En het is weer zo'n dag...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:48 schreef iggyinthehouse het volgende:
Allemaal dezelfde titel voor een nummer: One of these days
Doe maar...quote:
ranja +1quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:35 schreef ranja het volgende:
Glenn Branca?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door schaap001 op 05-01-2010 14:43:17 ]
Kim Bendixquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:47 schreef ranja het volgende:
echte naam van King Diamond, geen tijd om te zoeken
En hij is er inmiddels (en ik heb 'm gehoordquote:October 16, 2009
to cover Pink Floyd's Dark Side of the Moon, a track-by-track reinterpretation features Henry Rollins and Peaches.
According to an L.A. Times report,are set to follow-up their 2009 album
with a full-album redo of Pink Floyd's gazillion-selling 1973 psych-rock classic Dark Side of the Moon.
version of Dark Side is a collaboration with the band Stardeath and White Dwarfs and features guest spots from Henry Rollins and Peaches. It will most probably be an iTunes-only release.
Denk vroege Sonic Youth, maar wel noisier. Ik vind het zelf wel goed eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:40 schreef ranja het volgende:
Op basis van de info, die kop ken ik niet
Muziek ook niet trouwens, heb wel eens lp's zien staan van hem met Thurston en Lee maar altijd laten staan.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:31 schreef timbob het volgende:
ik wist die van venetian snares wel....
beetje laat, maar toch.
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:56 schreef Gambolputty het volgende:
......
Het is de bedoeling dat je een vraag stelt over muziek in het algemeen en dat je mede-Fok!kers die gaan beantwoorden. Degene die hem het eerst correct beantwoordt, mag de volgende vraag stellen.
Geen idee. Fuck Buttons?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:16 schreef schaap001 het volgende:
Het is weer eens zover. Welke band nu weer?
[..]
En hij is er inmiddels (en ik heb 'm gehoord):
[ afbeelding ]
quote:
beschrijving van niksquote:is een rock- en indieband uit Oklahoma, Verenigde Staten. De band bestaat sinds 1983 en heeft 13 albums uitgebracht, als laatste in 2009 het album
. De latere cd's van
bestaan vooral uit dramatische composities of juist pop-achtige en catchy deuntjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |