Omdat het paiq is gastquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:14 schreef Bootje84 het volgende:
Waarom matcht paiq elke keer Surischijven aan mij..
Jouw persoonlijkheid past blijkbaar met hun.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:14 schreef Bootje84 het volgende:
Waarom matcht paiq elke keer Surischijven aan mij..
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:50 schreef L.no het volgende:
Ik wilde me net afvragen waar Luctor was, blijkt hij al hier te zijn.
Jup, ik ga nu wel de kou weer in om dequote:
Ik dacht weer redelijk van het hoesten af te zijn, maar het schijnt me weer gevonden te hebben.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Jup, ik ga nu wel de kou weer in om defolders
uit te delen. Hoe is t met jou?
Damn, dat hoesten is niet leuk idd. Zelf heb ik een enorme steek bij de borstkast en buikkrampen, hoofdpijn, etc, etc.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht weer redelijk van het hoesten af te zijn, maar het schijnt me weer gevonden te hebben.Verder wel goed.
Hyves beginnen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht weer redelijk van het hoesten af te zijn, maar het schijnt me weer gevonden te hebben.Verder wel goed.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:59 schreef L.no het volgende:
[..]
Damn, dat hoesten is niet leuk idd. Zelf heb ik een enorme steek bij de borstkast en buikkrampen, hoofdpijn, etc, etc.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hyves beginnen?
Heb sinds vanochtend ook mega last van hoesten
Of gewoon 20x achter elkaar niesen om daarna een uur last te hebben van traanogen en een kriebelneusquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:08 schreef motorbloempje het volgende:
ach.. zelf zitten snotteren is ergerniet vrij kunnen ademen
Heb ze wel sjoelschijven?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:19 schreef Bootje84 het volgende:
Rofl. Blijkt die Surischijf blank te zijn
Whut the.. Wist ik niet?quote:Op maandag 4 januari 2010 13:10 schreef Biogarde het volgende:
Puala, crewbashing, 2 weken.
Ze studeert bouwkunde dus dat moet wel goed komenquote:
Waar?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ze studeert bouwkunde dus dat moet wel goed komen
Delftquote:
Ja, dat zat er inquote:
het was wel succesvol bij mijquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat het paiq is gastDaar zit een totaal belabberd systeem achter.
Codetaal? Zijn we België binnengevallen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:58 schreef Milou__ het volgende:
[..]
De geit is gemolken.
Wilde ik jullie vertellen op msn maar jullie gingen offline
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:58 schreef Milou__ het volgende:
[..]
De geit is gemolken.
Wilde ik jullie vertellen op msn maar jullie gingen offline
quote:
de slager is een nsber!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Codetaal? Zijn we België binnengevallen?
Yeahquote:
Heb je er wat mee gewonnen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |