Nee niet perse, maar als ik dan niet uit Fase 6 kom dan is het wenselijk maar dat is nog maar 2 maal voorgekomen in mijn leven dat ik de keus gemaakt heb om gedwongen rust te nemen dmv een opname.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
bij fase zes wordt het weer een PZ opname
Nee hoor, ik had geen zin om in mijn nette schoenen door de sneeuw te baggerenquote:Op maandag 4 januari 2010 10:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Weer al een hete man (in pak ook nog)
quote:Op maandag 4 januari 2010 11:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had geen zin om in mijn nette schoenen door de sneeuw te baggeren.
ik lag zooo lekker, was vanwege snurken op zolder gaan liggen, lekker warm, niemand die me stoordequote:Op maandag 4 januari 2010 11:14 schreef -moppie- het volgende:
mogge fufr.... schaam je maar niet hoor, als ik de kans had gehad dan lag ik nu nog in bed.
Was Boeffie dan bij jou op zolder of kon ie zo hard piepen?!quote:Op maandag 4 januari 2010 11:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik lag zooo lekker, was vanwege snurken op zolder gaan liggen, lekker warm, niemand die me stoorde
werd ik om 10 uur wakker omdat Boeffie met zn poot onder de deur zat![]()
Straks ff nieuwe batterlj in de hond steken, zal onderhand wel leeg zijn
hij kon zo hard piepenquote:Op maandag 4 januari 2010 12:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Was Boeffie dan bij jou op zolder of kon ie zo hard piepen?!
En nu is het helemaal een pluizebolletjequote:Op maandag 4 januari 2010 12:39 schreef FUFR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mormel moest in bad omdat iemands hond over hem heen had gepist...
Dat deed onze hond ook altijd, dan schaam je je echt rotquote:Op maandag 4 januari 2010 12:39 schreef FUFR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mormel moest in bad omdat iemands hond over hem heen had gepist...
nog ff en dan moeten we Frits nog dankbaar zijn ookquote:Op maandag 4 januari 2010 12:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En nu is het helemaal een pluizebolletje![]()
(was het toch ergens goed voor)
Boeffie liep zelf onder Frits door op het moment supremequote:Op maandag 4 januari 2010 12:48 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat deed onze hond ook altijd, dan schaam je je echt rot
Luister, mormeltje moest zo nodig zn kop eronder duwen.... ken ik niks aan doen.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
nog ff en dan moeten we Frits nog dankbaar zijn ook
He likes gouden douchesquote:Op maandag 4 januari 2010 12:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
Boeffie liep zelf onder Frits door op het moment supreme
jouw beest moet zich leren inhouden!quote:Op maandag 4 januari 2010 12:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Luister, mormeltje moest zo nodig zn kop eronder duwen.... ken ik niks aan doen.
quote:Op maandag 4 januari 2010 12:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
Boeffie liep zelf onder Frits door op het moment supreme
ja hij was er niet bepaald blij mee. Sam wilde ermee in bad maar het leek ons toch beter het even in de keuken te doen, minder kans op verzuipen ook.quote:
mijn aanbod voor een krabpaal op 220V staat nog steedsquote:Op maandag 4 januari 2010 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
en die fabrikant van die custom-made superkrabpalen maakt niet meer customMaar het meisje van de dierenwinkel heeft mijn nummer en gaat kijken wat ze voor me kan doen
niet voor ik Fifi een flinke tik tegen het achterhoofd heb gegeven met bb's mokerquote:Op maandag 4 januari 2010 13:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
mijn aanbod voor een krabpaal op 220V staat nog steeds
Action is bijna net zo gaaf als de Timcoquote:Op maandag 4 januari 2010 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
net ff bij de action geweest, omgwtfbbq!
voor 17 euro:
- een zak vol catnipspeeltjes
- een literfles Dove badschuim
- tien koekjesvormpjes
- 6 nagellaks![]()
- 6 paar sokken
- 6 rollen plakband
- een verzwaarde plakbandrolhoudert
- 6 vetbollen voor de vogelts
- een fietsachterlicht met bewegingssensor
- setje van die handige post-it bladwijzerdingen
Je moet wel hoofdzaken van bijzaken scheiden he.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet voor ik Fifi een flinke tik tegen het achterhoofd heb gegeven met bb's moker
FUFR zoekt naar hondnipquote:Op maandag 4 januari 2010 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
eny ruikt catnip, hij loopt over de hele tafel heen te snuiven
nee, da's drie tegen 1quote:Op maandag 4 januari 2010 13:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
Je moet wel hoofdzaken van bijzaken scheiden he.
ik was eerst!
en hij heet geen Fifi
welks?quote:Op maandag 4 januari 2010 13:11 schreef bleiblei het volgende:
ik vind dit een zorgelijke ontwikkeling...
dat doet ie maar 1xquote:Op maandag 4 januari 2010 13:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wil jij graag een hond op tafel dan?
dat je de action bezoekt...quote:
nee hoor, die units staan alleen in prachtwijken en die mijd ik gewoonlijk.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat je de action bezoekt...
dat wordt een verslaafsing
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat doet ie maar 1x
hij probeert wel al op de bank te springen, ziet er heel grappig uit, aanloopje, jump en dan achterover op de grond..
jaja die kutsmoezen hoor ik ook altijd, ik ging voor zus en kwam met dit, dit en dat thuisquote:Op maandag 4 januari 2010 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, die units staan alleen in prachtwijken en die mijd ik gewoonlijk.
Ik ging er even kijken omdat ze goede zwarte nagellak zouden verkopen voor 45 cent, maar die was op, en toen ging ik rondkijks. Maar 17 euro valt best mee, ben je normaal voor alleen het achterlicht al kwijt. Die toch stuk was en vervangen moest worden.
appel is beterder!quote:Op maandag 4 januari 2010 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
leg je vetbollen neer, neemt snavelbeest 3 hapjes en gaat vervolgens weer aan de appel zitten knagen
welke nagellak ga je dan dragen? met kleine cvtjes erin?quote:Op maandag 4 januari 2010 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat was ik nog niet vergeten
Gelukkig, hoe laat?quote:Op maandag 4 januari 2010 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat was ik nog niet vergeten
deze (niet mijn eigen nagelts)quote:Op maandag 4 januari 2010 13:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
welke nagellak ga je dan dragen? met kleine cvtjes erin?
nou, ik heb het liever om 10 uur ofzo, ben je d'r eerder mee klaar en hoef je je niet de hele dag nog op te naaienquote:
ja, ik weet ook niet waarom ik dat zei. Ik ben nooit opgenaaid van tevoren eigenlijkquote:Op maandag 4 januari 2010 13:43 schreef -moppie- het volgende:
Je moet je gewoon niet opnaaien... heeft geen enkele zin.
Gewoon heel relaxed het gesprek ingaan.
Dan slaap ik tijdens het gesprek.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:45 schreef FUFR het volgende:
ja joh, rook een dikke toeter van te voren en wees relaxed, je weet het zelluf
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:45 schreef FUFR het volgende:
wehehehe, broerlief is gebeld voor zang en gitaarles en zweert nu wraak
das inderdaad beetje dom, is het wel een 'echte' broer van je?quote:Op maandag 4 januari 2010 13:46 schreef FUFR het volgende:
Stomme jongen vertelde ook al dat ik vroeg gebeld zou gaan worden, FUFR zet vannacht dus zijn telefoon uit
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
is dat die broer met die tattoo?
eigenlijk mijn halfbroerquote:Op maandag 4 januari 2010 13:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
das inderdaad beetje dom, is het wel een 'echte' broer van je?
yepquote:Op maandag 4 januari 2010 13:53 schreef -moppie- het volgende:
die van de camping?
Nee nog niet, ik laat het graag over me heen komen.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:53 schreef Inu het volgende:
Heb je wel MP al afgespeurd FUFR?
Van die inpakchips zijn veel leukerquote:Op maandag 4 januari 2010 14:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee nog niet, ik laat het graag over me heen komen.
Ik zoek trouwens nog heeel veel inpakpapier voor zijn auto
action, kost niks!quote:Op maandag 4 januari 2010 14:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee nog niet, ik laat het graag over me heen komen.
Ik zoek trouwens nog heeel veel inpakpapier voor zijn auto
heb jij zijn sleutel dan?quote:Op maandag 4 januari 2010 14:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Van die inpakchips zijn veel leukerOf pingpongballen
idd, daar ga ik straks ook naar toequote:
Je auto is stuk en je wilt de zijne even lenen? Anders een keertje op een onbewaakt moment zn sleutels confisceren?quote:Op maandag 4 januari 2010 14:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
heb jij zijn sleutel dan?
kan ook niets door brievenbus doen, heeft net als ik een buitenbus
mwah, laat ik m eerst van de week maar es inpakkenquote:Op maandag 4 januari 2010 14:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Je auto is stuk en je wilt de zijne even lenen? Anders een keertje op een onbewaakt moment zn sleutels confisceren?
en waar verstop je die kuub inpakpiepschuim dan?quote:Op maandag 4 januari 2010 14:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Je auto is stuk en je wilt de zijne even lenen? Anders een keertje op een onbewaakt moment zn sleutels confisceren?
Fuffie, je weet wat voor weer het is he.... inpakPAPIER blijft niet zo goed denk ik zo.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
mwah, laat ik m eerst van de week maar es inpakken
uiteraard ook de auto van zn vrouw
In je eigen auto die om de hoek staat? Of gewoon thuis, rij je ff naar huis en dan bel je op dattie zn auto zelf moet komen halenquote:Op maandag 4 januari 2010 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en waar verstop je die kuub inpakpiepschuim dan?
nee, da's echt niet leuk, hij moet er 's morgens achter komen, als ie naar z'n werk wilquote:Op maandag 4 januari 2010 14:29 schreef Inu het volgende:
[..]
In je eigen auto die om de hoek staat? Of gewoon thuis, rij je ff naar huis en dan bel je op dattie zn auto zelf moet komen halen
quote:Op maandag 4 januari 2010 12:39 schreef FUFR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan moet je sleutels jatten... En als het ook blijvende schade mag zijn gewoon zn deuren dichtlijmen met kit ofzoquote:Op maandag 4 januari 2010 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, da's echt niet leuk, hij moet er 's morgens achter komen, als ie naar z'n werk wil
Onze katten doen er niets mee.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
eny ruikt catnip, hij loopt over de hele tafel heen te snuiven
3 lagen wel, ik zoek een droge dag uitquote:Op maandag 4 januari 2010 14:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Fuffie, je weet wat voor weer het is he.... inpakPAPIER blijft niet zo goed denk ik zo.
inpakfolie is wel fijner vouwen, scheurt ook niet zo snel en het glimt mooiquote:Op maandag 4 januari 2010 14:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
3 lagen wel, ik zoek een droge dag uit
Maar maakt daarentegen krassen en is duur.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
inpakfolie is wel fijner vouwen, scheurt ook niet zo snel en het glimt mooi
dazzookweerzoquote:Op maandag 4 januari 2010 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
het voordeel van inpakfolie is ook dat je het niet zomaar ff van je auto gescheurd krijgt
Of vershoudfolie, plakt hendig aan elkaarquote:Op maandag 4 januari 2010 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
het voordeel van inpakfolie is ook dat je het niet zomaar ff van je auto gescheurd krijgt
jamaar da's doorzichtig, sniet leukquote:Op maandag 4 januari 2010 14:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Of vershoudfolie, plakt hendig aan elkaar
reken es uit hoeveel rollen dat kost?quote:Op maandag 4 januari 2010 14:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Of vershoudfolie, plakt hendig aan elkaar
Geld hoort geen rol te spelen bij grapjes hequote:Op maandag 4 januari 2010 14:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
reken es uit hoeveel rollen dat kost?
Gaat om een BMW 330
smorgens om 4 uur welquote:Op maandag 4 januari 2010 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar da's doorzichtig, sniet leuk
Nee, maar moet niet halverwege zonder zitten..quote:Op maandag 4 januari 2010 14:51 schreef Inu het volgende:
[..]
Geld hoort geen rol te spelen bij grapjes he
Bij de Kruidvat hadden ze altijd van die dikke rollen om pallets in te wikkelen, eentje moet wel genoeg zijn lijkt mequote:Op maandag 4 januari 2010 14:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee, maar moet niet halverwege zonder zitten..
lijkt me reuze gezellig!quote:Op maandag 4 januari 2010 14:57 schreef Inu het volgende:
Ik ben lid van een discussielijst, maar het is nu een moddergooi lijst geworden waarbij mensen persoonlijk worden aangevallen met daarbij de vraag of het wel verstandig is dat die personen verantwoordelijk zijn voor een bepaalde bibliotheek als ze zo moeten reageren op een maillijst
heb ik gezegd in het nagelstopic!quote:Op maandag 4 januari 2010 15:18 schreef amaranta het volgende:
Zeg het voortaan als je naar de action gaat
drama koninginquote:
Die gebruiken wij ook, maar vind die van der Aldi eigenlijk wel lekkerderderder.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:39 schreef amaranta het volgende:
Neebik hoef nuks meer. Mijn vati gaat het al halen. Die luierdoekjes van daar zijn super fijn
Wij gebruiken die gele dacht ik.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:50 schreef amaranta het volgende:
Ja? Dan ga ik die wel eens proberen.
( ik heb het trouwens over de groenwitte verpakking van de action)
Zijn ze daar niet voor dan?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
ja het klonk net alsof hij ze voor z'n eigen reet gebruikt
Het klonk meer alsof ie ze eet vond ik...quote:Op maandag 4 januari 2010 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
ja het klonk net alsof hij ze voor z'n eigen reet gebruikt
Goed voor de inwendige reinigingquote:Op maandag 4 januari 2010 16:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Het klonk meer alsof ie ze eet vond ik...
tevens.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Het klonk meer alsof ie ze eet vond ik...
Die Edet hebben wij ook, als plee papier Page.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
ik persoonlijk gebruik altijd deze:
[ afbeelding ]
voorafgegaan door:
[ afbeelding ]
HEt huismerk van de Super is ook prima te hachelen
Hebben wij voor Eviquote:Op maandag 4 januari 2010 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
en als bb mij anaal uitgewoond heeft smeer ik altijd dit op mijn schrale billetjes:
[ afbeelding ]
Shit, maar het ziet er verleidelijk uitquote:Op maandag 4 januari 2010 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
onder de 16 mag je ze nog niet anaal uitwonen Juup
quote:Op maandag 4 januari 2010 16:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Shit, maar het ziet er verleidelijk uit
smeren dan!quote:Op maandag 4 januari 2010 16:22 schreef amaranta het volgende:
Damn dat kunnen mijn tepeltjes wel gebruiken
quote:Op maandag 4 januari 2010 16:22 schreef amaranta het volgende:
Damn dat kunnen mijn tepeltjes wel gebruiken
hebben ze veldbedden bij jullie op kantoor?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:40 schreef bleiblei het volgende:
Woei schnee! zouden de treinen nog rijden?
Geen idee.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
en wat moeten we nu weer eten?
gisteren hebben bb en ik bij kaarslicht gegourmetwas heel gezellie!
Dat Modern Stoofpotje is erg lekkerquote:Op maandag 4 januari 2010 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
en wat moeten we nu weer eten?
gisteren hebben bb en ik bij kaarslicht gegourmetwas heel gezellie!
zaagtafel?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Geen idee.
Is mijn zaagtafel al thuis?
volgens mij heb ik ook nog zo'n zakkie liggen...quote:Op maandag 4 januari 2010 16:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat Modern Stoofpotje is erg lekkerAardappels, groente en dan tijdje laten pruttelen
lekkel, op de witlof na danquote:Op maandag 4 januari 2010 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
het wordt een ander item uit het boodschappenpakket: ovenschotel met wiplof, aardappelpuree en ham
Klaarquote:Op maandag 4 januari 2010 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij heb ik ook nog zo'n zakkie liggen...
er mot 500 gram peen en uien in! Ik heb morgen een sollicitatie!quote:Op maandag 4 januari 2010 16:52 schreef Inu het volgende:
[..]
Klaar![]()
Ik ga hem morgen ook maken voor eters. Er zijn zoveel allergiën bij mn vriendinnen dat ik blij ben als er eentje niet komtMorgen kan diegene met een melkallergie niet, dus het stoofpotje mag
pas op!quote:Op maandag 4 januari 2010 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
doe je even 10 seconden de voorraadkast open, zitten er gelijk 2 katten in
ze kunnen niet bij het eten en ik doe niet aan chorizoquote:Op maandag 4 januari 2010 16:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
pas op!
Bij ons lag er een chorizo worst in en toen was de kat dood.
quote:Op maandag 4 januari 2010 16:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
pas op!
Bij ons lag er een chorizo worst in en toen was de kat dood.
Oh, die ik had moest alleen courgette, paprika en aardappel in...quote:Op maandag 4 januari 2010 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er mot 500 gram peen en uien in! Ik heb morgen een sollicitatie!
Niet eens 1quote:Op maandag 4 januari 2010 16:58 schreef Inu het volgende:
Ik werd net voorgesteld aan mijn nieuwe collega trainees... Volgens mij heb ik contractverlenging
quote:Op maandag 4 januari 2010 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
het wordt een ander item uit het boodschappenpakket: ovenschotel met wiplof, aardappelpuree en ham
Wij hadden ooit een kat. En die had in de kelder een chorizoworst gevonden en opgegeten. Tevens had hij ook bevroren saté en een plant gegeten en dat kon zijn maag niet verwerken.quote:
je mot ze ook africhtenquote:Op maandag 4 januari 2010 17:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wij hadden ooit een kat. En die had in de kelder een chorizoworst gevonden en opgegeten. Tevens had hij ook bevroren saté en een plant gegeten en dat kon zijn maag niet verwerken.
En wat is het nu definitief geworden?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik was boodschappen doen
Maareh...klinkt goed meid
de wiplofquote:Op maandag 4 januari 2010 17:30 schreef Inu het volgende:
[..]
En wat is het nu definitief geworden?
Ben ook blijWeet alleen niet helemaal wat ik allemaal moet gaan doen, want mn omschrijving is op dit moment vliegende keep voor alle digitaliseringsprojecten.
Ik ben allang blij dat ik kan blijven en ook mee mag doen aan het traineeprogrammaquote:Op maandag 4 januari 2010 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de wiplof
en als je 't niet weet gewoon vragen
Oh jaquote:Op maandag 4 januari 2010 16:58 schreef Inu het volgende:
Ik werd net voorgesteld aan mijn nieuwe collega trainees... Volgens mij heb ik contractverlenging
quote:Op maandag 4 januari 2010 17:56 schreef amaranta het volgende:
Ohnee de toetjes machine van de Teletubbies is stuk. Ellende!!
Vette pech dan, daar trap ik dus echt niet in.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wacht maar...
PAPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA TINKYWINKYYYYYYYYY NU!!!!!
Wat een deugniet en slimme meidquote:Op maandag 4 januari 2010 19:23 schreef amaranta het volgende:
Nee, daar trap je niet in. Maar als ze op Eva lijkt, dan wordt je compleet gestoord.
Eva heeft het aanrecht ontdekt
De kraan en nu heeft ze de bak met muisjes gevonden.
Vanmorgen is dus op dr plaat gegaan omdat ze over/van de tripptrapp viel. Heb het niet zien gebeuren dus weet niet precies hoe ze viel. Maar nu heeft ze dus de leuning andersom gezet. Weet niet of ze dat bewust heeft gedaan, denk het niet.
Maar ze is dus nu muisjes aan het jatten uit de bak.
En ze wil cola (=roosvice). Ze had de dop al van de fles en was aan het inschenkendaarna een boimpje puur gedronken
jaja, grote bakkes nu, kleine hartje laterquote:Op maandag 4 januari 2010 19:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vette pech dan, daar trap ik dus echt niet in.
puurquote:Op maandag 4 januari 2010 19:23 schreef amaranta het volgende:
Nee, daar trap je niet in. Maar als ze op Eva lijkt, dan wordt je compleet gestoord.
Eva heeft het aanrecht ontdekt
De kraan en nu heeft ze de bak met muisjes gevonden.
Vanmorgen is dus op dr plaat gegaan omdat ze over/van de tripptrapp viel. Heb het niet zien gebeuren dus weet niet precies hoe ze viel. Maar nu heeft ze dus de leuning andersom gezet. Weet niet of ze dat bewust heeft gedaan, denk het niet.
Maar ze is dus nu muisjes aan het jatten uit de bak.
En ze wil cola (=roosvice). Ze had de dop al van de fles en was aan het inschenkendaarna een boimpje puur gedronken
Gelukkig ken jij mij goedquote:Op maandag 4 januari 2010 20:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
jaja, grote bakkes nu, kleine hartje later
Dat post je iedere keer weer, probeer je iets voor jezelf te vergoelijken?quote:Op maandag 4 januari 2010 20:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
jaja, grote bakkes nu, kleine hartje later
Powerrrrrrrrrrrrrrr.....quote:
Nee, nee en nee.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Al klaar met verbouwen? Al nieuws over het camera debacle? Al zwanger? Etc..
Foei, groot gelijkquote:Op maandag 4 januari 2010 21:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, nee en nee.
En de vis leeft nog en zwemt nog altijd zijwaarts.![]()
En ik heb geen zin meer in schoon en ga dus een kwartaaltje spijbelen.
Bevalt het? Die inbraak hoort trouwens bij de ontgroening.quote:
Veilig dorp.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:01 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Bevalt het? Die inbraak hoort trouwens bij de ontgroening.De eerste maand dat ik Veldhoven ben gaan wonen hebben ze eerst een auto in de fik gestoken schuin tegenover ons op de oprit en de ramen uit 9 auto's geschoten hier in de straat.(incl die van mij)
Oh, schoon moest natuurlijk school zijn.quote:
quote:
Annexerenquote:Op maandag 4 januari 2010 21:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Veldhoven moet natuurlijk wel hetzelfde niveau van veiligheid hebben als Eindhoven voordat we jullie annexeren.
We willen niet onze lang gekoesterde trofee kwijt raken na het annexeren.
Rijk... Proestquote:Op maandag 4 januari 2010 21:07 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Annexeren![]()
Gaat niet gebeuren.Wij zijn rijk jullie niet.
Die is ook nieuw voor mij.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:16 schreef bleiblei het volgende:
Ah, right...
Daar heb ik geen cijfers van.
Maareh, sinds wanneer woont die vastgoedkerel trouwens niet meer in Eindhoven?
Van de Moesdijk...
Volgens de Quote 500 was Harry wel de rijkste inwoner van Eindhoven.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:22 schreef bleiblei het volgende:
Of zijn vermogen is gekelderd.
Maar volgens Quote is Jac Adriaanse de rijkste inwoner van gemeente Eindhoven.
Gezien zijn handel (iets met benzinepompen e.d) zal die familie wel in jouw en FUFR's kringen verkeren.
Criminele familie dus?quote:Op maandag 4 januari 2010 21:22 schreef bleiblei het volgende:
Of zijn vermogen is gekelderd.
Maar volgens Quote is Jac Adriaanse de rijkste inwoner van gemeente Eindhoven.
Gezien zijn handel (iets met benzinepompen e.d) zal die familie wel in jouw en FUFR's kringen verkeren.
De kringen waar jij en FUFR in verkeren wel toch?quote:Op maandag 4 januari 2010 21:25 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Mensen die handelen en of werken zijn niet bij voorbaat crimineel Juup.
Maar hier niet meer:quote:Op maandag 4 januari 2010 21:24 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Volgens de Quote 500 was Harry wel de rijkste inwoner van Eindhoven.
We zijn igg profiteurs.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
De kringen waar jij en FUFR in verkeren wel toch?
Kut, ik sta er weer niet in dit jaarquote:Paul Hendriks
Son en Breugel, Son
Geschat vermogen: ¤15 miljoen
Met zijn Chepri Holding doet hij aan online marketing.
Zijn vermogen is nu idd minder dan 123 miljoen.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Maar hier niet meer:
http://www.quotenet.nl/ri(...)HIi58CFQIt3godclU6Cw
Ah, dat is beetje jammerquote:Op maandag 4 januari 2010 21:29 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zijn vermogen is nu idd minder dan 123 miljoen.
quote:Cees de Bruin
Wassenaar, Wassenaar
Geschat vermogen: ¤1000 miljoen
De rijkste man van Wassenaar is tegelijk ook een van de onbekendste. Cees de Bruin houdt met investeringsmaatschappij Indofin, opgericht in 1968, kantoor in vier landen en deponeert in Nederland slechts summiere jaarverslagen. Wij ramen zijn vermogen zeer grof op een miljard euro.
Ga eens zoeken naar de gemeente waar de familie Brenninckmeijer zich ophoudtquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ga eens zoeken naar de gemeente waar de familie Brenninckmeijer zich ophoudt.
Of kijk in bijv. Laren, waar Mr. de Mol resideert.
Wat is erquote:
Dat laatste.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat is er.
Het feit dat die knakker het over tweedehands huizen heeft?![]()
De TS opkijkt tegen doktoren, notarissen en ander gespuis (1910 riep, ze zijn opzoek naar ouderwetsch aanzien).
Of dat ie allerlei goedkoop tuig inhuurt die niet eens weten wat noord en zuid is, en hoe je een huis fatsoenlijk bouwt?
Ah... Ik heb dat gevoel meestal al als Fokkers roepen dat ze in Dld een pracht van een huis gaan bouwenquote:
Met het huis van Anne is het toch goed gegaan!?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah... Ik heb dat gevoel meestal al als Fokkers roepen dat ze in Dld een pracht van een huis gaan bouwen. Laat staan de ellende die erna komt
.
Ben benieuwd wat wij volgend jaar misschien gaan aantreffen als de nieuwe huurwoning wordt opgeleverd. Gelukkig hoeven wij dan niets zelf te regelen. Ga er dus ook van uit dat alles in orde zal zijn.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah... Ik heb dat gevoel meestal al als Fokkers roepen dat ze in Dld een pracht van een huis gaan bouwen. Laat staan de ellende die erna komt
.
Die hebben het mijn inziens ietsjes professioneler aangepakt voor zover ik de topics gevolgd heb,quote:Op maandag 4 januari 2010 22:06 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Met het huis van Anne is het toch goed gegaan!?
Klopt. Maar ze wonen in Duitslandquote:Op maandag 4 januari 2010 22:06 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Met het huis van Anne is het toch goed gegaan!?
dat geldt voor jou al helemaalquote:Op maandag 4 januari 2010 20:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat post je iedere keer weer, probeer je iets voor jezelf te vergoelijken?
ik heb es ergens gelezen dat de meeste criminelen niet werkenquote:Op maandag 4 januari 2010 21:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
De kringen waar jij en FUFR in verkeren wel toch?
hehe...ik zat al een uur op je te wachtenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:39 schreef -moppie- het volgende:
Zal ik deze ochtend maar weer de eerste zijn dan![]()
Goeiemorgen![]()
Ik heb er niks van gemerkt. Ik hoefde vanochtend ook niet te krabbenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hehe...ik zat al een uur op je te wachten
was het glad onderweg?
ik ook niet...was om half 6 al vertrokken ivm de verwachte drukte...stond ik om 7 uur hier al voor de deurquote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik heb er niks van gemerkt. Ik hoefde vanochtend ook niet te krabben![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ook niet...was om half 6 al vertrokken ivm de verwachte drukte...stond ik om 7 uur hier al voor de deur
nee hoor, bb is heel goed in nee zeggenquote:
Fijn om te weten SQquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ja lap zeg, heb je heftig gepoept, is het natte WC-papier op
none!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Fijn om te weten SQ![]()
Maar last van zenuwen?
Maar jij werkt wel dus die bewering klopt nietquote:Op maandag 4 januari 2010 22:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb es ergens gelezen dat de meeste criminelen niet werken
ik rust mijn koffer
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, bb is heel goed in nee zeggen
Ik ken overigens massa's ouders die hun kinderen wel gewoon grenzen op kunnen leggen, dus onmogelijk is notting
Terug lezen, zij pakt de auto.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Hoe laat mag je? En ga je dat heul end fietsen?
jij moet al huilen als je van Helmond naar Ehv moet en dan ga je me vragen of ik naar Veghel ga fietsen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Hoe laat mag je? En ga je dat heul end fietsen?
Zwaai jij even als jij voorbij S&B komt?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij moet al huilen als je van Helmond naar Ehv moet en dan ga je me vragen of ik naar Veghel ga fietsen?
Nee, ik fiets straks naar de mama en daar neem ik de auto mee
nee, ik rij wel even door de straat en dan toeter ik een paar keerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zwaai jij even als jij voorbij S&B komt?
de veilingcentrale?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:16 schreef Juup© het volgende:
Niet eens een e-mail deze ochtend(verwacht een bevestiging e-mail van een veilingbedrijf dat hetgeen waar ik op geboden heb ook toegekend is).
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:19 schreef Juup© het volgende:
Gijs is stapelgek op zonnebloempitten van zonnebloempitbrood
Ik huil al als ik van Stiphout naar Helmond moet fietsenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij moet al huilen als je van Helmond naar Ehv moet en dan ga je me vragen of ik naar Veghel ga fietsen?
Nee, ik fiets straks naar de mama en daar neem ik de auto mee
Mag ook, wij zijn dan wel naar de huisarts toe (als ik de tijden goed heb, wij gaan om 15:00 uur weg) dus ik kan niet terug toeteren of zwaaienquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik rij wel even door de straat en dan toeter ik een paar keer
Check vooral die datums ookquote:From: SQ
Sent: Tuesday, January 05, 2010 10:21:03 AM
To: huisbaas
Huisbaas,
Dus het komt er op neer dat ik weer op kan draaien voor een fout van UPC. Alsof ik niets beters te doen heb.
Maar goed, ik zal eens in mijn papieren gaan spitten om te kijken of ik die dingen uberhaupt nog terug kan vinden.
Vorige keer had je die facturen trouwens niet nodig.
Je hoort zsm. van me.
SQ
--------------------------------------------------------------------------------
From: huisbaas
To: SQ
Date: Tue, 5 Jan 2010 10:04:39 +0100
Subject: RE: UPC teveel betaald
SQ,
Ik kan deze facturen niet ophalen, omdat de toegangscode aan jou is toegekend.
Dit is ook het probleem, dat ik met UPC heb gehad inzake de facturen.
Ik heb echt de facturen nodig alvorens ik een en ander met jou ga verrekenen,
omdat ik de facturen ga verrekenen met de huurders.
Groet huisbaas
Van: SQ
Verzonden: maandag 4 januari 2010 9:36
Aan: huisbaas
Onderwerp: RE: UPC teveel betaald
Huisbaas,
Ik heb al jaren geen facturen van UPC gehad.
Die dingen kun je digitaal opvragen via de website. Aan originelen kan ik je dus net zo min helpen.
SQ
--------------------------------------------------------------------------------
From: huisbaas
To: SQ
Date: Mon, 4 Jan 2010 00:11:04 +0100
Subject: RE: UPC teveel betaald
Beste SQ,
Ik ben er nu pas uit met UPC.
Ik heb nu pas van hun een officiële factuur ontvangen over december.
Zij hebben mij meegedeeld, dat alle facturen digitaal naar jou zijn gestuurd.
Ik krijg nu copieen van de facturen over de maanden juli t/m november.
Ik zou graag van jou de originele facturen van de maanden januari t/m juni willen ontvangen,
zodat ik de verrekeningen kan doordeclareren.
Als ik alle facturen heb ontvangen kan ik de afrekening met jou afronden en het bedrag betalen.
Groet huisbaas
Van:SQ
Verzonden: maandag 13 juli 2009 17:19
Aan: huisbaas
Onderwerp: UPC teveel betaald
Urgentie: Hoog
Beste huisbaas,
Ik zou je nog laten weten wat ik van jou terug krijg aan teveel betaalde internetkosten van UPC. Het betreft de volgende bedragen:
Abonnementsgeld januari tm juni:
6 x 42,05 = 252,30
Ontvangen deelvergoeding van Pietje Puk:
6 x 16,50 = 99,00
Per saldo krijg ik dus van jou:
252,30 - 99,00 = 153,30
Zou je dit zo snel mogelijk over willen maken op mijn gironummer? Dan is hierbij alles afgewikkeld.
Alvast bedankt en groetjes,
SQ
oh mooi, ik kom rond 14:15 langs S&B dus dan kan je er nog van genietselenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mag ook, wij zijn dan wel naar de huisarts toe (als ik de tijden goed heb, wij gaan om 15:00 uur weg) dus ik kan niet terug toeteren of zwaaien
das stimmt!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik huil al als ik van Stiphout naar Helmond moet fietsenMaar dan moet je dus een autootje kopen als je wordt aangenomen?
Blerg, die zijn lelijk... Sowieso moet ik de eerste mooie Ford nog zien eigenlijk...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zij heeft het over een auto, dus minstens een Ford Mondeo
oh?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zij heeft het over een auto, dus minstens een Ford Mondeo
JOHquote:
Koop dan een dikke Mercedes ipv zo'n rammelend, lawaai makend, stinkend, oncomfortabele koekblik.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Blerg, die zijn lelijk... Sowieso moet ik de eerste mooie Ford nog zien eigenlijk...
Ik wil gewoon geen auto van na 1980
Ja, zo'n vierkante Corsa is gaafquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh?
bb is hier de dure hoor, ik ben best goeiekoop. Remember de auto's van mijn vader?
Nee een corsaatje of een fiesta is goed zat
Was ook maar een grapje aangezien jij voor jouw werk wel eens in een Frot Mondeo reedquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh?
bb is hier de dure hoor, ik ben best goeiekoop. Remember de auto's van mijn vader?
Nee een corsaatje of een fiesta is goed zat
En makkelijk en goed te onderhouden (heb er zelf een gehad). Al moet ik wel eerlijk toegeven dat de Kever ook makkelijk en goed te onderhouden is.quote:
Ik hou van koekjesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Koop dan een dikke Mercedes ipv zo'n rammelend, lawaai makend, stinkend, oncomfortabele koekblik.
met een Belgische kentekenplaatquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje aangezien jij voor jouw werk wel eens in een Frot Mondeo reed
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met een Belgische kentekenplaat
Kom je aan met je twee weken rij-ervaring, en alle weggebruikers behandelen je automatisch als een ongeciviliseerde randdebiel vanwege dat nummerbord. Trauma's zeg ik je!
quote:Kinderen Opvoeden?
Maak Snel komaf Met Lastige En Vermoeiende Problemen. Stabiliteit!
www.kinderenenopvoeding.com
Weerbaarheid "Nee is Nee"
Training voor kinderen en jongeren op school, hulpverlening e.a.
www.tulentraining.nl
Eet smakelijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
zow, ik ga ff met een fruitmaskertje in bad
er staat inderdaad op: not for consumption.quote:
Er zijn gekken zat op de wereld, ik de USA doen ze alles wat niet in de bijsluiter staat b.v.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er staat inderdaad op: not for consumption.
Like, alsof je het op je brood gaat smeren
Dat hebben wij niet nodig, niet luisteren? dan daag boeffie!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |