ik zag het net pas dat er niks wasquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:31 schreef snkr-xxx het volgende:
Kan ik wat doen om een OP te maken ofzo? Dit vind ik maar niks
Of kan loveli dat misschien doen als ze terug is van de 'koters' ophalen.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:35 schreef Daph_ het volgende:
Mirjam ik ga er NU even voor zitten! Bestelling @ TD here we come
Oh! mooie kleuren, mooie handen mooie nagels!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:45 schreef TearsOfJoy het volgende:
NagellakjesTVP met mijn all time favourite Zoya - Zara
[ afbeelding ]
En nog een paar
OPI - A Ruby for Rudolph
[ afbeelding ]
Zoya - Jo
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:00 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
'even door de stad gelopen'
van links naar rechts:
verdunner (douglas), geel (claire's), wit en lazerglitter (essence), zwart, silver en paarse striper (essence)
Lekker cheape 'speelgoedlak'
Te duur voor zo'n klein frot flesje eigenlijk, 7,50 voor 10 ml. Maar als ik hem online besteld had was ik waarschijnlijk meer kwijt geweest, met verzendkosten en 20 bijkomende lakjes en prutselsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Verdunner in een 'echte' winkel
. Hoe duur was die?
Incl. verzenden bij eurodinges 10,60 voor 100 ml.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:05 schreef Loqi het volgende:
[..]
Te duur voor zo'n klein frot flesje eigenlijk, 7,50 voor 10 ml. Maar als ik hem online besteld had was ik waarschijnlijk meer kwijt geweest, met verzendkosten en 20 bijkomende lakjes en prutsels
Oeh, mooi kleurtjequote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:21 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Lubu Heels. Rotkleur om op de foto te krijgen, vooral met de camera op m'n telefoon.
*Kwijlt. Mooooi!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:44 schreef Joysa het volgende:
Met de strikjes van Loqi![]()
[ afbeelding ]
+ ringvinger duidelijker
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |