gemaakt...
  maandag 4 januari 2010 @ 09:50:17 #113
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_76389750
Davinia, je bent al over je datum heen joh . Spannend is het . Zet hem op hoor , ben benieuwd naar de kleine .
pi_76389998
quote:
Op maandag 4 januari 2010 09:36 schreef pessie het volgende:
Faja en Davinia zijn gemeld zag ik, en Asy wil graag bevallen zonder vlos! (in je dromen dan he).

Ik heb ook gedroomd, dat er een heeeeeel vies kindje was, die had gepoept en het kwam allemaal langs de luier. Toen ik em eindelijk in de douche had ging de telefoon en werd ik wakker Degene die altijd belt voor 9 uur op maandagochtend (zag ik later op de nummerherkenning, ik neem niet meer op voor 9 uur 's ochtends tenzij ik uit bed ben, ik ga niet meer rennen voor een telefoontje...). Kortom, heb niet meer kunnen zien hoe ik em schoon heb gemaakt...
vrek, heb je seleentje vannacht op bezoek gehad
pi_76390226
Ok, ben gebeld ik kan om 11 uur terecht dus ik sjees nu naar het ziekenhuis!!
  maandag 4 januari 2010 @ 10:19:17 #116
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76390440
quote:
Op maandag 4 januari 2010 10:09 schreef Orea het volgende:
Ok, ben gebeld ik kan om 11 uur terecht dus ik sjees nu naar het ziekenhuis!!
Succes meissie!
  maandag 4 januari 2010 @ 10:19:22 #117
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76390444
orea, heel veel succes zometeen!
kan saffier vandaag ook op checkup ivm haar bloedverlies?

kehb vanochtend mn vader wakker gebeld hij meteen in alle staten, natuurlijk terwijl ik alleen voor mn dagelijkse kop koffie kwam bedelen.

flugel, nog 3 daagjes!
pi_76390652
quote:
Op maandag 4 januari 2010 10:19 schreef DaviniaHR het volgende:
kehb vanochtend mn vader wakker gebeld hij meteen in alle staten, natuurlijk terwijl ik alleen voor mn dagelijkse kop koffie kwam bedelen.
dat is een mooie
  maandag 4 januari 2010 @ 10:35:11 #119
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76390786
quote:
Op maandag 4 januari 2010 10:19 schreef DaviniaHR het volgende:

Ik mag van manlief hem niet meer bellen als hij op zijn werk is om te vragen om iets mee te brengen of wat ik ook weer in de supermarkt moest meenemen
Ik hoop dat ik er aan denk als ik in de supermarkt sta
pi_76391675
orea succes! al ben je nu al in het ziekenhuis!

Davina heeft de koffie wel gesmaakt? hihi

Asy ik moet as vrijdag naar de pijnpoli, ik heb er af en toe een dag tussenzitten dat ik alles eruit lijk te gooien, maar over het algemeen alleen mn vaste voedsel.
Vanmiddag wel onze 20 wk echo en daarna controle bij de gyn dus wel een beetje spannend!
  maandag 4 januari 2010 @ 11:16:35 #121
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_76391990
Orea ik duim voor je!
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_76392376
Orea, waarschijnlijk is het niets. Hoop hier vanmiddag in iedergeval een positief bericht van jouw te lezen
pi_76392427
Pffffff mijn kind heeft al armpjes!! Alles ziet er gewoon perfect uit. Het hoort er gewoon bij. Een dag voor op groei, vandaag al 9 weken ipv 8 weken en 6 dagen, maar oude datum blijft wel gewoon staan. Volgende week de echo blijft ook gewoon staan, en die met 12 weken ook en mocht ik toch nog erger bloedverlies krijgen mag ik direct bellen!

Pak van mijn hart en heel grappig, 't kind heeft een areool boven het hoofdje! Schijnen alle kids te hebben en dat verdwijnt vanzelf... Bizar om te zien! (zal zo wel foto uploaden)

2.21 cm groot op dit moment

(en echt een reden voor het bloedverlies kunnen ze niet vinden.. maar er is in elk geval niet te zien dat bijv. er iets bij de placenta bloed ofzo. Dus echt een pak van mijn hart...)

Saffier ik duim voor jou voor morgen!!!
  maandag 4 januari 2010 @ 11:37:27 #124
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_76392660
Wat fijn Orea!!!! Nu kan je weer lekker verder genieten
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_76392699

Ik ga gewoon een kind krijgen
  maandag 4 januari 2010 @ 11:42:26 #126
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76392802
quote:
Op maandag 4 januari 2010 11:06 schreef draculettetje het volgende:
orea succes! al ben je nu al in het ziekenhuis!

Davinia heeft de koffie wel gesmaakt? hihi

Asy ik moet as vrijdag naar de pijnpoli, ik heb er af en toe een dag tussenzitten dat ik alles eruit lijk te gooien, maar over het algemeen alleen mn vaste voedsel.
Vanmiddag wel onze 20 wk echo en daarna controle bij de gyn dus wel een beetje spannend!
de koffie was heel lekker

pfff, dat je al 20 wk zo aan het spugen bent, zeg! is er nou nog kans op verbetering, of mag je je voorbereiden op nog 20 weken hetzelfde?
heel veel plezier bij de 20wk echo iig!

orea, wat fijn! en mooie echo!
en ook prettig dat de andere echo's ook nog staan!
ik neem aan dat ze verder wel hebben aangegeven dat zolang je bloedt je wel regelmatig echo's krijgt? ook als het niet veel erger wordt?
naja, maar hopen dat het bloeden gewoon ophoudt!

wanneer zal DeMajoor melden dat ze bevallen is? ben benieuwd...
  maandag 4 januari 2010 @ 11:42:38 #127
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76392809
quote:
Op maandag 4 januari 2010 11:38 schreef Orea het volgende:
[ afbeelding ]

Ik ga gewoon een kind krijgen

Spugend draakje
pi_76392838
orea ik ben helemaal blij voor je/jullie
wat een fijne opluchting
pi_76393020
Dracu. had er helemaal overheen gelezen dat jij zo misselijk bent en steeds moet overgeven Inderdaad wat Davinia vraagt, is er zicht op dat dit wel gaat afnemen?

Davinia, ja. In die zin, volgende week weer een echo en dan in principe bij 12 weken weer. Maar als ik het niet vertrouw mag ik direct bellen en komen voor een echo. Dus het kan best dat er bij 11 weken ook nog een echo word ingepland. Geluk bij een ongeluk, want het liefst heb ik geen bloedverlies en weer een echo bij 12 weken, maar dit is een fijne bijkomstigheid
pi_76393690
hihi klein lichtpuntje ik ben pas gaan spugen bij week 10 dus dat scheelt me weer 10 weken. Bij 12 was ik toen opgenomen in het ziekenhuis en iedereen zei steeds bij 13 wk zal het vast beter gaan.
Toen werd het 18 en ik ben benieuwd wat ze vandaag gaan zeggen! morgen alweer 21 wk !
Zelf denk ik echt dat ik meer door de pijn van mn been aan het overgeven ben dus heb alle hoop op de pijnpoli as vrijdag!
Het scheelt wel op zich ben ik namelijk niet echt misselijk, behalve dan als ik gegeten heb! Maar ja ik zal toch wat moeten eten, al eet ik nu 1x per dag vast voedsel en doe ik de rest met de drankjes en wat vla ofzo!
Ben dan ook praktisch nog niks aangekomen, ben wel weer terug op het gewicht waar ik op ben begonnen, dus daar hoef ik me ook niet zo druk over te maken. Komt vast goed allemaal!
pi_76393773
Nog maar 22 dgn! Het gaat nu echt zo snel.
Maar ik voel me nog steeds goed afgezien van een beetje moe. Maar ja wat wil je ook met peuter die je vanaf 4.00 uur wakker houdt
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_76393781
hier is het ook nog elke ochtend raak hoor. volgens mijn gyn kan het weinig kwaad zolang je goed blijft drinken. heel veel kleine beetjes van dingen die goed vallen eten helpt ook (frikandellen dus )
pi_76394234
quote:
Op maandag 4 januari 2010 12:12 schreef simmu het volgende:
hier is het ook nog elke ochtend raak hoor. volgens mijn gyn kan het weinig kwaad zolang je goed blijft drinken. heel veel kleine beetjes van dingen die goed vallen eten helpt ook (frikandellen dus )
ik eet ook wel gewoon waar ik zin heb of het nou een bord soep is of een hamburger van de mac
het is alleen wel jammer dat echt niks aan vast voedsel wil blijven zitten, maakt ook niet op welk tijdstip.
Mn drinken gaat dus over het algemeen gelukkig wel goed en daarom ook de voedingsdrankjes.
Al let ik trouwens wel op met eten wat er makkelijk uitkomt, daar zt nogal verschil in!
zetmeel wordt bv best dik en dan stik ik zowat, en soep dan weel heel makkelijk
pi_76395036
quote:
Op maandag 4 januari 2010 12:25 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ik eet ook wel gewoon waar ik zin heb of het nou een bord soep is of een hamburger van de mac
het is alleen wel jammer dat echt niks aan vast voedsel wil blijven zitten, maakt ook niet op welk tijdstip.
Mn drinken gaat dus over het algemeen gelukkig wel goed en daarom ook de voedingsdrankjes.
Al let ik trouwens wel op met eten wat er makkelijk uitkomt, daar zt nogal verschil in!
zetmeel wordt bv best dik en dan stik ik zowat, en soep dan weel heel makkelijk
lekker vaak soep maken dan
(en waar ik anders echt niet zo'n junkfoodoholic ben is het nu echt hopeloos. en nog steeds enkel afvallen he!)
pi_76395531
Orea het is net een engelrondje.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 4 januari 2010 @ 13:15:02 #136
64262 DJRandall
zijn vrouw!
pi_76395848
Zo, ik ben er ook weer eens!

Orea: wat fijn dat alles goed is en wat een mooie echo!

Draakje: klinkt heel bot, maar het went wel he! Ik spuug hier ook nog steeds en weet ondertussen niet beter. Klopt wel dat sommige dingen er nu eenmaal makkelijker uitkomen dan andere.

Davinia: bijna, je bent er bijna!

Hier heb ik sinds een paar dagen echt het idee alsof ik met mijn laatste loodjes bezig ben. Heb ineens veel pijn en mijn buik lijkt explosief te groeien. Was ik altijd vroeg wakker, nu slaap ik langer dan na een avond stappen en drinken. Vandaag tot 11.45 uur geslapen, klokje rond dus....
Het is nu 13.15 uur en ik heb net ontbeten en mijn eerste koffie op
Vanavond onze eerste cursusavond voor Samen Bevallen, ben benieuwd....
  maandag 4 januari 2010 @ 13:15:06 #137
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76395852
quote:
Op maandag 4 januari 2010 12:50 schreef simmu het volgende:

[..]

lekker vaak soep maken dan
(en waar ik anders echt niet zo'n junkfoodoholic ben is het nu echt hopeloos. en nog steeds enkel afvallen he!)
Beetje jaloers is...
nou weet ik wel dat afvallen niet de bedoeling is, maar als je alleen maar aankomt terwijl je dus geen junkfood eet...
pi_76396222
quote:
Op maandag 4 januari 2010 13:04 schreef Ticootje het volgende:
Orea het is net een engelrondje.
Ja net een areool!! Echt super grappig om te zien!

DjRandall, praktisch gezien ben je ook met de laatste loodjes begonnen hihi!
  maandag 4 januari 2010 @ 13:29:23 #139
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_76396319
quote:
Op maandag 4 januari 2010 13:15 schreef DJRandall het volgende:
Zo, ik ben er ook weer eens!

Orea: wat fijn dat alles goed is en wat een mooie echo!

Draakje: klinkt heel bot, maar het went wel he! Ik spuug hier ook nog steeds en weet ondertussen niet beter. Klopt wel dat sommige dingen er nu eenmaal makkelijker uitkomen dan andere.

Davinia: bijna, je bent er bijna!

Hier heb ik sinds een paar dagen echt het idee alsof ik met mijn laatste loodjes bezig ben. Heb ineens veel pijn en mijn buik lijkt explosief te groeien. Was ik altijd vroeg wakker, nu slaap ik langer dan na een avond stappen en drinken. Vandaag tot 11.45 uur geslapen, klokje rond dus....
Het is nu 13.15 uur en ik heb net ontbeten en mijn eerste koffie op
Vanavond onze eerste cursusavond voor Samen Bevallen, ben benieuwd....
oeee Dj randall dat klinkt bekend in mijn oren...
en toen ik dat gevoel kreeg was Evie er ook zo ineens...
(36 wk 2 dagen)

*morgen alweer een maand *
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 4 januari 2010 @ 13:29:45 #140
259886 pessie
pi_76396332
Orea mooie echo!
simmu: Zou het selene zijn geweest? Was nog wel klein, anderhalf denk ik ongeveer...

Net behangen bij freecell. Ging goed! Schiet lekker op!
  maandag 4 januari 2010 @ 13:32:42 #141
64262 DJRandall
zijn vrouw!
pi_76396434
Orea en BJ: jullie maken me bang.....
Nee hoor, maar ik ga echt niet geloven dat ik de 40 weken ga halen...
En klopt, praktisch gezien zijn dit ook wel de laatste loodjes...

Edit: die foto van Evie wat een mopke. Gaat het goed?
pi_76396467
quote:
Op maandag 4 januari 2010 13:15 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Beetje jaloers is...
nou weet ik wel dat afvallen niet de bedoeling is, maar als je alleen maar aankomt terwijl je dus geen junkfood eet...
geen zorg, na de bevalling groei ik weer dicht hoor. terwijl ik normaal zelden troep eet

maar ik zit wel bovenop mijn gewicht hoor. mijn spekjes en vetjes smelten allemaal weg. ik merk het goed op mijn ribben. vorige keer bij selene ging dat ook fout, toen riepen ze ook steeds dat al dat afvallen geen kwaad kon. bij de bevalling bleken we allebei mager en verzwakt.

orea, dat die eerste spannende weken maar snel over mogen zijn, ook de andere dames die zo pril zijn nog. de tijd gaat heus snel!
pi_76396572
quote:
Op maandag 4 januari 2010 13:29 schreef pessie het volgende:
Orea mooie echo!
simmu: Zou het selene zijn geweest? Was nog wel klein, anderhalf denk ik ongeveer...

Net behangen bij freecell. Ging goed! Schiet lekker op!
als het heel erg stonk dan was het selene ja
pi_76396832
Niet bang worden DJ Maar je hoeft nog maar 6 weekjes dat klinkt wel als bijna de laatste loodjes (in vergelijking met mezelf dan ook hè! )
  maandag 4 januari 2010 @ 13:57:25 #145
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76397284
evie blijft een poepie!

simmu, moet je dan niet aan krachtvoer om op gewicht te blijven?

asy, je gewichtstoename gaat nu toch minder hard? wrs gaat het er ook zo weer vanaf.

weet je wat leuk is aan overtijd gaan? je kan mensen echt onwijs voor de gek houden.
we waren gister op een verjaardag en iemand vroeg wanneer ik moest bevallen.
toen zei ik heel droog "eergister "
die mevrouw keek alsof ze water zag branden, was zo onwijs grappig!
heb maar wel uitgelegd dat ik dus 2 dagen overtijd was, toen ging het lichtje branden, maar het was wel ff geestig
pi_76397313
quote:
Op maandag 4 januari 2010 13:57 schreef DaviniaHR het volgende:
weet je wat leuk is aan overtijd gaan? je kan mensen echt onwijs voor de gek houden.
heb maar wel uitgelegd dat ik dus 2 dagen overtijd was, toen ging het lichtje branden, maar het was wel ff geestig
hup, ga jij eens heel snel een vriendinnetje voor Jair op de wereld zetten
pi_76397400
Orea fantastisch nieuws dat alles goed gaat met baby. En al armen en een aureool

Asy, ook al aan de droombevalling. Zwangere vrouwen en hormonen doen gekke dingen met nachtrust en fantasie.

draculettje, je schijnt ook evt zetpillen te hebben tegen spugen mocht het nou te gek worden.

Ik ben goed gekeurd door verloskundige. Ben wel nog even in het ziekenhuis geweest voor een ctg en echo omdat de kleine meneer minder druk en actief is de afgelopen 2 dagen. Maar ook dat was in orde. Nu mag ik mij morgen om 14.00 uur melden en gaat de verloskundige kijken of ik al ontsluiting heb en evt strippen.

Nu ga ik even nog wat slaap pakken
  maandag 4 januari 2010 @ 14:04:26 #148
64262 DJRandall
zijn vrouw!
pi_76397482
quote:
Op maandag 4 januari 2010 13:44 schreef Orea het volgende:
Niet bang worden DJ Maar je hoeft nog maar 6 weekjes dat klinkt wel als bijna de laatste loodjes (in vergelijking met mezelf dan ook hè! )
Wacht maar, hehe, binnenkort zit jij er ook zo bij
pi_76397558
quote:
Op maandag 4 januari 2010 11:29 schreef Orea het volgende:
Pffffff mijn kind heeft al armpjes!! Alles ziet er gewoon perfect uit. Het hoort er gewoon bij. Een dag voor op groei, vandaag al 9 weken ipv 8 weken en 6 dagen, maar oude datum blijft wel gewoon staan. Volgende week de echo blijft ook gewoon staan, en die met 12 weken ook en mocht ik toch nog erger bloedverlies krijgen mag ik direct bellen!
Jaaaa, top! En wat een mooie echo ook.
pi_76397666
Vandaag 34 weken
En officieel verlof gekregen vandaag. Wel grappig idee eigenlijk. Terwijl ik al heel lang thuis ben.

Ga zo met een tukkie doen. Ben om 11.00 uur opgestaan, maar ben alweer moe.
Wordt echt zwaar nu. De laatste loodjes Ik dacht altijd dat het zó cliché was. Maar mén wat is het waar.
pi_76397694
quote:
Op maandag 4 januari 2010 13:57 schreef DaviniaHR het volgende:
evie blijft een poepie!

simmu, moet je dan niet aan krachtvoer om op gewicht te blijven?

asy, je gewichtstoename gaat nu toch minder hard? wrs gaat het er ook zo weer vanaf.

volgens de gyn kon het geen kwaad. het is nu mijn grote zorgenpuntje, want volgens mij is het wel een probleem. ik heb in geen 20 jaar onder de 70 gewogen joh, en nu opeens wel. mijn broertje heeft het steeds over van die bodybuildershakes met veel proteinen. mocht het te gek worden ga ik dus echt wel piepen en zeuren dat ik iets extra's mag, want ik eet oprecht zat!
pi_76397794
Slaap lekker Faja (geen feestje meer? )

Davinia
pi_76397963
quote:
Op maandag 4 januari 2010 14:11 schreef simmu het volgende:

[..]

volgens de gyn kon het geen kwaad. het is nu mijn grote zorgenpuntje, want volgens mij is het wel een probleem. ik heb in geen 20 jaar onder de 70 gewogen joh, en nu opeens wel. mijn broertje heeft het steeds over van die bodybuildershakes met veel proteinen. mocht het te gek worden ga ik dus echt wel piepen en zeuren dat ik iets extra's mag, want ik eet oprecht zat!
Bij mij hebben ze in principe ook weinig gedaan met het afvallen.. Geloof inderdaad dat het niet zoveel kwaad kan.. Je kindjes nemen van jou, wat natuurlijk wel een nadeel is voor jou want je voelt je waarschijnlijk een stuk slapper..
pi_76398127
quote:
Op maandag 4 januari 2010 14:19 schreef Raissa het volgende:

[..]

Bij mij hebben ze in principe ook weinig gedaan met het afvallen.. Geloof inderdaad dat het niet zoveel kwaad kan.. Je kindjes nemen van jou, wat natuurlijk wel een nadeel is voor jou want je voelt je waarschijnlijk een stuk slapper..
dat is idd wat de gyn ook zegt (in ioetsjes andere termen: die heeft het steeds over de kleine paracietjes). nja, tis alleen dat het met selene ook zo was en aan het einde van de zwangerschap waren we dus allebei zwak en slap en mager. zij ook, want op het laatst was er gewoon niets meer van mijn reserves over. dat wil ik nu graag voorkomen.
  maandag 4 januari 2010 @ 14:30:25 #155
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76398313
ymme, gefeli met je mijlpaal

simmu, kan je niet contact opnemen met een dietiste als je gyn het probleem in jouw ogen onderschat? je wordt nu natuurlijk wel dubbel belast met 2 baby's, dus om nou af te wachten tot je weer reserveloos bent, is wellicht niet helemaal handig, toch?

saffier, hoe ist bij jou?
  maandag 4 januari 2010 @ 14:33:48 #156
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76398436
Faja goedgekeurd Ik ben benieuwd of je stripbaar bent

Which reminds me, Davinia, hoe zit het met jouw actieplan? (of was dat niet vandaag?)
En die opmerking van je is leuk! ik zou het ook gezegd kunnen hebben, maar ik ben nog niet overtijd

simmu, ik vrees dat ze ook niet zoveel kunnen doen. Zeker niet als jij al voldoende eet. Als ze je (volwaardige) bijvoeding gaan voorschrijven, krijg je waarschijnlijk je gewone eten niet meer op en dan zit je dus met hetzelfde probleem. Kun je niet anders een keer naar een diëtiste bellen (of je laten doorverwijzen)? Misschien hebben zij nog tips?

En ymme heeft officieel verlof!
ikke over 4 dagen
pi_76398534
Ik wil ook verlof
maar dat duurt nog dik een half jaar
  maandag 4 januari 2010 @ 14:39:28 #158
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76398598
asy, mn actieplan is vanmiddag pas
ik heb trouwens gister bij diezelfde verjaardag iemand heel vriendelijk teruggeaaid over dr buik
pi_76398665
Good for you Davinia! Hoe reageerde diegene?
pi_76398718
quote:
Op maandag 4 januari 2010 14:24 schreef simmu het volgende:

[..]

dat is idd wat de gyn ook zegt (in ioetsjes andere termen: die heeft het steeds over de kleine paracietjes).
Dat werd hier ook gezegd
Waar ze je misschien wel mee zouden kunnen helpen is van dat astronautenvoer in zo'n pakje van nutricia. Ik heb dat niet gebruikt tijdens mijn zwangerschap maar daarvoor.. Enig nadeel vond ik dat ik dan eigenlijk al het 'gewone' eten liet staan...
  maandag 4 januari 2010 @ 14:43:41 #161
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76398723
Davinia * onthoudt het terugaaien voor als het bij mij ook ooit gaat gebeuren Veel succes vanmiddag, hopelijk komt er een goed aktieplan op tafel!

Orea Ziet er verdomd goed uit... Een echt heilig boontje al
  maandag 4 januari 2010 @ 14:48:25 #162
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76398888
quote:
Op maandag 4 januari 2010 14:41 schreef Orea het volgende:
Good for you Davinia! Hoe reageerde diegene?
kreeg niet echt respons, al keek ze wel even raar op
pi_76399043
quote:
Op maandag 4 januari 2010 14:39 schreef DaviniaHR het volgende:
ik heb trouwens gister bij diezelfde verjaardag iemand heel vriendelijk teruggeaaid over dr buik

Het wordt een hype Hoe reageerde ze?

Ik moet vanmiddag nog een paar dingetjes doen voor het nieuwe huis (sowieso even naar de bouwmarkt, behang en plaksel tekort) maar mijn bekken doet meer pijn dan ooit En eigenlijk wil ik nu niet.
Maar goed, het is ook niet zo heel veel werk, dus zo maar wel ff doen
  maandag 4 januari 2010 @ 14:56:25 #164
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76399160
free, moet JIJ dat dan doen?
is er niet iemand anders die het kan doen?
pas je svp wel op jezelf?

enneh, kijk eens een post boven je
(en ik aai al terug sinds het begin van deze zwangerschap, maar krijg nooit zulke leuke responsen als keshet )
pi_76399461
quote:
Op maandag 4 januari 2010 14:56 schreef DaviniaHR het volgende:
free, moet JIJ dat dan doen?
is er niet iemand anders die het kan doen?
pas je svp wel op jezelf?

enneh, kijk eens een post boven je
(en ik aai al terug sinds het begin van deze zwangerschap, maar krijg nooit zulke leuke responsen als keshet )
Ik zag de post boven me net
Ik aai ook terug sinds het begin bij sommige mensen (bij bekenden vind ik het niet erg als ze af en toe eens aaien )

En ja, ik moet dat doen : TARA ligt plat op bed en we moeten wel het goede behang hebben natuurlijk
  maandag 4 januari 2010 @ 16:16:48 #166
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76402056
in dat geval, heel veel sterkte, en doe rustig aan!
zijn er mensen die vanavond kunnen helpen met leander?

madam probeert haar kont door mn buikwand heen te duwen. auwie verkeerde kant, mevrouw!
pi_76402200
quote:
Op maandag 4 januari 2010 14:30 schreef DaviniaHR het volgende:
ymme, gefeli met je mijlpaal

simmu, kan je niet contact opnemen met een dietiste als je gyn het probleem in jouw ogen onderschat? je wordt nu natuurlijk wel dubbel belast met 2 baby's, dus om nou af te wachten tot je weer reserveloos bent, is wellicht niet helemaal handig, toch?

saffier, hoe ist bij jou?
ja, zoiets zit ik nu over te twijfelen, want ik wil het idd ook niet afwachten. ik weet alleen niet goed wat die zou kunnen doen omdat ik oprecht eet. bambix, meestal toch wel zo'n 6 boterhammen, fruit, vaak nog een kopje soep of worstjes, avondeten (toegegeven, in een wat kleine portie) en dan 's avonds nog gesnack. overdag eet ik standaard met selene he over 2 weken mag ik weer naar de gyn en ik was van plan om dan te beslissen
pi_76402458
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:21 schreef simmu het volgende:

[..]

ja, zoiets zit ik nu over te twijfelen, want ik wil het idd ook niet afwachten. ik weet alleen niet goed wat die zou kunnen doen omdat ik oprecht eet. bambix, meestal toch wel zo'n 6 boterhammen, fruit, vaak nog een kopje soep of worstjes, avondeten (toegegeven, in een wat kleine portie) en dan 's avonds nog gesnack. overdag eet ik standaard met selene he over 2 weken mag ik weer naar de gyn en ik was van plan om dan te beslissen
En twee keer per dag warm eten? Van aardappels en pasta moet je wel aankomen geloof ik.
pi_76402520
Ik heb nu een panty aan die straks om m'n buik zit. Of eigenlijk meer om de onderkant van m'n buik, onder m'n bekken omgeslagen. Kan dat kwaad? Heeft het kind dan nog wel genoeg ruimte? Ik heb echt geen idee
  maandag 4 januari 2010 @ 16:31:36 #170
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76402607
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:21 schreef simmu het volgende:

[..]

Heb je boter op je brood? Maak er dan eens roomboter van. (ongezouten ) Verder (slag)room in je koffie en gebonden soepen ipv bouillon. Kaas zet ook aardig aan op de boterham of ontbijtspek en salami/snijworst. En bij fruit met name bananen, zitten veel koolhydraten in .
pi_76402923
Van dat tukkie is dus niets gekomen hè. Onze douchekolom was kapot (naja de thermostaat dan) en we hadden alleen nog maar lauw water met het douche. En nu is mijn lieve man met mijn vaders een nieuwe aan het ophangen. Nog méér luxe dan de vorige en nog mooier

Maar ben wel moé Maar kan vanavond in ieder geval weer heerlijk lekker warm douche.

Dat van het terug aaien over de buik Die ga ik onthouden. Geweldig gewoon
pi_76403371
Pindakaas en nootjes zijn ook krachtvoer. Zelf ben ik fan van chocolademelk (de zonder toegevoegde suikers van de C1000 ) omdat het een goede boost is voor de energie en ik verdraag het het beste als ik 's nachts wakker wordt met een droge mond/dorst/honger. Zal wel moeten afkicken als ik straks niet meer zwanger ben

Net een zelfbruinende bodylotion gekocht (en nog veeeeeel meer dingen die WEL praktisch zijn) omdat ik zo bleek ben dat mensen er steeds weer over beginnen. Nu nog een zonnebankkuur beginnen leek me geen goed idee. Wil natuurlijk wel een beetje leuk met mijn dochter op de foto in mijn kraambed
pi_76403490
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:31 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Heb je boter op je brood? Maak er dan eens roomboter van. (ongezouten ) Verder (slag)room in je koffie en gebonden soepen ipv bouillon. Kaas zet ook aardig aan op de boterham of ontbijtspek en salami/snijworst. En bij fruit met name bananen, zitten veel koolhydraten in .
veel van de genoemde dingen doe ik al. boter op brood, volle melk, zoetjes zijn ook al afgeschaft tgv gewoon suiker. ik zal een proberen om toch wat vaker restjes op te slaan en die op te knagen als selene slaapt

ontbijtworst en salami staan hier al op het menu (salami is selene's favo en ontbijtspek van ons allemaal. lekker ff gebakken op een boterham met kaas en mayo en wat kwamkwammer!). fruit en groenten doen we al veel en gevarieerd (we hebben een odin pakket)

edit; tsjek; nootjes. wel gezouten, die ongezoute zijn vies
pi_76403576
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:29 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik heb nu een panty aan die straks om m'n buik zit. Of eigenlijk meer om de onderkant van m'n buik, onder m'n bekken omgeslagen. Kan dat kwaad? Heeft het kind dan nog wel genoeg ruimte? Ik heb echt geen idee
volgens mij kan dat geen kwaad hoor. hooguit dat het voor jou niet lekker zit.
pi_76403857
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:16 schreef DaviniaHR het volgende:
in dat geval, heel veel sterkte, en doe rustig aan!
zijn er mensen die vanavond kunnen helpen met leander?

madam probeert haar kont door mn buikwand heen te duwen. auwie verkeerde kant, mevrouw!
Auw, dat is pijnlijk inderdaad.
Ik heb mijn baby ook al proberen uit te leggen dat baby en rib natuurkundig gezien niet op dezelfde plaats passen

Vanavond komt goed Mijn schoonmoeder en man eten hier, dus kunnen Leander ook wel op bed gooien
  maandag 4 januari 2010 @ 17:04:13 #176
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76403945
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:52 schreef simmu het volgende:
ontbijtspek van ons allemaal. lekker ff gebakken op een boterham met kaas en mayo en wat kwamkwammer!).

Wat zou ik dat graag eten zonder er van aan te komen....

I know I know, er is altijd wel wat...
pi_76404121
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:02 schreef freecell het volgende:

[..]

Auw, dat is pijnlijk inderdaad.
Ik heb mijn baby ook al proberen uit te leggen dat baby en rib natuurkundig gezien niet op dezelfde plaats passen

Vanavond komt goed Mijn schoonmoeder en man eten hier, dus kunnen Leander ook wel op bed gooien
vergeet niet zelf ook op tijd de boel de boel te laten joh!
pi_76404177
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:04 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Wat zou ik dat graag eten zonder er van aan te komen....

I know I know, er is altijd wel wat...
troost je; ik ben normaal gezien van mezelf best mollig hoor. maatje 42/44 bij 1.60. voor het betere propje-gevoel ik zie het altijd maar zo; ik eet altijd gezond, met groentes en fruit enzo. dan boeit het niks om mollig te zijn want ik ben wel gezond. niet iedereen is een fotomodel!
  maandag 4 januari 2010 @ 17:10:50 #179
259886 pessie
pi_76404207
Ik zag bovenin een plaatje van baby, ik dacht heeeeeej DeMajoor! Maar het was de Beeb van Beessie-Jen. Zoooooooo lief....

Simmu, inderdaad maar even op tijd aankaarten dat je zoveel afvalt. Mn schoonzus is 19 kg aangekomen bij de zwangerschap van haar tweeling en dat was wel nodig. Ze had het er volgens mij binnen een maand of 4 allemaal weer af, alleen door borstvoeding!

Oh, man thuis, koken!
pi_76404947
CP, wat Simmu ook zegt, kan geen kwaad!

Zo, heb ik zomaar een tukje van 45 minuten gedaan en nu gaan we zo naar de Griek
Ik heb sinds ik zwanger ben dus ineens een eetlust waar mijn vent van kijkt! En nog geen gram aangekomen

[ Bericht 0% gewijzigd door Orea op 04-01-2010 17:36:14 ]
  maandag 4 januari 2010 @ 17:33:53 #181
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76405138
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:09 schreef simmu het volgende:

[..]

troost je; ik ben normaal gezien van mezelf best mollig hoor. maatje 42/44 bij 1.60. voor het betere propje-gevoel ik zie het altijd maar zo; ik eet altijd gezond, met groentes en fruit enzo. dan boeit het niks om mollig te zijn want ik ben wel gezond. niet iedereen is een fotomodel!
maat 48 hier

Ik zal gewoon ook tijdens m'n zwangerschap heel erg op moeten letten om te voorkomen dat het uit de hand gaat lopen met m'n gewicht. Ga donderdag, als alles nog goed is daarbinnen, dan ook vragen of er wellicht een dietist of voedingsassistent aan de maatschap verloskunde is verbonden waar ik eens terecht kan. (ik neem haast aan van wel aangezien er ook nogal eens vrouwen last krijgen van suiker enzo)
pi_76405642
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:54 schreef simmu het volgende:

[..]

volgens mij kan dat geen kwaad hoor. hooguit dat het voor jou niet lekker zit.
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:29 schreef Orea het volgende:
CP, wat Simmu ook zegt, kan geen kwaad!

Zo, heb ik zomaar een tukje van 45 minuten gedaan en nu gaan we zo naar de Griek
Ik heb sinds ik zwanger ben dus ineens een eetlust waar mijn vent van kijkt! En nog geen gram aangekomen
Dank je. Kan ik met een gerust hart mezelf in de weg zitten
pi_76407335
Orea wat fijn dat je weer een prima echo had

DaviniaHR, ik kan me voorstellen dat je grappen gaat uithalen.. wat kunnen mensen toch ongeduldig zijn

Faja-Lobi fijn dat je goed bent gekeurd en succes morgen, hopelijk kunnen ze je strippen..

Ymme gefeliciteerd met je mijlpaal van 34 weken

Asyniur ook al bijna verlof, lekker

Vandaag op mijn werk vertelt dat ik zwanger ben en iedereen was erg verast ze vonden het allemaal erg leuk voor me. Heb me inmiddels opgegeven voor een zwangerschapscursus en de kraamzorg. Morgen de creche maar eens bellen, hopelijk ben ik niet te laat... Vandaag op mijn hyves ook een mooie tikker gezet dus langzaam komen daar ook nog reacties op, grappig om te lezen
  maandag 4 januari 2010 @ 18:54:14 #184
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76408544
quote:
Op maandag 4 januari 2010 14:39 schreef DaviniaHR het volgende:
Nou, en? Hoe luidt het actieplan?
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:25 schreef Mereltje het volgende:
Asyniur ook al bijna verlof, lekker

Vandaag op mijn werk vertelt dat ik zwanger ben en iedereen was erg verast ze vonden het allemaal erg leuk voor me. Heb me inmiddels opgegeven voor een zwangerschapscursus en de kraamzorg. Morgen de creche maar eens bellen, hopelijk ben ik niet te laat... Vandaag op mijn hyves ook een mooie tikker gezet dus langzaam komen daar ook nog reacties op, grappig om te lezen
Ik zit al vanaf 24 weken volledig thuis
Maar officieel gaat het zwangerschapsverlof dus de 8e januari in
Fijn dat je leuke reacties hebt gehad op je werk!
En van de creche, dat ligt er helemaal aan waar je woont of welke je wil

freecell, is het nog gelukt met je behang en je plaksel? En heb je nog een extra rolletje meegenomen?
pi_76408639
Nog geen actie te bekennen bij Faja en Davinia? Even een kleine aanmoediging:

Zijn er trouwens meer slaapkoppen hier? Ik heb gistermiddag 2 uur geslapen en vanmiddag maar liefst 3
  maandag 4 januari 2010 @ 19:00:08 #186
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76408777
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:56 schreef Cantare het volgende:
Nog geen actie te bekennen bij Faja en Davinia? Even een kleine aanmoediging:

Zijn er trouwens meer slaapkoppen hier? Ik heb gistermiddag 2 uur geslapen en vanmiddag maar liefst 3
Nou en of! Zeker in den beginne! Ik sliep echt heel veel en nog viel ik bijna in slaap onder het autorijden...
pi_76409586
Ik slaap ook perfect!!
Voor een uurtje en dan word ik wakker en slaap lastig in

Afgelopen lange weekend telkens heerlijk kunnen uitslapen en het leek alsof ik eindelijk leerde weer lekker in te slapen na even wakker, maar vannacht was het weer drama (ergens ook niet gek natuurlijk met de echo vandaag in het vooruitzicht, dus ik hoop vannacht wel weer een goede nacht te maken)
  maandag 4 januari 2010 @ 19:25:07 #188
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76409849
mjam, etensverhalen! zometeen koken!
orea, ik heb idd ook een tijdlang geschranst als een bouwvakker. (echt 700g andijviestamppot, zo ff voor de lunch, ena ls ik met mn zus ging lunchen standaard 2 dingen, dat werk.) kwam geen gram aan! nu eet ik veel minder, en kom ik dus wel aan... ach, ja totaal 10 ot 11kg vind ik prima

het actieplan is woensdag of donderdag bevallen
strak plan, toch?

bloeddruk was 120 / 70, waar mijn nominale waarde 55 tot 60 is
madam lag "muurvast" ingedaald, zoals ik al voorspelde aan dr, dus ze vroeg zich af waarom ik uberhaupt nog kwam

ze wil niet eerder strippen dan 41w, want dan verlies je de hormonen (prostaglandines) die vrijkomen. als je het te vroeg doet heb je je kruit verschoten. toen ik vertelde dat ik had gehoord dat iemand wel 3x was gestript (meimeltje), zei ze dat het wellicht dat het de eerste paar keer niet gelukt was, en dat strippen toch echt het allerlaatste zetje was voor een rijpe baarmoedermond.
en ze hebben al 3 mensen die ze vrijdag gaan strippen, dus ze hebben niet de capaciteit om mij er dan ook nog bij te doen. maar mocht ik zaterdag nog niet geworpen hebben, mag ik ook bellen dat ze ff langskomen om te strippen. das altijd fijn, toch?
  maandag 4 januari 2010 @ 19:36:34 #189
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_76410317
Een plan hebben is in ieder geval fijn! Kun je jezelf ook een beetje vinden in het plan Davinia?
Wel lekker dat Frédérique (nu iig) ingedaald ligt! Go zwaartekracht!

Zullen we trouwens een dikbuikkies-aaien-terug-flashmob-meet houden?
A grand adventure has begun.
pi_76410373
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:54 schreef Asyniur het volgende:

freecell, is het nog gelukt met je behang en je plaksel? En heb je nog een extra rolletje meegenomen?
Gelukt En hummel op bed in nu wil ik zo graag in bad, maar ik heb geen bad Misschien zo ff douchen!

Daviniah: ik ken wel meer mensen die vaker gestript zijn Maar wel fijn dat ze eindelijk goed ingedaald zit
Ik vind morgen bevallen ook wel een plan voor jou

Mijn zwangerschapsverlof gaat officieel 10 Januari in is ook bijna! Maar ik zit dus ook al weken thuis.

Mereltje wat leuk dat iedereen het leuk vond
pi_76410437
faja weer een stickertje en dank voor de tip, maar ik heb die zetpillen al ze helpen alleen dus niet!
maar goed ook mijn gyn zegt dat baby parasietje is en die zorgt wel voor zichzelf, wel even voor de zekerheid bloed laten prikken om te kijken of alle mineralen en vitamines wel goed binnen komen
Op de echo was wel te zien dat baby zich niks van het spugen aantrekt:
Alles goed en wel en ook lekker eigenwijs! Omdat ik een vrij dikke buikwand heb zijn de foto's niet zo heel optimaal kijk wel even wat ze doen als ik ze scan. Het belangrijkste is dat alles goed was!

Davina, als je zelf tevreden bent over het actie plan is het goed toch! Wel fijn dat je dametje dan nu goed ingedaald is en vast, betekend dat dat ze nu niet meer terug kan schieten?

Ymme 34 weken

ik zag een hele mooi evie

freecell hopelijk is het gelukt met het behang en heb je daarna wel even lekker niks kunnen doen
pi_76410719
Asyniur , oeps dat wist ik niet van Freecell wist ik het wel dat lijkt me wel even wennen om de hele dag thuis te zitten..
  maandag 4 januari 2010 @ 19:49:42 #193
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76410861
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:39 schreef draculettetje het volgende:
faja weer een stickertje en dank voor de tip, maar ik heb die zetpillen al ze helpen alleen dus niet!
maar goed ook mijn gyn zegt dat baby parasietje is en die zorgt wel voor zichzelf, wel even voor de zekerheid bloed laten prikken om te kijken of alle mineralen en vitamines wel goed binnen komen
Alles goed en wel en ook lekker eigenwijs! Omdat ik een vrij dikke buikwand heb zijn de foto's niet zo heel optimaal kijk wel even wat ze doen als ik ze scan. Het belangrijkste is dat alles goed was!

Davina, als je zelf tevreden bent over het actie plan is het goed toch! Wel fijn dat je dametje dan nu goed ingedaald is en vast, betekend dat dat ze nu niet meer terug kan schieten?

Ymme 34 weken

ik zag een hele mooi evie

freecell hopelijk is het gelukt met het behang en heb je daarna wel even lekker niks kunnen doen
Fijn dat de 20-wk echo goed was!

nee, ze gaf geen garanties dat ze er niet weer uit zou floepen. ze zei wel dat ik sowieso ff moest bellen als mn vliezen braken, (gezien haar gehiphop) maar ze gelooft volgens mij wel dat ik goed aanvoel of ze is ingedaaldof niet.
als ze niet goed is ingedaald komt er kennelijk een half zwembad uit bij het breken van de vliezen. naja,khou het gewoon goed in de gaten (is niet echt te missen ) en ik merk het wel

morgen gaat eli naar het kdv, overmorgen gaat hij eerst zwemmen met schoonvader, en is stiefmoeder gewoon thuis, donderdag weer kdv. komt wel goed!

en woensdag, donderdag is nog maar een paar dagen... dus dat vind ik wel een goed actieplan!

Hee, die groene smiley heeft een echte afkorting!
op mn weblog heeft PR de blauwe de code *B* gegeven, ook wel makkelijk
ff proberen
pi_76410993
nou dan hoop ik dat ze nu wel gewoon vast blijft zitten Davina, scheelt jou ook weer
pi_76412921
Orea: fijn dat de echo goed was en wat een mooie echo ook!

Asyniur en Freecell, wow dat jullie al zo ver zijn. Voor mijn gevoel zijn jullie nog helemaal niet zover. Mja tis natuurlijk ook al januari, en daar ben ik ook nog niet helemaal kwa gevoel

Ik heb vandaag mij voor de eerste keer niet in kunnen houden en echt een heel schattig jurkje en maillotje gekocht. Vond m zooooo leuk. En onder het motto: als ik een jongetje krijg dan geef ik het gewoon aan mijn schoonzus, vond ik dat het wel kon
Ook heb ik 5 rompertjes voor 3 euro gekocht, ook meisjes, mja kon ik ook niet laten liggen haha.
En heb mijn eerste zwangerschapskwaaltje ontdekt (althans vind het een zwangerschapskwaaltje, omdat ik voor de zwangerschap er nooit last van had). Heel mijn handen zijn rood en een beetje prikkerig, nadat ik ze heb ingesmeerd met handcreme. Heb het idee dat ik dus wat anders ga reageren op bepaalde stoffen in cremes enzo. Had laatst ook al een beetje rode pukkeltjes op mijn handen na het handen wassen op mijn werk.
  maandag 4 januari 2010 @ 20:41:23 #196
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_76413268
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:39 schreef draculettetje het volgende:

Fijn dat alles goed is
Als ze bij jou al geen goede echofoto's kunnen maken zal het bij mij al wel helemaal mistig zijn
Konden ze eventueel al wel zien of het een jongen of meisje is? Willen jullie het eigenlijk weten?
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_76413420
Oeh, dat kan heel goed Sonnetje Ik kan ook ineens tegen hele andere dingen en dat heb ik wel van meer mensen gehoord
pi_76413483
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
Orea: fijn dat de echo goed was en wat een mooie echo ook!

Asyniur en Freecell, wow dat jullie al zo ver zijn. Voor mijn gevoel zijn jullie nog helemaal niet zover. Mja tis natuurlijk ook al januari, en daar ben ik ook nog niet helemaal kwa gevoel

Ik heb vandaag mij voor de eerste keer niet in kunnen houden en echt een heel schattig jurkje en maillotje gekocht. Vond m zooooo leuk. En onder het motto: als ik een jongetje krijg dan geef ik het gewoon aan mijn schoonzus, vond ik dat het wel kon
Ook heb ik 5 rompertjes voor 3 euro gekocht, ook meisjes, mja kon ik ook niet laten liggen haha.
En heb mijn eerste zwangerschapskwaaltje ontdekt (althans vind het een zwangerschapskwaaltje, omdat ik voor de zwangerschap er nooit last van had). Heel mijn handen zijn rood en een beetje prikkerig, nadat ik ze heb ingesmeerd met handcreme. Heb het idee dat ik dus wat anders ga reageren op bepaalde stoffen in cremes enzo. Had laatst ook al een beetje rode pukkeltjes op mijn handen na het handen wassen op mijn werk.
Ik heb ook meer last van puistjes. Vooral op m'n rug en borst. Hormonen doen rare dingen met je
pi_76413575
Ikkweek een donslaagje haar op mijn buik en heb pukkels op mijn kin
Voel me net een puber
pi_76413667
Nog niemand bevallen dit jaar ?
Vandaag is het vrouwtje voor het eerst naar de zwangerschaps gym geweest. Ikzelf zit ziek thuis sinds afeglopen zaterdag, vond het wel sneu want nu werd ik verzorgd terwijl zij zwanger is. Buikje begint nu echt zichtbaar te worden en vanavond maar weer eens ff luisteren met de angelsounds. Vandaag ook gebeld 16-2 hebben we een pretecho gepland staan en volgende week weer naar de check up bij de VK.

Voor de mensen uit de buurt. De R&W winkel in eindhoven krijgt heel veel prenatal spul binnen en alles met 50% korting ! Wat ze precies binnenkrijgen weten ze niet want het wordt per container gelost en dan pas zien ze wat erin zit dus kan per dag schelen. Mocht iemand gaan en de easybase zien liggen dan houd ik me aanbevolen want ik kan dus niet iedere dag gaan kijken en vind het een duur ding maar toch wel handig en 50% korting scheelt dan weer wel....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')