quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:57 schreef snakelady het volgende:
Jippie, ik heb mijn nieuwe P2 lakjes binnen!!
Van links naar rechts
Heartbeat, Elegant, Spacy, Glory en Selected
[ afbeelding ]
Dekte allemaal in 2 keer, vooral Elegant vind ik super omdat er een mooie parelmoerglans inzit die je helaas op de foto niet goed ziet.
![]()
Ga nu even het topic lezen.
Oeh Madame 51, isn't she lovely?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:54 schreef bernies het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag ook besteld! Was er al een tijdje naar op zoek en heb haar gevonden op E-bay.
En sowieso een goede nagellak dag vandaag, TD bestelling en bij tijskomst stond er een mooie dame op me te wachten, de 51! Niet verwacht daar ooit nog aan te komen eigenlijk.
Ik zie onderin Elegant wel een roze gloedje hoor, apart!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:57 schreef snakelady het volgende:
Van links naar rechts
[ afbeelding ]
Dekte allemaal in 2 keer, vooral Elegant vind ik super omdat er een mooie parelmoerglans inzit die je helaas op de foto niet goed ziet.
![]()
Nee helemaal niet! Ongeveer tien euro met verzendkosten, vond ik acceptabel!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:00 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Oeh Madame 51, isn't she lovely?
Vraagje he, die Reflecting Pool, daar heb je toch niet teveel voor neergelegd hoop ik? Ik zie hem soms voor heel rare bedragen weggaan..
Kloptquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Was jij degene die zei dat je nog wilde wachten met lakjes kopen omdat het misschien een bevlieging was?
Zo ja hihi, je gaat eraan geloven!
Fijn dat ze binnen zijn!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:57 schreef snakelady het volgende:
Van links naar rechts
[ afbeelding ]
![]()
Gelukkig, zag hem er net weer op staan voor 40 dollarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:01 schreef bernies het volgende:
[..]
Nee helemaal niet! Ongeveer tien euro met verzendkosten, vond ik acceptabel!
Kan je doen, ook andere glitters kunnen erover heen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:03 schreef Lindytje het volgende:
Snelle vraag: kun je over de Nfu Oh een topcoat doen, of gaat dan dat multi-kleur-effect verloren??
Mooie kleurtiesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:57 schreef snakelady het volgende:
Van links naar rechts
[ afbeelding ]
![]()
Dan ga ik als haar gewoon weer verkopen voor dat bedrag! Dat is een leuke handel!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:04 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Gelukkig, zag hem er net weer op staan voor 40 dollar
Dankjewel!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:04 schreef bernies het volgende:
[..]
Kan je doen, ook andere glitters kunnen erover hee.
Multikleur gaat alleen verloren als je er dekkende zwarte lak overheen doet
Haha ja toch! Bij de DA verkopen ze hem nog steeds gewoon voor een euro of 13, dus tel uit je winstquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:07 schreef bernies het volgende:
[..]
Dan ga ik als haar gewoon weer verkopen voor dat bedrag! Dat is een leuke handel!
Ik heb zelf echt een max bedrag in mijn hoofd voor lakjes, maar vind het wel een sport om het zo goedkoop mogelijk te vinden, en anders gewoon niet!
Nou snap ik het niet meerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:09 schreef Daph_ het volgende:
@ Lindy; ik zou wel een andere topcoat gebruiken dan David, want bij mij chipt de Nfu Oh alle kanten op. Misschien dat David beter werkt
Welkom hier,quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:16 schreef kellyxoxo het volgende:
voorheen had ik noot iets met mn nagels, laat staan lakken.. maar sinds ik dit topic heb gevonden ben ik ook begonnen met wat te prutsen.
maar ik ben helaas nog lang niet zo goed als jullie erin.
maar wauw! wat een mooie nagels hebben jullie zeg
Dank je Daph, vond het wel lastig om ze goed te krijgen. We blijven oefenen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:00 schreef Daph_ het volgende:
Romika wat heb je weer een prachtige nagels! Ik vond de strikjes lief![]()
En begrijp ik het goed, is iedereen hier nou een bijter geweest vroeger? Dat Romika beet zou je ook niet zeggen!
[..]
De lakken van de OPI Alice in Wonderland Collection gaan vandaag in de verkoop
Dank je Progjequote:
Heh dat is naar AUW sterkte met de nagel Sjeen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:52 schreef Sjeen het volgende:
Volleybal en nagels is geen matchGisteren is mijn duimnagle omgeklapt, gescheurd in het vlees en heel het dinges (dat moeilijke woord van Obli) was los, bloeden dat het deed
Het lijkt weer herstelt nu, dus ik blijf er fijn even af, nagellak zit nog prima verder. Morgen de schade maar eens bekijken...
Super nagels weer voorbij zien komen trouwens! Dé paars van Romika en dat terwijl ik paars echt niks vindDe watermeloentjes
En Recycle, die ondertussen ook op weg is naar mij
En nog een hele mooie nude van Nune... Zoveel alweer
Dank je Tammymara!! Die paarse is echt flitsend van kleur vind ik, gewoon eens proberen!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:23 schreef Tammymara het volgende:
Wat mooi, die strikjes....en die paarse action ook! Heb hem zelf ook maar nog niet opgedaan
Alle andere nagels die ik hier gezien heb, Ook super!.
Weinig tijd gehad en nu geveld door een keelonsteking (dus geen ziekenhuis voor mij)
Wat is Claire's en waarom ken ik dat niet ?
Ben er met mijn gedachten niet bij.. Zo gaat het op mijn werk ook steeds - vandaar dat ik thuis tot rust moet komenquote:
Hey, dat soort rare dingen typen we allemaal toch wel eens!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ben er met mijn gedachten niet bij.. Zo gaat het op mijn werk ook steeds - vandaar dat ik thuis tot rust moet komen![]()
Ik heb nu een laagje ridgefiller, daarna een laagje Diamond cosmetics Monarch Masquerade (paars), dan een laag 51 en dan seche... kijken wat ie doetquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:09 schreef Daph_ het volgende:
@ Lindy; ik zou wel een andere topcoat gebruiken dan David, want bij mij chipt de Nfu Oh alle kanten op. Misschien dat Seche Vite beter werkt
Wauw.........nice colourquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:21 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Lubu Heels. Rotkleur om op de foto te krijgen, vooral met de camera op m'n telefoon.
Bedankt!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:15 schreef romika het volgende:
[..]
Wauw.........nice colourMooi hoor Nune.
Mooi TearsOfJoy,quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:45 schreef TearsOfJoy het volgende:
NagellakjesTVP met mijn all time favourite Zoya - Zara
[ afbeelding ]
En nog een paar
OPI - A Ruby for Rudolph
[ afbeelding ]
Zoya - Jo
[ afbeelding ]
Ik heb dit iedere keerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hey, dat soort rare dingen typen we allemaal toch wel eens!ligt echt niet specifiek aan jou hoor.. ik zat vanmiddag 5 minuten te staren naar m'n beeldscherm, om het vervolgens NOG verkeerd te doen.
Mooi hoor, deze heb ik ook van Herome, moesst er aan wennen maar begin er van te houden!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:44 schreef Joysa het volgende:
Met de strikjes van Loqi![]()
[ afbeelding ]
+ ringvinger duidelijker
[ afbeelding ]
Is ie bij jou ook zo dik? Of heb ik toch echt verdunner nodig?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:26 schreef romika het volgende:
[..]
Mooi hoor, deze heb ik ook van Herome, moesst er aan wennen maar begin er van te houden!
Wat een mooie kleurquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:36 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alice is meer gesatureerd van kleur en meer glitters, maar bedacht me opeens dat ze er wel ietsies wat van weg had
Ik heb hier gister mijn oma mee gelaktquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Is ie bij jou ook zo dik? Of heb ik toch echt verdunner nodig?
Wie weet heb ik volgende week wel dat geluk, donderdag een gesprek op mijn werkquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:33 schreef Puckzzz het volgende:
Jullie gaan te snel, ik zal mijn werk moeten opzeggen om jullie te volgen![]()
![]()
Nog even over de groepsorder Davids
Ja, dat is natuurlijk wel iets heftiger. Is er ook een constatering waar het precies vandaan komt? Heb het geloof ik wel eens ergens gelezen in 1 van de topics maar weet het niet precies meer..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb dit iedere keerIk onthou dingen niet en raak in de war. Concentratievermogen is gewoon weg. Blegh. Heb ook continu bepaalde gevoelens die ik eerst niet had - maakt me nog meer in de war omdat ik ga piekeren.
Zit nu met een selfheating gezichtsmasker op. Best lekker, zo'n warm gezichtMijn zusje kondigde aan dat ze mijn nagellakken allemaal uit het raam gooit als ik vandaag of morgen of donderdag mijn nagels ga doen
![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:48 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Wie weet heb ik volgende week wel dat geluk, donderdag een gesprek op mijn werken ik denk niet dat het over mijn nagels gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Hmz. Het loont echt om na iedere stempel die plate helemaal schoon te maken geloof ik, nu ook niet gedaan en de tweede wordt gewoon heel messy. Ben er niet tevreden over... maar then again ben ik dat nooit
Ondergrond is trouwens niet roze, maar ROZE!!!! erg zuurstokroze ook for that matter.leuke dildo, doen we dat tegenwoordig ook hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
succes met stoppen
[ afbeelding ]
Hmz. Het loont echt om na iedere stempel die plate helemaal schoon te maken geloof ik, nu ook niet gedaan en de tweede wordt gewoon heel messy. Ben er niet tevreden over... maar then again ben ik dat nooit
Ondergrond is trouwens niet roze, maar ROZE!!!! erg zuurstokroze ook for that matter.CuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
ow, trouwens:quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
leuke dildo, doen we dat tegenwoordig ook hier?
De omzet is zoiezo minder dan vorig jaar, daarbij werk ik er nog niet zo lang. Eerst een maandje voor niks gewerkt en in oktober een halfjaar contract gekregen. Het mailtje was kort : donderdag even over de funktie van **** praten er gaat iets niet goed.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]wat balen zeg! Zijn er bezuinigingen aan de gang?
[ afbeelding ]
Ondergrond is trouwens niet roze, maar ROZE!!!! erg zuurstokroze ook for that matter.Ik vind het wel leuk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh, en dikke respect voor jou!!!! Heeeeeeeel veel succes!!![]()
(ik zou het je niet nadoen...)Don't come closer, I might hurt you
Ja.. ik krijg het niet goed op de foto... maar alleen het flesje al...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
Nice Lindy, maar ziet er zo vrij plain uit, ben benieuwd naar de zonlichtpic
tnx, de rest ook trouwens. Ik zie het mezelf ook niet echt doen nu, een halve dag geleden was ik er beter van overtuigd geloof ikquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk!!
Oeh, en dikke respect voor jou!!!! Heeeeeeeel veel succes!!![]()
(ik zou het je niet nadoen...)
Nou, veel succes dan! Hoop op een positieve uitkomst!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:03 schreef puntoortje het volgende:
[..]
De omzet is zoiezo minder dan vorig jaar, daarbij werk ik er nog niet zo lang. Eerst een maandje voor niks gewerkt en in oktober een halfjaar contract gekregen. Het mailtje was kort : donderdag even over de funktie van **** praten er gaat iets niet goed.Kan dus eigenlijk van alles zijn. Ik bereid me maar voor op het ergste
![]()
Ontopic: Om mezelf een beetje te troosten ga ik maar een op die eurodingesnagelsite kijken, wie weet wil ik daarna mijn nagels nog gaan lakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |