ik zag het net pas dat er niks wasquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:31 schreef snkr-xxx het volgende:
Kan ik wat doen om een OP te maken ofzo? Dit vind ik maar niks
Of kan loveli dat misschien doen als ze terug is van de 'koters' ophalen.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:35 schreef Daph_ het volgende:
Mirjam ik ga er NU even voor zitten! Bestelling @ TD here we come
Oh! mooie kleuren, mooie handen mooie nagels!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:45 schreef TearsOfJoy het volgende:
NagellakjesTVP met mijn all time favourite Zoya - Zara
[ afbeelding ]
En nog een paar
OPI - A Ruby for Rudolph
[ afbeelding ]
Zoya - Jo
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:00 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
'even door de stad gelopen'
van links naar rechts:
verdunner (douglas), geel (claire's), wit en lazerglitter (essence), zwart, silver en paarse striper (essence)
Lekker cheape 'speelgoedlak'
Te duur voor zo'n klein frot flesje eigenlijk, 7,50 voor 10 ml. Maar als ik hem online besteld had was ik waarschijnlijk meer kwijt geweest, met verzendkosten en 20 bijkomende lakjes en prutselsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Verdunner in een 'echte' winkel
. Hoe duur was die?
Incl. verzenden bij eurodinges 10,60 voor 100 ml.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:05 schreef Loqi het volgende:
[..]
Te duur voor zo'n klein frot flesje eigenlijk, 7,50 voor 10 ml. Maar als ik hem online besteld had was ik waarschijnlijk meer kwijt geweest, met verzendkosten en 20 bijkomende lakjes en prutsels
Oeh, mooi kleurtjequote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:21 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Lubu Heels. Rotkleur om op de foto te krijgen, vooral met de camera op m'n telefoon.
*Kwijlt. Mooooi!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:44 schreef Joysa het volgende:
Met de strikjes van Loqi![]()
[ afbeelding ]
+ ringvinger duidelijker
[ afbeelding ]
Hmm dankjequote:
net ergens een tip gelezen om beads te verwerken. een dikke laag topcoat opdoen, dan met een penseel/kwastje in de beads en dan op de topcoat. als je dan een lijn trekt gaan ze als het goed is allemaal netjes op een rij liggenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:14 schreef Loqi het volgende:
Wat kun je nou eigenlijk met dit soort dingetjes? Van die balletjes? Doe je daar hetzelfde mee als met steentjes? En hoe dan, omdat ze zo klein zijn...
[ afbeelding ]
Ahaaa, klinkt.. moeilijkquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:57 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
net ergens een tip gelezen om beads te verwerken. een dikke laag topcoat opdoen, dan met een penseel/kwastje in de beads en dan op de topcoat. als je dan een lijn trekt gaan ze als het goed is allemaal netjes op een rij liggen![]()
eventueel kwastje eerst in de topcoat zodat ze eraan vast blijven kleven.
ga het ook eens proberen
Yayquote:
Mooi!! Tof kleurtje ook!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:44 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
+ ringvinger duidelijker
[ afbeelding ]
Komt uit lurkstandquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:44 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
+ ringvinger duidelijker
[ afbeelding ]
Uhh *spiekt op flesje*quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:15 schreef Ikbenkoel het volgende:
[..]
Komt uit lurkstand
Welke kleur is dat van WIC?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:16 schreef Krupelhintsje het volgende:
Nails in the Snow!![]()
[ afbeelding ]
Gaaf!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:16 schreef Krupelhintsje het volgende:
Nails in the Snow!![]()
[ afbeelding ]
Mooi hoor! Is wel een speciaal kleurtje geloof ik.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:21 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Lubu Heels. Rotkleur om op de foto te krijgen, vooral met de camera op m'n telefoon.
Met je perfecte nagelsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:36 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alice is meer gesatureerd van kleur en meer glitters, maar bedacht me opeens dat ze er wel ietsies wat van weg had
Leuke kleurtjes allemaalquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:45 schreef TearsOfJoy het volgende:
NagellakjesTVP met mijn all time favourite Zoya - Zara
[ afbeelding ]
En nog een paar
OPI - A Ruby for Rudolph
[ afbeelding ]
Zoya - Jo
[ afbeelding ]
Seahorsiequote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:14 schreef Crientj het volgende:
[ afbeelding ]
Tadaaa. Al zijn de kleuren kut, en moet het glitter een zilveren zeepaardje voorstellen met het blauw als het water. ;o
Naja, voor wie dat ziet. xD
Wat een apart kleurtje.. lijkt 'ie een beetje zoals in het echt, op de foto?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:44 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
+ ringvinger duidelijker
[ afbeelding ]
Kunstig! Daar heb ik dus echt geen geduld voor he!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:16 schreef Krupelhintsje het volgende:
Nails in the Snow!![]()
[ afbeelding ]
Nou ja, dan maar hopen dat zij het tof vondenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
Debsterr: echt geen idee. Soms heb je van die gesprekken waarbij je gewoon niet kan zeggen of het goed ging of juist slecht
Ja, hij ziet er best wel zo uit, misschien beetje lichter in het echt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat een apart kleurtje.. lijkt 'ie een beetje zoals in het echt, op de foto?
Was jij degene die zei dat je nog wilde wachten met lakjes kopen omdat het misschien een bevlieging was?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:52 schreef -Nienna- het volgende:
Zo...heb er even voor gezeten om bij te lezen, wat is weer veel gepost, ook mooie creaties weer!
Mijn nagels zien er nog prima uit en aangezien ik amper nagellak heb laat ik het ook nog lekker even zitten.
Ik hoop binnenkort wat tijd te hebben om even te gaan winkelen voor nieuwe lak.
Die heb ik vandaag ook besteld! Was er al een tijdje naar op zoek en heb haar gevonden op E-bay.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:36 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alice is meer gesatureerd van kleur en meer glitters, maar bedacht me opeens dat ze er wel ietsies wat van weg had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |