Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik zalquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:09 schreef Ladylike het volgende:
nou dan mogen ze het pas vanaf 1 juli.
voor 30 cent heb je hier anderhalve bekerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zalzeggen als ik bel straks
![]()
De koffie op school is trouwens wel duurder gewordenSlechts met 30 cent
Afzetters.
je kunt je huurcontract ook raadplegen, daar moet dat instaanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:10 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
Afzetters.
Wij betalen nu 80 cent voor ongeveer 4/5 slokkenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
voor 30 cent heb je hier anderhalve beker
Belachelijk...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Wij betalen nu 80 cent voor ongeveer 4/5 slokkenTijd om een thermos te kopen en mn eigen thee en warme choco mee te slepen
Wablief? Hier is de koffie 35 cent, en dat vind ik al veelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:10 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
Afzetters.
zal ik wel ff doenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:11 schreef Ladylike het volgende:
Past iemand de wiki aan voor mij, is op het werk niet handig
nvm, GF is me voorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:11 schreef Ladylike het volgende:
Past iemand de wiki aan voor mij, is op het werk niet handig
In de particuliere sector is de huurverhoging niet aan een maximum gebonden, voor de overige woningen geldt dat de minbister van VROM een maximale huurprijsstijging vaststelt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan nog, is de hoogte niet bepaald, maar volgens mij wel de ingangsdatum?
of kun jij daar meer over vertellen?
[KSC #1635] Koffie en thee zonder prijsverhogingen
We zijn hierquote:
dat zijn bijna cafe prijzenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Wij betalen nu 80 cent voor ongeveer 4/5 slokkenTijd om een thermos te kopen en mn eigen thee en warme choco mee te slepen
thanx...quote:
Hijs snelquote:
Gewoon de geur van koffie volgenquote:
ninja techniekenquote:
ja maar jij mag me neukenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:16 schreef john-frusciante het volgende:
Je hebt aanbidders LL, direct 2 heren die voor je springen.
35 cent x 50 kopjes x 5 dagen is ¤ 87,50 per week, dus ¤ 4.550,- per jaar... en dat verdienen ze aan je buiten je collegegeldquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Wablief? Hier is de koffie 35 cent, en dat vind ik al veel. Maar ik ben dan ook grootverbruiker
.
Schandalig. Staken! Actievoeren!
zo moeilijk zijn we niet te vindenquote:
wel als je net als ik zit te F5-en in myatquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo moeilijk zijn we niet te vinden
dat sowieso, maar of het bezwaar gegrond wordt verklaard...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de particuliere sector is de huurverhoging niet aan een maximum gebonden, voor de overige woningen geldt dat de minbister van VROM een maximale huurprijsstijging vaststelt.
Overigens heb je onder bepaalde omstandigheden als huurder ook nog wat mogelijkheden om de huurprijs aan te vechten als je die te hoog vindt.
whehehehequote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wel als je net als ik zit te F5-en in myat
Nog zeven van dit soort dagen en de achterstand is weg!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:21 schreef Symphonic het volgende:
Zo even een peuk, dan nog een goed uur werk en dan heb ik er op een dag voor ruim een week werk doorheen gejast
graag gedaanquote:
met vrouwen uitkleden welquote:[..]
Hijs snel
toch eens aan nic vragen of ie met alles zo snel is
dat kan ookquote:[..]
Gewoon de geur van koffie volgen
Ik ookquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:21 schreef Symphonic het volgende:
Zo even een peuk, dan nog een goed uur werk en dan heb ik er op een dag voor ruim een twee weeken werk doorheen gejast
GF lijkt me ook wel iemand van de vluggertjes: hoe sneller hij klaar is, hoe sneller hij weer in de KSC kan postenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:17 schreef Ladylike het volgende:
toch eens aan nic vragen of ie met alles zo snel is
dan zie je toch dat het topic dicht isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
School is een bitsjquote:
dan heb je die peuk ook wel verdientquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:21 schreef Symphonic het volgende:
Zo even een peuk, dan nog een goed uur werk en dan heb ik er op een dag voor ruim een week werk doorheen gejast
duidelijkquote:
Kun je nagaanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
35 cent x 50 kopjes x 5 dagen is ¤ 87,50 per week, dus ¤ 4.550,- per jaar... en dat verdienen ze aan je buiten je collegegeld.
Mwa, dat doe ik ook, en zodra ik een slotje zie verschijnen, klik ik even op de index van de betreffende sub.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
GF lijkt me ook wel iemand van de vluggertjes: hoe sneller hij klaar is, hoe sneller hij weer in de KSC kan posten.
tussen lijken en doen zit een groot verschilquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
GF lijkt me ook wel iemand van de vluggertjes: hoe sneller hij klaar is, hoe sneller hij weer in de KSC kan posten.
Jij multitaskt gewoon bedoel je?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tussen lijken en doen zit een groot verschil
Uitgaande van 52 weken ja. Maar het is een student, dus uitgaan van 10 weken per jaar is realistischerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
35 cent x 50 kopjes x 5 dagen is ¤ 87,50 per week, dus ¤ 4.550,- per jaar... en dat verdienen ze aan je buiten je collegegeld.
Jonguh!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uitgaande van 52 weken ja. Maar het is een student, dus uitgaan van 10 weken per jaar is realistischer
Hey, pannenkoek, ik doe een echte studiequote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uitgaande van 52 weken ja. Maar het is een student, dus uitgaan van 10 weken per jaar is realistischer
Alsof MPG het koffiedrinken tot 10 weken per jaar beperktquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ook nog eensquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof MPG het koffiedrinken tot 10 weken per jaar beperkt.
ligt eraan waarmeequote:
Bezig wel, maar niet op school aanwezigquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Hey, pannenkoek, ik doe een echte studie. Niet zoiets simpels als rechten ofzo
.
Ik ben toch minstens 42 weken fulltime kwijt aan de studie.
eindelijk weer eensquote:
winterbandenquote:
Maastrichtsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dabbelen, wat is dat voor dialect?
dat denk ik ook nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof MPG het koffiedrinken tot 10 weken per jaar beperkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |