Ik vind dat een puick programmaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Er was 2 jaar terug idd ook zo'n programma dat anders heette (weet de naam ff niet meer) maar dit is het 2e seizoen dat het zo heet.
Ja idd, toen wilde er nog eentje weglopen maja dat had toch geen zinquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind dat een puick programmaVorig seizoen gezien en het was echt vet, in die halve jungle enzo
Idd, dat jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:44 schreef Psychonikeo het volgende:
van etter tot engel of zo toch? Echt zo'n sbs naam in ieder geval.
Weltruste!quote:
Ja klopt jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja idd, toen wilde er nog eentje weglopen maja dat had toch geen zin
valt me mee dat dat geen 100% is.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Idd, dat jaMaar dat was volgens mij alleen met de kinderen.. Dit is ook met de ouders. Grappig is ook om te zien dat 80% van de oorzaak van het gedrag van het kind door de ouders komt..
De andere 20% zijn foute vriendjesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
valt me mee dat dat geen 100% is.
Weltruste!quote:
Whehe, zulke mensen heb je altijd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:05 schreef Psychonikeo het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/365441/1/1/100/theo-maassen-schokt-met-kindermoordgrap.html
mijn god.. mensen het is cabaret!!!!
dat was gister ook al he?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:31 schreef DjRex89 het volgende:
WTF Dakar op tvVolgens de gids zou dat pas om 22.40 beginnen
Ja volgens mij wel, dat ze dat dan gewoon ff aanpassen ofzoquote:
Jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:05 schreef L.no het volgende:
Whehe, een topic over Dean: Mensen die Dean gitaren vereren :r
Dat was omdat ik Dean gitaren vereer, en daar in het gitaristentopic altijd mee liep te spammenquote:
GoedeMIDDDAGquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:15 schreef The_Dean het volgende:
Goedenavond!! Hoe is het met iedereen?
Even laten masserenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:17 schreef Piles het volgende:
[..]
GoedeMIDDDAGHeerlijk kan ik wel zeggen, alleen stijf van de stress zo onderhand
Trouwens... middag?? Ploegendienst?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:17 schreef Piles het volgende:
[..]
GoedeMIDDDAGHeerlijk kan ik wel zeggen, alleen stijf van de stress zo onderhand
Nee hoor, 3 weken wachten, dan is het allemaal weg als het goed isquote:
Ik dacht dat jij ook zo'n fan van Gerard Ekdom wasquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Trouwens... middag?? Ploegendienst?
Uh jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee hoor, 3 weken wachten, dan is het allemaal weg als het goed is
[..]
Ik dacht dat jij ook zo'n fan van Gerard Ekdom was
Ik luister hem laatste tijd te weinig... altijd aan het werk als hij op de radio isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Er moet toch wat staan
[..]
Dan moet je het kennen, iedereen roept het tegenwoordig
Je hebt gelijkquote:
Zonde, hij was weer briljant tijdens Serious Requestquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik luister hem laatste tijd te weinig... altijd aan het werk als hij op de radio is
Ja, daar heb ik slechts stukjes van meegekregenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Zonde, hij was weer briljant tijdens Serious Request
Kijk 'em shinenquote:
Bartquote:
Heyquote:
Holy fuckquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:54 schreef Isdatzo het volgende:
Dean, Kuno: http://www.dumpert.nl/med(...)r_makkelijk_uit.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |