Die heb ik vandaag ook besteld! Was er al een tijdje naar op zoek en heb haar gevonden op E-bay.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:36 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alice is meer gesatureerd van kleur en meer glitters, maar bedacht me opeens dat ze er wel ietsies wat van weg had
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:57 schreef snakelady het volgende:
Jippie, ik heb mijn nieuwe P2 lakjes binnen!!
Van links naar rechts
Heartbeat, Elegant, Spacy, Glory en Selected
[ afbeelding ]
Dekte allemaal in 2 keer, vooral Elegant vind ik super omdat er een mooie parelmoerglans inzit die je helaas op de foto niet goed ziet.
![]()
Ga nu even het topic lezen.
Oeh Madame 51, isn't she lovely?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:54 schreef bernies het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag ook besteld! Was er al een tijdje naar op zoek en heb haar gevonden op E-bay.
En sowieso een goede nagellak dag vandaag, TD bestelling en bij tijskomst stond er een mooie dame op me te wachten, de 51! Niet verwacht daar ooit nog aan te komen eigenlijk.
Ik zie onderin Elegant wel een roze gloedje hoor, apart!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:57 schreef snakelady het volgende:
Van links naar rechts
[ afbeelding ]
Dekte allemaal in 2 keer, vooral Elegant vind ik super omdat er een mooie parelmoerglans inzit die je helaas op de foto niet goed ziet.
![]()
Nee helemaal niet! Ongeveer tien euro met verzendkosten, vond ik acceptabel!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:00 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Oeh Madame 51, isn't she lovely?
Vraagje he, die Reflecting Pool, daar heb je toch niet teveel voor neergelegd hoop ik? Ik zie hem soms voor heel rare bedragen weggaan..
Kloptquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Was jij degene die zei dat je nog wilde wachten met lakjes kopen omdat het misschien een bevlieging was?
Zo ja hihi, je gaat eraan geloven!
Fijn dat ze binnen zijn!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:57 schreef snakelady het volgende:
Van links naar rechts
[ afbeelding ]
![]()
Gelukkig, zag hem er net weer op staan voor 40 dollarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:01 schreef bernies het volgende:
[..]
Nee helemaal niet! Ongeveer tien euro met verzendkosten, vond ik acceptabel!
Kan je doen, ook andere glitters kunnen erover heen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:03 schreef Lindytje het volgende:
Snelle vraag: kun je over de Nfu Oh een topcoat doen, of gaat dan dat multi-kleur-effect verloren??
Mooie kleurtiesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:57 schreef snakelady het volgende:
Van links naar rechts
[ afbeelding ]
![]()
Dan ga ik als haar gewoon weer verkopen voor dat bedrag! Dat is een leuke handel!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:04 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Gelukkig, zag hem er net weer op staan voor 40 dollar
Dankjewel!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:04 schreef bernies het volgende:
[..]
Kan je doen, ook andere glitters kunnen erover hee.
Multikleur gaat alleen verloren als je er dekkende zwarte lak overheen doet
Haha ja toch! Bij de DA verkopen ze hem nog steeds gewoon voor een euro of 13, dus tel uit je winstquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:07 schreef bernies het volgende:
[..]
Dan ga ik als haar gewoon weer verkopen voor dat bedrag! Dat is een leuke handel!
Ik heb zelf echt een max bedrag in mijn hoofd voor lakjes, maar vind het wel een sport om het zo goedkoop mogelijk te vinden, en anders gewoon niet!
Nou snap ik het niet meerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:09 schreef Daph_ het volgende:
@ Lindy; ik zou wel een andere topcoat gebruiken dan David, want bij mij chipt de Nfu Oh alle kanten op. Misschien dat David beter werkt
Welkom hier,quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:16 schreef kellyxoxo het volgende:
voorheen had ik noot iets met mn nagels, laat staan lakken.. maar sinds ik dit topic heb gevonden ben ik ook begonnen met wat te prutsen.
maar ik ben helaas nog lang niet zo goed als jullie erin.
maar wauw! wat een mooie nagels hebben jullie zeg
Dank je Daph, vond het wel lastig om ze goed te krijgen. We blijven oefenen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:00 schreef Daph_ het volgende:
Romika wat heb je weer een prachtige nagels! Ik vond de strikjes lief![]()
En begrijp ik het goed, is iedereen hier nou een bijter geweest vroeger? Dat Romika beet zou je ook niet zeggen!
[..]
De lakken van de OPI Alice in Wonderland Collection gaan vandaag in de verkoop
Dank je Progjequote:
Heh dat is naar AUW sterkte met de nagel Sjeen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:52 schreef Sjeen het volgende:
Volleybal en nagels is geen matchGisteren is mijn duimnagle omgeklapt, gescheurd in het vlees en heel het dinges (dat moeilijke woord van Obli) was los, bloeden dat het deed
Het lijkt weer herstelt nu, dus ik blijf er fijn even af, nagellak zit nog prima verder. Morgen de schade maar eens bekijken...
Super nagels weer voorbij zien komen trouwens! Dé paars van Romika en dat terwijl ik paars echt niks vindDe watermeloentjes
En Recycle, die ondertussen ook op weg is naar mij
En nog een hele mooie nude van Nune... Zoveel alweer
Dank je Tammymara!! Die paarse is echt flitsend van kleur vind ik, gewoon eens proberen!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:23 schreef Tammymara het volgende:
Wat mooi, die strikjes....en die paarse action ook! Heb hem zelf ook maar nog niet opgedaan
Alle andere nagels die ik hier gezien heb, Ook super!.
Weinig tijd gehad en nu geveld door een keelonsteking (dus geen ziekenhuis voor mij)
Wat is Claire's en waarom ken ik dat niet ?
Ben er met mijn gedachten niet bij.. Zo gaat het op mijn werk ook steeds - vandaar dat ik thuis tot rust moet komenquote:
Hey, dat soort rare dingen typen we allemaal toch wel eens!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ben er met mijn gedachten niet bij.. Zo gaat het op mijn werk ook steeds - vandaar dat ik thuis tot rust moet komen![]()
Ik heb nu een laagje ridgefiller, daarna een laagje Diamond cosmetics Monarch Masquerade (paars), dan een laag 51 en dan seche... kijken wat ie doetquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:09 schreef Daph_ het volgende:
@ Lindy; ik zou wel een andere topcoat gebruiken dan David, want bij mij chipt de Nfu Oh alle kanten op. Misschien dat Seche Vite beter werkt
Wauw.........nice colourquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:21 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Lubu Heels. Rotkleur om op de foto te krijgen, vooral met de camera op m'n telefoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |