volgens de gyn kon het geen kwaad. het is nu mijn grote zorgenpuntje, want volgens mij is het wel een probleem. ik heb in geen 20 jaar onder de 70 gewogen joh, en nu opeens wel. mijn broertje heeft het steeds over van die bodybuildershakes met veel proteinen. mocht het te gek worden ga ik dus echt wel piepen en zeuren dat ik iets extra's mag, want ik eet oprecht zat!quote:Op maandag 4 januari 2010 13:57 schreef DaviniaHR het volgende:
evie blijft een poepie!![]()
![]()
![]()
simmu, moet je dan niet aan krachtvoer om op gewicht te blijven?
asy, je gewichtstoename gaat nu toch minder hard? wrs gaat het er ook zo weer vanaf.
weet je wat leuk is aan overtijd gaan? je kan mensen echt onwijs voor de gek houden.
we waren gister op een verjaardag en iemand vroeg wanneer ik moest bevallen.
toen zei ik heel droog "eergister"
die mevrouw keek alsof ze water zag branden, was zo onwijs grappig!
heb maar wel uitgelegd dat ik dus 2 dagen overtijd was, toen ging het lichtje branden, maar het was wel ff geestig
Bij mij hebben ze in principe ook weinig gedaan met het afvallen.. Geloof inderdaad dat het niet zoveel kwaad kan.. Je kindjes nemen van jou, wat natuurlijk wel een nadeel is voor jou want je voelt je waarschijnlijk een stuk slapper..quote:Op maandag 4 januari 2010 14:11 schreef simmu het volgende:
[..]
volgens de gyn kon het geen kwaad. het is nu mijn grote zorgenpuntje, want volgens mij is het wel een probleem. ik heb in geen 20 jaar onder de 70 gewogen joh, en nu opeens wel. mijn broertje heeft het steeds over van die bodybuildershakes met veel proteinen. mocht het te gek worden ga ik dus echt wel piepen en zeuren dat ik iets extra's mag, want ik eet oprecht zat!
dat is idd wat de gyn ook zegt (in ioetsjes andere termen: die heeft het steeds over de kleine paracietjes). nja, tis alleen dat het met selene ook zo was en aan het einde van de zwangerschap waren we dus allebei zwak en slap en mager. zij ook, want op het laatst was er gewoon niets meer van mijn reserves over. dat wil ik nu graag voorkomen.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:19 schreef Raissa het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze in principe ook weinig gedaan met het afvallen.. Geloof inderdaad dat het niet zoveel kwaad kan.. Je kindjes nemen van jou, wat natuurlijk wel een nadeel is voor jou want je voelt je waarschijnlijk een stuk slapper..
Dat werd hier ook gezegdquote:Op maandag 4 januari 2010 14:24 schreef simmu het volgende:
[..]
dat is idd wat de gyn ook zegt (in ioetsjes andere termen: die heeft het steeds over de kleine paracietjes).
kreeg niet echt respons, al keek ze wel even raar opquote:Op maandag 4 januari 2010 14:41 schreef Orea het volgende:
Good for you Davinia! Hoe reageerde diegene?
quote:Op maandag 4 januari 2010 14:39 schreef DaviniaHR het volgende:
asy, mn actieplan is vanmiddag pas
ik heb trouwens gister bij diezelfde verjaardag iemand heel vriendelijk teruggeaaid over dr buik
Ik zag de post boven me netquote:Op maandag 4 januari 2010 14:56 schreef DaviniaHR het volgende:
free, moet JIJ dat dan doen?
is er niet iemand anders die het kan doen?
pas je svp wel op jezelf?
enneh, kijk eens een post boven je
(en ik aai al terug sinds het begin van deze zwangerschap, maar krijg nooit zulke leuke responsen als keshet)
ja, zoiets zit ik nu over te twijfelen, want ik wil het idd ook niet afwachten. ik weet alleen niet goed wat die zou kunnen doen omdat ik oprecht eet. bambix, meestal toch wel zo'n 6 boterhammen, fruit, vaak nog een kopje soep of worstjes, avondeten (toegegeven, in een wat kleine portie) en dan 's avonds nog gesnack. overdag eet ik standaard met selene hequote:Op maandag 4 januari 2010 14:30 schreef DaviniaHR het volgende:
ymme, gefeli met je mijlpaal
simmu, kan je niet contact opnemen met een dietiste als je gyn het probleem in jouw ogen onderschat? je wordt nu natuurlijk wel dubbel belast met 2 baby's, dus om nou af te wachten tot je weer reserveloos bent, is wellicht niet helemaal handig, toch?
saffier, hoe ist bij jou?
En twee keer per dag warm eten? Van aardappels en pasta moet je wel aankomen geloof ik.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:21 schreef simmu het volgende:
[..]
ja, zoiets zit ik nu over te twijfelen, want ik wil het idd ook niet afwachten. ik weet alleen niet goed wat die zou kunnen doen omdat ik oprecht eet. bambix, meestal toch wel zo'n 6 boterhammen, fruit, vaak nog een kopje soep of worstjes, avondeten (toegegeven, in een wat kleine portie) en dan 's avonds nog gesnack. overdag eet ik standaard met selene heover 2 weken mag ik weer naar de gyn en ik was van plan om dan te beslissen
Heb je boter op je brood? Maak er dan eens roomboter van. (ongezoutenquote:Op maandag 4 januari 2010 16:21 schreef simmu het volgende:
[..]
ja, zoiets zit ik nu over te twijfelen, want ik wil het idd ook niet afwachten. ik weet alleen niet goed wat die zou kunnen doen omdat ik oprecht eet. bambix, meestal toch wel zo'n 6 boterhammen, fruit, vaak nog een kopje soep of worstjes, avondeten (toegegeven, in een wat kleine portie) en dan 's avonds nog gesnack. overdag eet ik standaard met selene heover 2 weken mag ik weer naar de gyn en ik was van plan om dan te beslissen
veel van de genoemde dingen doe ik al. boter op brood, volle melk, zoetjes zijn ook al afgeschaft tgv gewoon suiker. ik zal een proberen om toch wat vaker restjes op te slaan en die op te knagen als selene slaaptquote:Op maandag 4 januari 2010 16:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb je boter op je brood? Maak er dan eens roomboter van. (ongezouten) Verder (slag)room in je koffie en gebonden soepen ipv bouillon. Kaas zet ook aardig aan op de boterham of ontbijtspek en salami/snijworst. En bij fruit met name bananen, zitten veel koolhydraten in .
volgens mij kan dat geen kwaad hoor. hooguit dat het voor jou niet lekker zit.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:29 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik heb nu een panty aan die straks om m'n buik zit. Of eigenlijk meer om de onderkant van m'n buik, onder m'n bekken omgeslagen. Kan dat kwaad? Heeft het kind dan nog wel genoeg ruimte? Ik heb echt geen idee
Auw, dat is pijnlijk inderdaad.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:16 schreef DaviniaHR het volgende:
in dat geval, heel veel sterkte, en doe rustig aan!
zijn er mensen die vanavond kunnen helpen met leander?
madam probeert haar kont door mn buikwand heen te duwen. auwieverkeerde kant, mevrouw!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |