Die heb ik vandaag ook besteld! Was er al een tijdje naar op zoek en heb haar gevonden op E-bay.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:36 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alice is meer gesatureerd van kleur en meer glitters, maar bedacht me opeens dat ze er wel ietsies wat van weg had
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:57 schreef snakelady het volgende:
Jippie, ik heb mijn nieuwe P2 lakjes binnen!!
Van links naar rechts
Heartbeat, Elegant, Spacy, Glory en Selected
[ afbeelding ]
Dekte allemaal in 2 keer, vooral Elegant vind ik super omdat er een mooie parelmoerglans inzit die je helaas op de foto niet goed ziet.
![]()
Ga nu even het topic lezen.
Oeh Madame 51, isn't she lovely?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:54 schreef bernies het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag ook besteld! Was er al een tijdje naar op zoek en heb haar gevonden op E-bay.
En sowieso een goede nagellak dag vandaag, TD bestelling en bij tijskomst stond er een mooie dame op me te wachten, de 51! Niet verwacht daar ooit nog aan te komen eigenlijk.
Ik zie onderin Elegant wel een roze gloedje hoor, apart!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:57 schreef snakelady het volgende:
Van links naar rechts
[ afbeelding ]
Dekte allemaal in 2 keer, vooral Elegant vind ik super omdat er een mooie parelmoerglans inzit die je helaas op de foto niet goed ziet.
![]()
Nee helemaal niet! Ongeveer tien euro met verzendkosten, vond ik acceptabel!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:00 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Oeh Madame 51, isn't she lovely?
Vraagje he, die Reflecting Pool, daar heb je toch niet teveel voor neergelegd hoop ik? Ik zie hem soms voor heel rare bedragen weggaan..
Kloptquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Was jij degene die zei dat je nog wilde wachten met lakjes kopen omdat het misschien een bevlieging was?
Zo ja hihi, je gaat eraan geloven!
Fijn dat ze binnen zijn!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:57 schreef snakelady het volgende:
Van links naar rechts
[ afbeelding ]
![]()
Gelukkig, zag hem er net weer op staan voor 40 dollarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:01 schreef bernies het volgende:
[..]
Nee helemaal niet! Ongeveer tien euro met verzendkosten, vond ik acceptabel!
Kan je doen, ook andere glitters kunnen erover heen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:03 schreef Lindytje het volgende:
Snelle vraag: kun je over de Nfu Oh een topcoat doen, of gaat dan dat multi-kleur-effect verloren??
Mooie kleurtiesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:57 schreef snakelady het volgende:
Van links naar rechts
[ afbeelding ]
![]()
Dan ga ik als haar gewoon weer verkopen voor dat bedrag! Dat is een leuke handel!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:04 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Gelukkig, zag hem er net weer op staan voor 40 dollar
Dankjewel!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:04 schreef bernies het volgende:
[..]
Kan je doen, ook andere glitters kunnen erover hee.
Multikleur gaat alleen verloren als je er dekkende zwarte lak overheen doet
Haha ja toch! Bij de DA verkopen ze hem nog steeds gewoon voor een euro of 13, dus tel uit je winstquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:07 schreef bernies het volgende:
[..]
Dan ga ik als haar gewoon weer verkopen voor dat bedrag! Dat is een leuke handel!
Ik heb zelf echt een max bedrag in mijn hoofd voor lakjes, maar vind het wel een sport om het zo goedkoop mogelijk te vinden, en anders gewoon niet!
Nou snap ik het niet meerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:09 schreef Daph_ het volgende:
@ Lindy; ik zou wel een andere topcoat gebruiken dan David, want bij mij chipt de Nfu Oh alle kanten op. Misschien dat David beter werkt
Welkom hier,quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:16 schreef kellyxoxo het volgende:
voorheen had ik noot iets met mn nagels, laat staan lakken.. maar sinds ik dit topic heb gevonden ben ik ook begonnen met wat te prutsen.
maar ik ben helaas nog lang niet zo goed als jullie erin.
maar wauw! wat een mooie nagels hebben jullie zeg
Dank je Daph, vond het wel lastig om ze goed te krijgen. We blijven oefenen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:00 schreef Daph_ het volgende:
Romika wat heb je weer een prachtige nagels! Ik vond de strikjes lief![]()
En begrijp ik het goed, is iedereen hier nou een bijter geweest vroeger? Dat Romika beet zou je ook niet zeggen!
[..]
De lakken van de OPI Alice in Wonderland Collection gaan vandaag in de verkoop
Dank je Progjequote:
Heh dat is naar AUW sterkte met de nagel Sjeen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:52 schreef Sjeen het volgende:
Volleybal en nagels is geen matchGisteren is mijn duimnagle omgeklapt, gescheurd in het vlees en heel het dinges (dat moeilijke woord van Obli) was los, bloeden dat het deed
Het lijkt weer herstelt nu, dus ik blijf er fijn even af, nagellak zit nog prima verder. Morgen de schade maar eens bekijken...
Super nagels weer voorbij zien komen trouwens! Dé paars van Romika en dat terwijl ik paars echt niks vindDe watermeloentjes
En Recycle, die ondertussen ook op weg is naar mij
En nog een hele mooie nude van Nune... Zoveel alweer
Dank je Tammymara!! Die paarse is echt flitsend van kleur vind ik, gewoon eens proberen!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:23 schreef Tammymara het volgende:
Wat mooi, die strikjes....en die paarse action ook! Heb hem zelf ook maar nog niet opgedaan
Alle andere nagels die ik hier gezien heb, Ook super!.
Weinig tijd gehad en nu geveld door een keelonsteking (dus geen ziekenhuis voor mij)
Wat is Claire's en waarom ken ik dat niet ?
Ben er met mijn gedachten niet bij.. Zo gaat het op mijn werk ook steeds - vandaar dat ik thuis tot rust moet komenquote:
Hey, dat soort rare dingen typen we allemaal toch wel eens!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ben er met mijn gedachten niet bij.. Zo gaat het op mijn werk ook steeds - vandaar dat ik thuis tot rust moet komen![]()
Ik heb nu een laagje ridgefiller, daarna een laagje Diamond cosmetics Monarch Masquerade (paars), dan een laag 51 en dan seche... kijken wat ie doetquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:09 schreef Daph_ het volgende:
@ Lindy; ik zou wel een andere topcoat gebruiken dan David, want bij mij chipt de Nfu Oh alle kanten op. Misschien dat Seche Vite beter werkt
Wauw.........nice colourquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:21 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Lubu Heels. Rotkleur om op de foto te krijgen, vooral met de camera op m'n telefoon.
Bedankt!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:15 schreef romika het volgende:
[..]
Wauw.........nice colourMooi hoor Nune.
Mooi TearsOfJoy,quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:45 schreef TearsOfJoy het volgende:
NagellakjesTVP met mijn all time favourite Zoya - Zara
[ afbeelding ]
En nog een paar
OPI - A Ruby for Rudolph
[ afbeelding ]
Zoya - Jo
[ afbeelding ]
Ik heb dit iedere keerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hey, dat soort rare dingen typen we allemaal toch wel eens!ligt echt niet specifiek aan jou hoor.. ik zat vanmiddag 5 minuten te staren naar m'n beeldscherm, om het vervolgens NOG verkeerd te doen.
Mooi hoor, deze heb ik ook van Herome, moesst er aan wennen maar begin er van te houden!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:44 schreef Joysa het volgende:
Met de strikjes van Loqi![]()
[ afbeelding ]
+ ringvinger duidelijker
[ afbeelding ]
Is ie bij jou ook zo dik? Of heb ik toch echt verdunner nodig?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:26 schreef romika het volgende:
[..]
Mooi hoor, deze heb ik ook van Herome, moesst er aan wennen maar begin er van te houden!
Wat een mooie kleurquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:36 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alice is meer gesatureerd van kleur en meer glitters, maar bedacht me opeens dat ze er wel ietsies wat van weg had
Ik heb hier gister mijn oma mee gelaktquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Is ie bij jou ook zo dik? Of heb ik toch echt verdunner nodig?
Wie weet heb ik volgende week wel dat geluk, donderdag een gesprek op mijn werkquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:33 schreef Puckzzz het volgende:
Jullie gaan te snel, ik zal mijn werk moeten opzeggen om jullie te volgen![]()
![]()
Nog even over de groepsorder Davids
Ja, dat is natuurlijk wel iets heftiger. Is er ook een constatering waar het precies vandaan komt? Heb het geloof ik wel eens ergens gelezen in 1 van de topics maar weet het niet precies meer..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb dit iedere keerIk onthou dingen niet en raak in de war. Concentratievermogen is gewoon weg. Blegh. Heb ook continu bepaalde gevoelens die ik eerst niet had - maakt me nog meer in de war omdat ik ga piekeren.
Zit nu met een selfheating gezichtsmasker op. Best lekker, zo'n warm gezichtMijn zusje kondigde aan dat ze mijn nagellakken allemaal uit het raam gooit als ik vandaag of morgen of donderdag mijn nagels ga doen
![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:48 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Wie weet heb ik volgende week wel dat geluk, donderdag een gesprek op mijn werken ik denk niet dat het over mijn nagels gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Hmz. Het loont echt om na iedere stempel die plate helemaal schoon te maken geloof ik, nu ook niet gedaan en de tweede wordt gewoon heel messy. Ben er niet tevreden over... maar then again ben ik dat nooit
Ondergrond is trouwens niet roze, maar ROZE!!!! erg zuurstokroze ook for that matter.leuke dildo, doen we dat tegenwoordig ook hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
succes met stoppen
[ afbeelding ]
Hmz. Het loont echt om na iedere stempel die plate helemaal schoon te maken geloof ik, nu ook niet gedaan en de tweede wordt gewoon heel messy. Ben er niet tevreden over... maar then again ben ik dat nooit
Ondergrond is trouwens niet roze, maar ROZE!!!! erg zuurstokroze ook for that matter.CuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
ow, trouwens:quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
leuke dildo, doen we dat tegenwoordig ook hier?
De omzet is zoiezo minder dan vorig jaar, daarbij werk ik er nog niet zo lang. Eerst een maandje voor niks gewerkt en in oktober een halfjaar contract gekregen. Het mailtje was kort : donderdag even over de funktie van **** praten er gaat iets niet goed.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]wat balen zeg! Zijn er bezuinigingen aan de gang?
[ afbeelding ]
Ondergrond is trouwens niet roze, maar ROZE!!!! erg zuurstokroze ook for that matter.Ik vind het wel leuk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh, en dikke respect voor jou!!!! Heeeeeeeel veel succes!!![]()
(ik zou het je niet nadoen...)Don't come closer, I might hurt you
Ja.. ik krijg het niet goed op de foto... maar alleen het flesje al...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
Nice Lindy, maar ziet er zo vrij plain uit, ben benieuwd naar de zonlichtpic
tnx, de rest ook trouwens. Ik zie het mezelf ook niet echt doen nu, een halve dag geleden was ik er beter van overtuigd geloof ikquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk!!
Oeh, en dikke respect voor jou!!!! Heeeeeeeel veel succes!!![]()
(ik zou het je niet nadoen...)
Nou, veel succes dan! Hoop op een positieve uitkomst!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:03 schreef puntoortje het volgende:
[..]
De omzet is zoiezo minder dan vorig jaar, daarbij werk ik er nog niet zo lang. Eerst een maandje voor niks gewerkt en in oktober een halfjaar contract gekregen. Het mailtje was kort : donderdag even over de funktie van **** praten er gaat iets niet goed.Kan dus eigenlijk van alles zijn. Ik bereid me maar voor op het ergste
![]()
Ontopic: Om mezelf een beetje te troosten ga ik maar een op die eurodingesnagelsite kijken, wie weet wil ik daarna mijn nagels nog gaan lakken
true, het flesje isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja.. ik krijg het niet goed op de foto... maar alleen het flesje al...Ik zal morgen proberen een betere foto te maken!
(lief kan opbokken, ik heb mijn 51)
jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
Puntoortje: heel veel succes!
Een maand voor niks werken, bestaat dat nog?
wtfquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:07 schreef puntoortje het volgende:
[..]
jadat mocht van de sociale dienst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:14 schreef Joysa het volgende:
I'm so excited, and i just can't hide it!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.how
![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wtfheeft dat bedrijf dus een extragratis overheidsgesubsidieerde medewerker
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:14 schreef Joysa het volgende:
I'm so excited, and i just can't hide it!OMG!!!!! Hoe, wat, waar????!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:17 schreef Linnie20v het volgende:
Zo de Deutschers zijn binnen:
[ afbeelding ]
Dangerous, Shockful en Fancy
[ afbeelding ]
Gorgeous en Rebel
Ik vind ze mooi!
OEH! *duimt dat het toch goed nieuws zal zijn* Of heb je al een idee waar het over gaat?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:48 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Wie weet heb ik volgende week wel dat geluk, donderdag een gesprek op mijn werken ik denk niet dat het over mijn nagels gaat
Ah wat snoezigquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:16 schreef Krupelhintsje het volgende:
Nails in the Snow!![]()
[ afbeelding ]
Even onder spoilerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk wel iets heftiger. Is er ook een constatering waar het precies vandaan komt? Heb het geloof ik wel eens ergens gelezen in 1 van de topics maar weet het niet precies meer..
Lekker he, maskertjes. Ik probeer dat toch wel wekelijks te doen, lekker tutten
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat het gaat over of de communicatie tussen de collega's goed is en niet te veel werk voor me is ( heb bijna 5 jaar thuis gezeten dus het was/is even wennen) ik ga gewoon uit van het slechtste dan kan het allen maar mee vallen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
OEH! *duimt dat het toch goed nieuws zal zijn* Of heb je al een idee waar het over gaat?
Mooi! Gorgeous en Dangerous heb ik ook ,die zijn fab!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:17 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gorgeous en Rebel
Ik vind ze mooi!
Mooi Lindytjequote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:56 schreef Lindytje het volgende:
Kijk nou!!! Kijk nou!!!!!
[ afbeelding ]
(zal morgen nog een foto maken bij daglicht, voor het multicoulour-effect....)
Hm, dat klinkt goed!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:27 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik gebruik altijd deze wattenschijfjes:
[ afbeelding ]
Ze zijn van Bo Weevil, een natuurlijk biologisch bladiebla merk. Dat biogebeuren boeit me niet, maar ze zijn erg stevig en ik kan met één schijfje tien verschrikkelijke glitternagels schoonmaken voor ze echt helemaal op en kapot zijn! Ze pluizen praktisch niet. Echt een aanrader dus. (ik kan ze via onze webshop zelf bestellen, dus als mensen een pakje willen proberen.....)
Leuk Krupelhintsje, vind het altijd zom knap hoe ze dat doenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:16 schreef Krupelhintsje het volgende:
Nails in the Snow!![]()
[ afbeelding ]
Tja en het is echt waar, vreselijk gebeten, allebei overigens. Goed verzorgen en niet frutsen aan je nagels.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:18 schreef Nune het volgende:
[..]
Bedankt! :-)
Ik vind het trouwens ongelooflijk dat jij en snkr allebei nagels hebben gebeten! Nu hopen dat ik net zulke mooie nagels krijg haha!
* Puckzzz steekt lekker nog een peuk op. Rokend zal ik de pijp uit gaanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tnx, de rest ook trouwens. Ik zie het mezelf ook niet echt doen nu, een halve dag geleden was ik er beter van overtuigd geloof ik
Heb jij geen gele nagels dan? Dat krijg ik altijd van rokenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
* Puckzzz steekt lekker nog een peuk op. Rokend zal ik de pijp uit gaan![]()
jajajaja slechte invloed enzo...nou vooruit: YO GO GIRL!!
Dan houd je, je sigaretje verkeerd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Heb jij geen gele nagels dan? Dat krijg ik altijd van roken
Bedankt, die tip zocht ik.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:17 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dan houd je, je sigaretje verkeerd.
Altijd met de askant, waar de rook vanaf komt boven de vingers.ALTIJD.
Heb je nergens last van.
Thanks! Dan woon je nu ook dichtbij mij, ik ben nu import Zuid Hollandquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ah wat snoezig
* Puckzzz ook Uut Fryslânopgetogen dan he, nu import Brabo
Super die kleurtjes!!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:17 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gorgeous en Rebel
Ik vind ze mooi!
Zeer tof!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:08 schreef Lindytje het volgende:
Zoooo.....
Ik kwam net thuis van een absolute *%^%#%#&dag, en toen lag dit op me te wachten een paar huizen verder (afgegeven door meneer de postbode):
[ afbeelding ]
En daarin zat:
[ afbeelding ]
Nfu Oh 51![]()
![]()
![]()
en nagelwielen
(ik heb iets te doen vanavond!!)
En dit gaat er af (ik had al zitten pulken, zoals je kan zien.....) zodat ik Nfu Oh op kan doen![]()
[ afbeelding ]
Whoa. Dat is echt fucking mooi.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:16 schreef Krupelhintsje het volgende:
Nails in the Snow!![]()
[ afbeelding ]
Mooie lakjes ^^/. Die parelmoerglans van Elegant zie ik wel in de foto; aan de onderkant zit een roze stukje.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:57 schreef snakelady het volgende:
Van links naar rechts
[ afbeelding ]
![]()
Wauw. ;o Zit er ook die roze tint in die ik op het flesje wel goed zie?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:56 schreef Lindytje het volgende:
Kijk nou!!! Kijk nou!!!!!
[ afbeelding ]
(zal morgen nog een foto maken bij daglicht, voor het multicoulour-effect....)
[ afbeelding ]
Ondergrond is trouwens niet roze, maar ROZE!!!! erg zuurstokroze ook for that matter.Rozeeeee en bloemetjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou ervan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh me likes. Rebelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:17 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gorgeous en Rebel
Ik vind ze mooi!
![]()
Superkleur! Ik denk dat ie ook wel leuk staat met een stempel of glitter of iets.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:30 schreef MissJ het volgende:
deze lak is er alweer af, maarrr dit waren mijn nagels gisteravond / vandaag:
[ afbeelding ]
Fashionista van H&M![]()
En dan ga ik nu Gorgeous van P2 lakken, foto volgt morgen
Gaaf! Had je niet dat je alleen maar aan die lakjes kon denken ipv de vergadering?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:42 schreef Sjeen het volgende:
Jullie gaan snel!
Ik zat om acht uur in vergadering, krijg ik een sms van vriend 'Er zijn net twee pakjes uit VS voor je afgegeven hier'Hyper, hyper... Nu net uitgepakt, 7 OPI lakjes, 4 China Glaze, OPI Thinner en Out the Door Topcoat, morgen alles eens op de foto zetten
Oeeh. Ruby Pumps. Die Misa / Push Upon It ziet er ook erg mooi uit.quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:04 schreef PeRi het volgende:
Gister TD bestelling ontvangen en een lakje van Lindy!!
Van links naar rechts, bovenste rij: OPI - Done out in Deco, OPI - You don't know Jacques, OPI - Got the Blues for Red
Van links naar rechts, onderste rij: CG - Ruby Pumps, OPI -DS Limited, Misa - Push Upon It
[ afbeelding ]
Zonder flits - komt het beste overeen vind ik
[ afbeelding ]
Met flits
En uit Duitsland, Essence Secrets of the Past.
[ afbeelding ]
Kwam gisteravond laat thuis dus heb toen alleen uitgepakt, vanavond lekker aan de gang woeii
Nou, die vergaderingen zijn gelukkig nooit saai, maar ik ben voor de verandering wel meteen naar huis gegaan vandaagquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:06 schreef Crientj het volgende:
[..]
Gaaf! Had je niet dat je alleen maar aan die lakjes kon denken ipv de vergadering?
Een gewone Seche Vite maar met extra Valentijnsstickertjesquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:27 schreef bernies het volgende:
Mooie kleuren PeRi !
Wat voor Seche Vite is dat?
Yes, oa op ALU: http://www.alllacqueredup(...)swatches-review.htmlquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
Een gewone Seche Vite maar met extra Valentijnsstickertjes.
Ben benieuwd naar Sjeens foto's.
En, zijn er al swatches van de Alice in Wonderland collectie gesignaleerd?
Hmmm als ik MAAH bekijk vind ik 'm toch wel tof hoewel hij niet is zoals verwachtquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:41 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Yes, oa op ALU: http://www.alllacqueredup(...)swatches-review.html
Niet?quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:33 schreef snkr-xxx het volgende:
Haha crientje, dat is toch bijna niet te doen, een zeepaard schilderen? Je hebt ook een Konad zeepaardhttp://konaddict.blogspot.com/2009/09/somethings-fishy-here.html
pure aceton is enkel handig als je hysterisch veel glitters lakt, anders voldoet een gewone remover ook.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:57 schreef Ikbenkoel het volgende:
Hallo allemaal! Na al enige weken te hebben gelurkt ben ik van plan om zelf ook eens te gaan lakken. Nu wil ik zo even naar de Action. Geldtechnisch gezien is dat het verstandigst, want ik zit al een aantal maanden zonder baan.
Wat moet ik sowieso hebben om van die prachtige nagels als die van jullie te krijgen? Ik las al iets over pure aceton, maar waar kan ik dat kopen? En wat doen jullie aan droge nagelriemen? Ik gebruik nu een cuticle creme van de HEMA, maar misschien zijn er nog andere opties?
Alvast bedankt!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
pure aceton is enkel handig als je hysterisch veel glitters lakt, anders voldoet een gewone remover ook.
ga naar het kruidvat. daar verkopen ze essence, een heel leuk low-budget merk.
daar hebben ze van alles voor je nagels.
bijvoorbeeld 'fresh start', opsmeren voor je je nagels gaat lakken, om het extra schoon te maken.
cuticle olie hebben ze daar, bokkepootjes, lakjes, enz. enz.
je kunt er je hart ophalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |