met een plan van aanpak weet je iig worst case waar je aan toe bent, dan kan je je daar op instellen. wellicht dat dat wat rust geeft. de tijd gaat heus snel om *knufs*quote:Op zondag 3 januari 2010 21:48 schreef DaviniaHR het volgende:
leo, ik vind het wel bijzonder dat ze een vervanger voor je regelen en die dan helemaal volgooien met werk zodat jij die persoon niet meer kan overdragen
morgen weer check-up bij de vlos, en dan ga ik wel vragen naar een actieplan, ja.
aan de ene kant hebik zoiets van, tis maar een paar dagen, tanden op elkaar en doorbijten, aan de andere kant ben ik die pijn meer dan spuugzat en begint pensie me echt in de weg te zitten...
naja,meteen beetje mazzel is mijn bloeddruk morgen wat verhoogd en gebeurt er dus wat. we shall see.
en jullie medeleven doet me echt heel erg goed!![]()
Ik snap dat je het niet zo goed meer trekt. Hopelijk is de vlos het met je eens (die pijn flink benadrukken!) en kan ze je helpen om de boel op gang te brengen. Hold onquote:Op zondag 3 januari 2010 21:48 schreef DaviniaHR het volgende:
leo, ik vind het wel bijzonder dat ze een vervanger voor je regelen en die dan helemaal volgooien met werk zodat jij die persoon niet meer kan overdragen
morgen weer check-up bij de vlos, en dan ga ik wel vragen naar een actieplan, ja.
aan de ene kant hebik zoiets van, tis maar een paar dagen, tanden op elkaar en doorbijten, aan de andere kant ben ik die pijn meer dan spuugzat en begint pensie me echt in de weg te zitten...
naja,meteen beetje mazzel is mijn bloeddruk morgen wat verhoogd en gebeurt er dus wat. we shall see.
en jullie medeleven doet me echt heel erg goed!![]()
vrek, heb je seleentje vannacht op bezoek gehadquote:Op maandag 4 januari 2010 09:36 schreef pessie het volgende:
Faja en Davinia zijn gemeld zag ik, en Asy wil graag bevallen zonder vlos! (in je dromen dan he).
Ik heb ook gedroomd, dat er een heeeeeel vies kindje was, die had gepoept en het kwam allemaal langs de luier. Toen ik em eindelijk in de douche had ging de telefoon en werd ik wakkerDegene die altijd belt voor 9 uur op maandagochtend (zag ik later op de nummerherkenning, ik neem niet meer op voor 9 uur 's ochtends tenzij ik uit bed ben, ik ga niet meer rennen voor een telefoontje...). Kortom, heb niet meer kunnen zien hoe ik em schoon heb gemaakt...
Succes meissie!quote:Op maandag 4 januari 2010 10:09 schreef Orea het volgende:
Ok, ben gebeld ik kan om 11 uur terecht dus ik sjees nu naar het ziekenhuis!!
quote:Op maandag 4 januari 2010 10:19 schreef DaviniaHR het volgende:
kehb vanochtend mn vader wakker gebeldhij meteen in alle staten, natuurlijk
terwijl ik alleen voor mn dagelijkse kop koffie kwam bedelen.
quote:Op maandag 4 januari 2010 10:19 schreef DaviniaHR het volgende:
kehb vanochtend mn vader wakker gebeldhij meteen in alle staten, natuurlijk
terwijl ik alleen voor mn dagelijkse kop koffie kwam bedelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |