Haha, wie is de Sint?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..], zo durf ik wel een foto van mezelf te plaatsen...
Elvis' sterfdatumquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..], zo durf ik wel een foto van mezelf te plaatsen...
Mijn overbuurman die voor het eerst die rol vertolkte en bloednerveus was. Maar hij deed het prima.quote:
hij ziet er best een goeie sint uit. Heb zat slechtere "hulp"sinten gezienquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn overbuurman die voor het eerst die rol vertolkte en bloednerveus was. Maar hij deed het prima.
Mw. MM werkt voor een aantal landelijke kinderdagverblijven en we hebben die dag samen een Tour de Holland gedaan langs die opvangplekken. Dodelijk vermoeiend, maar wel grappig...
Je weet het al zeker?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:41 schreef Mark het volgende:
Ik twijfelde al tussen die 2, vond 8-8 achteraf te mooi. En waarschijnlijk nog een beetje John Lennon erbij
Vrij zeker, ja.quote:
quote:
Ik zie nu ook dat hij op de 8e geboren isquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:45 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik zie nu ook dat hij op de 8e geboren is
Niet zo herkenbaar meer sinds zijn mad professor look, maar toch duidelijkquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:12 schreef bukgeit het volgende:
Devin Townsend
op de verjaardag van Madonnaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:30 schreef MadMaster het volgende:
Wie weet bijvoorbeeld nog op welke datum Elvis Presley overleed?
Ik vind het lullig als het punt niet bij jou terechtkomt, maar dat is niet precies wat ik wil horen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:10 schreef Berkery het volgende:
Uhm, lijst van gitaren die The Who meeneemt op tournee?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 07:02 schreef Berkery het volgende:
Gesneuvelde Gitaren van Pete Townshend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |