Hahaha.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:15 schreef Noek het volgende:
Oh kut, gelukkig. Ik dacht al!
Ik was te langzaam met mijn reactie.
Vrijwilligerswerk...en dat zit in het vat...ik moet ff geduld hebbenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe is 't met je mogelijke baan afgelopen Laysa?
quote:
29 alweer. Waar blijft de tijd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:37 schreef Copycat het volgende:
Maar voor het echie duurt het nog 5 maanden en 8 dagen ... Dan word ik echt 29.
Eik is het iedere dag champagne feestquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:49 schreef Copycat het volgende:
Het wachten is op de eerste haterz.
Oh moeke, vertel ons nog eens uw verhaal over Parijs, taxi, ietwat djoknen?quote:
Parijs, Ehv, zelfde, beide een lichtstadquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:54 schreef Copycat het volgende:
Parijs, taxi? Ik?
Ik heb wel eens een taxi in Ehv ondergekotst. Met brokjes.
En toen vergat je je lipstick.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:54 schreef Copycat het volgende:
Parijs, taxi? Ik?
Oh heerlijk, en ook precies tijdens mijn lunchquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:54 schreef Copycat het volgende:
Parijs, taxi? Ik?
En dat werd een bloeiende romancequote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:55 schreef Noek het volgende:
[..]
En toen vergat je je lipstick.
Gelukkig kwam de chauffeur die brengen de volgende dag. Je rode lipstick met bruine stukjes kots.
You remembered!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:55 schreef Noek het volgende:
En toen vergat je je lipstick.
Gelukkig kwam de chauffeur die brengen de volgende dag. Je rode lipstick met bruine stukjes kots.
Mijn hoofd slipt eerdaags dicht of..quote:
Dát is pas een champagnefontein!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Mijn hoofd slipt eerdaags dicht of..
[ afbeelding ]
BAM!
En opeens was het gedaan met de liefde. Verdomde jammer.
Ik moet me toch eens gaan verdiepen in de COS geloof ik. Het was me even helemaal ontgaan dat er : iets" gaande is.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:04 schreef Copycat het volgende:
Wat een kutchat daar op Vlemmix. Twee berichtjes, stream loopt vast, refreshen, van chat afgegooid en kan ern iet meer in.
Ook dat deel gaat 'm niet worden.
Lees je goed in want de sfeer zit er al snel fijn in. Gelijk sfeer!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik moet me toch eens gaan verdiepen in de COS geloof ik. Het was me even helemaal ontgaan dat er : iets" gaande is.
Ik dacht ook maar weer eens kijken, zit heel nowlive opeens in die chat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:04 schreef Copycat het volgende:
Wat een kutchat daar op Vlemmix. Twee berichtjes, stream loopt vast, refreshen, van chat afgegooid en kan ern iet meer in.
Ook dat deel gaat 'm niet worden.
Nou dacht ik toch echt nét genoeg bij te lezen om op de hoogte te zijn van dit soort zaken, maar.. "Stefan"?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:18 schreef Copycat het volgende:
Ik ben aan het flirten met Stefan, de Ster in wording!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |