abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76376015
orea en saffier wat vervelend dat bloedverlies, hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben, dat er nniks aan de hand is en het bloeden eens ophoudt nu

Davina lieverd de laatste loodjes zijn zo wel heel zwaar, dikke knuffel nog heel even geduld dan kan je gewoon 2 kindjes knuffelen en daar mama voor zijn

Leonieke het gedoe op je werk blijft wel aan he! als ik het zo lees ben ik echt wel blij dat het in nederland allemaal anders geregeld is

pfff ik blijf ook maar weer aan het spugen vandaag
pi_76376665
Draculettetje, dat spugen wilt ook niet ophouden hè. Vervelend voor je hoor

Leonieke, geef je het wel aan, op je werk enzo, als het niet meer gaat, dan gaat het niet meer. Ik ben morgen 34 weken zwanger, en merk toch echt wel dat het 'zwaarder' wordt nu hoor. Dus als je rust nodig hebt, deze nemen! Ik zelf vind één week rust voor de bevalling wel erg weinig. Maar je zult zelf wel goed weten, waar je goed aan doet en waaraan niet.

Orea en saffier: Bah dat stomme bloedverlies steeds Hopelijk stopt het snel en kun je vollop genieten van de zwangerschap.

Davina, laatste loodjes enzo

En ook voor iedereen die het nodig heeft een
  zondag 3 januari 2010 @ 21:48:42 #103
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76377200
leo, ik vind het wel bijzonder dat ze een vervanger voor je regelen en die dan helemaal volgooien met werk zodat jij die persoon niet meer kan overdragen

morgen weer check-up bij de vlos, en dan ga ik wel vragen naar een actieplan, ja.
aan de ene kant hebik zoiets van, tis maar een paar dagen, tanden op elkaar en doorbijten, aan de andere kant ben ik die pijn meer dan spuugzat en begint pensie me echt in de weg te zitten...
naja,meteen beetje mazzel is mijn bloeddruk morgen wat verhoogd en gebeurt er dus wat. we shall see.

en jullie medeleven doet me echt heel erg goed!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_76378708
quote:
Op zondag 3 januari 2010 21:48 schreef DaviniaHR het volgende:
leo, ik vind het wel bijzonder dat ze een vervanger voor je regelen en die dan helemaal volgooien met werk zodat jij die persoon niet meer kan overdragen

morgen weer check-up bij de vlos, en dan ga ik wel vragen naar een actieplan, ja.
aan de ene kant hebik zoiets van, tis maar een paar dagen, tanden op elkaar en doorbijten, aan de andere kant ben ik die pijn meer dan spuugzat en begint pensie me echt in de weg te zitten...
naja,meteen beetje mazzel is mijn bloeddruk morgen wat verhoogd en gebeurt er dus wat. we shall see.

met een plan van aanpak weet je iig worst case waar je aan toe bent, dan kan je je daar op instellen. wellicht dat dat wat rust geeft. de tijd gaat heus snel om *knufs*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zondag 3 januari 2010 @ 22:17:45 #105
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_76378998
Ow ik kom hier veels te weinig Alles gaat goed,alleen nog vaak moe en dat in combinatie met veel werken heb ik vaak geen fut meer.Hopelijk kan ik nu naar de drukke decembermaand echt halve dagen gaan werken en dan 1st maar es beginnen met het huis op te ruimen

Alle nieuwe zwangeren van harte gefeliciteerd

Hopelijk is het bloedverlies niks bijzonder en is het gewoon een vaatje ofzo.

De beste wensen voor 2010 met allemaal gezonde,lieve en mooie baby's
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_76380358
quote:
Op zondag 3 januari 2010 21:48 schreef DaviniaHR het volgende:

Ik snap dat je het niet zo goed meer trekt. Hopelijk is de vlos het met je eens (die pijn flink benadrukken!) en kan ze je helpen om de boel op gang te brengen. Hold on
  maandag 4 januari 2010 @ 05:22:22 #107
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_76387985
was ook ff weer aan het meelurken; maar Davinia; ik wil jou ook ff een hart onder de riem steken..
Ik vind dat je heel goed door hebt gezet de laatste maanden en ik hoop echt voor je dat er snel actie komt of wordt gemaakt; zodat het kleine broertje/ zusje voor Eli geknuffeld kan gaan worden...

*duimt*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_76388051
Goedemorgen. Hier was het huishouden al in bedrijf om 05.45 uur. En dat zonder wekker. Mijn meisje moet vandaag weer naar school en ze is blij toe want ze mist het zei ze. Hier geen enkele activiteit que weeen ofzo. Wel lekker vaag gedroomd dat mijn vliezen waren gebroken en dat moest gevierd worden met een feestje
  maandag 4 januari 2010 @ 08:03:37 #109
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76388511
Davinia

Faja, lekker vroeg om het huishouden weer in bedrijf te hebben. Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik nog geen kind heb rondlopen. Ben stiekem wat langer blijven liggen omdat 't nog zo lekker warm was...

Hier vannacht prima geslapen, maar 2 keer moeten plassen dus dat is te doen. Gelukkig vandaag ook geen duizeligheid bij het opstaan, was wel eng gisteren. Zometeen maar weer eens naar het werk. Is altijd wat lastig zo de eerste dag na de vakantie. Nog 3 nachtjes slapen tot echo, het begint te korten...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 4 januari 2010 @ 08:24:12 #110
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76388645
Goeiemorgen dames!
Leonie, wat een gedoe op je werk zeg! Je hebt al adviezen genoeg gekregen van de dames hier dus ik hou het bij

Draakje, nog steeds aan het spugen? Hoe is het nog afgelopen op de pijnpoli?

Davinia en Faja met allebei de beeb nog binnenbuiks. Davinia, ik zou even goed duidelijk maken mbt de pijn (en een beetje extra strompelen bij binnenkomst kan nooit kwaad )

Oja, en ik ben vannacht ook bevallen... nou ja in mijn dromen dan...
Ik liet mijn man bellen naar de vroedvrouw omdat ik moest poepen maar ik wist zeker dat het persweeën waren. En toen moest hij de honden opsluiten en toen riep ik dat hij nú de baby moest komen vangen
En toen hadden wij al een baby voordat er een vroedvrouw was
ik heb mijn man maar niks verteld over dit scenario want die raakt nu al een beetje in de stress. Omdat de baby indaalt, denkt hij opeens dat Harry eerder komt. Ik heb hem o.a. het verhaal van Davinia verteld maar het idee blijft nu in zijn hoofd zitten...
pi_76389338
Faja een feestje omdat de vliezen waren gebroken, waar moet ik naartoe?
Asy ook al bevallingsdromen!!

Davinia al is het nog wel wat dagen te doen, het is gewoon klaar. Je kleine meidje mag officieel komen, dus het zou gewoon fijn zijn als ze een handje kunnen helpen. Dan kom je wellicht nog iets uitgeruster de bevalling uit dan wanneer je nog 1.5 week door moet!

Waar ik gisterenavond nog dacht gewoon te gaan werken heb ik toch maar afgebeld. Heb nog niets van de vlos gehoord, dus als ik om 10 uur nog niets gehoord heb ga ik maar eens bellen. Anders had ik net zo goed zelf het ziekenhuis kunnen bellen
  maandag 4 januari 2010 @ 09:36:08 #112
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_76389482
Faja en Davinia zijn gemeld zag ik, en Asy wil graag bevallen zonder vlos! (in je dromen dan he).

Ik heb ook gedroomd, dat er een heeeeeel vies kindje was, die had gepoept en het kwam allemaal langs de luier. Toen ik em eindelijk in de douche had ging de telefoon en werd ik wakker Degene die altijd belt voor 9 uur op maandagochtend (zag ik later op de nummerherkenning, ik neem niet meer op voor 9 uur 's ochtends tenzij ik uit bed ben, ik ga niet meer rennen voor een telefoontje...). Kortom, heb niet meer kunnen zien hoe ik em schoon heb gemaakt...
  maandag 4 januari 2010 @ 09:50:17 #113
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_76389750
Davinia, je bent al over je datum heen joh . Spannend is het . Zet hem op hoor , ben benieuwd naar de kleine .
pi_76389998
quote:
Op maandag 4 januari 2010 09:36 schreef pessie het volgende:
Faja en Davinia zijn gemeld zag ik, en Asy wil graag bevallen zonder vlos! (in je dromen dan he).

Ik heb ook gedroomd, dat er een heeeeeel vies kindje was, die had gepoept en het kwam allemaal langs de luier. Toen ik em eindelijk in de douche had ging de telefoon en werd ik wakker Degene die altijd belt voor 9 uur op maandagochtend (zag ik later op de nummerherkenning, ik neem niet meer op voor 9 uur 's ochtends tenzij ik uit bed ben, ik ga niet meer rennen voor een telefoontje...). Kortom, heb niet meer kunnen zien hoe ik em schoon heb gemaakt...
vrek, heb je seleentje vannacht op bezoek gehad
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_76390226
Ok, ben gebeld ik kan om 11 uur terecht dus ik sjees nu naar het ziekenhuis!!
  maandag 4 januari 2010 @ 10:19:17 #116
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76390440
quote:
Op maandag 4 januari 2010 10:09 schreef Orea het volgende:
Ok, ben gebeld ik kan om 11 uur terecht dus ik sjees nu naar het ziekenhuis!!
Succes meissie!
  maandag 4 januari 2010 @ 10:19:22 #117
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76390444
orea, heel veel succes zometeen!
kan saffier vandaag ook op checkup ivm haar bloedverlies?

kehb vanochtend mn vader wakker gebeld hij meteen in alle staten, natuurlijk terwijl ik alleen voor mn dagelijkse kop koffie kwam bedelen.

flugel, nog 3 daagjes!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_76390652
quote:
Op maandag 4 januari 2010 10:19 schreef DaviniaHR het volgende:
kehb vanochtend mn vader wakker gebeld hij meteen in alle staten, natuurlijk terwijl ik alleen voor mn dagelijkse kop koffie kwam bedelen.
dat is een mooie
  maandag 4 januari 2010 @ 10:35:11 #119
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76390786
quote:
Op maandag 4 januari 2010 10:19 schreef DaviniaHR het volgende:

Ik mag van manlief hem niet meer bellen als hij op zijn werk is om te vragen om iets mee te brengen of wat ik ook weer in de supermarkt moest meenemen
Ik hoop dat ik er aan denk als ik in de supermarkt sta
pi_76391675
orea succes! al ben je nu al in het ziekenhuis!

Davina heeft de koffie wel gesmaakt? hihi

Asy ik moet as vrijdag naar de pijnpoli, ik heb er af en toe een dag tussenzitten dat ik alles eruit lijk te gooien, maar over het algemeen alleen mn vaste voedsel.
Vanmiddag wel onze 20 wk echo en daarna controle bij de gyn dus wel een beetje spannend!
  maandag 4 januari 2010 @ 11:16:35 #121
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_76391990
Orea ik duim voor je!
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_76392376
Orea, waarschijnlijk is het niets. Hoop hier vanmiddag in iedergeval een positief bericht van jouw te lezen
pi_76392427
Pffffff mijn kind heeft al armpjes!! Alles ziet er gewoon perfect uit. Het hoort er gewoon bij. Een dag voor op groei, vandaag al 9 weken ipv 8 weken en 6 dagen, maar oude datum blijft wel gewoon staan. Volgende week de echo blijft ook gewoon staan, en die met 12 weken ook en mocht ik toch nog erger bloedverlies krijgen mag ik direct bellen!

Pak van mijn hart en heel grappig, 't kind heeft een areool boven het hoofdje! Schijnen alle kids te hebben en dat verdwijnt vanzelf... Bizar om te zien! (zal zo wel foto uploaden)

2.21 cm groot op dit moment

(en echt een reden voor het bloedverlies kunnen ze niet vinden.. maar er is in elk geval niet te zien dat bijv. er iets bij de placenta bloed ofzo. Dus echt een pak van mijn hart...)

Saffier ik duim voor jou voor morgen!!!
  maandag 4 januari 2010 @ 11:37:27 #124
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_76392660
Wat fijn Orea!!!! Nu kan je weer lekker verder genieten
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_76392699

Ik ga gewoon een kind krijgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')