Diep in de nacht valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:44 schreef Psychonikeo het volgende:
Camping B heeft gewoon een feesttent hoor die nog lang in de nacht doorgaat.
En je stink óf je ruikt ergens naar.
Fixedquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:44 schreef AMDB het volgende:
Ah verdomme, verkeerd nummer![]()
En ik keek nog wel zo goed welke ik moest nemen, had 1233 in m'n hoofd, doe ik er één getal bij natuurlijk
Bedankt:)quote:
Oh, je hebt m verbeterd in de quote. Sorry.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:46 schreef AMDB het volgende:
[..]
Niet waar, zie jij ergens sex staan in het NL woordenboek?
Hoiquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Jou zie ik in dat goedemorgenreeks.
Hoi!
Neuh, ik kijk gewoon regelmatig naar http://forum.fok.nl/rde/list_new_topicsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:46 schreef AMDB het volgende:
[..]
Bedankt:)
Keek je nou zo snel in de SES FB, of krijg je daar automatisch updates van? Je lijkt wel een spook
Hoi schatquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:50 schreef AMDB het volgende:
[..]
IS HET AL DRIEKONINGEN NEE DUS TERUGZETTEN ONBESCHOFTE ZAK
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:50 schreef AMDB het volgende:
[..]
IS HET AL DRIEKONINGEN NEE DUS TERUGZETTEN ONBESCHOFTE ZAK
Zaterdag zal je er wel anders over denken..quote:
Gewoon rustig aan ehquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zaterdag zal je er wel anders over denken..
Yeah right. And pigs flyquote:
Over de A67quote:
Iddquote:
JE BENT ZWANGER VAN EEN ALIEN!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:11 schreef DjRex89 het volgende:
Holy fuck, er gebeuren nare dingen in mijn buikKomen de raarste geluiden uit iig
Dat moet dan wel met oud en nieuw gebeurt zijnquote:
Hoeft niet... niet laatst een dag/nacht geweest waarvan je je een paar uur niet kan herinneren? Of dat je wat raar in je lijf wakker werd? Of een rare droom hebt gehad?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat moet dan wel met oud en nieuw gebeurt zijn
Oud en nieuwquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoeft niet... niet laatst een dag/nacht geweest waarvan je je een paar uur niet kan herinneren? Of dat je wat raar in je lijf wakker werd? Of een rare droom hebt gehad?
Rex vertelde vanochtend dat hij gisteravond naar bed ging en ineens was het 's ochtends!! Hij herinnert zich HELEMAAL NIETS van de tussenliggende periode. Ik hoor dat dit een steeds vaker voorkomend probleem is. Meer aliens dus.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoeft niet... niet laatst een dag/nacht geweest waarvan je je een paar uur niet kan herinneren? Of dat je wat raar in je lijf wakker werd? Of een rare droom hebt gehad?
Moet jij niet naar Den Bosch?quote:
Grote kansquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
Rex vertelde vanochtend dat hij gisteravond naar bed ging en ineens was het 's ochtends!! Hij herinnert zich HELEMAAL NIETS van de tussenliggende periode. Ik hoor dat dit een steeds vaker voorkomend probleem is. Meer aliens dus.
Doe haar de groetenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:21 schreef jna het volgende:
[..]
Ja ik heb toch ook niet gezegd welk thuis
*proestquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:24 schreef AMDB het volgende:
Neuken Paula en jna? Waarom is mij niet om toestemming gevraagd?
De hele sc is familie?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
One big happy family, en ik ben de norse vader. Ik bepaal zulke dingen
Oh, jij wil ook een deel van de opbrengsten?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:24 schreef AMDB het volgende:
Neuken Paula en jna? Waarom is mij niet om toestemming gevraagd?
Ik vind em goed!quote:
Nu ben ik benieuwd wie wie gaat betalen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Oh, jij wil ook een deel van de opbrengsten?
Maar jij bent ook te triest voor woorden bij dit soort dingen.quote:
Gelukkig idd. Incest.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:29 schreef AMDB het volgende:
[..]
Eigenlijk niet echt, gelukkig niet![]()
Ik hoef jullie met kerst echt niet te zien
Gelukkig is dat wederzijdsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:29 schreef AMDB het volgende:
[..]
Eigenlijk niet echt, gelukkig niet![]()
Ik hoef jullie met kerst echt niet te zien
Negers genoeg. You do the math..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd wie wie gaat betalen.
Kusjes!quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:56 schreef AMDB het volgende:
Er wordt een flink sneeuwfront voorspeld voor dit weekend... Misschien toch maar wat documenten van stageopdracht mee naar huis nemen anders kan ik volgende week niks doen
Meen je dat? Damn.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:56 schreef AMDB het volgende:
Er wordt een flink sneeuwfront voorspeld voor dit weekend... Misschien toch maar wat documenten van stageopdracht mee naar huis nemen anders kan ik volgende week niks doen
Joh, das toch mooi. Als Dean voor de sneeuw bij jou is, moet hij blijven slapen...quote:
Je weet wat het probleem dan is.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Joh, das toch mooi. Als Dean voor de sneeuw bij jou is, moet hij blijven slapen...
Bye.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:14 schreef Psychonikeo het volgende:
ik denk dat ik zo ook maar een oprot. Wel weer genoeg genixt vandaag.
Ja dusquote:
Papa die moeilijk doet.. Ach, dan gaat Dean toch tussen je ouders liggen..?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Je weet wat het probleem dan is.Niet dat ik het zelf niet zou willen.
[..]
Bye.
Ik ben ook weg denk ik.
PSP vanuit bed.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
En waarom ga je dan gelijk achter je pc zitten ipv je gelijk nog een keer lekker omdraaien?
Dan heb je een oreo!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Papa die moeilijk doet.. Ach, dan gaat Dean toch tussen je ouders liggen..?
Dus, wat moet je betalen..?quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Papa die moeilijk doet.. Ach, dan gaat Dean toch tussen je ouders liggen..?
Bartquote:
Wat?quote:
Jahoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Jij ook welkom terug.Ban overleefd dus.
Je gaat je leven beteren, dat is nogal een uitspraak dus dacht daar zit wat achterquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat?
[..]
JahoorIk heb met 'plezier' meegelezen hier
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu nog dertien dagen wachten en we zijn weer compleet.
Oh jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je gaat je leven beteren, dat is nogal een uitspraak dus dacht daar zit wat achter
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh jaIk ga minder kutposts maken en veel liever zijn
Je kan overdrijvenquote:
quote:
Behalve mij? Nah, denk t niet..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]Maargoed, heb ik nog wat gemist hier vandaag?
Geen idee. Ik was er vanmorgenvroeg, maar toen was er nog niemand en ben er pas sinds anderuur weer.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]Maargoed, heb ik nog wat gemist hier vandaag?
Ben jij nieuw hier?quote:
Mmh, topic liep ook niet zo hard zie ik alquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee. Ik was er vanmorgenvroeg, maar toen was er nog niemand en ben er pas sinds anderuur weer.
Omdat het paiq is gastquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:14 schreef Bootje84 het volgende:
Waarom matcht paiq elke keer Surischijven aan mij..
Jouw persoonlijkheid past blijkbaar met hun.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:14 schreef Bootje84 het volgende:
Waarom matcht paiq elke keer Surischijven aan mij..
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:50 schreef L.no het volgende:
Ik wilde me net afvragen waar Luctor was, blijkt hij al hier te zijn.
Jup, ik ga nu wel de kou weer in om dequote:
Ik dacht weer redelijk van het hoesten af te zijn, maar het schijnt me weer gevonden te hebben.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Jup, ik ga nu wel de kou weer in om defolders
uit te delen. Hoe is t met jou?
Damn, dat hoesten is niet leuk idd. Zelf heb ik een enorme steek bij de borstkast en buikkrampen, hoofdpijn, etc, etc.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht weer redelijk van het hoesten af te zijn, maar het schijnt me weer gevonden te hebben.Verder wel goed.
Hyves beginnen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht weer redelijk van het hoesten af te zijn, maar het schijnt me weer gevonden te hebben.Verder wel goed.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:59 schreef L.no het volgende:
[..]
Damn, dat hoesten is niet leuk idd. Zelf heb ik een enorme steek bij de borstkast en buikkrampen, hoofdpijn, etc, etc.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hyves beginnen?
Heb sinds vanochtend ook mega last van hoesten
Of gewoon 20x achter elkaar niesen om daarna een uur last te hebben van traanogen en een kriebelneusquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:08 schreef motorbloempje het volgende:
ach.. zelf zitten snotteren is ergerniet vrij kunnen ademen
Heb ze wel sjoelschijven?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:19 schreef Bootje84 het volgende:
Rofl. Blijkt die Surischijf blank te zijn
Whut the.. Wist ik niet?quote:Op maandag 4 januari 2010 13:10 schreef Biogarde het volgende:
Puala, crewbashing, 2 weken.
Ze studeert bouwkunde dus dat moet wel goed komenquote:
Waar?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ze studeert bouwkunde dus dat moet wel goed komen
Delftquote:
Ja, dat zat er inquote:
het was wel succesvol bij mijquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat het paiq is gastDaar zit een totaal belabberd systeem achter.
Codetaal? Zijn we België binnengevallen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:58 schreef Milou__ het volgende:
[..]
De geit is gemolken.
Wilde ik jullie vertellen op msn maar jullie gingen offline
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:58 schreef Milou__ het volgende:
[..]
De geit is gemolken.
Wilde ik jullie vertellen op msn maar jullie gingen offline
quote:
de slager is een nsber!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Codetaal? Zijn we België binnengevallen?
Yeahquote:
Heb je er wat mee gewonnen?quote:
It's alivequote:
Ik zag seks staan en toen dacht ik: daar moet ik zijnquote:
Well donequote:
what did I missquote:
is dat niet altijd zo dan?quote:
De wat?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
danku![]()
en de liefde die ik er ook nog bijkreeg is een extraatje
kijk maar eens in het oldbies topic in ONZ, dat doen zequote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:10 schreef Californium het volgende:
[..]
is dat niet altijd zo dan?Ik had vaag iets meegekregen van een rel en sex....
Komen oldbies daarop af?
druk met school, werk, vriendjequote:
Praten vrouwen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. zo blijft ze het noemen elke keer. Blijkbaar is dat vrouwentaal voor seks ofzo?
Dan ben ik een oldbiequote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kijk maar eens in het oldbies topic in ONZ, dat doen ze
Sowiesoquote:
quote:
ik denk dat als je daar je jetsers post, dat je dat idd bentquote:
laat dan maar zittenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik denk dat als je daar je jetsers post, dat je dat idd bentanders weinig kans dat ze je de naam oldbie gunnen
Ik vond m best leukquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:14 schreef Californium het volgende:
[..]
druk met school, werk, vriendje, sociale leven en eigenlijk vrij weinig op fok
Gaat verder wel allemaal heel goed hoor
Met luccie dan? en met de rest? nog nieuwtjes
Gewoon doen alsof dit je zoveelste account is, werkt altijdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik denk dat als je daar je jetsers post, dat je dat idd bentanders weinig kans dat ze je de naam oldbie gunnen
dat hebben ze vrij snel door hoor!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof dit je zoveelste account is, werkt altijd
Dat valt vies tegenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat hebben ze vrij snel door hoor!
Is dat tof?quote:
quote:
Ooooh, dát programmaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Van die ontspoorde kinderen die dan op zo'n kamp gaan met hun ouders om zo de problemen op te lossen. Maar elke aflevering flipt er wel iemand e.d. en die Keith Bakker die weet op een of andere manier die gezinnen op hun zere plek te raken.
Er was 2 jaar terug idd ook zo'n programma dat anders heette (weet de naam ff niet meer) maar dit is het 2e seizoen dat het zo heet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ooooh, dát programmaIk dacht dat dat heel anders heette joh
Ik vind dat een puick programmaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Er was 2 jaar terug idd ook zo'n programma dat anders heette (weet de naam ff niet meer) maar dit is het 2e seizoen dat het zo heet.
Ja idd, toen wilde er nog eentje weglopen maja dat had toch geen zinquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind dat een puick programmaVorig seizoen gezien en het was echt vet, in die halve jungle enzo
Idd, dat jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:44 schreef Psychonikeo het volgende:
van etter tot engel of zo toch? Echt zo'n sbs naam in ieder geval.
Weltruste!quote:
Ja klopt jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja idd, toen wilde er nog eentje weglopen maja dat had toch geen zin
valt me mee dat dat geen 100% is.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Idd, dat jaMaar dat was volgens mij alleen met de kinderen.. Dit is ook met de ouders. Grappig is ook om te zien dat 80% van de oorzaak van het gedrag van het kind door de ouders komt..
De andere 20% zijn foute vriendjesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
valt me mee dat dat geen 100% is.
Weltruste!quote:
Whehe, zulke mensen heb je altijd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:05 schreef Psychonikeo het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/365441/1/1/100/theo-maassen-schokt-met-kindermoordgrap.html
mijn god.. mensen het is cabaret!!!!
dat was gister ook al he?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:31 schreef DjRex89 het volgende:
WTF Dakar op tvVolgens de gids zou dat pas om 22.40 beginnen
Ja volgens mij wel, dat ze dat dan gewoon ff aanpassen ofzoquote:
Jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:05 schreef L.no het volgende:
Whehe, een topic over Dean: Mensen die Dean gitaren vereren :r
Dat was omdat ik Dean gitaren vereer, en daar in het gitaristentopic altijd mee liep te spammenquote:
GoedeMIDDDAGquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:15 schreef The_Dean het volgende:
Goedenavond!! Hoe is het met iedereen?
Even laten masserenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:17 schreef Piles het volgende:
[..]
GoedeMIDDDAGHeerlijk kan ik wel zeggen, alleen stijf van de stress zo onderhand
Trouwens... middag?? Ploegendienst?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:17 schreef Piles het volgende:
[..]
GoedeMIDDDAGHeerlijk kan ik wel zeggen, alleen stijf van de stress zo onderhand
Nee hoor, 3 weken wachten, dan is het allemaal weg als het goed isquote:
Ik dacht dat jij ook zo'n fan van Gerard Ekdom wasquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Trouwens... middag?? Ploegendienst?
Uh jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee hoor, 3 weken wachten, dan is het allemaal weg als het goed is
[..]
Ik dacht dat jij ook zo'n fan van Gerard Ekdom was
Ik luister hem laatste tijd te weinig... altijd aan het werk als hij op de radio isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Er moet toch wat staan
[..]
Dan moet je het kennen, iedereen roept het tegenwoordig
Je hebt gelijkquote:
Zonde, hij was weer briljant tijdens Serious Requestquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik luister hem laatste tijd te weinig... altijd aan het werk als hij op de radio is
Ja, daar heb ik slechts stukjes van meegekregenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Zonde, hij was weer briljant tijdens Serious Request
Kijk 'em shinenquote:
Bartquote:
Heyquote:
Holy fuckquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:54 schreef Isdatzo het volgende:
Dean, Kuno: http://www.dumpert.nl/med(...)r_makkelijk_uit.html
0-300 in 22.6 secquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:05 schreef The_Dean het volgende:
Dat gemak hoe hij gewoon doortrekt tot aan bijna 400 km/h... ongelovelijk
Ik doe 0-120 nog langzamer dan dat manquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
0-300 in 22.6 sec.
Moet 't nog wel afleggen tegen een 1000cc-fiets natuurlijk. Alhoewel hij boven de 300 toch wel dik moet inlopen uiteindelijk.
Zag trouwens je jetta voorbij komen in V&A.. zonde manquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik doe 0-120 nog langzamer dan dat man
Tsja, maar komt wel weer wat anders voor in de plaatsquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zag trouwens je jetta voorbij komen in V&A.. zonde man.
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 05-01-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 075 DjRex89
02. 066 The_Dean
03. 057 L.no
04. 046 AMDB
05. 042 Psychonikeo
06. 040 Bootje84
07. 028 Bravebart
08. 025 Luctor.et.Emergo
09. 019 Milou__
10. 018 motorbloempje
11. 016 Piles
12. 015 jna
13. 012 Californium
14. 004 minkuukel
15. 003 Renesite
16. 002 Isdatzo
17. 002 remlof
18. 002 Messenga
19. 001 HostiMeister
Reeks-statistieken!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:02 schreef Milou__ het volgende:
Vergist in de tijd. Nu veelste vroeg klaar om naar school toe te gaan.
Eén fucking minuut, echtquote:
Een soort kerst dusquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:13 schreef DjRex89 het volgende:
Mijn 'begeleider'/collega is morgen jarig en we hebben een binaire klok voor hem besteldHet pakketje is er al dus net ingepakt in het zicht voor hem gezet, hij mag hem alleen morgen pas open maken
Kan ie alleen niet hebben
Loop je stage bij de PVVNSB?quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:19 schreef rhubarbje het volgende:
Hai ik kom hier ook eens even kijken
Ik weet alleen niet of ik nog vaak terug kom want ik vind dingen als fokken en privé mailen op stage dood eng
Maar ik heb opstart problemen zo na de vakantie
Waar loop je stage? Welke opleiding doe je? En waar leef je?quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:23 schreef rhubarbje het volgende:
Nee AMDB ik ben gewoon een vreselijk mietjeen heel braaf
Spamsletquote:
Welkom!quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:19 schreef rhubarbje het volgende:
Hai ik kom hier ook eens even kijken
Ik weet alleen niet of ik nog vaak terug kom want ik vind dingen als fokken en privé mailen op stage dood eng
Maar ik heb opstart problemen zo na de vakantie
Ik ook van jouquote:
Hij heeft de verpakking van de post al open gemaaktquote:
quote:
Gevormd als een tepel?quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, vandaag was de snooze knop te verleidelijk.
waar wat hoe enzo?quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:26 schreef Bootje84 het volgende:
Goedemorgen. Vanmiddag sollicitatiegesprek
Bootmansquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:26 schreef Bootje84 het volgende:
Succes. Wat voor 'n bedrijf is het en al een idee van je opdracht?quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:26 schreef Bootje84 het volgende:
jawel, van zijn zusjequote:Op woensdag 6 januari 2010 09:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Bootmans
Dus je hebt deze keer geen foto meegestuurd in je CV?
Wat voor opleiding/vakken geef je?quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:28 schreef rhubarbje het volgende:
Pics gaan er niet komen
Juist ook ivm stage want ik wil wel een beetje prive blijven
ik loop namelijk stage op en MBO school (als docent)
Zelf woon in ik tilburg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |