quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:05 schreef bukgeit het volgende:
Flaming Lips denk ik. Oklahoma, 1983, catchy deuntjes, Pink Floyd... dat moet 'm zijn. Kut, ruk, amateur, hoe lang speel ik nou al mee?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:04 schreef Grobbel het volgende:
Flaming Lips... En volgens mij hebben ze die versie van DSOTM al gespeeld met hun Oud & Nieuw concert.
(en volgens heb ik min of meer dezelfde vraag twee weken geleden ook al gesteld...)
Ik ben ook meerdere malen in die valkuil gestapt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:05 schreef bukgeit het volgende:
Flaming Lips denk ik. Oklahoma, 1983, catchy deuntjes, Pink Floyd... dat moet 'm zijn. Kut, ruk, amateur, hoe lang speel ik nou al mee?
ik heb the Flaming Lips vrij hoog zitten en ik vind het album ook best te pruimen. Ik zie alleen het nut niet om on wéér DSOTM in z'n geheel te coveren. Bovendien is dit af en toe zo abstract, dat het net zo goed eigen composities hadden kunnen zijn...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:00 schreef bartrid het volgende:
Behalve die Rollins versie klinkt dat toch niet verkeerd. Nou is DSOTM samen met The Wall wel het PF album waar ik het minste mee heb en ik heb eigenlijk helemaal niks met de Flaming Lips...
Haha, wie is de Sint?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..], zo durf ik wel een foto van mezelf te plaatsen...
Elvis' sterfdatumquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..], zo durf ik wel een foto van mezelf te plaatsen...
Mijn overbuurman die voor het eerst die rol vertolkte en bloednerveus was. Maar hij deed het prima.quote:
hij ziet er best een goeie sint uit. Heb zat slechtere "hulp"sinten gezienquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn overbuurman die voor het eerst die rol vertolkte en bloednerveus was. Maar hij deed het prima.
Mw. MM werkt voor een aantal landelijke kinderdagverblijven en we hebben die dag samen een Tour de Holland gedaan langs die opvangplekken. Dodelijk vermoeiend, maar wel grappig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |