Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik zalquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:09 schreef Ladylike het volgende:
nou dan mogen ze het pas vanaf 1 juli.
voor 30 cent heb je hier anderhalve bekerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zalzeggen als ik bel straks
![]()
De koffie op school is trouwens wel duurder gewordenSlechts met 30 cent
Afzetters.
je kunt je huurcontract ook raadplegen, daar moet dat instaanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:10 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
Afzetters.
Wij betalen nu 80 cent voor ongeveer 4/5 slokkenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
voor 30 cent heb je hier anderhalve beker
Belachelijk...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Wij betalen nu 80 cent voor ongeveer 4/5 slokkenTijd om een thermos te kopen en mn eigen thee en warme choco mee te slepen
Wablief? Hier is de koffie 35 cent, en dat vind ik al veelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:10 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
Afzetters.
zal ik wel ff doenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:11 schreef Ladylike het volgende:
Past iemand de wiki aan voor mij, is op het werk niet handig
nvm, GF is me voorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:11 schreef Ladylike het volgende:
Past iemand de wiki aan voor mij, is op het werk niet handig
In de particuliere sector is de huurverhoging niet aan een maximum gebonden, voor de overige woningen geldt dat de minbister van VROM een maximale huurprijsstijging vaststelt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan nog, is de hoogte niet bepaald, maar volgens mij wel de ingangsdatum?
of kun jij daar meer over vertellen?
[KSC #1635] Koffie en thee zonder prijsverhogingen
We zijn hierquote:
dat zijn bijna cafe prijzenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Wij betalen nu 80 cent voor ongeveer 4/5 slokkenTijd om een thermos te kopen en mn eigen thee en warme choco mee te slepen
thanx...quote:
Hijs snelquote:
Gewoon de geur van koffie volgenquote:
ninja techniekenquote:
ja maar jij mag me neukenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:16 schreef john-frusciante het volgende:
Je hebt aanbidders LL, direct 2 heren die voor je springen.
35 cent x 50 kopjes x 5 dagen is ¤ 87,50 per week, dus ¤ 4.550,- per jaar... en dat verdienen ze aan je buiten je collegegeldquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Wablief? Hier is de koffie 35 cent, en dat vind ik al veel. Maar ik ben dan ook grootverbruiker
.
Schandalig. Staken! Actievoeren!
zo moeilijk zijn we niet te vindenquote:
wel als je net als ik zit te F5-en in myatquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo moeilijk zijn we niet te vinden
dat sowieso, maar of het bezwaar gegrond wordt verklaard...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de particuliere sector is de huurverhoging niet aan een maximum gebonden, voor de overige woningen geldt dat de minbister van VROM een maximale huurprijsstijging vaststelt.
Overigens heb je onder bepaalde omstandigheden als huurder ook nog wat mogelijkheden om de huurprijs aan te vechten als je die te hoog vindt.
whehehehequote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wel als je net als ik zit te F5-en in myat
Nog zeven van dit soort dagen en de achterstand is weg!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:21 schreef Symphonic het volgende:
Zo even een peuk, dan nog een goed uur werk en dan heb ik er op een dag voor ruim een week werk doorheen gejast
graag gedaanquote:
met vrouwen uitkleden welquote:[..]
Hijs snel
toch eens aan nic vragen of ie met alles zo snel is
dat kan ookquote:[..]
Gewoon de geur van koffie volgen
Ik ookquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:21 schreef Symphonic het volgende:
Zo even een peuk, dan nog een goed uur werk en dan heb ik er op een dag voor ruim een twee weeken werk doorheen gejast
GF lijkt me ook wel iemand van de vluggertjes: hoe sneller hij klaar is, hoe sneller hij weer in de KSC kan postenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:17 schreef Ladylike het volgende:
toch eens aan nic vragen of ie met alles zo snel is
dan zie je toch dat het topic dicht isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
School is een bitsjquote:
dan heb je die peuk ook wel verdientquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:21 schreef Symphonic het volgende:
Zo even een peuk, dan nog een goed uur werk en dan heb ik er op een dag voor ruim een week werk doorheen gejast
duidelijkquote:
Kun je nagaanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
35 cent x 50 kopjes x 5 dagen is ¤ 87,50 per week, dus ¤ 4.550,- per jaar... en dat verdienen ze aan je buiten je collegegeld.
Mwa, dat doe ik ook, en zodra ik een slotje zie verschijnen, klik ik even op de index van de betreffende sub.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
GF lijkt me ook wel iemand van de vluggertjes: hoe sneller hij klaar is, hoe sneller hij weer in de KSC kan posten.
tussen lijken en doen zit een groot verschilquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
GF lijkt me ook wel iemand van de vluggertjes: hoe sneller hij klaar is, hoe sneller hij weer in de KSC kan posten.
Jij multitaskt gewoon bedoel je?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tussen lijken en doen zit een groot verschil
Uitgaande van 52 weken ja. Maar het is een student, dus uitgaan van 10 weken per jaar is realistischerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
35 cent x 50 kopjes x 5 dagen is ¤ 87,50 per week, dus ¤ 4.550,- per jaar... en dat verdienen ze aan je buiten je collegegeld.
Jonguh!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uitgaande van 52 weken ja. Maar het is een student, dus uitgaan van 10 weken per jaar is realistischer
Hey, pannenkoek, ik doe een echte studiequote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uitgaande van 52 weken ja. Maar het is een student, dus uitgaan van 10 weken per jaar is realistischer
Alsof MPG het koffiedrinken tot 10 weken per jaar beperktquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ook nog eensquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof MPG het koffiedrinken tot 10 weken per jaar beperkt.
ligt eraan waarmeequote:
Bezig wel, maar niet op school aanwezigquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Hey, pannenkoek, ik doe een echte studie. Niet zoiets simpels als rechten ofzo
.
Ik ben toch minstens 42 weken fulltime kwijt aan de studie.
eindelijk weer eensquote:
winterbandenquote:
Maastrichtsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dabbelen, wat is dat voor dialect?
dat denk ik ook nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof MPG het koffiedrinken tot 10 weken per jaar beperkt.
Winterbanden? Nergens voor nodig hier... ik kan strats weer over straat zonder te glijden, zo te zienquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eindelijk weer eens
[..]
winterbanden
toch wel handig
Ik denk een typo... de d zit naast de s he, dus JF zal wel aan een auto gaan sabbelenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dabbelen, wat is dat voor dialect?
hier is alles nog witquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Winterbanden? Nergens voor nodig hier... ik kan strats weer over straat zonder te glijden, zo te zien.
...wat het overigens niet minder vreemd maaktquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk een typo... de d zit naast de s he, dus JF zal wel aan een auto gaan sabbelen.
met de ene wel en met de andere nietquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
...wat het overigens niet minder vreemd maakt.
die heb ik er altijd opliggenquote:
Jij multitaskt alleen met je toetsenbord?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met de ene wel en met de andere niet
Nee, volgens mij is het toch echt dabbelen. Maar ook ik ken het niet exact plaatsen. Het zal vast ongeveer net zoiets zijn als knômmelequote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
...wat het overigens niet minder vreemd maakt.
ken je het niet plaatsen? ech nie?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is het toch echt dabbelen. Maar ook ik ken het niet exact plaatsen. Het zal vast ongeveer net zoiets zijn als knômmele.
Godverdomme, heb dat utregs toch wat sporen nagelaten bij mijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ken je het niet plaatsen? ech nie?
en dat knommele (dat hoedje denk je er maar op) kennen wij weer niet
Lang leve diversiteit in dialecten
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij multitaskt alleen met je toetsenbord?
Succesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:48 schreef Fha het volgende:
Zo. De hoes van de bank zit ook voor het eerst in twee jaar weer een keer in de wasIk ga Bolle nu alvast leren dat hij dus niet vanavond weer in de pan mag gaan liggen rollen voor hij op de bank plaats neemt
is het dan trouwens niet Gofferdomme?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Godverdomme, heb dat utregs toch wat sporen nagelaten bij mijn.
Meh ich kin ut ech neet plaatse. Laot mich meh lekker knômmele
![]()
.
ondanks dat mijn huidige bank ook wasbare hoezen heeft, heb ik er toch maar dekens op liggenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:48 schreef Fha het volgende:
Zo. De hoes van de bank zit ook voor het eerst in twee jaar weer een keer in de wasIk ga Bolle nu alvast leren dat hij dus niet vanavond weer in de pan mag gaan liggen rollen voor hij op de bank plaats neemt
Ik heb het opgegeven. Hij is speels. Dan luistert hij nietquote:
is de sambal al een beetje uit zijn vacht?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:48 schreef Fha het volgende:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:56 schreef Ladylike het volgende:
weet je dat hard werken je best van kutgedachtes af kan houden?
totdat je een topictitel ziet over datgene waar je even niet aan wilt denkenquote:
Ik ken wel meer dingen die leuker zijn die je van kutgedachtes af kan houdenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:56 schreef Ladylike het volgende:
ik woon samen, hoef niet tot het weekend te wachtenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ken wel meer dingen die leuker zijn die je van kutgedachtes af kan houdenKan nu al niet wachten tot het weekend
jah die TT is een beetje jammer wel...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
totdat je een topictitel ziet over datgene waar je even niet aan wilt denken
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik woon samen, hoef niet tot het weekend te wachten
Jij weet waarover ik het heb?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jah die TT is een beetje jammer wel...
quote:
doei hubbiequote:
quote:
ik hoef niet op het weekend te wachtenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ken wel meer dingen die leuker zijn die je van kutgedachtes af kan houdenKan nu al niet wachten tot het weekend
en dan heb je hem nog wel zelf gemaaktquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik hem gewassen gisterquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is de sambal al een beetje uit zijn vacht?
deksel op de panquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven. Hij is speels. Dan luistert hij niet![]()
Leuk, huisdierenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik hem gewassen gisterFuck yeah wat liggen mijn armen prachtig open nu
![]()
euhm, neequote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan heb je hem nog wel zelf gemaakt
soms welquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:56 schreef Ladylike het volgende:
jij hebt hem toch wel zelf gemaaktquote:
ja okay, het werkt niet altijdquote:
ik zag net wat voorbijkomen...quote:
Fijn he een kat onder de douchequote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:05 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
Dat welquote:
het topic waardoor ik toch aan het negatieve van vandaag denk?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij hebt hem toch wel zelf gemaakt
Jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:56 schreef Ladylike het volgende:
Dat ookquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
altijd fijn als je je huisdier moet gaan wassenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:05 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Dat ook.
sorrie, ik ga alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:09 schreef MPG het volgende:
Dat ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Hee, hierrrrr blijven jijquote:
Jij snapt umquote:
ikke niet... *wijst op PM knopquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Hee, hierrrrr blijven jij!
[..]
Jij snapt um![]()
![]()
Ja dat zei iequote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het topic waardoor ik toch aan het negatieve van vandaag denk?
nee
hint: over 2 weken is Randall jarig
ja goffer, ga je me nou elke dag confronteren met zuurvleesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
we zijn zoveel zuurvlees aan het maken dat het nog maar de vraag is of we genoeg pannen hebben om het allemaal te stoven
sorryquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja goffer, ga je me nou elke dag confronteren met zuurvlees
Bruut
opsturen is niet echt een optiequote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:18 schreef Fha het volgende:
Oke, wie gaat mij een keer trakteren op zuurvlees? Ik ben het spuugzat dat ik elke keer honger krijg van het woord (bedoel, vleescchhh) maar geen flauw idee heb wat het is
Tijd om hersenloos te kijken naar Dr philquote:
Nee, tijd om naar de fysio te gaanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Tijd om hersenloos te kijken naar Dr phil
ik ben nog wel even bezig...quote:
Ohw nouja, mag ik mee dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, tijd om naar de fysio te gaan.
DMquote:
Ja, als je een keer richting zuiden komt, kan dat bestquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:18 schreef Fha het volgende:
Oke, wie gaat mij een keer trakteren op zuurvlees? Ik ben het spuugzat dat ik elke keer honger krijg van het woord (bedoel, vleescchhh) maar geen flauw idee heb wat het is
het stimuleert je hersens zo goedquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben nog wel even bezig...
data invoeren is zulk fijn leuk en afwisselend werk
jij bent ook hard onderuit gegaanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, tijd om naar de fysio te gaan.
MPGquote:
Okequote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, als je een keer richting zuiden komt, kan dat best.
echt onwijs, ik voel me ook zo fris als een hoentje....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het stimuleert je hersens zo goed
net zoals de KSC meetquote:
dat heb ik nou ook altijd als ik de boekhouding doequote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
echt onwijs, ik voel me ook zo fris als een hoentje....
hoe komt het?quote:
Geen idee, denk omdat ik weer de helft van mijn tijd zit te wachtenquote:
Nou neuh, wel iets realistischer hoorquote:
ben je weer aan het kopie aan het makenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee, denk omdat ik weer de helft van mijn tijd zit te wachten
En straks nog met de bus naar huis ook
je hebt alleen nog geen jaartalquote:
Zoietsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt alleen nog geen jaartal
Wel het goede millenium al verzonnen?quote:
Wel voor ik dood ben jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel het goede millenium al verzonnen?
eten geeft wel een extra stimulansquote:
netjes op tijd OAquote:
je moet ook wel rekening houden met MPG zijn leeftijdquote:
Dat kan makkelijk nog een jaar of 7800 durenquote:
dat gaat MPG niet reddenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk nog een jaar of 7800 duren
Asjeblieft niet zegquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk nog een jaar of 7800 duren
bolle heeft het niet opgegetenquote:
Er zat niks meer in gisterquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bolle heeft het niet opgegeten
dat verklaart idd een boelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Er zat niks meer in gisterIk maak vandaag opnieuw rijst en vis
Alleen de groente is nog over.
Smakelijkquote:
Eet smakelijkquote:
Heee Flessiepesquote:
Jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:26 schreef Fha het volgende:
Heee FlessiepesGa je nog steeds morgen naar huis?
Spannendquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja
Al weet ik nog steeds niet hoe laat, hoe, door wie of whatever
en dan begint het pas....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja
dat zijn hele lange dagen...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:44 schreef MaleDuck het volgende:
ik zit hier nog wel even... pff en dan om 7 uur begonnen... niet tof
Ja dat is dom. Nu denkt de baas "ah mooi, het kan" en heb je nooit meer rustquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:43 schreef Symphonic het volgende:
K
L
A
A
R
k heb het nagerekend, voor ruim anderhalve weke werk verstouwd in 1 dag....
nee hoor, ik heb hem verteld dat ik in de kerstvakantie gewerkt heb.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat is dom. Nu denkt de baas "ah mooi, het kan" en heb je nooit meer rust
Thuiswerk zeker?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb hem verteld dat ik in de kerstvakantie gewerkt heb.
Ik doe het werk voor 1,8 fte, en dat ga ik nu maar eens cashen.
Makkelijk zal het niet worden hoorquote:
Nah, al een paar maanden last van mijn onderrug. Met tussenpozen, dat wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij bent ook hard onderuit gegaan
Hoe weet jij dat nou?quote:
Handigquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Smakelijk
Nog 5min en dan naar huis
dat was het ookquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Eet smakelijk
[..]
Heee FlessiepesGa je nog steeds morgen naar huis?
goed bezig geweestquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:43 schreef Symphonic het volgende:
K
L
A
A
R
k heb het nagerekend, voor ruim anderhalve weke werk verstouwd in 1 dag....
tot vanavondquote:
er ligt voor 400 jaar bij jequote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Makkelijk zal het niet worden hoorMaar ik moet hier wel weg. Lig met 3 anderen die samen 8 keer zo oud zijn als ik
en je weet niet waarvan of waardoor het komtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nah, al een paar maanden last van mijn onderrug. Met tussenpozen, dat wel.
quote:
Marcquote:
ik bedoelde eigenlijk ook 300 jaarquote:
nijnsquote:
quote:
Ja, de slang zat gewoon los zoals ik al dachtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:43 schreef Nijns het volgende:
Fha! Hoe is het met je? Wasmachineprobleem opgelost?
Mooi gf
Mooi dat je nu geen waterballet meer hebt danquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja, de slang zat gewoon los zoals ik al dacht![]()
Hoe is het daar?
jij hebt er toch geen gewonnenquote:
nee maar dan hoef je niet zo verbaasd te doenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij hebt er toch geen gewonnen
ik was al bang dat je er wel een hadquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
nee maar dan hoef je niet zo verbaasd te doen
zou je me niet nomineren dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik was al bang dat je er wel een had
waarvoor dan?quote:
wel dusquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarvoor dan?
er was volgens mij geen nominatie voor de liefste user![]()
Want je hebt niks gekregen?quote:
Neequote:
Mjah achjaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:14 schreef Nijns het volgende:
[..]
Neemensen die winnen met 3 stemmen ofzo
en dan 94 inzendingen dus er is zo'n 88 keer op een unieke user gestemd..
quote:
Weinig stemmen dus met zoveel users.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:14 schreef Nijns het volgende:
[..]
waar dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
heb ik niet eens gezien![]()
ik heb trouwens toch niet gestemd![]()
maar kwam zelf wel ergens in de rijtjes voor
Masterspammerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
heb ik niet eens gezien![]()
ik heb trouwens toch niet gestemd![]()
maar kwam zelf wel ergens in de rijtjes voor
idd daar had ik nog niet op geletquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:14 schreef Nijns het volgende:
[..]
daarom zeg ik: aanfluitingquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd daar had ik nog niet op gelet
de meeste stemmen toch nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weinig stemmen dus met zoveel users.
waar kwam jij nou voor?quote:
iets van beste /leukste topic opener of zoietsquote:
hoaxquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
iets van beste /leukste topic opener of zoiets
zal het ff voor je opzoeken
Nou dat dus inderdaadquote:
voor hetzelfde als jijquote:
wat? ik wil het zien!quote:
quote:1. De all-round leukste/ gezelligste topicopener en poster (90 inzendingen / 13%)
17. goldfinger1963 (1)
Hoeveel heb je wie moeten betalen?quote:
1 stemquote:
quote:23. Fanatiekste nachtbraker op FOK! (63 inzendingen / 9%)
8. indahnesia.com (2)
10. goldfinger1963 (1)
DaMart heeft gestemd die vertelde me het ookquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
1 stemheeft hij zelf uitgebracht onder zijn andere account
ssstttttt dadelijk verraad ik jouw nogquote:
Schat, zo rijk ben je nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ssstttttt dadelijk verraad ik jouw nog
jij wou toch zuurvlees proevenquote:
ik weet dat je oud bent, ik wist niet dat een piemel dan zuur ging smakenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij wou toch zuurvlees proeven
whehehehequote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:42 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik weet dat je oud bent, ik wist niet dat een piemel dan zuur ging smaken![]()
()
Je kon het toch niet opsturenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij wou toch zuurvlees proeven
dat vroeg ik me dus ook afquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:43 schreef Nijns het volgende:
als op plaats 3 iemand staat met 1 stem, dan zijn er toch veel meer mensen die op plaats 3 uitkomen? hoe bepalen ze dan dat juist die persoon gewonnen heeft?
Nopequote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en je weet niet waarvan of waardoor het komt
Ik had je wel genomineerdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
nee maar dan hoef je niet zo verbaasd te doen
maar wel eventueel brengenquote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Nijns wat doe je!
anyway, ik blijf nog wel tot donderdag im Krankenhaus
Waar is dat dan gebleven? Als andere mensen met 1 stem kunnen winnen, wil ik ook winnenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Ik had je wel genomineerd.
teruglezenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hoezo?
Wat heb je? Ziekenhuis? Waar? Hoe? Wat? Wie? Waarom?
Toch wel? Hoezo dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Nijns wat doe je!
dan is er pas iemand die je kan komen ophalenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Nijns wat doe je!
Jij mij vertellen? Ik haat MPGenquote:
Fles deed boem in de bus. Wervel in Fles zijn rug deed kgrghwhefbf (helemaal stuk gaan). Fles deed operatie hebbenquote:
flash is uitgegleden in de bus heeft zijn ruggenwervel gebroken en dat is nou gemaakt en nou mag hij donderdag naar huis en dan nog een week of 8 revaliderenquote:
jouw versie vind ik leukerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Fles deed boem in de bus. Wervel in Fles zijn rug deed kgrghwhefbf (helemaal stuk gaan). Fles deed operatie hebbenFles in ziekenhuis
oi oi oi, dat moet pijn hebben gedaanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Fles deed boem in de bus. Wervel in Fles zijn rug deed kgrghwhefbf (helemaal stuk gaan). Fles deed operatie hebbenFles in ziekenhuis
Oja en Fles ligt op zaal met oude bejaarden maar er zijn wel leuke verpleegstersquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:55 schreef Nijns het volgende:
[..]
oi oi oi, dat moet pijn hebben gedaan![]()
wat een ellende zeg..
bedankt fha en gf![]()
Oh die grap over die zuurpik van GFquote:
een verbrijizelde rugwervel met 5 schroeven en 2 pennen erinquote:Wat heb je?
Zoeen gebouw waar gele autoś in en uit rijden, met lekkere dames in strakke witte pakjes jeweettquote:Ziekenhuis?
UTEREG me stadtsjie woarquote:Waar?
Nou, best prima welquote:Hoe?
een kortstondig verblijf met de nodige spijzen, dranken en heilzame bewegingenquote:Wat?
Make an educated guessquote:Wie?
Erm, om over een maand of 3 weer economisch zinvol te kunnen zijnquote:Waarom?
Waar ligt hij?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Oja en Fles ligt op zaal met oude bejaarden maar er zijn wel leuke verpleegstersDus
kamer 10quote:
*trekt zusterpakje aan* beterschap flesquote:
Kun je ze voelen eigenlijk? Als je je rug aanraakt bedoel ik? Dat lijkt me echt heel vreemd namelijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
een verbrijizelde rugwervel met 5 schroeven en 2 pennen erin
ik denk niet dat hij op het moment eraan wil voelenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Kun je ze voelen eigenlijk? Als je je rug aanraakt bedoel ik? Dat lijkt me echt heel vreemd namelijk.
Nee, serieus... hiervoor:quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:48 schreef Nijns het volgende:
[..]
Waar is dat dan gebleven? Als andere mensen met 1 stem kunnen winnen, wil ik ook winnen
(of maak je een grapje?)
Hoi DaMart
quote:13. De populairste user (49 inzendingen / 7%)
20. Nijns (1)
Nee maar toch, volgens mij is het niet meer dan menselijk om dat even te doen en dan vervolgens niet meer omdat het zo fucking pijn doetquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik denk niet dat hij op het moment eraan wil voelen
*stil is*quote:
het zal goed zijn verbonden dus er daadwerkelijk aan komen zal niet lukken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee maar toch, volgens mij is het niet meer dan menselijk om dat even te doen en dan vervolgens niet meer omdat het zo fucking pijn doet
Je hebt uitslagquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:14 schreef Nijns het volgende:
Oh DaMart toch, ben helemaal van slag.... *zwijmel*
ik wist niet eens dat de verkiezingen er warenopeens was er een uitslag
trusten Nijnsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:15 schreef Nijns het volgende:
liefjes, ik ga! Leuk om weer hier te zijn, moet ik vaker doen
whehehequote:
Dan hoop ik dat het niet te voelen is inderdaadquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het zal goed zijn verbonden dus er daadwerkelijk aan komen zal niet lukken.
maar kan je uit ervaring zeggen dat je ze niet kunt voelen.
anders zitten ze niet goed
Neequote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:04 schreef Fha het volgende:
Kun je ze voelen eigenlijk? Als je je rug aanraakt bedoel ik? Dat lijkt me echt heel vreemd namelijk.
Ja, maar kipfilet zal wel eerder klaar zijn denk ik.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:20 schreef Fha het volgende:
Zou dat braadstomen van maggi (http://www.maggi.nl/braadstomen/) ook werken met kipfilet? Ik ben niet zo'n fan van kippenpoten namelijk..
Mjah dat dacht ik ook alquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, maar kipfilet zal wel eerder klaar zijn denk ik.
niet lang erin laten liggen dan komt het wel goedquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:20 schreef Fha het volgende:
Zou dat braadstomen van maggi (http://www.maggi.nl/braadstomen/) ook werken met kipfilet? Ik ben niet zo'n fan van kippenpoten namelijk..
Worthless without picsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, weer even wat donuts getrokken op het lino met mijn REO Speedwagon
Kenne ze niet even een spoortje voor je aanleggen waar je overheen kan sjezen? Wat een kut servicequote:
En het was nog wel uitgebreid aangekondigd op alle subsites en met een gekleurde link helemaal bovenin het schermquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:14 schreef Nijns het volgende:
ik wist niet eens dat de verkiezingen er warenopeens was er een uitslag
Whehe, en die oudjes allemaal vet jaloers zekerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Whehehe die slapen allang manquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, en die oudjes allemaal vet jaloers zeker
You go Flesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whehehe die slapen allang manIk ben gewoon verpleegstertjes aan het imponeren
![]()
Dat effect heb ik hoop ik wel vaker op vrouwenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:14 schreef Nijns het volgende:
Het ging niet eens echt express.. maar ik krijg me toch een partij de slappe lach nuquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat effect heb ik hoop ik wel vaker op vrouwen.
lennyquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Worthless without pics![]()
![]()
Tel je deze kilometers ook mee?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat effect heb ik hoop ik wel vaker op vrouwen.
dat kreeg ik dus ookquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Het ging niet eens echt express.. maar ik krijg me toch een partij de slappe lach nu![]()
sorry hoor
![]()
![]()
Je lacht me uitquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Het ging niet eens echt express.. maar ik krijg me toch een partij de slappe lach nu![]()
sorry hoor
![]()
![]()
kennelijk vielen al die kleurtjes niet opquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:56 schreef MPG het volgende:
[..]
En het was nog wel uitgebreid aangekondigd op alle subsites en met een gekleurde link helemaal bovenin het scherm.
Nee helemaal niet!! Ik weet niet waarom ik ineens zo moet lachenquote:
Nou, ik weet het wel!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee helemaal niet!! Ik weet niet waarom ik ineens zo moet lachen![]()
![]()
hoor!!
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, ik weet het wel!Je wou mij gewoon opvrolijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..].
Die behoefte heb ik wel vaker bij vrouwen![]()
.
Slaap ze DMquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:59 schreef DaMart het volgende:
Ik ga slapen. Ik zie jullie morgen wel weer met de dagcijfers in #1636.
ik heb meestal een andere behoeftequote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..].
Die behoefte heb ik wel vaker bij vrouwen![]()
.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:59 schreef DaMart het volgende:
Ik ga slapen. Ik zie jullie morgen wel weer met de dagcijfers in #1636.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb meestal een andere behoefte
Of iets pervers met zuurvleesquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Slaap lekker.
[..]![]()
"knuffelen" zeker...
wat jij nog steeds wilt proevenquote:
Dan niet hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat jij nog steeds wilt proeven
Wie denk je?quote:
GF.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |