Ben benieuwd naar je megabuik!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:18 schreef simmu het volgende:
ik geloof dat we hier een groeispurtje hebben....
ik zag mezelf en profil in de deur van de keuken en dat was wel ff schrikken. volgens mij is de buik nu net zo groot opeens als bij selene bij 30 weken ofzo. vrijdag fotodag (want 24 weken dan) dus oordelen jullie dan maar
Dat heb ik laatst ook gedaanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:02 schreef Cantare het volgende:
In het kader van lamlendigheid en verveling heb ik net vast een proefversie van ons kind gebakken op link (foto's invoeren en dan komt er een kind uit.)
kind
Aangepastquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:24 schreef DaviniaHR het volgende:
chan, kan je CalamityJane ook aanpassen in DeMajoor?
Niemand die dit herkent?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:57 schreef octopussy het volgende:
Ik heb nu al een paar uur lang een beetje raar zeurderig gevoel bij mijn baarmoedermond. Het voelt precies zo als wanneer ik 'opengekrikt' ben geweest met een eendenbek voor controle/uitstrijkje o.i.d.. Herkent iemand het?
Nee, de káp van de wieg is af. Jullie moeten nog even wachten op foto'squote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:02 schreef happyme28 het volgende:
Asy, wiegje afJippie! Foto?
![]()
Hier ook eindelijk zicht op de levering van de babykamermeubeltjes. Helaas niet welke we eigenlijk wilde, maar die zou eind november al geleverd worden maar is er nog steeds niet (problemen met de vracht uit het buitenland) dus nu definitief voor de 2e keus gegaan en die is al binnen dus kan snel afgeleverd worden.
En nog maar 11 dagen werken tot mijn verlof![]()
maar zit wel weer beter in mijn velletje en ben over het dooie punt heen, dus ik kan wel weer even door tot het weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |