..in antwoord op :quote:Op maandag 4 januari 2010 13:57 schreef Litpho het volgende:
Standing on the shoulders of giants - Oasis.
quote:Op maandag 4 januari 2010 09:22 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Als je nu Google opent, valt er een appel uit de boom, ter viering van de geboortedag van Sir Isaac Newton. Een uitspraak beroemd geworden door Isaac Newton is deze: ''If I have seen further it is only by....", en dan volgt er iets, wat later bekend is geworden als albumtitel.
Welk gedeelte van de uitspraak is weggelaten?
Uhm, ja. Staat een beetje losjes zoquote:Op maandag 4 januari 2010 13:59 schreef Gambolputty het volgende:
..in antwoord op :
Maar klopt wel, Einstein.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uhm, ja. Staat een beetje losjes zo.
Inderdaad.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:58 schreef schaap001 het volgende:
Al di Meola
quote:
quote:Southwest Louisiana-based guitarist, songwriter and singeris a musician's musician. His blues slide guitar playing is distinctive and unlike anything else you've ever heard. His unorthodox guitar style comes from the manner in which he simultaneously plays slide and makes fingering movements on the fret board.
Butcan play it all, like any good recording-session musician. His distinctive guitar playing can be heard on recordings by John Hiatt, Leslie West and Mountain and many others.
quote:is a 2005 album by
.
As implied by the album name and track titles, the album's theme is's hatred for his hometown of Winnipeg, Manitoba.
Track listing
1. "Winnipeg Is A Frozen Shithole" – 4:32
2. "Winnipeg Is A Dogshit Dildo" – 3:53
3. "Winnipeg Is Fucking Over" – 6:25
4. "Winnipeg Is Steven Stapleton's Armpit" – 2:52
5. "Die Winnipeg Die Die Die Fuckers Die" – 7:01
6. "Winnipeg As Mandatory Scat Feed" – 6:49
7. "Winnie The Dog Pooh (Not Half Remix)" – 4:07
8. "Winnipeg Is A Boiling Pot Of Cranberries (Fanny Remix)" – 4:21
9. "Die Winnipeg Die Die Die Fuckers Die (Spreading The Hepatitis SKM-ETR Style)" – 5:17
quote:Drum'n'bass deviantfuses hip-hop and jazz compositional ideas with the bustling rhythms of hip-hop and jungle and the bent sonic mayhem of ambient and dub. Unlike rolling junglists such as Alex Reece and Wax Doctor, however, who draw from a softer, "cooler" brand of jazz,
aims to maintain the heat of bop and free jazz, pairing spry, galloping basslines with complex trapset orchestration and shrill, screaming horns
quote:Op maandag 4 januari 2010 17:57 schreef bartrid het volgende:
Venetian Snares
Goed gokje.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:22 schreef bukgeit het volgende:
Gokje op Amon Tobin.
Hee, aangename surprise!quote:Op maandag 4 januari 2010 19:34 schreef bartrid het volgende:
[..]
Goed gokje.
bukgeit +1
Ook verantwoordelijk voor 1 van de hardste concerten die ik ooit gezien heb.
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:27 schreef Neleos het volgende:
Pete Seeger?
Nee, het is een muzikale overeenkomst...quote:Op maandag 4 januari 2010 22:31 schreef bukgeit het volgende:
Eén of andere inductie in een hal, mausoleum of iets van dien aard?
Klopt. Ik ken alleen die van Pink Floyd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:48 schreef iggyinthehouse het volgende:
Allemaal dezelfde titel voor een nummer: One of these days
Op Harvest Moon van Neil Young staat inderdaad ook een One Of These Days... van de anderen weet ik het niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:38 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Klopt. Ik ken alleen die van Pink Floyd.
En het is weer zo'n dag...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:48 schreef iggyinthehouse het volgende:
Allemaal dezelfde titel voor een nummer: One of these days
Doe maar...quote:
ranja +1quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:35 schreef ranja het volgende:
Glenn Branca?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door schaap001 op 05-01-2010 14:43:17 ]
Kim Bendixquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:47 schreef ranja het volgende:
echte naam van King Diamond, geen tijd om te zoeken
En hij is er inmiddels (en ik heb 'm gehoordquote:October 16, 2009
to cover Pink Floyd's Dark Side of the Moon, a track-by-track reinterpretation features Henry Rollins and Peaches.
According to an L.A. Times report,are set to follow-up their 2009 album
with a full-album redo of Pink Floyd's gazillion-selling 1973 psych-rock classic Dark Side of the Moon.
version of Dark Side is a collaboration with the band Stardeath and White Dwarfs and features guest spots from Henry Rollins and Peaches. It will most probably be an iTunes-only release.
Denk vroege Sonic Youth, maar wel noisier. Ik vind het zelf wel goed eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:40 schreef ranja het volgende:
Op basis van de info, die kop ken ik niet
Muziek ook niet trouwens, heb wel eens lp's zien staan van hem met Thurston en Lee maar altijd laten staan.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:31 schreef timbob het volgende:
ik wist die van venetian snares wel....
beetje laat, maar toch.
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:56 schreef Gambolputty het volgende:
......
Het is de bedoeling dat je een vraag stelt over muziek in het algemeen en dat je mede-Fok!kers die gaan beantwoorden. Degene die hem het eerst correct beantwoordt, mag de volgende vraag stellen.
Geen idee. Fuck Buttons?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:16 schreef schaap001 het volgende:
Het is weer eens zover. Welke band nu weer?
[..]
En hij is er inmiddels (en ik heb 'm gehoord):
[ afbeelding ]
quote:
beschrijving van niksquote:is een rock- en indieband uit Oklahoma, Verenigde Staten. De band bestaat sinds 1983 en heeft 13 albums uitgebracht, als laatste in 2009 het album
. De latere cd's van
bestaan vooral uit dramatische composities of juist pop-achtige en catchy deuntjes.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:05 schreef bukgeit het volgende:
Flaming Lips denk ik. Oklahoma, 1983, catchy deuntjes, Pink Floyd... dat moet 'm zijn. Kut, ruk, amateur, hoe lang speel ik nou al mee?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:04 schreef Grobbel het volgende:
Flaming Lips... En volgens mij hebben ze die versie van DSOTM al gespeeld met hun Oud & Nieuw concert.
(en volgens heb ik min of meer dezelfde vraag twee weken geleden ook al gesteld...)
Ik ben ook meerdere malen in die valkuil gestapt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:05 schreef bukgeit het volgende:
Flaming Lips denk ik. Oklahoma, 1983, catchy deuntjes, Pink Floyd... dat moet 'm zijn. Kut, ruk, amateur, hoe lang speel ik nou al mee?
ik heb the Flaming Lips vrij hoog zitten en ik vind het album ook best te pruimen. Ik zie alleen het nut niet om on wéér DSOTM in z'n geheel te coveren. Bovendien is dit af en toe zo abstract, dat het net zo goed eigen composities hadden kunnen zijn...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:00 schreef bartrid het volgende:
Behalve die Rollins versie klinkt dat toch niet verkeerd. Nou is DSOTM samen met The Wall wel het PF album waar ik het minste mee heb en ik heb eigenlijk helemaal niks met de Flaming Lips...
Haha, wie is de Sint?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..], zo durf ik wel een foto van mezelf te plaatsen...
Elvis' sterfdatumquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..], zo durf ik wel een foto van mezelf te plaatsen...
Mijn overbuurman die voor het eerst die rol vertolkte en bloednerveus was. Maar hij deed het prima.quote:
hij ziet er best een goeie sint uit. Heb zat slechtere "hulp"sinten gezienquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn overbuurman die voor het eerst die rol vertolkte en bloednerveus was. Maar hij deed het prima.
Mw. MM werkt voor een aantal landelijke kinderdagverblijven en we hebben die dag samen een Tour de Holland gedaan langs die opvangplekken. Dodelijk vermoeiend, maar wel grappig...
Je weet het al zeker?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:41 schreef Mark het volgende:
Ik twijfelde al tussen die 2, vond 8-8 achteraf te mooi. En waarschijnlijk nog een beetje John Lennon erbij
Vrij zeker, ja.quote:
quote:
Ik zie nu ook dat hij op de 8e geboren isquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:45 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik zie nu ook dat hij op de 8e geboren is
Niet zo herkenbaar meer sinds zijn mad professor look, maar toch duidelijkquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:12 schreef bukgeit het volgende:
Devin Townsend
op de verjaardag van Madonnaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:30 schreef MadMaster het volgende:
Wie weet bijvoorbeeld nog op welke datum Elvis Presley overleed?
Ik vind het lullig als het punt niet bij jou terechtkomt, maar dat is niet precies wat ik wil horen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:10 schreef Berkery het volgende:
Uhm, lijst van gitaren die The Who meeneemt op tournee?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 07:02 schreef Berkery het volgende:
Gesneuvelde Gitaren van Pete Townshend?
Theo Maassen kan dat zo mooi zeggen: sneuvelen. 'Waarom gaan wij dood, maar sneuvelt een militair?'quote:
Hint: op de puntjes komt telkens de songtitel te staan.quote:You ain't nothing but a ...
I see a red door and I want to ...
Breaking rocks in the hot sun ...
When I'm with you baby, I go out of my head ...
Giant steps are what you take ...
This one goes out to ...
If you wanna hang out, you've got to take her out, ...
The last that ever she saw him, carried away by a ...
I can feel it coming ...
Ik kom aan 6quote:
I fought the law (and the law won) mist nogquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:03 schreef bukgeit het volgende:
hound dog
paint it black
-
i just can't get enough
walking on the moon
the one i love
>> cocaine
moonlight shadow
in the air tonight
Da's altijd het lullige bij dit soort vragenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
I fought the law (and the law won) mist nog.
Nu wilde ik Clash verbeteren naar Bobby Fuller Four, maar dat is ook al een coverquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:11 schreef bukgeit het volgende:
Tja, ik doe het zelf, en die Clash-lyric herkende ik gewoon niet. Geen probleem.
bukgeit +1quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:12 schreef bukgeit het volgende:
Aphrodite's Child
Mijn heks loopt een beetje achterover...quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:01 schreef cafca het volgende:
Een heksenhoed is natuurlijk niet plat aan één kant, MM
We hebben een winnaar!quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:01 schreef cafca het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Raven hair and ruby lips
Sparks fly from her finger tips
Echoed voices in the night
Shes a restless spirit on an endless flight'
MM's versie is weer beter waar het gaat om de kadrering, die vierkant is, in tegenstelling tot jouw rechthoekquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:01 schreef cafca het volgende:
[ afbeelding ]
2e single van een band die hierna nog vele hitsingles uitbracht.quote:She held me spellbound in the night
Dancing shadows and firelight
Crazy laughter in another
Room and she drove herself to madness
With a silver spoon
Da's gezichtsbedrog, komt door jouw breedbeeld monitorquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:27 schreef bukgeit het volgende:
[..]
MM's versie is weer beter waar het gaat om de kadrering, die vierkant is, in tegenstelling tot jouw rechthoek
Of het is het vervolg. Ship sinking after running into partially submerged witch.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:31 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Hij is wel goed
Maar dan zou het meer worden: Witch arriving too late to save a sinking ship.
Lang leve de functies van Photoshop...quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:27 schreef bukgeit het volgende:
[..]
MM's versie is weer beter waar het gaat om de kadrering, die vierkant is, in tegenstelling tot jouw rechthoek
Zeg dat nu eens 10 keer heel snel achter elkaar?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:31 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Hij is wel goed
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:33 schreef MadMaster het volgende:
Redbone - The Witch Queen Of New Orleans
Ik ben zelf nog van de Paint-generatiequote:Op woensdag 6 januari 2010 14:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lang leve de functies van Photoshop...
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:31 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Hij is wel goed
quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's een witch arriving too late to save a sinking ship
Het was meer een reactie op 'vervolgvraag' dan dat ik weet welk nummer, laat staan welke uitvoerende, het is...quote:
Je gedachte was in elk geval niet verkeerd....quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was meer een reactie op 'vervolgvraag' dan dat ik weet welk nummer, laat staan welke uitvoerende, het is...
quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:14 schreef schaap001 het volgende:
Mjah, Queen kan 't niet zijn... iets van de Eagles lijkt mij?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:50 schreef belsen het volgende:
Last resort???
Ook niet. het vervolgvraag-gehalte is veel groter.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:54 schreef lubje25 het volgende:
take it to the limit?
namens Cafcaquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:54 schreef peaceman het volgende:
Witchy women?
quote:"" is a song written and performed by Ross Bagdasarian, Sr., and released in 1958 by Liberty Records.
was in fact Bagdasarian's own voice sped up to double speed, a technique he would later exploit to create Alvin and the Chipmunks (and had also used on at least one other pre-Chipmunk song, "The Bird on My Head"). Because of this, it is often referred to (even in later compilations) as the first song by the Chipmunks; this is not precisely true. For one, only one sped-up "chipmunk" voice is featured instead of three. Furthermore, Bagdasarian insisted that it was not technically a Chipmunks song in an episode of The Alvin Show when he exclaims "I made that record once!" and Alvin responds "But not with us!" The first true song by the "group" was "The Chipmunk Song (Christmas Don't Be Late)."
Is thans nog een redelijke hit geweest, als cover zelfs een redelijk grote hit in 1999.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:01 schreef bartrid het volgende:
opgezocht, nooit van gehoord.
Gecovered door de Cartoons (even opgezocht, wist alleen nog dat ze enorme kuiven hadden)...quote:
Ik had dat nummer van Armand van Helden ook in mijn hoofd maar toen ik op internet ging zoeken op die titel, kwam ik op het nummer van de vraagquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, dat dus...![]()
Had dan de vraag gesteld m.b.t. dezelfde titel van Armand van Helden...
iggyinthehouse+1quote:Spider Murphy played the tenor saxophone,
Little Joe was blowin' on the slide trombone.
The drummer boy from Illinois went crash, boom, bang,
the whole rhythm section was the Purple Gang.
...
Op de Slide Trombone, toch?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:11 schreef iggyinthehouse het volgende:
jailhouse rock, daar werd gangster "spider murphy" genoemd
Ja, sorry, druk, druk druk... MadMaster +1quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:23 schreef MadMaster het volgende:
Duane Eddy
Brian May schaar ik onder de gitaristen, niet onder de zangers.quote:
Die neus, hequote:Op donderdag 7 januari 2010 16:42 schreef Z het volgende:
Pete Townshend?
Die is grotendeels van Brian May...quote:
Dat is ook de reden dat ik Brian May eruit wist te halen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is grotendeels van Brian May....
Niet Phil.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:57 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik Brian May eruit wist te halen.![]()
Wat de andere persoon betreft: Phil Collins?
quote:was a formally trained cellist and composer with a background in Indian classical music, and a résumé highlighted by collaborations with Allen Ginsberg and Philip Glass. His involvement in Manhattan's downtown performance scene of the '70s resulted in a long-running association with the Kitchen. The same
was also a quirky songwriter, a producer of one-shot disco singles, a founding partner of seminal hip-hop/dance label Sleeping Bag, and a principle designer of the dubby, underground club sound that bridged the gap between the disco era and the first stirrings of house and garage music. Yet, despite a career that seemed contradictory on the surface, he produced a body of work notable for its focus, integrity, and singularity.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:43 schreef ranja het volgende:
Counting Crows
Controller Controller
Cookie Crew
Cutting Crew
Corrosion of Confirmity
Christ in Concrete
Creedence Clearwater Revival
Claw Boys Claw
Charmin' Children
Civilles & Cole
Die zou ik zelf dus niet goed rekenenquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:52 schreef bukgeit het volgende:
CCC Inc.
Mee eens, die C's zijn inderdaad geen woorden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:56 schreef Mark het volgende:
[..]
Die zou ik zelf dus niet goed rekenen
Dat dusquote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:00 schreef bukgeit het volgende:
Zelfs een dubbele 11
tuurlijkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:36 schreef MadMaster het volgende:
The Fat Boys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |