Hahaha.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:15 schreef Noek het volgende:
Oh kut, gelukkig. Ik dacht al!
Ik was te langzaam met mijn reactie.
Vrijwilligerswerk...en dat zit in het vat...ik moet ff geduld hebbenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe is 't met je mogelijke baan afgelopen Laysa?
quote:
29 alweer. Waar blijft de tijd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:37 schreef Copycat het volgende:
Maar voor het echie duurt het nog 5 maanden en 8 dagen ... Dan word ik echt 29.
Eik is het iedere dag champagne feestquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:49 schreef Copycat het volgende:
Het wachten is op de eerste haterz.
Oh moeke, vertel ons nog eens uw verhaal over Parijs, taxi, ietwat djoknen?quote:
Parijs, Ehv, zelfde, beide een lichtstadquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:54 schreef Copycat het volgende:
Parijs, taxi? Ik?
Ik heb wel eens een taxi in Ehv ondergekotst. Met brokjes.
En toen vergat je je lipstick.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:54 schreef Copycat het volgende:
Parijs, taxi? Ik?
Oh heerlijk, en ook precies tijdens mijn lunchquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:54 schreef Copycat het volgende:
Parijs, taxi? Ik?
En dat werd een bloeiende romancequote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:55 schreef Noek het volgende:
[..]
En toen vergat je je lipstick.
Gelukkig kwam de chauffeur die brengen de volgende dag. Je rode lipstick met bruine stukjes kots.
You remembered!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:55 schreef Noek het volgende:
En toen vergat je je lipstick.
Gelukkig kwam de chauffeur die brengen de volgende dag. Je rode lipstick met bruine stukjes kots.
Mijn hoofd slipt eerdaags dicht of..quote:
Dát is pas een champagnefontein!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Mijn hoofd slipt eerdaags dicht of..
[ afbeelding ]
BAM!
En opeens was het gedaan met de liefde. Verdomde jammer.
Ik moet me toch eens gaan verdiepen in de COS geloof ik. Het was me even helemaal ontgaan dat er : iets" gaande is.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:04 schreef Copycat het volgende:
Wat een kutchat daar op Vlemmix. Twee berichtjes, stream loopt vast, refreshen, van chat afgegooid en kan ern iet meer in.
Ook dat deel gaat 'm niet worden.
Lees je goed in want de sfeer zit er al snel fijn in. Gelijk sfeer!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik moet me toch eens gaan verdiepen in de COS geloof ik. Het was me even helemaal ontgaan dat er : iets" gaande is.
Ik dacht ook maar weer eens kijken, zit heel nowlive opeens in die chat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:04 schreef Copycat het volgende:
Wat een kutchat daar op Vlemmix. Twee berichtjes, stream loopt vast, refreshen, van chat afgegooid en kan ern iet meer in.
Ook dat deel gaat 'm niet worden.
Nou dacht ik toch echt nét genoeg bij te lezen om op de hoogte te zijn van dit soort zaken, maar.. "Stefan"?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:18 schreef Copycat het volgende:
Ik ben aan het flirten met Stefan, de Ster in wording!
Stefan is een zanger. Heeft meegedaan aan Popstars! Ik ben nu aan het polsen tot welke ronde hij is doorgedrongen. Ik gok ver!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:27 schreef Gert het volgende:
Nou dacht ik toch echt nét genoeg bij te lezen om op de hoogte te zijn van dit soort zaken, maar.. "Stefan"?
Of is dat de bijnaam van Peter N, a.k.a The Bunkerboy?
Nergens over, da's niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:19 schreef yvonne het volgende:
Moet ik nou in de COS gaan kijken waar het over gaat?
O het is een chatter!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Stefan is een zanger. Heeft meegedaan aan Popstars! Ik ben nu aan het polsen tot welke ronde hij is doorgedrongen. Ik gok ver!
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:44 schreef Copycat het volgende:
Ik ben echt aan het kutten. Moet nu ophouden.
Dank je Annie! Doe je het op 13 juni nog een keer herhalen?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:12 schreef Copycat het volgende:
Lang zal ik leven!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben ik gewoon al 29 geworden. Volgend jaar de dreaded dertig.
Ouwe vogelmoordernaar als je niks doet. Gooi er een theedoek omheen en zet hem in een doosje in de garage. Hij is waarschijnlijk in shock of hij sterft maar dan sterft die iig een beetje warm.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik moet heel nodig een vogelambulance![]()
![]()
D'r is net een mus met z'n knarretje tegen mijn raam gevlogen.en nou zit ie daar nog. De arme ziel...
![]()
* geen held is met dingen met veren
Geen werk is funest. Ik denk dat ik straks nooit meer binnen mag komen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:09 schreef Noek het volgende:
En nu zit Cc daar de boel te ondervragen!![]()
![]()
Kiek er goan!
ik heb al een bakje geprepareerd en een doek is een goed idee!! ik ga m niet late liggen, ben je mal! da's zielig....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Ouwe vogelmoordernaar als je niks doet. Gooi er een theedoek omheen en zet hem in een doosje in de garage. Hij is waarschijnlijk in shock of hij sterft maar dan sterft die iig een beetje warm.
Fly mus, fly!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
dus toen liep ik van de ene kant, en de kat van de andere en toen vloog de mus (gelukkig) weg. zo zag het er niet uit met z'n kopje scheef en vleugeltje uitgestoken...Maar hij deed het toch maar!! go mus go mus!!
Bel Vlemmix eens met dit verhaal!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
dus toen liep ik van de ene kant, en de kat van de andere en toen vloog de mus (gelukkig) weg. zo zag het er niet uit met z'n kopje scheef en vleugeltje uitgestoken...Maar hij deed het toch maar!! go mus go mus!!
Ik voel me wel met de minuut meer incrowd worden. Ik groet mensen op de chat en niemand groet terug.quote:
Wie ben jij???quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:21 schreef Noek het volgende:
Ik voel me wel met de minuut meer incrowd worden. Ik groet mensen op de chat en niemand groet terug.
Ik voel me helemaal thuis!
heb je dat echt niet door?quote:
Godverdomme,quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:41 schreef liesje1979 het volgende:
Wat bestaan er toch zieke mensen in de wereld:
Vandalen blazen kat op met rotje
Half. En nu helemaalquote:
Lijkt een excutie, een afrekeningquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:52 schreef Copycat het volgende:
Nog eentje in de categorie schokkend:
Jong koppel brutaal afgemaakt
heb je een roze shirt en een oorbel?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:32 schreef Jian het volgende:
Ik heb teruggelezen ..... Ben ik nu een homo ?
Roze shirt heb ik wel ... enne 2 oorbellenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heb je een roze shirt en een oorbel?
Thanks!quote:
spontaan de nagels van mijn tenen hè, zo ineens.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:37 schreef Noek het volgende:
En vind je Danny oké? Zo oké dat je mee wil zingen?
Welnee, das humor.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:38 schreef Jian het volgende:
Ik begrijp dus dat Cc. niet echt jarig is ...., beetje domme topic-titel dan hè
Wat is je voorstel?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:38 schreef Jian het volgende:
Jij snapt het gewoon niet. Dus wie is er hier nu dom?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:38 schreef Jian het volgende:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:45 schreef Jian het volgende:
Ik snap wel meer niet hier, maar ik kom er gewoon voor uitNieuwe topic titel moet worden "Waar Cc. nog niet jarig is!"
Niks humor
Die mensen hebben heus wel gezien dan ik van jou niet over "hun" chat mag praten in de Cosquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik voel me wel met de minuut meer incrowd worden. Ik groet mensen op de chat en niemand groet terug.
Ik voel me helemaal thuis!
Niks, ik verwacht niks, Jian.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Die mensen hebben heus wel gezien dan ik van jou niet over "hun" chat mag praten in de Coswat verwacht je dan van ze
Die neger heeft een oorbel ...... lullig voor jequote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Niks, ik verwacht niks, Jian.Het voelt echt als homecoming.
[ afbeelding ]
Met een dinsdagmiddagneger!![]()
Oké, dit was mijn laatste plaatje, ik word er zelf ook ZIEK van.
Ik win ze allemaal voor me! In tweede instantie.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:05 schreef Jian het volgende:
Ik snap dat geklaag van Noek niet, Cc. is meteen populair op de chat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |