Hahaha.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:15 schreef Noek het volgende:
Oh kut, gelukkig. Ik dacht al!
Ik was te langzaam met mijn reactie.
Vrijwilligerswerk...en dat zit in het vat...ik moet ff geduld hebbenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe is 't met je mogelijke baan afgelopen Laysa?
quote:
29 alweer. Waar blijft de tijd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:37 schreef Copycat het volgende:
Maar voor het echie duurt het nog 5 maanden en 8 dagen ... Dan word ik echt 29.
Eik is het iedere dag champagne feestquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:49 schreef Copycat het volgende:
Het wachten is op de eerste haterz.
Oh moeke, vertel ons nog eens uw verhaal over Parijs, taxi, ietwat djoknen?quote:
Parijs, Ehv, zelfde, beide een lichtstadquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:54 schreef Copycat het volgende:
Parijs, taxi? Ik?
Ik heb wel eens een taxi in Ehv ondergekotst. Met brokjes.
En toen vergat je je lipstick.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:54 schreef Copycat het volgende:
Parijs, taxi? Ik?
Oh heerlijk, en ook precies tijdens mijn lunchquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:54 schreef Copycat het volgende:
Parijs, taxi? Ik?
En dat werd een bloeiende romancequote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:55 schreef Noek het volgende:
[..]
En toen vergat je je lipstick.
Gelukkig kwam de chauffeur die brengen de volgende dag. Je rode lipstick met bruine stukjes kots.
You remembered!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:55 schreef Noek het volgende:
En toen vergat je je lipstick.
Gelukkig kwam de chauffeur die brengen de volgende dag. Je rode lipstick met bruine stukjes kots.
Mijn hoofd slipt eerdaags dicht of..quote:
Dát is pas een champagnefontein!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Mijn hoofd slipt eerdaags dicht of..
[ afbeelding ]
BAM!
En opeens was het gedaan met de liefde. Verdomde jammer.
Ik moet me toch eens gaan verdiepen in de COS geloof ik. Het was me even helemaal ontgaan dat er : iets" gaande is.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:04 schreef Copycat het volgende:
Wat een kutchat daar op Vlemmix. Twee berichtjes, stream loopt vast, refreshen, van chat afgegooid en kan ern iet meer in.
Ook dat deel gaat 'm niet worden.
Lees je goed in want de sfeer zit er al snel fijn in. Gelijk sfeer!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik moet me toch eens gaan verdiepen in de COS geloof ik. Het was me even helemaal ontgaan dat er : iets" gaande is.
Ik dacht ook maar weer eens kijken, zit heel nowlive opeens in die chat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:04 schreef Copycat het volgende:
Wat een kutchat daar op Vlemmix. Twee berichtjes, stream loopt vast, refreshen, van chat afgegooid en kan ern iet meer in.
Ook dat deel gaat 'm niet worden.
Nou dacht ik toch echt nét genoeg bij te lezen om op de hoogte te zijn van dit soort zaken, maar.. "Stefan"?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:18 schreef Copycat het volgende:
Ik ben aan het flirten met Stefan, de Ster in wording!
Stefan is een zanger. Heeft meegedaan aan Popstars! Ik ben nu aan het polsen tot welke ronde hij is doorgedrongen. Ik gok ver!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:27 schreef Gert het volgende:
Nou dacht ik toch echt nét genoeg bij te lezen om op de hoogte te zijn van dit soort zaken, maar.. "Stefan"?
Of is dat de bijnaam van Peter N, a.k.a The Bunkerboy?
Nergens over, da's niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:19 schreef yvonne het volgende:
Moet ik nou in de COS gaan kijken waar het over gaat?
O het is een chatter!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Stefan is een zanger. Heeft meegedaan aan Popstars! Ik ben nu aan het polsen tot welke ronde hij is doorgedrongen. Ik gok ver!
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:44 schreef Copycat het volgende:
Ik ben echt aan het kutten. Moet nu ophouden.
Dank je Annie! Doe je het op 13 juni nog een keer herhalen?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:12 schreef Copycat het volgende:
Lang zal ik leven!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben ik gewoon al 29 geworden. Volgend jaar de dreaded dertig.
Ouwe vogelmoordernaar als je niks doet. Gooi er een theedoek omheen en zet hem in een doosje in de garage. Hij is waarschijnlijk in shock of hij sterft maar dan sterft die iig een beetje warm.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik moet heel nodig een vogelambulance![]()
![]()
D'r is net een mus met z'n knarretje tegen mijn raam gevlogen.en nou zit ie daar nog. De arme ziel...
![]()
* geen held is met dingen met veren
Geen werk is funest. Ik denk dat ik straks nooit meer binnen mag komen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:09 schreef Noek het volgende:
En nu zit Cc daar de boel te ondervragen!![]()
![]()
Kiek er goan!
ik heb al een bakje geprepareerd en een doek is een goed idee!! ik ga m niet late liggen, ben je mal! da's zielig....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Ouwe vogelmoordernaar als je niks doet. Gooi er een theedoek omheen en zet hem in een doosje in de garage. Hij is waarschijnlijk in shock of hij sterft maar dan sterft die iig een beetje warm.
Fly mus, fly!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
dus toen liep ik van de ene kant, en de kat van de andere en toen vloog de mus (gelukkig) weg. zo zag het er niet uit met z'n kopje scheef en vleugeltje uitgestoken...Maar hij deed het toch maar!! go mus go mus!!
Bel Vlemmix eens met dit verhaal!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
dus toen liep ik van de ene kant, en de kat van de andere en toen vloog de mus (gelukkig) weg. zo zag het er niet uit met z'n kopje scheef en vleugeltje uitgestoken...Maar hij deed het toch maar!! go mus go mus!!
Ik voel me wel met de minuut meer incrowd worden. Ik groet mensen op de chat en niemand groet terug.quote:
Wie ben jij???quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:21 schreef Noek het volgende:
Ik voel me wel met de minuut meer incrowd worden. Ik groet mensen op de chat en niemand groet terug.
Ik voel me helemaal thuis!
heb je dat echt niet door?quote:
Godverdomme,quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:41 schreef liesje1979 het volgende:
Wat bestaan er toch zieke mensen in de wereld:
Vandalen blazen kat op met rotje
Half. En nu helemaalquote:
Lijkt een excutie, een afrekeningquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:52 schreef Copycat het volgende:
Nog eentje in de categorie schokkend:
Jong koppel brutaal afgemaakt
heb je een roze shirt en een oorbel?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:32 schreef Jian het volgende:
Ik heb teruggelezen ..... Ben ik nu een homo ?
Roze shirt heb ik wel ... enne 2 oorbellenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heb je een roze shirt en een oorbel?
Thanks!quote:
spontaan de nagels van mijn tenen hè, zo ineens.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:37 schreef Noek het volgende:
En vind je Danny oké? Zo oké dat je mee wil zingen?
Welnee, das humor.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:38 schreef Jian het volgende:
Ik begrijp dus dat Cc. niet echt jarig is ...., beetje domme topic-titel dan hè
Wat is je voorstel?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:38 schreef Jian het volgende:
Jij snapt het gewoon niet. Dus wie is er hier nu dom?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:38 schreef Jian het volgende:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:45 schreef Jian het volgende:
Ik snap wel meer niet hier, maar ik kom er gewoon voor uitNieuwe topic titel moet worden "Waar Cc. nog niet jarig is!"
Niks humor
Die mensen hebben heus wel gezien dan ik van jou niet over "hun" chat mag praten in de Cosquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik voel me wel met de minuut meer incrowd worden. Ik groet mensen op de chat en niemand groet terug.
Ik voel me helemaal thuis!
Niks, ik verwacht niks, Jian.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Die mensen hebben heus wel gezien dan ik van jou niet over "hun" chat mag praten in de Coswat verwacht je dan van ze
Die neger heeft een oorbel ...... lullig voor jequote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Niks, ik verwacht niks, Jian.Het voelt echt als homecoming.
[ afbeelding ]
Met een dinsdagmiddagneger!![]()
Oké, dit was mijn laatste plaatje, ik word er zelf ook ZIEK van.
Ik win ze allemaal voor me! In tweede instantie.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:05 schreef Jian het volgende:
Ik snap dat geklaag van Noek niet, Cc. is meteen populair op de chat
Jij maakt vrienden, echtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:18 schreef Maanvis het volgende:
WTF, is Kopijkat 3x per jaar jarig ofzo? Vandaar dat ze al zo oud is.
Nog geen uurquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:36 schreef Copycat het volgende:
Dank je Remlof. Zeg nu zelf: Je schat me toch geen dag ouder?
nou, "mijn" vogels zijn er gek op, dus de jouwe vast ook. En kijk het daar dan stylish verantwoord hangenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:40 schreef KRIBBET het volgende:
Vanmorgen het bos wezen versieren![]()
Straks kijken of ze van ossewit houden,
[ afbeelding ]
quote:
Ga er over een kwartiertje weer is kijken maar dan is het iets te donker voor foto's, die komen morgen wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, "mijn" vogels zijn er gek op, dus de jouwe vast ook. En kijk het daar dan stylish verantwoord hangen
Bij wijze van spreken hè. Halfje wit is voor mijn holle kies.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een halfje wit. Jij hebt toch een half weeshuis te voeden?
We zijn bijna in oorlog met IJsland, dát zal het zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:12 schreef Noek het volgende:
En waarom is er geen melk en brood meer in de winkel te verkrijgen? Welk virus is het of zit ik in een oorlog? Zo ja, wie moet ik aangeven om aan een halfje wit te komen?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ministers zwijgen over Uruzgan
Politiek! We blijven toch, iedereen roept al jaren dat we weggaan en aan 't einde blijven we toch. Hoe komt 't toch dat de kloof tussen burger en Den Haag steeds groter wordt, door dit soort non-berichten. De 2e kamer was er 2 jaar geleden al uit
.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Pizza, maar die ga ik er zo alvast afsporten.
Bruine bonensjoepquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:14 schreef Noek het volgende:
Vanavond bruine bonensoep (mmmmm, smikkel) en pannekoeken.
En meeuw waarschijnlijk want mijn kat is het tuig zat en ik ook.
Zul je net zien, gaan we zo'n koud kutland bezetten. Hier was het boodschappen doen al een hel want een winkelkarretje door de sneeuw ploegen is geen tralalala en de sneeuw die maar in je ogen blijft stormen. De hel van 2010 dit. Nee, beter gaan we naar IJsland met z'n allen want het kan altijd nog érger!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:18 schreef remlof het volgende:
[..]
We zijn bijna in oorlog met IJsland, dát zal het zijn
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:35 schreef Gert het volgende:
Ik ga het niet googlen want dan staat de pedopolitie zo op je stoep.
Ga jij nou maar een lekker soepie maken voor 't zieke monnetje! Je moeder al gebeld trouwens?quote:
Ja en toen ging ze vogelvoerrecepten geven.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga jij nou maar een lekker soepie maken voor 't zieke monnetje! Je moeder al gebeld trouwens?
Ja.. "jammer" zeg!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja en toen ging ze vogelvoerrecepten geven.En ik weet nooit of ze de sneer wel begrijpt of niet.
Ik denk het wel maar agressief als ze is negeert ze dat door me te onderwijzen.
Monnetje is weg. Voor altijd. *poef* Ik kan zijn sporen volgen in de sneeuw maar ja, te lam natuurlijk.
*zucht* Jammer!
Wat ga jij eten, rare Gert?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Dank je, 't was niet makkelijk, maar ik ben blij dat het achter de rug is
Heyquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:41 schreef Leandra het volgende:
Cc van harte gefeliciteerd met je 32ste verjaardag![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kom naar je toe deze lente.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:46 schreef Copycat het volgende:
Nu ben ik alweer 32. Wat gaat dat toch snel!
Ach meiske, je ziet er nog hetzelfde uit als toen je 31 was!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:46 schreef Copycat het volgende:
Nu ben ik alweer 32. Wat gaat dat toch snel!
Jeuj!!!quote:
Misschien in Culemburg, maar hier nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:14 schreef KRIBBET het volgende:
Zijn er ergens rellen? Zo rustig hier, ben een beetje eenzaam
Viel mee bij mij, had er wel rekening mee gehoudenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:50 schreef Laysa het volgende:
En het was achterlijk druk in de sportschooliedereen heeft natuurlijk weer asl voornemen om te gaan sporten
Haha ja in januari is het altijd heel druk. In februari ook nog een beetje, daarna komt de klad er al wel in.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:50 schreef Laysa het volgende:
En het was achterlijk druk in de sportschooliedereen heeft natuurlijk weer asl voornemen om te gaan sporten
Owww die step en langlauf app zijn echt killingquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb gewoon m'n programma afgewerkt. 15min fietsen, 8min zo'n gruwelijk stepapparaat, 10min zo'n soort langlaufapparaat en daarna nog 6 apparaten voor kracht, alles 2x16 keer.
Maar ik heb gefaald want ik heb 1,5 apparaat laten zitten want moest de trein halen.
Bij ons ook. Geef ze 2 maanden die luie zwijnen en dan hebben ze er wel weer genoeg van en dan is alles weer van ONS! Van OnS!!!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:50 schreef Laysa het volgende:
J a en dan gaan ze gewoon op mijn fiets zittenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha ja in januari is het altijd heel druk. In februari ook nog een beetje, daarna komt de klad er al wel in.
Ik had al in het nieuwe jaar gepost hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hey, jij was ineens van de aardbodem verdwenen sinds oudjaarsdag. Hoeist
?
Gehevenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
geheffen? geheven? verheven?
Cc, zho zhe rezcue?
Zen...das het woord voor 2010quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Bij ons ook. Geef ze 2 maanden die luie zwijnen en dan hebben ze er wel weer genoeg van en dan is alles weer van ONS! Van OnS!!!!![]()
Gert, hoe waren de krieltjes? Stom woord, krieltjes. Vroeger vond ik deur raar. Wie verzint er nu dat een deur een deur is. Daar draaide ik dan weer helemaal in door. Paniek! Adem in, adem uit.
Die hele "eu"-klank bevalt me eigenlijk al niet. De lelijkste naam-award gaat wat mij betreft ook naar Camiel Eurlings. Dat klinkt echt als de dorpsmongool van Schin Op Geul.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:53 schreef Noek het volgende:
Gert, hoe waren de krieltjes? Stom woord, krieltjes. Vroeger vond ik deur raar. Wie verzint er nu dat een deur een deur is. Daar draaide ik dan weer helemaal in door. Paniek! Adem in, adem uit.
Damn, is de euthanasiewet al zo scherp dat je voor de coma al de stekker eruit mag trekken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:59 schreef Laysa het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)gt_euthanasie__.html
Geen leeftijd om te moeten gaan
Zakdoekje leggen, koekhappen en comazuipen, niet mijn kinderfeestjequote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien in Culemburg, maar hier niet![]()
Ik denk dat iedereen op Cc's verjaardagspartijtje aan het koekhappen is en wij de enige 2 zijn die niet zijn uitgenodigd.
Ik denk dat dat maar een kwestie van dagen is geweest en persoonlijk vind ik het een mooi recht dat je dat kan beslissenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Damn, is de euthanasiewet al zo scherp dat je voor de coma al de stekker eruit mag trekken.
wow
Goed zo. Iedereen moet het recht hebben om op humane wijze uit die vreselijke ziekte te stappen, wat mij bertreft (mits ongeneeslijk en in een bepaald stadium dan).quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Damn, is de euthanasiewet al zo scherp dat je voor de coma al de stekker eruit mag trekken.
wow
Sjjjin op Jjjeul, nou wat toevallig. Dus wij rijden daar zo langs en ik natuurlijk met mijn zachte J het steeds zeggen. We jjjaan naar Sjjjin op Jjjeul. Ik een lol natuurlijk. En ehm dawast wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Die hele "eu"-klank bevalt me eigenlijk al niet. De lelijkste naam-award gaat wat mij betreft ook naar Camiel Eurlings. Dat klinkt echt als de dorpsmongool van Schin Op Geul.
Met héél veel aandacht voor de krieltjes, heb ik ze uiteindelijk nog lekker gekregen. Maar toen heetten ze ook gewoon weer "gebakken aardappeltjes". Dat klinkt best lekker. Toch? Pfffffrrrt! Zeg! Dame!
Je kan met de Wii heel veel sporten, zie het bijna elke avond vanaf de bank, zo af en toe geef ik wat water, schreeuw wat supportende aanmoedigingen en zorg dat de batterijen weer worden opgeladenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:50 schreef Laysa het volgende:
Wat triest toch.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:59 schreef Laysa het volgende:
Gelukkig wel zeg. In een coma valt er nog maar weinig zelf te beslissen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
wow
Je geet er toch deur??quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:53 schreef Noek het volgende:
Ja, dat is de harde waarheid dan ookquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:06 schreef Noek het volgende:
Gelukkig wel zeg. In een coma valt er nog maar weinig zelf te beslissen.
Waarschijnlijk om te voorkomen dat Piet, dit zal hij wel beschreven hebben, geen lijden, geen coma, en daardoor evt.rekken, gewoon zijn eigen regie.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
wow
Jeetje.... het is idd wel heel jongquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:59 schreef Laysa het volgende:
En het is voor de mensen die achterblijven ook prettiger hoe raar dat misschien ook klinkt...Als je die beslissing voor een ander moet maken is dat nog heftiger...en moeilijker...niet dat dit niet heftig en moeilijk isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, dat is de harde waarheid dan ook.
Haha die smileyquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Sjjjin op Jjjeul, nou wat toevallig. Dus wij rijden daar zo langs en ik natuurlijk met mijn zachte J het steeds zeggen. We jjjaan naar Sjjjin op Jjjeul. Ik een lol natuurlijk. En ehm dawast wel.
Wat fijn dat je ze met veel aandacht toch leuk hebt gekregen. Hoe heb je dat gedaan? Heb je ze eerst kort op de huid gebakken, even aanzetten et walla?Het is wel een kunst hè, net als saté.
Vorige week geprobeerd maar niet gelukt, niet te vreten mijn saté.[ afbeelding ]
Dat lees ik ook elke week in de culinaire rubriek dat ze vis kort op de huid bakken. Dat fascineert me. Hoe doen ze dat? En wat gebeurt er daarna? Want ik neem aan dat als je ze even kort op de huid bakt, ze niet gaar worden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Sjjjin op Jjjeul, nou wat toevallig. Dus wij rijden daar zo langs en ik natuurlijk met mijn zachte J het steeds zeggen. We jjjaan naar Sjjjin op Jjjeul. Ik een lol natuurlijk. En ehm dawast wel.
Wat fijn dat je ze met veel aandacht toch leuk hebt gekregen. Hoe heb je dat gedaan? Heb je ze eerst kort op de huid gebakken, even aanzetten et walla?Het is wel een kunst hè, net als saté.
Vorige week geprobeerd maar niet gelukt, niet te vreten mijn saté.[ afbeelding ]
Er ligt hier een brief in de kluis die ervoor moet zorgen dat als 1 van ons die keus niet meer heeft, (ongeluk ofzo) dat de ander de stekker eruit moet trekken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed zo. Iedereen moet het recht hebben om op humane wijze uit die vreselijke ziekte te stappen, wat mij bertreft (mits ongeneeslijk en in een bepaald stadium dan).
Het lijkt me idd verschrikkelijk om degene te zijn die moet beslissen dat of wanneer de stekker eruit gaat, ook al weet je dat degene dat zelf het liefste wil.... het gaat immers altijd om iemand die heel dichtbij je staat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
En het is voor de mensen die achterblijven ook prettiger hoe raar dat misschien ook klinkt...Als je die beslissing voor een ander moet maken is dat nog heftiger...en moeilijker...niet dat dit niet heftig en moeilijk is
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat lees ik ook elke week in de culinaire rubriek dat ze vis kort op de huid bakken. Dat fascineert me. Hoe doen ze dat? En wat gebeurt er daarna? Want ik neem aan dat als je ze even kort op de huid bakt, ze niet gaar worden.
Net als dat op het bord dresseren. Dan moet ik altijd aan Anky van Grunsven denken.
Wat kribbet zegt heb ik ook al gedaan...Via mn specialist....ik wil zelf niet lijden, maar als je dood bent is dat ook over....Maar bij de mensen die achterblijven zal dat altijd blijven hangen....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het lijkt me idd verschrikkelijk om degene te zijn die moet beslissen dat of wanneer de stekker eruit gaat, ook al weet je dat degene dat zelf het liefste wil.... het gaat immers altijd om iemand die heel dichtbij je staat.
Kort op de huid bakken, dan omdraaien en nog twee-en-half uur keihard op de filet-kant Lekker gaar!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat lees ik ook elke week in de culinaire rubriek dat ze vis kort op de huid bakken. Dat fascineert me. Hoe doen ze dat? En wat gebeurt er daarna? Want ik neem aan dat als je ze even kort op de huid bakt, ze niet gaar worden.
Net als dat op het bord dresseren. Dan moet ik altijd aan Anky van Grunsven denken.
Idd, ook al doe je het volgens de wil van die ander het blijft toch ontieglijk moeilijk en strijden je gevoelens en de wil van die ander...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het lijkt me idd verschrikkelijk om degene te zijn die moet beslissen dat of wanneer de stekker eruit gaat, ook al weet je dat degene dat zelf het liefste wil.... het gaat immers altijd om iemand die heel dichtbij je staat.
Ik gok zo of aan het werk...of met znquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Blancheren, trancheren, dresseren, waar is ons aller kok Ian?
Volgens mij: geen. Een ander zal vinden dat God het zo gewild heeft tot het einde. Ieder zijn of haar keus.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Er ligt hier een brief in de kluis die ervoor moet zorgen dat als 1 van ons die keus niet meer heeft, (ongeluk ofzo) dat de ander de stekker eruit moet trekken.
Wat heeft het leven nog voor zin dan?
Ik zou het ook moeten regelen, maar als de situatie zo is zoals bij Sander Simons dan kan ik me heel goed voorstellen dat hij die coma niet afwacht en daarmee zijn dierbaren het beslissingsmoment bespaart.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat kribbet zegt heb ik ook al gedaan...Via mn specialist....ik wil zelf niet lijden, maar als je dood bent is dat ook over....Maar bij de mensen die achterblijven zal dat altijd blijven hangen....
Dan vind ik door ook stom.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je geet er toch deur??
In het NL zeg je "je gaat er door" en daar hebben ze het Engelse "door" dan weer vandaan
Het was niet vies, het was gewoon geen saté. Het vlees trouwens. De saus was wel oké maar ik krijg het vlees niet zo lekker. Dus ik heb nog een doel voor 2010. Hopla!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha die smiley![]()
Zelf satésaus gemaakt bedoel je? Dat doe ik nou nooit. Of sateetjes bakken?
Waarom was het vies dan?
Ja precies, effe blancheren, uit laten lekken, trancheren en dan kort aanzetten in de hete reuzel.
Haha, op de melodie van "daar moet een piemel in"? Weee... jjaaaaan... naor.... Sjin op Jeul. [ afbeelding ]
Klinkt wel gezellig, maar de rest snapte geen hol van je pret natuurlijk. Bel de volgende keer maar, zing ik effe jezellij mee.
Ja, dat is ook. Nou, dan vind ik 'door' ook stom.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je geet er toch deur??
In het NL zeg je "je gaat er door" en daar hebben ze het Engelse "door" dan weer vandaan
kort in water koken, in stukken snijden, en (sla) aanmaken. 't Is zo makkelijk. Toch klinkt dat een stuk minder vaardig hè.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Blancheren, trancheren, dresseren, waar is ons aller kok Ian?
Ja, altijd fijn zo'n typische refo gedachte..... een kreupel paard schieten ze af om hem lijden te besparen, maar oma mag net zolang kreperen tot haar lichaam en geest het kreperen opgeven.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij: geen. Een ander zal vinden dat God het zo gewild heeft tot het einde. Ieder zijn of haar keus.
Eigenlijk kan ik dat ook gewoon, alleen wist ik 't niet van mezelfquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
kort in water koken, in stukken snijden, en (sla) aanmaken. 't Is zo makkelijk. Toch klinkt dat een stuk minder vaardig hè.
Je zit te vloeken in de kerkquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, altijd fijn zo'n typische refo gedachte..... een kreupel paard schieten ze af om hem lijden te besparen, maar oma mag net zolang kreperen tot haar lichaam en geest het kreperen opgeven.
Heb jaren geleden in het ziekenhuis meer dan genoeg mensen zien lijden, voor de mensen er omheen is het nog erger maar als 1 van mijn huisdieren niet meer een "normaal" en pijnvrij leven heeft, krijgt hij/zij ook een spuitje, waarom ik niet dan? (oke, mensen en huisdieren is niet voor iedereen hetzelfde maar bij mij komen ze aardig dichtbij)quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat kribbet zegt heb ik ook al gedaan...Via mn specialist....ik wil zelf niet lijden, maar als je dood bent is dat ook over....Maar bij de mensen die achterblijven zal dat altijd blijven hangen....
Dan is het maar goed dat ik niet meer thuis in Schubbekutteveen benquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je zit te vloeken in de kerk.
Veel refo's hier, heb er gelukkig nog niks van gemerktquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat ik niet meer thuis in Schubbekutteveen ben
Ik zag 'm net ónder de reactie van Pietje.quote:
Mutsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:19 schreef Noek het volgende:
Hoe is het met je? Als je niks wil zeggen dan negeer je me maar hoor, dat is niet. Zie SV-chat!![]()
Noek, om het lekker op te smikkelen (maakt smikkelbeweging met haar handje)quote:
Ben blij dat we de keuze hebben en dat niet aan God hoeven over te latenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij: geen. Een ander zal vinden dat God het zo gewild heeft tot het einde. Ieder zijn of haar keus.
Die nieuwe kerk is enorm... we zijn er met de opening even gaan kijken (gewoon om zo'n gebouw van binnen te kunnen zien) maar toen waren de twee (!!!) nog grotere nieuwe kerken in B'veld nog in aanbouw en daar hoorden we ze daar zelfs over praten.....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Veel refo's hier, heb er gelukkig nog niks van gemerkt.
Slaap lekker Laysaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:26 schreef Laysa het volgende:
Lieve mensen...ik ben moe...slaap lekker voor iedereen![]()
Trustequote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:26 schreef Laysa het volgende:
Lieve mensen...ik ben moe...slaap lekker voor iedereen![]()
Nog meer kerkenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:30 schreef Leandra het volgende:
Die nieuwe kerk is enorm... we zijn er met de opening even gaan kijken (gewoon om zo'n gebouw van binnen te kunnen zien) maar toen waren de twee (!!!) nieuwe kerken in B'veld nog in aanbouw en daar hoorden we ze daar zelfs over praten.....
Ik was zondagavond even een rondje met m'n auto rijden (moest verplaatst worden, en alleen starten, 20 meter rijden en weer uitzetten leek me niet verstandig) en toen kwam ik net na het eind van de kerkdienst langs de kerk rijden..... en het verkeerslicht deed het niet![]()
![]()
![]()
Aw kut. Natuurlijk komt het goed, nu niet maar straks wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Muts![]()
Ik zit in een dipje, maar ik verstop me lekker door halve dagen in bed te liggen (en de andere helft op de bank)
Komt wel weer goed, maar nu even niet
Je bent net verhuisd en je bent al een paar keer bij de Leen Bakker geweest, je moet die nieuwe kerk dus gezien hebben..... als je het water rechts hebt dan is de nieuwe kerk aan je linkerhand.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nog meer kerken.....nou ja op zich heb ik er geen last van
. In R'dam woonde ik tussen 2 moskeeën in, weer eens wat anders
.
Jij maakt vrienden.
Daarom, het komt immers altijd goedquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Aw kut. Natuurlijk komt het goed, nu niet maar straks wel.
Welterusten Lea en hennig an!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom, het komt immers altijd goed![]()
Damn, wat ben ik op dit soort momenten blij dat ik nog een beetje positief ingesteld ben....![]()
En ik ben er van tussen..... truste all![]()
![]()
Klinkt goed, alleen twijfel ik nog even over die twee-en-half uur op de filet-kant. Wordt het dan niet een klein tikkie té gaar en gaat de bite verloren ?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Kort op de huid bakken, dan omdraaien en nog twee-en-half uur keihard op de filet-kant Lekker gaar!
Op het bord errmee, effe een dressuur van dille, citroensap eroverheen laten galoperen en kanen maar.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan vind ik door ook stom.
Hoe is het met je? Als je niks wil zeggen dan negeer je me maar hoor, dat is niet. Zie SV-chat!![]()
[..]
Het was niet vies, het was gewoon geen saté. Het vlees trouwens. De saus was wel oké maar ik krijg het vlees niet zo lekker. Dus ik heb nog een doel voor 2010. Hopla!![]()
Ja, dan bel ik eventjes. Bij Haps/Mill/Oeffelt kom ik ook altijd even los. Dat prikkelt ook zo.
[..]
Ja, dat is ook. Nou, dan vind ik 'door' ook stom.![]()
Lavenderr, ja stom hè. Kort op de huid gebakken. Thuis zeg ik dat heel vaak. Dan zet ik de frituur aan en ga de frietjes even kort op de huid bakken. Zo ook de rijst of de gehaktbal. Het klinkt wel gezellig, vind je niet?
Het klinkt niet alleen gezellig, het klinkt Jamie Oliver![]()
Ja, ouwe koeien eruit halen zit er niet in als er ijs op ligtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:35 schreef KRIBBET het volgende:
Ook hier in de buurt zijn de ijsmeesters het ijs aan het testen.
[ afbeelding ]
Maar dempen kan altijd nogquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ouwe koeien eruit halen zit er niet in als er ijs op ligt
Ik blijf erbij dat we die de nek hadden moeten omdraaien toen we daartoe de macht nog hadden!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Veel refo's hier, heb er gelukkig nog niks van gemerkt.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:35 schreef KRIBBET het volgende:
Ook hier in de buurt zijn de ijsmeesters het ijs aan het testen.
[ afbeelding ]
Hier gelukkig niet...ben dr wel klaar mee...moet ook zo de deur weer uit....quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:48 schreef HiDiHo het volgende:
Goedemorgen![]()
Het sneeuwt weer als een gek hier
Nog een paar dagen en ik shredder mijn account hier. Die chat is tha bomb!quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:38 schreef Copycat het volgende:
Of zitten jullie allemaal op de SVchat.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:53 schreef Copycat het volgende:
Ken je die al van dat nieuwjaarsfeest op de zaak van aanstaande vrijdag?
Die ging niet door![]()
![]()
.
Nou, ik voelde de tranen wel even prikken hoor. Zeker na dat ene berichtje in de cos, of we gewoon niet met z'n allen door één deur konden gaan. Vooral na de hel die we hadden tijdens DGK, naar het schijnt. Ben ik in de hel, ontgaat het me weer. Zo kut.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:54 schreef Copycat het volgende:
Ja! Wat is dat met die Sly die Vrede op Aard' predikt? Who the fuck denkt die gast te zijn? Jesus Christ Supershit?
Jazajjij hooj. Welke film ga je huren of ga je naar MJ kijken. Ik ben gedoemd want mijn zaterdagavond is al bepaald. We gaan dus het dieptepunt van de Nederlandse tv bekijken, ondertussen nuttigen we zoute maar ook zoete popcorn en wat ook gezellig is, doppinda's. Dus! Hoer-a!quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:56 schreef Copycat het volgende:
En ken je die van die afspraak met de kapper op zaterdagochtend?
Die gaat wel door!
![]()
![]()
![]()
En dan mag ik zaterdag op zondag weer surrogaat soccer mom zijn voor mijn neefje. Ongeloveloos dat ie nog steeds wil komen logeren. Straks wil ie dat tot zijn 40ste.
We gaan eerst 's middags naar de film: die nieuwe Chipmunks film. En ik met nieuwe hairdo en weggewerkt grijs. Helemaal de blits natuurlijk tussen de kiddo's. En dan moeten we Maccen omdat dat nu eenmaal zo hoort. Waarschijnlijk heeft neefje een paar dvd's bij zich; High School Musical achtige shit en uiteraard gaan we ook nog breakdancen in mijn woonkamer.Doen we altijd, een breakdance battle en dan doen we vooral heel stoer in een B-Boy stance staan. Ik ben dan Pharrell Williams en hij is Snoop Dogg.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:04 schreef Noek het volgende:
Jazajjij hooj. Welke film ga je huren of ga je naar MJ kijken. Ik ben gedoemd want mijn zaterdagavond is al bepaald. We gaan dus het dieptepunt van de Nederlandse tv bekijken, ondertussen nuttigen we zoute maar ook zoete popcorn en wat ook gezellig is, doppinda's. Dus! Hoer-a!
Maar, hij had wel een grote mond tegen beeq. Karma bites his big butt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:07 schreef Copycat het volgende:
Ik las het en ik dacht ook al "Wat heb ik gemist en waarom? WHY SLY WHY????"
Een hele oorlog zo -floep- aan me voorbijgegaan. Zijn er nog doden gevallen die ik kan eren op 4 mei?
Mensen die zichzelf te serieus nemen. Zo vermoeiend. Krijg ik jeuk van aan mijn handjes, terwijl ik best pacifistisch ben.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:11 schreef Copycat het volgende:
We gaan eerst 's middags naar de film: die nieuwe Chipmunks film. En ik met nieuwe hairdo en weggewerkt grijs. Helemaal de blits natuurlijk tussen de kiddo's. En dan moeten we Maccen omdat dat nu eenmaal zo hoort. Waarschijnlijk heeft neefje een paar dvd's bij zich; High School Musical achtige shit en uiteraard gaan we ook nog breakdancen in mijn woonkamer.Doen we altijd, een breakdance battle en dan doen we vooral heel stoer in een B-Boy stance staan. Ik ben dan Pharrell Williams en hij is Snoop Dogg.
En dan komt ie gezellig bij mij in bed liggen en praten we nog over de dingen der wereld. Zoals angst voor vliegen, waarna ik hem het begrip relativiteit uitleg en hij heel blij is met zijn leuke, lieve, mooie en o zo slimme tante.
En zondagmiddag fietsen we dan samen naar zijn ouders en ben ik weer blij geen moeder te zijn!
Dus jullie doen vooral dingen waar jij echt in uitblinkt? Slim!quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
We gaan eerst 's middags naar de film: die nieuwe Chipmunks film. En ik met nieuwe hairdo en weggewerkt grijs. Helemaal de blits natuurlijk tussen de kiddo's. En dan moeten we Maccen omdat dat nu eenmaal zo hoort. Waarschijnlijk heeft neefje een paar dvd's bij zich; High School Musical achtige shit en uiteraard gaan we ook nog breakdancen in mijn woonkamer.Doen we altijd, een breakdance battle en dan doen we vooral heel stoer in een B-Boy stance staan. Ik ben dan Pharrell Williams en hij is Snoop Dogg.
En dan komt ie gezellig bij mij in bed liggen en praten we nog over de dingen der wereld. Zoals angst voor vliegen, waarna ik hem het begrip relativiteit uitleg en hij heel blij is met zijn leuke, lieve, mooie en o zo slimme tante.
En zondagmiddag fietsen we dan samen naar zijn ouders en ben ik weer blij geen moeder te zijn!
Misschien mag je ook wel een weekendje bij Cc logeren Piet. Pak je koffertje maar vast in en vergeet je hempje en onderbroek niet hè.quote:
Dan beloof ik je een heel lief kaartje te sturen, "groeten uit Broabant".quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:17 schreef Noek het volgende:
Misschien mag je ook wel een weekendje bij Cc logeren Piet. Pak je koffertje maar vast in en vergeet je hempje en onderbroek niet hè.
Ja mooi hè, dat zit nog geen middag in die chat of er is al iemand emotioneel gedraineerd en over (let op!!!) de kook.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:17 schreef liesje1979 het volgende:
Dat berichtje van Waterkoker!![]()
Goedemorgen.
Wel heel terecht dat ze het even recht wilde zetten, het onrecht dat haar aangedaan is.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja mooi hè, dat zit nog geen middag in die chat of er is al iemand emotioneel gedraineerd en over (let op!!!) de kook.Nu op naar Sly!
Ik ben alweer de zeikerige taalpurist aan het spelen. Die rol voelt als een warm bad!quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:19 schreef Noek het volgende:
Ja mooi hè, dat zit nog geen middag in die chat of er is al iemand emotioneel gedraineerd en over (let op!!!) de kook.Nu op naar Sly!
Waar slaat dát nou weer op?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Kijk daar heb je Gert de mod
Met z'n vriendje Tinky
Samen gaan ze het leven door
En maken heel wat rommel
Tinky is rond, hij eet heel graag
Snoepjes, ijs en botten
Hij doet wat Gert de mod hem vraagt
En laat zich soms bedotten
Hier is Tinky, gekke hond
Heel dik, wit en rond
Vrolijk, lief en trouw
Hij heeft een hart van goud
Tinky is verbaasd
Als zijn baas weer iets uitvindt waar hij het nut niet van ziet
Tinky heeft soms haast
Als ie moet helpen en hij het liefst eten zou
Tinky lacht heel gauw
Houdt van het leven en hij kent zelden verdriet
Tinky is heel trouw
Je kunt op hem bouwen
Hij heeft een hart van goud
Ja sorry. Ik heb nieuwe vriendjes!quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:46 schreef Gert het volgende:
Mijn SC wat doe je.![]()
Wat is er dan met wie die gepikeerd was, en doe ze de groeten maar dan, op de chat daar.
Hij kent Dommel natuurlijk niet, dan is het ook niet leuk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik tvp tegenwoordig met songteksten waar ik de naam Tinky in prop?![]()
Niet leuk?
Dat zal het zijn inderdaadquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij kent Dommel natuurlijk niet, dan is het ook niet leuk.
Ik ken Dommel niet!quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik tvp tegenwoordig met songteksten waar ik de naam Tinky in prop?![]()
Niet leuk?
Effe oefenen dan!quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus, stel zure kutten. Over 2 jaar doet iedereen het, let maar op.
Trendsetter die ik ben.
Jij zit dit soort dingen stilletjes mee te zingen hè?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Effe oefenen dan!![]()
And here's to you, Tinky
Jesus loves you more than you will know (Wo, wo, wo)
God bless you please, Tinky
Heaven holds a place for those who pray
(Hey, hey, hey...hey, hey, hey)
Tinky moet eigenlijk 5 lettergrepen zijn, hoe doe je dat met zingen dan? Of gewoon niét. Zingen?
And here's to you, t..i...n...k...yquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Effe oefenen dan!![]()
And here's to you, Tinky
Jesus loves you more than you will know (Wo, wo, wo)
God bless you please, Tinky
Heaven holds a place for those who pray
(Hey, hey, hey...hey, hey, hey)
Tinky moet eigenlijk 5 lettergrepen zijn, hoe doe je dat met zingen dan? Of gewoon niét. Zingen?
Never had a womanquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij zit dit soort dingen stilletjes mee te zingen hè?
Maar daarom dus "Gert de mod".
In plaats van Semafoor.
LOL!quote:
w0000t!quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Never had a woman
Never had a woman like you
Doing all the things
Doing all the things you do
Ain't no fairy story
Ain't no skin and bone
But you give it all you got
Weighing in at nineteen stone
You're a whole lotta woman
A whole lotta woman
Whole lotta Tinky
Whole lotta Tinky
Whole lotta Tinky
And you're a whole lotta woman
LUCHT-SOLO!!!!!!!!!
D I S C O !quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL!
Dat klinkt net als dat D.I.V.O.R.C.E nummer.
Tell them Tinky, Tell them!quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus, stel zure kutten. Over 2 jaar doet iedereen het, let maar op.
Trendsetter die ik ben.
Ja hij heeft een erg vernaggeld plaatje, dat ie dan te pas en onpas op FOK! pleurt.quote:
She be the count of monte cristoquote:
Een betere versie heb ik nog niet gevonden, en er hebben serieus mensen voor me gezocht.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:04 schreef Gert het volgende:
Ja hij heeft een erg vernaggeld plaatje, dat ie dan te pas en onpas op FOK! pleurt.![]()
Sly is echt ZO stom.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel heel terecht dat ze het even recht wilde zetten, het onrecht dat haar aangedaan is.![]()
Even iets anders, heb jij wel eens een kitten gehad die verkleurde? Toen ik hem kreeg was hij nog echt pikzwart, maar nu wordt hij steeds bruiner.
Nou nou, zo ben ik helemaal niet! Ik steek hem zo van voren als het moet.quote:Up comes the thumb of Noekje
To stab you in the back
Hot!quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:08 schreef Jian het volgende:
Alles verwoestende supernova kan mogelijk Aarde vernietigen
door onze redactie internet
AMSTERDAM - Astronomen hebben ontdekt dat er in het heelal een gigantische ster is ontstaan die in potentie de Aarde zou kunnen vernietigen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_Aarde__.html?p=13,1
Global Warming heeft zijn langste tijd gehad![]()
Maar, vrees niet, ik ben ervan overtuigd dat onze regering, door het heffen van een bepaalde belasting, in staat is om ook dit gevaar af te wenden.![]()
Voor de zekerheid bouw ik vandaag een feestje, je weet immers nooit het kan de laatste zijn
Ja idd, vooral in het licht, dan lijkt hij haast wel rood!quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Sly is echt ZO stom.
Ik heb twee zwarte katten en één is soms donkerbruin maar dat ligt ook aan het licht. Misschien wordt die wel roze!
Sweet Noek in time you'll see the linequote:Op woensdag 6 januari 2010 12:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou nou, zo ben ik helemaal niet! Ik steek hem zo van voren als het moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |