Masterspammerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
heb ik niet eens gezien![]()
ik heb trouwens toch niet gestemd![]()
maar kwam zelf wel ergens in de rijtjes voor
idd daar had ik nog niet op geletquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:14 schreef Nijns het volgende:
[..]
Neemensen die winnen met 3 stemmen ofzo
en dan 94 inzendingen dus er is zo'n 88 keer op een unieke user gestemd..
daarom zeg ik: aanfluitingquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd daar had ik nog niet op gelet
de meeste stemmen toch nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weinig stemmen dus met zoveel users.
waar kwam jij nou voor?quote:
iets van beste /leukste topic opener of zoietsquote:
hoaxquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
iets van beste /leukste topic opener of zoiets
zal het ff voor je opzoeken
Nou dat dus inderdaadquote:
voor hetzelfde als jijquote:
wat? ik wil het zien!quote:
quote:1. De all-round leukste/ gezelligste topicopener en poster (90 inzendingen / 13%)
17. goldfinger1963 (1)
Hoeveel heb je wie moeten betalen?quote:
1 stemquote:
quote:23. Fanatiekste nachtbraker op FOK! (63 inzendingen / 9%)
8. indahnesia.com (2)
10. goldfinger1963 (1)
DaMart heeft gestemd die vertelde me het ookquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
1 stemheeft hij zelf uitgebracht onder zijn andere account
ssstttttt dadelijk verraad ik jouw nogquote:
Schat, zo rijk ben je nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ssstttttt dadelijk verraad ik jouw nog
jij wou toch zuurvlees proevenquote:
ik weet dat je oud bent, ik wist niet dat een piemel dan zuur ging smakenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij wou toch zuurvlees proeven
whehehehequote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:42 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik weet dat je oud bent, ik wist niet dat een piemel dan zuur ging smaken![]()
()
Je kon het toch niet opsturenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij wou toch zuurvlees proeven
dat vroeg ik me dus ook afquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:43 schreef Nijns het volgende:
als op plaats 3 iemand staat met 1 stem, dan zijn er toch veel meer mensen die op plaats 3 uitkomen? hoe bepalen ze dan dat juist die persoon gewonnen heeft?
Nopequote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en je weet niet waarvan of waardoor het komt
Ik had je wel genomineerdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
nee maar dan hoef je niet zo verbaasd te doen
maar wel eventueel brengenquote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Nijns wat doe je!
anyway, ik blijf nog wel tot donderdag im Krankenhaus
Waar is dat dan gebleven? Als andere mensen met 1 stem kunnen winnen, wil ik ook winnenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Ik had je wel genomineerd.
teruglezenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hoezo?
Wat heb je? Ziekenhuis? Waar? Hoe? Wat? Wie? Waarom?
Toch wel? Hoezo dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Nijns wat doe je!
dan is er pas iemand die je kan komen ophalenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Nijns wat doe je!
Jij mij vertellen? Ik haat MPGenquote:
Fles deed boem in de bus. Wervel in Fles zijn rug deed kgrghwhefbf (helemaal stuk gaan). Fles deed operatie hebbenquote:
flash is uitgegleden in de bus heeft zijn ruggenwervel gebroken en dat is nou gemaakt en nou mag hij donderdag naar huis en dan nog een week of 8 revaliderenquote:
jouw versie vind ik leukerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Fles deed boem in de bus. Wervel in Fles zijn rug deed kgrghwhefbf (helemaal stuk gaan). Fles deed operatie hebbenFles in ziekenhuis
oi oi oi, dat moet pijn hebben gedaanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Fles deed boem in de bus. Wervel in Fles zijn rug deed kgrghwhefbf (helemaal stuk gaan). Fles deed operatie hebbenFles in ziekenhuis
Oja en Fles ligt op zaal met oude bejaarden maar er zijn wel leuke verpleegstersquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:55 schreef Nijns het volgende:
[..]
oi oi oi, dat moet pijn hebben gedaan![]()
wat een ellende zeg..
bedankt fha en gf![]()
Oh die grap over die zuurpik van GFquote:
een verbrijizelde rugwervel met 5 schroeven en 2 pennen erinquote:Wat heb je?
Zoeen gebouw waar gele autoś in en uit rijden, met lekkere dames in strakke witte pakjes jeweettquote:Ziekenhuis?
UTEREG me stadtsjie woarquote:Waar?
Nou, best prima welquote:Hoe?
een kortstondig verblijf met de nodige spijzen, dranken en heilzame bewegingenquote:Wat?
Make an educated guessquote:Wie?
Erm, om over een maand of 3 weer economisch zinvol te kunnen zijnquote:Waarom?
Waar ligt hij?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Oja en Fles ligt op zaal met oude bejaarden maar er zijn wel leuke verpleegstersDus
kamer 10quote:
*trekt zusterpakje aan* beterschap flesquote:
Kun je ze voelen eigenlijk? Als je je rug aanraakt bedoel ik? Dat lijkt me echt heel vreemd namelijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
een verbrijizelde rugwervel met 5 schroeven en 2 pennen erin
ik denk niet dat hij op het moment eraan wil voelenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Kun je ze voelen eigenlijk? Als je je rug aanraakt bedoel ik? Dat lijkt me echt heel vreemd namelijk.
Nee, serieus... hiervoor:quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:48 schreef Nijns het volgende:
[..]
Waar is dat dan gebleven? Als andere mensen met 1 stem kunnen winnen, wil ik ook winnen
(of maak je een grapje?)
Hoi DaMart
quote:13. De populairste user (49 inzendingen / 7%)
20. Nijns (1)
Nee maar toch, volgens mij is het niet meer dan menselijk om dat even te doen en dan vervolgens niet meer omdat het zo fucking pijn doetquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik denk niet dat hij op het moment eraan wil voelen
*stil is*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |