abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76397694
quote:
Op maandag 4 januari 2010 13:57 schreef DaviniaHR het volgende:
evie blijft een poepie!

simmu, moet je dan niet aan krachtvoer om op gewicht te blijven?

asy, je gewichtstoename gaat nu toch minder hard? wrs gaat het er ook zo weer vanaf.

weet je wat leuk is aan overtijd gaan? je kan mensen echt onwijs voor de gek houden.
we waren gister op een verjaardag en iemand vroeg wanneer ik moest bevallen.
toen zei ik heel droog "eergister "
die mevrouw keek alsof ze water zag branden, was zo onwijs grappig!
heb maar wel uitgelegd dat ik dus 2 dagen overtijd was, toen ging het lichtje branden, maar het was wel ff geestig
volgens de gyn kon het geen kwaad. het is nu mijn grote zorgenpuntje, want volgens mij is het wel een probleem. ik heb in geen 20 jaar onder de 70 gewogen joh, en nu opeens wel. mijn broertje heeft het steeds over van die bodybuildershakes met veel proteinen. mocht het te gek worden ga ik dus echt wel piepen en zeuren dat ik iets extra's mag, want ik eet oprecht zat!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_76397794
Slaap lekker Faja (geen feestje meer? )

Davinia
pi_76397963
quote:
Op maandag 4 januari 2010 14:11 schreef simmu het volgende:

[..]

volgens de gyn kon het geen kwaad. het is nu mijn grote zorgenpuntje, want volgens mij is het wel een probleem. ik heb in geen 20 jaar onder de 70 gewogen joh, en nu opeens wel. mijn broertje heeft het steeds over van die bodybuildershakes met veel proteinen. mocht het te gek worden ga ik dus echt wel piepen en zeuren dat ik iets extra's mag, want ik eet oprecht zat!
Bij mij hebben ze in principe ook weinig gedaan met het afvallen.. Geloof inderdaad dat het niet zoveel kwaad kan.. Je kindjes nemen van jou, wat natuurlijk wel een nadeel is voor jou want je voelt je waarschijnlijk een stuk slapper..
pi_76398127
quote:
Op maandag 4 januari 2010 14:19 schreef Raissa het volgende:

[..]

Bij mij hebben ze in principe ook weinig gedaan met het afvallen.. Geloof inderdaad dat het niet zoveel kwaad kan.. Je kindjes nemen van jou, wat natuurlijk wel een nadeel is voor jou want je voelt je waarschijnlijk een stuk slapper..
dat is idd wat de gyn ook zegt (in ioetsjes andere termen: die heeft het steeds over de kleine paracietjes). nja, tis alleen dat het met selene ook zo was en aan het einde van de zwangerschap waren we dus allebei zwak en slap en mager. zij ook, want op het laatst was er gewoon niets meer van mijn reserves over. dat wil ik nu graag voorkomen.
  maandag 4 januari 2010 @ 14:30:25 #155
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76398313
ymme, gefeli met je mijlpaal

simmu, kan je niet contact opnemen met een dietiste als je gyn het probleem in jouw ogen onderschat? je wordt nu natuurlijk wel dubbel belast met 2 baby's, dus om nou af te wachten tot je weer reserveloos bent, is wellicht niet helemaal handig, toch?

saffier, hoe ist bij jou?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 4 januari 2010 @ 14:33:48 #156
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76398436
Faja goedgekeurd Ik ben benieuwd of je stripbaar bent

Which reminds me, Davinia, hoe zit het met jouw actieplan? (of was dat niet vandaag?)
En die opmerking van je is leuk! ik zou het ook gezegd kunnen hebben, maar ik ben nog niet overtijd

simmu, ik vrees dat ze ook niet zoveel kunnen doen. Zeker niet als jij al voldoende eet. Als ze je (volwaardige) bijvoeding gaan voorschrijven, krijg je waarschijnlijk je gewone eten niet meer op en dan zit je dus met hetzelfde probleem. Kun je niet anders een keer naar een diëtiste bellen (of je laten doorverwijzen)? Misschien hebben zij nog tips?

En ymme heeft officieel verlof!
ikke over 4 dagen
pi_76398534
Ik wil ook verlof
maar dat duurt nog dik een half jaar
  maandag 4 januari 2010 @ 14:39:28 #158
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76398598
asy, mn actieplan is vanmiddag pas
ik heb trouwens gister bij diezelfde verjaardag iemand heel vriendelijk teruggeaaid over dr buik
pi_76398665
Good for you Davinia! Hoe reageerde diegene?
pi_76398718
quote:
Op maandag 4 januari 2010 14:24 schreef simmu het volgende:

[..]

dat is idd wat de gyn ook zegt (in ioetsjes andere termen: die heeft het steeds over de kleine paracietjes).
Dat werd hier ook gezegd
Waar ze je misschien wel mee zouden kunnen helpen is van dat astronautenvoer in zo'n pakje van nutricia. Ik heb dat niet gebruikt tijdens mijn zwangerschap maar daarvoor.. Enig nadeel vond ik dat ik dan eigenlijk al het 'gewone' eten liet staan...
  maandag 4 januari 2010 @ 14:43:41 #161
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76398723
Davinia * onthoudt het terugaaien voor als het bij mij ook ooit gaat gebeuren Veel succes vanmiddag, hopelijk komt er een goed aktieplan op tafel!

Orea Ziet er verdomd goed uit... Een echt heilig boontje al
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 4 januari 2010 @ 14:48:25 #162
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76398888
quote:
Op maandag 4 januari 2010 14:41 schreef Orea het volgende:
Good for you Davinia! Hoe reageerde diegene?
kreeg niet echt respons, al keek ze wel even raar op
pi_76399043
quote:
Op maandag 4 januari 2010 14:39 schreef DaviniaHR het volgende:
asy, mn actieplan is vanmiddag pas
ik heb trouwens gister bij diezelfde verjaardag iemand heel vriendelijk teruggeaaid over dr buik

Het wordt een hype Hoe reageerde ze?

Ik moet vanmiddag nog een paar dingetjes doen voor het nieuwe huis (sowieso even naar de bouwmarkt, behang en plaksel tekort) maar mijn bekken doet meer pijn dan ooit En eigenlijk wil ik nu niet.
Maar goed, het is ook niet zo heel veel werk, dus zo maar wel ff doen
  maandag 4 januari 2010 @ 14:56:25 #164
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76399160
free, moet JIJ dat dan doen?
is er niet iemand anders die het kan doen?
pas je svp wel op jezelf?

enneh, kijk eens een post boven je
(en ik aai al terug sinds het begin van deze zwangerschap, maar krijg nooit zulke leuke responsen als keshet )
pi_76399461
quote:
Op maandag 4 januari 2010 14:56 schreef DaviniaHR het volgende:
free, moet JIJ dat dan doen?
is er niet iemand anders die het kan doen?
pas je svp wel op jezelf?

enneh, kijk eens een post boven je
(en ik aai al terug sinds het begin van deze zwangerschap, maar krijg nooit zulke leuke responsen als keshet )
Ik zag de post boven me net
Ik aai ook terug sinds het begin bij sommige mensen (bij bekenden vind ik het niet erg als ze af en toe eens aaien )

En ja, ik moet dat doen : TARA ligt plat op bed en we moeten wel het goede behang hebben natuurlijk
  maandag 4 januari 2010 @ 16:16:48 #166
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76402056
in dat geval, heel veel sterkte, en doe rustig aan!
zijn er mensen die vanavond kunnen helpen met leander?

madam probeert haar kont door mn buikwand heen te duwen. auwie verkeerde kant, mevrouw!
pi_76402200
quote:
Op maandag 4 januari 2010 14:30 schreef DaviniaHR het volgende:
ymme, gefeli met je mijlpaal

simmu, kan je niet contact opnemen met een dietiste als je gyn het probleem in jouw ogen onderschat? je wordt nu natuurlijk wel dubbel belast met 2 baby's, dus om nou af te wachten tot je weer reserveloos bent, is wellicht niet helemaal handig, toch?

saffier, hoe ist bij jou?
ja, zoiets zit ik nu over te twijfelen, want ik wil het idd ook niet afwachten. ik weet alleen niet goed wat die zou kunnen doen omdat ik oprecht eet. bambix, meestal toch wel zo'n 6 boterhammen, fruit, vaak nog een kopje soep of worstjes, avondeten (toegegeven, in een wat kleine portie) en dan 's avonds nog gesnack. overdag eet ik standaard met selene he over 2 weken mag ik weer naar de gyn en ik was van plan om dan te beslissen
pi_76402458
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:21 schreef simmu het volgende:

[..]

ja, zoiets zit ik nu over te twijfelen, want ik wil het idd ook niet afwachten. ik weet alleen niet goed wat die zou kunnen doen omdat ik oprecht eet. bambix, meestal toch wel zo'n 6 boterhammen, fruit, vaak nog een kopje soep of worstjes, avondeten (toegegeven, in een wat kleine portie) en dan 's avonds nog gesnack. overdag eet ik standaard met selene he over 2 weken mag ik weer naar de gyn en ik was van plan om dan te beslissen
En twee keer per dag warm eten? Van aardappels en pasta moet je wel aankomen geloof ik.
pi_76402520
Ik heb nu een panty aan die straks om m'n buik zit. Of eigenlijk meer om de onderkant van m'n buik, onder m'n bekken omgeslagen. Kan dat kwaad? Heeft het kind dan nog wel genoeg ruimte? Ik heb echt geen idee
  maandag 4 januari 2010 @ 16:31:36 #170
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76402607
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:21 schreef simmu het volgende:

[..]

Heb je boter op je brood? Maak er dan eens roomboter van. (ongezouten ) Verder (slag)room in je koffie en gebonden soepen ipv bouillon. Kaas zet ook aardig aan op de boterham of ontbijtspek en salami/snijworst. En bij fruit met name bananen, zitten veel koolhydraten in .
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_76402923
Van dat tukkie is dus niets gekomen hè. Onze douchekolom was kapot (naja de thermostaat dan) en we hadden alleen nog maar lauw water met het douche. En nu is mijn lieve man met mijn vaders een nieuwe aan het ophangen. Nog méér luxe dan de vorige en nog mooier

Maar ben wel moé Maar kan vanavond in ieder geval weer heerlijk lekker warm douche.

Dat van het terug aaien over de buik Die ga ik onthouden. Geweldig gewoon
pi_76403371
Pindakaas en nootjes zijn ook krachtvoer. Zelf ben ik fan van chocolademelk (de zonder toegevoegde suikers van de C1000 ) omdat het een goede boost is voor de energie en ik verdraag het het beste als ik 's nachts wakker wordt met een droge mond/dorst/honger. Zal wel moeten afkicken als ik straks niet meer zwanger ben

Net een zelfbruinende bodylotion gekocht (en nog veeeeeel meer dingen die WEL praktisch zijn) omdat ik zo bleek ben dat mensen er steeds weer over beginnen. Nu nog een zonnebankkuur beginnen leek me geen goed idee. Wil natuurlijk wel een beetje leuk met mijn dochter op de foto in mijn kraambed
pi_76403490
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:31 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Heb je boter op je brood? Maak er dan eens roomboter van. (ongezouten ) Verder (slag)room in je koffie en gebonden soepen ipv bouillon. Kaas zet ook aardig aan op de boterham of ontbijtspek en salami/snijworst. En bij fruit met name bananen, zitten veel koolhydraten in .
veel van de genoemde dingen doe ik al. boter op brood, volle melk, zoetjes zijn ook al afgeschaft tgv gewoon suiker. ik zal een proberen om toch wat vaker restjes op te slaan en die op te knagen als selene slaapt

ontbijtworst en salami staan hier al op het menu (salami is selene's favo en ontbijtspek van ons allemaal. lekker ff gebakken op een boterham met kaas en mayo en wat kwamkwammer!). fruit en groenten doen we al veel en gevarieerd (we hebben een odin pakket)

edit; tsjek; nootjes. wel gezouten, die ongezoute zijn vies
pi_76403576
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:29 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik heb nu een panty aan die straks om m'n buik zit. Of eigenlijk meer om de onderkant van m'n buik, onder m'n bekken omgeslagen. Kan dat kwaad? Heeft het kind dan nog wel genoeg ruimte? Ik heb echt geen idee
volgens mij kan dat geen kwaad hoor. hooguit dat het voor jou niet lekker zit.
pi_76403857
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:16 schreef DaviniaHR het volgende:
in dat geval, heel veel sterkte, en doe rustig aan!
zijn er mensen die vanavond kunnen helpen met leander?

madam probeert haar kont door mn buikwand heen te duwen. auwie verkeerde kant, mevrouw!
Auw, dat is pijnlijk inderdaad.
Ik heb mijn baby ook al proberen uit te leggen dat baby en rib natuurkundig gezien niet op dezelfde plaats passen

Vanavond komt goed Mijn schoonmoeder en man eten hier, dus kunnen Leander ook wel op bed gooien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')