Diep in de nacht valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:44 schreef Psychonikeo het volgende:
Camping B heeft gewoon een feesttent hoor die nog lang in de nacht doorgaat.
En je stink óf je ruikt ergens naar.
Fixedquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:44 schreef AMDB het volgende:
Ah verdomme, verkeerd nummer![]()
En ik keek nog wel zo goed welke ik moest nemen, had 1233 in m'n hoofd, doe ik er één getal bij natuurlijk
Bedankt:)quote:
Oh, je hebt m verbeterd in de quote. Sorry.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:46 schreef AMDB het volgende:
[..]
Niet waar, zie jij ergens sex staan in het NL woordenboek?
Hoiquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Jou zie ik in dat goedemorgenreeks.
Hoi!
Neuh, ik kijk gewoon regelmatig naar http://forum.fok.nl/rde/list_new_topicsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:46 schreef AMDB het volgende:
[..]
Bedankt:)
Keek je nou zo snel in de SES FB, of krijg je daar automatisch updates van? Je lijkt wel een spook
Hoi schatquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:50 schreef AMDB het volgende:
[..]
IS HET AL DRIEKONINGEN NEE DUS TERUGZETTEN ONBESCHOFTE ZAK
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:50 schreef AMDB het volgende:
[..]
IS HET AL DRIEKONINGEN NEE DUS TERUGZETTEN ONBESCHOFTE ZAK
Zaterdag zal je er wel anders over denken..quote:
Gewoon rustig aan ehquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zaterdag zal je er wel anders over denken..
Yeah right. And pigs flyquote:
Over de A67quote:
Iddquote:
JE BENT ZWANGER VAN EEN ALIEN!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:11 schreef DjRex89 het volgende:
Holy fuck, er gebeuren nare dingen in mijn buikKomen de raarste geluiden uit iig
Dat moet dan wel met oud en nieuw gebeurt zijnquote:
Hoeft niet... niet laatst een dag/nacht geweest waarvan je je een paar uur niet kan herinneren? Of dat je wat raar in je lijf wakker werd? Of een rare droom hebt gehad?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat moet dan wel met oud en nieuw gebeurt zijn
Oud en nieuwquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoeft niet... niet laatst een dag/nacht geweest waarvan je je een paar uur niet kan herinneren? Of dat je wat raar in je lijf wakker werd? Of een rare droom hebt gehad?
Rex vertelde vanochtend dat hij gisteravond naar bed ging en ineens was het 's ochtends!! Hij herinnert zich HELEMAAL NIETS van de tussenliggende periode. Ik hoor dat dit een steeds vaker voorkomend probleem is. Meer aliens dus.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoeft niet... niet laatst een dag/nacht geweest waarvan je je een paar uur niet kan herinneren? Of dat je wat raar in je lijf wakker werd? Of een rare droom hebt gehad?
Moet jij niet naar Den Bosch?quote:
Grote kansquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
Rex vertelde vanochtend dat hij gisteravond naar bed ging en ineens was het 's ochtends!! Hij herinnert zich HELEMAAL NIETS van de tussenliggende periode. Ik hoor dat dit een steeds vaker voorkomend probleem is. Meer aliens dus.
Doe haar de groetenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:21 schreef jna het volgende:
[..]
Ja ik heb toch ook niet gezegd welk thuis
*proestquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:24 schreef AMDB het volgende:
Neuken Paula en jna? Waarom is mij niet om toestemming gevraagd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |