quote:Geachte,
Op 18-12-2009 is door een vriendin een luchtkussen enveloppe met daarin een paar flesjes nagelak naar mij verstuurd. Dit waren hele speciale lakjes. Details over het hoe en wat kunt u hier vinden: [Show hier je nagels] Groepsorder topcoats bij idonails.com vanaf daar is het vervolg te lezen.(maakt u zich nu niet druk, als uw werkgever voorbij loopt en u dit ziet lezen kunt u gewoon zeggen dat het beroepshalve is en dat u écht niet in de baas zijn tijd zit te Fok!en ;-) Zij heeft dus de lakjes de 18e december verstuurd. Ik heb nog steeds niets ontvangen. Zo ook met een ander pakketje met lakjes, wat rond dezelfde tijd verstuurd is. Dit is ook nog steeds niet aangekomen. Nu kan ik natuurlijk scherp op gaan letten of de postbode onzettend leuk gelakte nagels heeft, maar liever heb ik dat u nagaat wat er hier mis is gegaan.
Graag hoor ik per ommgegaande van u.
Met vriendelijke groet,
Hopen dat het wat opleverd, ik vrees van niet. Ik zit hier ook nog op een pakje te wachten met 2 leuke essence lakjesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:32 schreef Puckzzz het volgende:
Voor de nagelsdames.
Ik heb hem dus nog steeds niet binnen. Ik had er 3 besteld
Dusssss, daarnet ff dit mailtje gestuurd naar TNT
[..]
Mja het is uiteraard tegen beter weten in verstuurd. Maar aan de andere kant vond ik het ook wel weer een sport om dit mailtje te sturen en te kijken of er reactie op kwamquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:46 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Hopen dat het wat opleverd, ik vrees van niet. Ik zit hier ook nog op een pakje te wachten met 2 leuke essence lakjesmaar volgens mij is een uitzendpostsorteerder er met mijn lakjes en jou topcoats vandoor
ik heb ook eens een postbode met losse vingertjes gehad. items gejat, en opengescheurde enveloppen. kennelijk een man, want armbandjes kwamen wel aan, nadat de envelop opengescheurd was.quote:
Dat is schandalig!!! Allereerst dat het gebeurt, maar dat de TNT er niets aan doet is wel heel erg zeg! Mijn ervaringen met de TNT service zijn eigenlijk altijd wel goed, maar ik heb ook de allerliefste pakketpostbezorgster van iedereenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb ook eens een postbode met losse vingertjes gehad. items gejat, en opengescheurde enveloppen. kennelijk een man, want armbandjes kwamen wel aan, nadat de envelop opengescheurd was.
ze doen er niks aan, hypocriete klootzakken.
Ik woon in een flat en kan als ik op de galerij sta de lifthal zien. stond daar op 8 hoog ofzo eens een TNT mannetje met een H&M pakketje in de ronte te slingeren. Toen die pannekoek einderlijk bij mij was heb ik hem even verteld dat ik dat niet zo netjes vond, zegt die "er zitten toch alleen maar kleren in"quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb ook eens een postbode met losse vingertjes gehad. items gejat, en opengescheurde enveloppen. kennelijk een man, want armbandjes kwamen wel aan, nadat de envelop opengescheurd was.
ze doen er niks aan, hypocriete klootzakken.
Heb je die ook nog steeds niet?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:46 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Hopen dat het wat opleverd, ik vrees van niet. Ik zit hier ook nog op een pakje te wachten met 2 leuke essence lakjesmaar volgens mij is een uitzendpostsorteerder er met mijn lakjes en jou topcoats vandoor
die heb ik idd nog steeds niet van de postbode gehadquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Heb je die ook nog steeds niet?![]()
He bah dat vind ik naar! Ik zal morgen even kijken of ik ze kan vinden bij de Kruidvat, dan mik ik ze wel gewoon bij je in de brievenbus..
Ja v/d week stonden ze hier nogquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:49 schreef puntoortje het volgende:
Het waren er 2 van de Moonlight Collectie van Essence
01 live forever en 02 into the night maar ik denk dat die al (bijna) overal weg zijn
graagquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja v/d week stonden ze hier nogdus ik zal voor je kijken morgenochtend,moet toch langs het winkelcentrum
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |