quote:Op maandag 4 januari 2010 16:47 schreef saaw het volgende:
Was net in het ziekenhuis voor controle [oke eigenlijk voor mn reuma maar het gaat er om of de Humira aanslaat] en mn bezinking is voor het eerst in bijna 10 jaar normaal!
Heb alitjd, sinds het begin van de reuma maar helemaal tijdens de opvlammingen van mn darmwand, een bezinking van ergens tussen de 60 en 140 gehad en nu is het 10![]()
![]()
en alle andere rooie cijfertjes (hemoglobine leukocyten trombocyten) zien er ook weer goed uit
quote:
Ga naar de Action en koop een 4 euro fleecedekentje! Warmte gegarandeert!quote:Op maandag 4 januari 2010 19:18 schreef Miam het volgende:
ik heb hele koude voeten en handen.verder alles wel.
Koop dan liever die van de zeeman, die zijn pas zacht!quote:Op maandag 4 januari 2010 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ga naar de Action en koop een 4 euro fleecedekentje! Warmte gegarandeert!![]()
En hier alles goed![]()
![]()
Nee nog niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:36 schreef Murmeli het volgende:
kut, pijn aan mn kop, kwaad, sjaggerijnig, leeg, en had ik al gezegd dat ik kwaad ben?
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:36 schreef Murmeli het volgende:
kut, pijn aan mn kop, kwaad, sjaggerijnig, leeg, en had ik al gezegd dat ik kwaad ben?
quote:
same here....quote:Op maandag 4 januari 2010 22:00 schreef Miam het volgende:
[..]
![]()
Ik ben moe. tijd om te gaan slapen. 05:00 gaat de wekker.
Same here, soort van.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:09 schreef Snepar het volgende:
Net als ik iemand uit mijn hoofd wil zetten kom ik haar met de grootste toeval steeds tegen gvd
Voel me weer kut dus
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:02 schreef Houniet het volgende:
Ik voel me goed. Beetje verliefd volgens mij.
op het kwaad na...IDEM...ohja en add: "onzeker" ...it's that time a month again.....argghh (hey, dus toch ook kwaad)...quote:Op maandag 4 januari 2010 21:36 schreef Murmeli het volgende:
heel herkenbaar toen ik ook werkzoekende was....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:16 schreef RealZeus het volgende:
Het is best prettig om wat meer tijd voor mezelf te hebben nu ik werkloos ben, maar ik word wel heel erg met mijn neus op de feiten gedrukt. Ik merk nu pas hoe weinig vrienden en bekenden ik nog heb.
Dat weet ik al een tijdje maar ik had er eerder niet zo'n last van toen ik nog werkte.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:28 schreef heavenstar het volgende:
[..]
heel herkenbaar toen ik ook werkzoekende was.......maar zo leer je wel wie je echte vrienden zijn...
![]()
![]()
![]()
is er dus alleen maar erger op gewordenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:55 schreef Bee-R34 het volgende:
best kut :s komt morgen hopelijk wel weer goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |