het zal goed zijn verbonden dus er daadwerkelijk aan komen zal niet lukken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee maar toch, volgens mij is het niet meer dan menselijk om dat even te doen en dan vervolgens niet meer omdat het zo fucking pijn doet
Je hebt uitslagquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:14 schreef Nijns het volgende:
Oh DaMart toch, ben helemaal van slag.... *zwijmel*
ik wist niet eens dat de verkiezingen er warenopeens was er een uitslag
trusten Nijnsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:15 schreef Nijns het volgende:
liefjes, ik ga! Leuk om weer hier te zijn, moet ik vaker doen
whehehequote:
Dan hoop ik dat het niet te voelen is inderdaadquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het zal goed zijn verbonden dus er daadwerkelijk aan komen zal niet lukken.
maar kan je uit ervaring zeggen dat je ze niet kunt voelen.
anders zitten ze niet goed
Neequote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:04 schreef Fha het volgende:
Kun je ze voelen eigenlijk? Als je je rug aanraakt bedoel ik? Dat lijkt me echt heel vreemd namelijk.
Ja, maar kipfilet zal wel eerder klaar zijn denk ik.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:20 schreef Fha het volgende:
Zou dat braadstomen van maggi (http://www.maggi.nl/braadstomen/) ook werken met kipfilet? Ik ben niet zo'n fan van kippenpoten namelijk..
Mjah dat dacht ik ook alquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, maar kipfilet zal wel eerder klaar zijn denk ik.
niet lang erin laten liggen dan komt het wel goedquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:20 schreef Fha het volgende:
Zou dat braadstomen van maggi (http://www.maggi.nl/braadstomen/) ook werken met kipfilet? Ik ben niet zo'n fan van kippenpoten namelijk..
Worthless without picsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, weer even wat donuts getrokken op het lino met mijn REO Speedwagon
Kenne ze niet even een spoortje voor je aanleggen waar je overheen kan sjezen? Wat een kut servicequote:
En het was nog wel uitgebreid aangekondigd op alle subsites en met een gekleurde link helemaal bovenin het schermquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:14 schreef Nijns het volgende:
ik wist niet eens dat de verkiezingen er warenopeens was er een uitslag
Whehe, en die oudjes allemaal vet jaloers zekerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Whehehe die slapen allang manquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, en die oudjes allemaal vet jaloers zeker
You go Flesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whehehe die slapen allang manIk ben gewoon verpleegstertjes aan het imponeren
![]()
Dat effect heb ik hoop ik wel vaker op vrouwenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:14 schreef Nijns het volgende:
Het ging niet eens echt express.. maar ik krijg me toch een partij de slappe lach nuquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat effect heb ik hoop ik wel vaker op vrouwen.
lennyquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Worthless without pics![]()
![]()
Tel je deze kilometers ook mee?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat effect heb ik hoop ik wel vaker op vrouwen.
dat kreeg ik dus ookquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Het ging niet eens echt express.. maar ik krijg me toch een partij de slappe lach nu![]()
sorry hoor
![]()
![]()
Je lacht me uitquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Het ging niet eens echt express.. maar ik krijg me toch een partij de slappe lach nu![]()
sorry hoor
![]()
![]()
kennelijk vielen al die kleurtjes niet opquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:56 schreef MPG het volgende:
[..]
En het was nog wel uitgebreid aangekondigd op alle subsites en met een gekleurde link helemaal bovenin het scherm.
Nee helemaal niet!! Ik weet niet waarom ik ineens zo moet lachenquote:
Nou, ik weet het wel!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee helemaal niet!! Ik weet niet waarom ik ineens zo moet lachen![]()
![]()
hoor!!
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, ik weet het wel!Je wou mij gewoon opvrolijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..].
Die behoefte heb ik wel vaker bij vrouwen![]()
.
Slaap ze DMquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:59 schreef DaMart het volgende:
Ik ga slapen. Ik zie jullie morgen wel weer met de dagcijfers in #1636.
ik heb meestal een andere behoeftequote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..].
Die behoefte heb ik wel vaker bij vrouwen![]()
.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:59 schreef DaMart het volgende:
Ik ga slapen. Ik zie jullie morgen wel weer met de dagcijfers in #1636.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb meestal een andere behoefte
Of iets pervers met zuurvleesquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Slaap lekker.
[..]![]()
"knuffelen" zeker...
wat jij nog steeds wilt proevenquote:
Dan niet hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat jij nog steeds wilt proeven
Wie denk je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |