quote:Op maandag 4 januari 2010 16:47 schreef saaw het volgende:
Was net in het ziekenhuis voor controle [oke eigenlijk voor mn reuma maar het gaat er om of de Humira aanslaat] en mn bezinking is voor het eerst in bijna 10 jaar normaal!
Heb alitjd, sinds het begin van de reuma maar helemaal tijdens de opvlammingen van mn darmwand, een bezinking van ergens tussen de 60 en 140 gehad en nu is het 10![]()
![]()
en alle andere rooie cijfertjes (hemoglobine leukocyten trombocyten) zien er ook weer goed uit
quote:
Ga naar de Action en koop een 4 euro fleecedekentje! Warmte gegarandeert!quote:Op maandag 4 januari 2010 19:18 schreef Miam het volgende:
ik heb hele koude voeten en handen.verder alles wel.
Koop dan liever die van de zeeman, die zijn pas zacht!quote:Op maandag 4 januari 2010 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ga naar de Action en koop een 4 euro fleecedekentje! Warmte gegarandeert!![]()
En hier alles goed![]()
![]()
Nee nog niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:36 schreef Murmeli het volgende:
kut, pijn aan mn kop, kwaad, sjaggerijnig, leeg, en had ik al gezegd dat ik kwaad ben?
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:36 schreef Murmeli het volgende:
kut, pijn aan mn kop, kwaad, sjaggerijnig, leeg, en had ik al gezegd dat ik kwaad ben?
quote:
same here....quote:Op maandag 4 januari 2010 22:00 schreef Miam het volgende:
[..]
![]()
Ik ben moe. tijd om te gaan slapen. 05:00 gaat de wekker.
Same here, soort van.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:09 schreef Snepar het volgende:
Net als ik iemand uit mijn hoofd wil zetten kom ik haar met de grootste toeval steeds tegen gvd
Voel me weer kut dus
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:02 schreef Houniet het volgende:
Ik voel me goed. Beetje verliefd volgens mij.
op het kwaad na...IDEM...ohja en add: "onzeker" ...it's that time a month again.....argghh (hey, dus toch ook kwaad)...quote:Op maandag 4 januari 2010 21:36 schreef Murmeli het volgende:
heel herkenbaar toen ik ook werkzoekende was....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:16 schreef RealZeus het volgende:
Het is best prettig om wat meer tijd voor mezelf te hebben nu ik werkloos ben, maar ik word wel heel erg met mijn neus op de feiten gedrukt. Ik merk nu pas hoe weinig vrienden en bekenden ik nog heb.
Dat weet ik al een tijdje maar ik had er eerder niet zo'n last van toen ik nog werkte.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:28 schreef heavenstar het volgende:
[..]
heel herkenbaar toen ik ook werkzoekende was.......maar zo leer je wel wie je echte vrienden zijn...
![]()
![]()
![]()
is er dus alleen maar erger op gewordenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:55 schreef Bee-R34 het volgende:
best kut :s komt morgen hopelijk wel weer goed
Hier ook. Zullen we ons samen kut voelen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:36 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
is er dus alleen maar erger op geworden
check mn gedowngen internaat post maar, dan snap je waaromquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:38 schreef Twizu het volgende:
[..]
Hier ook. Zullen we ons samen kut voelen?
Je hebt me aangestoken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:17 schreef Twizu het volgende:
Nog steeds ontzettend klote. Koorts, kan niet slapen en voel me verward ofzo.
Klaag Klaag
Is het virtueel overdraagbaar dan?quote:
Blijkbaar.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is het virtueel overdraagbaar dan?
Te laatquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Blijkbaar.Dus meteen je handen wassen met desinfecterende zeep zodra je dit topic hebt bezocht.
Sterktequote:Op donderdag 7 januari 2010 17:15 schreef Beach het volgende:
Kut.
Gister afscheid genomen van mn opa.
En de rest gaat gewoon niet meer; zit er ff doorheen.
Verder heb ik totaal geen zin meer in alle afspraken die ik komende tijd heb om met mensen leuke dingen te gaan doen.
Mja
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:Mijn belangrijkste tentamen gehaald
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:Mijn belangrijkste tentamen gehaald
![]()
tcoh niet voor de meisjes he.. dat zou namelijk wel beetje dom zijnquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:30 schreef CecilBDemented het volgende:
gaat eigenlijk wel goed, vorig jaar was minder, nu moet ik kiezen uit de vrouwen :$
maar ik ga ook nieuwe looks aannemen en andere dingen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:46 schreef RealZeus het volgende:
Ook al heb ik nu tijd om allerlei dingen te doen, ik zal blij zijn als ik weer werk heb.![]()
Zolang ik niks van me laat horen , hoor ik niks van iedereen die ik ken.
Ik ookquote:
Doe het! Zet je schouders eronder!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:22 schreef Kvack het volgende:
Geďrriteerd omdat ik een leuk meisje niet durf te bellen om wat te gaan drinken vanavond
Ik kan je wel zoenen!, maar heb ik heb volgende week een date. Dus dat doe ik maar nietquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:23 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Doe het! Zet je schouders eronder!Je kan het!
Ik voel me ook blijquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:03 schreef Kvack het volgende:
[..]
Ik kan je wel zoenen!, maar heb ik heb volgende week een date. Dus dat doe ik maar niet![]()
Ze kon vanavond helaas niet
Op het moment voel ik me blij
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:34 schreef laforest het volgende:
Ik voel me als iemand die pluis_konijn graag even alle hoeken van mijn huis wil laten zien.
Brunette ofwatquote:
Jaa brunette dit keerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Brunette ofwat?!
OT: KUTSNEEUW ik wil stappen.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:42 schreef dartchickie het volgende:
Ik voel me kut,..
relatie naar de filistijnen
quote:Op zondag 10 januari 2010 11:50 schreef heavenstar het volgende:
net mijn dochter gesproken ,via Skype, die in Vietnam zit voor nog 2 weken....ik mis haar....
Nou als het een uur geleden beter was kan het niet ineens heel slecht zijn nu... of er moet iets heel ergs gebeurd zijn....quote:Op zondag 10 januari 2010 17:16 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Onzeker en.. mehh gewoon ff niet zoals ik me een uur geleden voelde..
Als ze ervanuit ging dat je nog met haar zou vieren is het een behoorlijk naief kneusje, uit is uit.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:23 schreef Rens1989 het volgende:
Ik heb even een vraag omdat ik een beetje in de war ben geweest door m'n ex.
Mijn ex vriendin ging vlak voor nieuwjaar over de rooie toen ze hoorde dat ik met de jongens op stap ging op oudjaarsavond.
Het was inmiddels 2,5 maand uit en zij ging er blind van uit dat wij(vaste vriendengroep van vroeger op de middelbare school) samen nieuwjaar zouden vieren. Dit is echter NOOIT afgesproken. We hebben 2 jaar met die groep samen gevierd en die groep ligt inmiddels een beetje uit elkaar.
Denken jullie dat het een frustratie is richting mij omdat het pas uit is na een relatie van 3 jaar? Of heeft ze gelijk en vinden jullie dat ik (ondanks dat het uit is en we niks afgesproken hebben) gewoon nieuwjaar had moeten vieren met haar en de rest van de groep? Ik heb aardig wat mensen nagevraagd maar niemand had eigenlijk behoefte om met die hele groep weer te gaan...
Daarbij, vriendschap met een ex bestaat niet, of jij nu de boosdoener was of zij dat het uitging.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:26 schreef Rens1989 het volgende:
Dat zei ik ook al tegen haar. Want zij vond het de normaalste zaak van de wereld. Maar ik hou er niet van als ze mij iets verwijt wat helemaal niet klopt... Ik erger me daar een beetje aan dus...
... maar toch even vragen: wie heeft de relatie verneukt ?quote:Op zondag 10 januari 2010 17:32 schreef Rens1989 het volgende:
Daarom komen we van verschillende planeten! Hoe veel je ook aan een leuke meid kan hebben, hoe erg dat ze jou in de war kunnen brengen en voor stress zorgen...
Eerder een beetje een onverwachte opmerking die best wel gemeen overkwam.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:18 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Nou als het een uur geleden beter was kan het niet ineens heel slecht zijn nu... of er moet iets heel ergs gebeurd zijn....
Ja ik vraag het mezelf ook een beetje afquote:Op zondag 10 januari 2010 18:59 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
kan ik beter aan jou vragen
Nou het zit zo. Ik studeerde journalistiek in Tilburg en zij studeerde in Brussel... We zagen elkaar veel te weinig en ik wilde buiten m'n studie weer gaan werken omdat ik gestopt was met werken om haar nog regelmatig te zien... En volgens mij kon zij daar niet mee leven. Want zodra ik werk ging zoeken begon ze ruzie te maken etc. toen heb ik het nog een paar maanden uitgesteld maar ik wilde echt weer verdienen en toen was het gewoon niet meer gezellig... Het is niet echt verneukt, het liep niet meer lekker...quote:Op zondag 10 januari 2010 17:33 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
... maar toch even vragen: wie heeft de relatie verneukt ?
same here....quote:Op zondag 10 januari 2010 19:10 schreef Miam het volgende:
Confused.. ex gezien en dan slaan de twijfels weer toe terwijl dat niet zou moeten.
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:10 schreef Thrackan het volgende:
Net de sleutels van mn huis gehad
...maar nu op het werk...
quote:
Okay, ik hoop dat het gauw beter met je gaat. Kop op! Alles heeft een oplossing, ook als je die nu even niet ziet.quote:
quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 13:08 schreef Houniet het volgende:
Mag niet klagen.
Wattan ouwe?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:56 schreef Houniet het volgende:
Ik ben er uit, kut voor haar en voor mij maar dit is het beste. Denk ik. (..)
Ok. Sterkte d'r mee baas.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:12 schreef Houniet het volgende:
Ik ben effe in de war maat.
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:56 schreef Houniet het volgende:
Ik ben er uit, kut voor haar en voor mij maar dit is het beste. Denk ik. (..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |