abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76425820
voorheen had ik noot iets met mn nagels, laat staan lakken.. maar sinds ik dit topic heb gevonden ben ik ook begonnen met wat te prutsen.
maar ik ben helaas nog lang niet zo goed als jullie erin.
maar wauw! wat een mooie nagels hebben jullie zeg
?
  dinsdag 5 januari 2010 @ 08:26:30 #202
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_76427211
Zo m'n shopping cart op Transdesign is gevuld, helaas is het niet stipt 12 uur voor de Alice lakjes .. Maar goed, hoef alleen die toe te voegen straks!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_76427301
Weten jullie nog die folie van goud op die P2 lak?

deze is het: http://www.nailxl.nl/webshop/categorie/114/folie.html
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_76427311
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 02:16 schreef kellyxoxo het volgende:
voorheen had ik noot iets met mn nagels, laat staan lakken.. maar sinds ik dit topic heb gevonden ben ik ook begonnen met wat te prutsen.
Welkom! En friebelse!
Oefening baart kunst.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_76427345
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 08:26 schreef Debsterr het volgende:
Zo m'n shopping cart op Transdesign is gevuld, helaas is het niet stipt 12 uur voor de Alice lakjes .. Maar goed, hoef alleen die toe te voegen straks!
Ik heb dus exact hetzelfde gedaan zojuist
pi_76427363
Is er dan een speciale actie op transdesign ofzo?
All good things are wild and free.
pi_76427560
Romika wat heb je weer een prachtige nagels! Ik vond de strikjes lief

En begrijp ik het goed, is iedereen hier nou een bijter geweest vroeger? Dat Romika beet zou je ook niet zeggen!
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 08:44 schreef tliciouz het volgende:
Is er dan een speciale actie op transdesign ofzo?
De lakken van de OPI Alice in Wonderland Collection gaan vandaag in de verkoop
pi_76427578
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 09:00 schreef Daph_ het volgende:
Romika wat heb je weer een prachtige nagels! Ik vond de strikjes lief

En begrijp ik het goed, is iedereen hier nou een bijter geweest vroeger? Dat Romika beet zou je ook niet zeggen!
[..]

De lakken van de OPI Alice in Wonderland Collection gaan vandaag in de verkoop
Een niet en nooit bijter meld zich!
pi_76427591
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 09:01 schreef bernies het volgende:

[..]

Een niet en nooit bijter meld zich!
Aah okee! Was gewoon even benieuwd omdat ik de laatste dagen steeds meer mensen hoor dat ze vroeger gebeten hebben

Ben je je al aan het voorbereiden om voor de brievenbus te gaan liggen?
pi_76427673
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:18 schreef romika het volgende:
Nou vanavond ook zitten prutsen met Konad, wat een gedoe is het toch
Nou even als voorbeeldje, een blauwe lak met zilveren konad strikjes.
Het zit niet overal even gelijk als zou moeten.

[ afbeelding ]

En daarna een gewone lak van de action: Purple

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
wauw!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_76427863
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 09:02 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Aah okee! Was gewoon even benieuwd omdat ik de laatste dagen steeds meer mensen hoor dat ze vroeger gebeten hebben

Ben je je al aan het voorbereiden om voor de brievenbus te gaan liggen?
hahaha...ik zou eens vertellen hoe ik dat doe:
ik laat de postdingen die niet door de brievenbus kunnen altijd naar mijn ouders sturen, ze wonen dichtbij. Als mijn ouders er niet zijn, dan is hun buurvrouw altijd thuis, ze is 84 jaar en besteld ook alles online kleding, make-up, boeken, en wacht dus echt op de post. Ze vindt mijn doosjes trouwens altijd erg leuk want die komen overal vandaan. Maar nu komt het handigste, als ik straks thuis kom staat alles netjes op mijn bureau te wachten, want mijn ouders brengen het ook nog naar mij toe.
pi_76427954
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 09:21 schreef bernies het volgende:

[..]

hahaha...ik zou eens vertellen hoe ik dat doe:
ik laat de postdingen die niet door de brievenbus kunnen altijd naar mijn ouders sturen, ze wonen dichtbij. Als mijn ouders er niet zijn, dan is hun buurvrouw altijd thuis, ze is 84 jaar en besteld ook alles online kleding, make-up, boeken, en wacht dus echt op de post. Ze vindt mijn doosjes trouwens altijd erg leuk want die komen overal vandaan. Maar nu komt het handigste, als ik straks thuis kom staat alles netjes op mijn bureau te wachten, want mijn ouders brengen het ook nog naar mij toe.
Wat een service !
pi_76428038
En ja hoor, toen chipte mijn gisteravond opgesmeerde CG LOL op 2 vingers, nog nooit meegemaakt dit
pi_76428480
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 02:16 schreef kellyxoxo het volgende:
Hoi!

Ik kreeg net een pakje met twee mooie dames erin.
There is no love sincerer than the love of food.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 09:51:35 #215
149959 SQ
snelle trees
pi_76428513
je gaat me toch niet serieus vertellen dat dit alweer post 200-nogwat is in dit topic?

TVP
disclaimer
  Licht Ontvlambaar dinsdag 5 januari 2010 @ 09:52:16 #216
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_76428523
Volleybal en nagels is geen match Gisteren is mijn duimnagle omgeklapt, gescheurd in het vlees en heel het dinges (dat moeilijke woord van Obli) was los, bloeden dat het deed Het lijkt weer herstelt nu, dus ik blijf er fijn even af, nagellak zit nog prima verder. Morgen de schade maar eens bekijken...

Daph_ het gaat nog even duren voor ik Blackboard kan ritselen, het vriendje in SF vertrekt deze maand naar Wenen. Maar baas van mijn lief zal dit jaar echt nog naar VS gaan, dus dan mag ik bestellen

Welke lakjes zijn er eigenlijk nog zo te koop in Walgreens? Het vriendje in SF wil namelijk wel nog voor hij naar Wenen gaat een rondje lakjes shoppen voor me

Super nagels weer voorbij zien komen trouwens! Dé paars van Romika en dat terwijl ik paars echt niks vind De watermeloentjes En Recycle, die ondertussen ook op weg is naar mij En nog een hele mooie nude van Nune... Zoveel alweer
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_76428574
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 09:50 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Hoi!

Ik kreeg net een pakje met twee mooie dames erin.
Welke?
pi_76428636
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 09:52 schreef Sjeen het volgende:
Volleybal en nagels is geen match Gisteren is mijn duimnagle omgeklapt, gescheurd in het vlees en heel het dinges (dat moeilijke woord van Obli) was los, bloeden dat het deed Het lijkt weer herstelt nu, dus ik blijf er fijn even af, nagellak zit nog prima verder. Morgen de schade maar eens bekijken...

Daph_ het gaat nog even duren voor ik Blackboard kan ritselen, het vriendje in SF vertrekt deze maand naar Wenen. Maar baas van mijn lief zal dit jaar echt nog naar VS gaan, dus dan mag ik bestellen

Welke lakjes zijn er eigenlijk nog zo te koop in Walgreens? Het vriendje in SF wil namelijk wel nog voor hij naar Wenen gaat een rondje lakjes shoppen voor me

Super nagels weer voorbij zien komen trouwens! Dé paars van Romika en dat terwijl ik paars echt niks vind De watermeloentjes En Recycle, die ondertussen ook op weg is naar mij En nog een hele mooie nude van Nune... Zoveel alweer
Au!! Ik noem het altijd maar hypo, das makkelijker dan het hele woord typen.. Heb je een beetje geweekt in Biotex?

No biggy, vind het al onwijs lief dat je aan me gedacht hebt!

Walgreens levert via google oa op: Nicole by OPI, Sally Hansen Salon, Wet 'n' Wild, Borghese.. http://img.walgreens.com/store/catalog/Beauty/Nails-and-Spa/Polish/ID=310557&navCount=1&navAction=push&Eon=310557-tier3
  dinsdag 5 januari 2010 @ 09:58:51 #219
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_76428676
Ah balen Sjeen, klinkt pijnlijk

Ik pulk nog steeds velletjes naast mijn nagels, het lukt me niet om er vanaf te blijven. Het gaat wel al een stuk beter maar helemaal er af blijven kan ik niet
Smeer wel vaak met handcreme, heb een Sally Hansen creme, Vaseline creme en geweeeeeldig lekker ruikende nagelriemcreme van de Hema
L'Enfer, c'est les autres.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 10:00:16 #220
149959 SQ
snelle trees
pi_76428712
ik ben gisteren ge-upgrade(d) van mijn HEMA kaasdoos naar 2 Curver shoeboxes.
Ik weiger een nagellak-ladenkast, hoor je me?
disclaimer
pi_76428777
Zoya Reverie Collection swatches staan op www.scrangie.com !

Ooooh Adina & Reece En Happi is ook leuk I like!
pi_76428786
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben gisteren ge-upgrade(d) van mijn HEMA kaasdoos naar 2 Curver shoeboxes.
Ik weiger een nagellak-ladenkast, hoor je me?
Nu nog wel ja Mijn ladenkastje (omdat ik weigerde een Helmer te kopen) heeft het ook maar kort uitgehouden voor ik overging naar de Helmer

Straks inrichting, whoopie!
  dinsdag 5 januari 2010 @ 10:05:22 #223
149959 SQ
snelle trees
pi_76428810
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 10:04 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Nu nog wel ja Mijn ladenkastje (omdat ik weigerde een Helmer te kopen) heeft het ook maar kort uitgehouden voor ik overging naar de Helmer

Straks inrichting, whoopie!
ik zou niet weten waar ik zo'n ding stylish verantwoord moet opbergen Shoeboxes kunnen nog gewoon in m'n garderobekast
disclaimer
pi_76428860
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 10:05 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik zou niet weten waar ik zo'n ding stylish verantwoord moet opbergen Shoeboxes kunnen nog gewoon in m'n garderobekast
Haha nou stylish verantwoord is het hier ook niet hoor Ik heb erg weinig opbergruimte en mijn Helmer komt op dezelfde plek te staan als mijn huidige kastje (die gaat daar weg): achter mijn bureau. Ik zit op de overloop en het is hier niet het meest praktisch ingericht, maargoed als het daar staat, staat het het minste in de weg
  dinsdag 5 januari 2010 @ 10:11:41 #225
149959 SQ
snelle trees
pi_76428944
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 10:07 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Haha nou stylish verantwoord is het hier ook niet hoor Ik heb erg weinig opbergruimte en mijn Helmer komt op dezelfde plek te staan als mijn huidige kastje (die gaat daar weg): achter mijn bureau. Ik zit op de overloop en het is hier niet het meest praktisch ingericht, maargoed als het daar staat, staat het het minste in de weg
je hebt een bureau op de overloop? Whehe!
(mochten wij ooit kindjes gaan krijgen dan komt ons bureau daar ook te staan, met een slaapkamer van 18m2 en een ruime badkamer houden we nog een hok van 6m2 over en daar staat nu het bureau dus )

Nee ik ben echt heul erg daarin, ik baal al van het feit dat m'n katten een krabpaal nodig hebben want ik vind die dingen LELIJK!! kun je nagaan wat er gebeurt ALS ik kinderen heb en m'n huis er geleidelijk uit gaat zien als een speelgoedclusterbom
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')