quote:Op zondag 10 januari 2010 11:50 schreef heavenstar het volgende:
net mijn dochter gesproken ,via Skype, die in Vietnam zit voor nog 2 weken....ik mis haar....
Nou als het een uur geleden beter was kan het niet ineens heel slecht zijn nu... of er moet iets heel ergs gebeurd zijn....quote:Op zondag 10 januari 2010 17:16 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Onzeker en.. mehh gewoon ff niet zoals ik me een uur geleden voelde..
Als ze ervanuit ging dat je nog met haar zou vieren is het een behoorlijk naief kneusje, uit is uit.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:23 schreef Rens1989 het volgende:
Ik heb even een vraag omdat ik een beetje in de war ben geweest door m'n ex.
Mijn ex vriendin ging vlak voor nieuwjaar over de rooie toen ze hoorde dat ik met de jongens op stap ging op oudjaarsavond.
Het was inmiddels 2,5 maand uit en zij ging er blind van uit dat wij(vaste vriendengroep van vroeger op de middelbare school) samen nieuwjaar zouden vieren. Dit is echter NOOIT afgesproken. We hebben 2 jaar met die groep samen gevierd en die groep ligt inmiddels een beetje uit elkaar.
Denken jullie dat het een frustratie is richting mij omdat het pas uit is na een relatie van 3 jaar? Of heeft ze gelijk en vinden jullie dat ik (ondanks dat het uit is en we niks afgesproken hebben) gewoon nieuwjaar had moeten vieren met haar en de rest van de groep? Ik heb aardig wat mensen nagevraagd maar niemand had eigenlijk behoefte om met die hele groep weer te gaan...
Daarbij, vriendschap met een ex bestaat niet, of jij nu de boosdoener was of zij dat het uitging.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:26 schreef Rens1989 het volgende:
Dat zei ik ook al tegen haar. Want zij vond het de normaalste zaak van de wereld. Maar ik hou er niet van als ze mij iets verwijt wat helemaal niet klopt... Ik erger me daar een beetje aan dus...
... maar toch even vragen: wie heeft de relatie verneukt ?quote:Op zondag 10 januari 2010 17:32 schreef Rens1989 het volgende:
Daarom komen we van verschillende planeten! Hoe veel je ook aan een leuke meid kan hebben, hoe erg dat ze jou in de war kunnen brengen en voor stress zorgen...
Eerder een beetje een onverwachte opmerking die best wel gemeen overkwam.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:18 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Nou als het een uur geleden beter was kan het niet ineens heel slecht zijn nu... of er moet iets heel ergs gebeurd zijn....
Ja ik vraag het mezelf ook een beetje afquote:Op zondag 10 januari 2010 18:59 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
kan ik beter aan jou vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |