abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 januari 2010 @ 11:42:26 #126
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76392802
quote:
Op maandag 4 januari 2010 11:06 schreef draculettetje het volgende:
orea succes! al ben je nu al in het ziekenhuis!

Davinia heeft de koffie wel gesmaakt? hihi

Asy ik moet as vrijdag naar de pijnpoli, ik heb er af en toe een dag tussenzitten dat ik alles eruit lijk te gooien, maar over het algemeen alleen mn vaste voedsel.
Vanmiddag wel onze 20 wk echo en daarna controle bij de gyn dus wel een beetje spannend!
de koffie was heel lekker

pfff, dat je al 20 wk zo aan het spugen bent, zeg! is er nou nog kans op verbetering, of mag je je voorbereiden op nog 20 weken hetzelfde?
heel veel plezier bij de 20wk echo iig!

orea, wat fijn! en mooie echo!
en ook prettig dat de andere echo's ook nog staan!
ik neem aan dat ze verder wel hebben aangegeven dat zolang je bloedt je wel regelmatig echo's krijgt? ook als het niet veel erger wordt?
naja, maar hopen dat het bloeden gewoon ophoudt!

wanneer zal DeMajoor melden dat ze bevallen is? ben benieuwd...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 4 januari 2010 @ 11:42:38 #127
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76392809
quote:
Op maandag 4 januari 2010 11:38 schreef Orea het volgende:
[ afbeelding ]

Ik ga gewoon een kind krijgen

Spugend draakje
pi_76392838
orea ik ben helemaal blij voor je/jullie
wat een fijne opluchting
pi_76393020
Dracu. had er helemaal overheen gelezen dat jij zo misselijk bent en steeds moet overgeven Inderdaad wat Davinia vraagt, is er zicht op dat dit wel gaat afnemen?

Davinia, ja. In die zin, volgende week weer een echo en dan in principe bij 12 weken weer. Maar als ik het niet vertrouw mag ik direct bellen en komen voor een echo. Dus het kan best dat er bij 11 weken ook nog een echo word ingepland. Geluk bij een ongeluk, want het liefst heb ik geen bloedverlies en weer een echo bij 12 weken, maar dit is een fijne bijkomstigheid
pi_76393690
hihi klein lichtpuntje ik ben pas gaan spugen bij week 10 dus dat scheelt me weer 10 weken. Bij 12 was ik toen opgenomen in het ziekenhuis en iedereen zei steeds bij 13 wk zal het vast beter gaan.
Toen werd het 18 en ik ben benieuwd wat ze vandaag gaan zeggen! morgen alweer 21 wk !
Zelf denk ik echt dat ik meer door de pijn van mn been aan het overgeven ben dus heb alle hoop op de pijnpoli as vrijdag!
Het scheelt wel op zich ben ik namelijk niet echt misselijk, behalve dan als ik gegeten heb! Maar ja ik zal toch wat moeten eten, al eet ik nu 1x per dag vast voedsel en doe ik de rest met de drankjes en wat vla ofzo!
Ben dan ook praktisch nog niks aangekomen, ben wel weer terug op het gewicht waar ik op ben begonnen, dus daar hoef ik me ook niet zo druk over te maken. Komt vast goed allemaal!
pi_76393773
Nog maar 22 dgn! Het gaat nu echt zo snel.
Maar ik voel me nog steeds goed afgezien van een beetje moe. Maar ja wat wil je ook met peuter die je vanaf 4.00 uur wakker houdt
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_76393781
hier is het ook nog elke ochtend raak hoor. volgens mijn gyn kan het weinig kwaad zolang je goed blijft drinken. heel veel kleine beetjes van dingen die goed vallen eten helpt ook (frikandellen dus )
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_76394234
quote:
Op maandag 4 januari 2010 12:12 schreef simmu het volgende:
hier is het ook nog elke ochtend raak hoor. volgens mijn gyn kan het weinig kwaad zolang je goed blijft drinken. heel veel kleine beetjes van dingen die goed vallen eten helpt ook (frikandellen dus )
ik eet ook wel gewoon waar ik zin heb of het nou een bord soep is of een hamburger van de mac
het is alleen wel jammer dat echt niks aan vast voedsel wil blijven zitten, maakt ook niet op welk tijdstip.
Mn drinken gaat dus over het algemeen gelukkig wel goed en daarom ook de voedingsdrankjes.
Al let ik trouwens wel op met eten wat er makkelijk uitkomt, daar zt nogal verschil in!
zetmeel wordt bv best dik en dan stik ik zowat, en soep dan weel heel makkelijk
pi_76395036
quote:
Op maandag 4 januari 2010 12:25 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ik eet ook wel gewoon waar ik zin heb of het nou een bord soep is of een hamburger van de mac
het is alleen wel jammer dat echt niks aan vast voedsel wil blijven zitten, maakt ook niet op welk tijdstip.
Mn drinken gaat dus over het algemeen gelukkig wel goed en daarom ook de voedingsdrankjes.
Al let ik trouwens wel op met eten wat er makkelijk uitkomt, daar zt nogal verschil in!
zetmeel wordt bv best dik en dan stik ik zowat, en soep dan weel heel makkelijk
lekker vaak soep maken dan
(en waar ik anders echt niet zo'n junkfoodoholic ben is het nu echt hopeloos. en nog steeds enkel afvallen he!)
pi_76395531
Orea het is net een engelrondje.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 4 januari 2010 @ 13:15:02 #136
64262 DJRandall
zijn vrouw!
pi_76395848
Zo, ik ben er ook weer eens!

Orea: wat fijn dat alles goed is en wat een mooie echo!

Draakje: klinkt heel bot, maar het went wel he! Ik spuug hier ook nog steeds en weet ondertussen niet beter. Klopt wel dat sommige dingen er nu eenmaal makkelijker uitkomen dan andere.

Davinia: bijna, je bent er bijna!

Hier heb ik sinds een paar dagen echt het idee alsof ik met mijn laatste loodjes bezig ben. Heb ineens veel pijn en mijn buik lijkt explosief te groeien. Was ik altijd vroeg wakker, nu slaap ik langer dan na een avond stappen en drinken. Vandaag tot 11.45 uur geslapen, klokje rond dus....
Het is nu 13.15 uur en ik heb net ontbeten en mijn eerste koffie op
Vanavond onze eerste cursusavond voor Samen Bevallen, ben benieuwd....
  maandag 4 januari 2010 @ 13:15:06 #137
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76395852
quote:
Op maandag 4 januari 2010 12:50 schreef simmu het volgende:

[..]

lekker vaak soep maken dan
(en waar ik anders echt niet zo'n junkfoodoholic ben is het nu echt hopeloos. en nog steeds enkel afvallen he!)
Beetje jaloers is...
nou weet ik wel dat afvallen niet de bedoeling is, maar als je alleen maar aankomt terwijl je dus geen junkfood eet...
pi_76396222
quote:
Op maandag 4 januari 2010 13:04 schreef Ticootje het volgende:
Orea het is net een engelrondje.
Ja net een areool!! Echt super grappig om te zien!

DjRandall, praktisch gezien ben je ook met de laatste loodjes begonnen hihi!
  maandag 4 januari 2010 @ 13:29:23 #139
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_76396319
quote:
Op maandag 4 januari 2010 13:15 schreef DJRandall het volgende:
Zo, ik ben er ook weer eens!

Orea: wat fijn dat alles goed is en wat een mooie echo!

Draakje: klinkt heel bot, maar het went wel he! Ik spuug hier ook nog steeds en weet ondertussen niet beter. Klopt wel dat sommige dingen er nu eenmaal makkelijker uitkomen dan andere.

Davinia: bijna, je bent er bijna!

Hier heb ik sinds een paar dagen echt het idee alsof ik met mijn laatste loodjes bezig ben. Heb ineens veel pijn en mijn buik lijkt explosief te groeien. Was ik altijd vroeg wakker, nu slaap ik langer dan na een avond stappen en drinken. Vandaag tot 11.45 uur geslapen, klokje rond dus....
Het is nu 13.15 uur en ik heb net ontbeten en mijn eerste koffie op
Vanavond onze eerste cursusavond voor Samen Bevallen, ben benieuwd....
oeee Dj randall dat klinkt bekend in mijn oren...
en toen ik dat gevoel kreeg was Evie er ook zo ineens...
(36 wk 2 dagen)

*morgen alweer een maand *
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 4 januari 2010 @ 13:29:45 #140
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_76396332
Orea mooie echo!
simmu: Zou het selene zijn geweest? Was nog wel klein, anderhalf denk ik ongeveer...

Net behangen bij freecell. Ging goed! Schiet lekker op!
  maandag 4 januari 2010 @ 13:32:42 #141
64262 DJRandall
zijn vrouw!
pi_76396434
Orea en BJ: jullie maken me bang.....
Nee hoor, maar ik ga echt niet geloven dat ik de 40 weken ga halen...
En klopt, praktisch gezien zijn dit ook wel de laatste loodjes...

Edit: die foto van Evie wat een mopke. Gaat het goed?
pi_76396467
quote:
Op maandag 4 januari 2010 13:15 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Beetje jaloers is...
nou weet ik wel dat afvallen niet de bedoeling is, maar als je alleen maar aankomt terwijl je dus geen junkfood eet...
geen zorg, na de bevalling groei ik weer dicht hoor. terwijl ik normaal zelden troep eet

maar ik zit wel bovenop mijn gewicht hoor. mijn spekjes en vetjes smelten allemaal weg. ik merk het goed op mijn ribben. vorige keer bij selene ging dat ook fout, toen riepen ze ook steeds dat al dat afvallen geen kwaad kon. bij de bevalling bleken we allebei mager en verzwakt.

orea, dat die eerste spannende weken maar snel over mogen zijn, ook de andere dames die zo pril zijn nog. de tijd gaat heus snel!
pi_76396572
quote:
Op maandag 4 januari 2010 13:29 schreef pessie het volgende:
Orea mooie echo!
simmu: Zou het selene zijn geweest? Was nog wel klein, anderhalf denk ik ongeveer...

Net behangen bij freecell. Ging goed! Schiet lekker op!
als het heel erg stonk dan was het selene ja
pi_76396832
Niet bang worden DJ Maar je hoeft nog maar 6 weekjes dat klinkt wel als bijna de laatste loodjes (in vergelijking met mezelf dan ook hè! )
  maandag 4 januari 2010 @ 13:57:25 #145
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76397284
evie blijft een poepie!

simmu, moet je dan niet aan krachtvoer om op gewicht te blijven?

asy, je gewichtstoename gaat nu toch minder hard? wrs gaat het er ook zo weer vanaf.

weet je wat leuk is aan overtijd gaan? je kan mensen echt onwijs voor de gek houden.
we waren gister op een verjaardag en iemand vroeg wanneer ik moest bevallen.
toen zei ik heel droog "eergister "
die mevrouw keek alsof ze water zag branden, was zo onwijs grappig!
heb maar wel uitgelegd dat ik dus 2 dagen overtijd was, toen ging het lichtje branden, maar het was wel ff geestig
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_76397313
quote:
Op maandag 4 januari 2010 13:57 schreef DaviniaHR het volgende:
weet je wat leuk is aan overtijd gaan? je kan mensen echt onwijs voor de gek houden.
we waren gister op een verjaardag en iemand vroeg wanneer ik moest bevallen.
toen zei ik heel droog "eergister "
die mevrouw keek alsof ze water zag branden, was zo onwijs grappig!
heb maar wel uitgelegd dat ik dus 2 dagen overtijd was, toen ging het lichtje branden, maar het was wel ff geestig
hup, ga jij eens heel snel een vriendinnetje voor Jair op de wereld zetten
pi_76397400
Orea fantastisch nieuws dat alles goed gaat met baby. En al armen en een aureool

Asy, ook al aan de droombevalling. Zwangere vrouwen en hormonen doen gekke dingen met nachtrust en fantasie.

draculettje, je schijnt ook evt zetpillen te hebben tegen spugen mocht het nou te gek worden.

Ik ben goed gekeurd door verloskundige. Ben wel nog even in het ziekenhuis geweest voor een ctg en echo omdat de kleine meneer minder druk en actief is de afgelopen 2 dagen. Maar ook dat was in orde. Nu mag ik mij morgen om 14.00 uur melden en gaat de verloskundige kijken of ik al ontsluiting heb en evt strippen.

Nu ga ik even nog wat slaap pakken
  maandag 4 januari 2010 @ 14:04:26 #148
64262 DJRandall
zijn vrouw!
pi_76397482
quote:
Op maandag 4 januari 2010 13:44 schreef Orea het volgende:
Niet bang worden DJ Maar je hoeft nog maar 6 weekjes dat klinkt wel als bijna de laatste loodjes (in vergelijking met mezelf dan ook hè! )
Wacht maar, hehe, binnenkort zit jij er ook zo bij
pi_76397558
quote:
Op maandag 4 januari 2010 11:29 schreef Orea het volgende:
Pffffff mijn kind heeft al armpjes!! Alles ziet er gewoon perfect uit. Het hoort er gewoon bij. Een dag voor op groei, vandaag al 9 weken ipv 8 weken en 6 dagen, maar oude datum blijft wel gewoon staan. Volgende week de echo blijft ook gewoon staan, en die met 12 weken ook en mocht ik toch nog erger bloedverlies krijgen mag ik direct bellen!
Jaaaa, top! En wat een mooie echo ook.
pi_76397666
Vandaag 34 weken
En officieel verlof gekregen vandaag. Wel grappig idee eigenlijk. Terwijl ik al heel lang thuis ben.

Ga zo met een tukkie doen. Ben om 11.00 uur opgestaan, maar ben alweer moe.
Wordt echt zwaar nu. De laatste loodjes Ik dacht altijd dat het zó cliché was. Maar mén wat is het waar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')