Blerg, die zijn lelijk... Sowieso moet ik de eerste mooie Ford nog zien eigenlijk...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zij heeft het over een auto, dus minstens een Ford Mondeo
oh?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zij heeft het over een auto, dus minstens een Ford Mondeo
JOHquote:
Koop dan een dikke Mercedes ipv zo'n rammelend, lawaai makend, stinkend, oncomfortabele koekblik.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Blerg, die zijn lelijk... Sowieso moet ik de eerste mooie Ford nog zien eigenlijk...
Ik wil gewoon geen auto van na 1980
Ja, zo'n vierkante Corsa is gaafquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh?
bb is hier de dure hoor, ik ben best goeiekoop. Remember de auto's van mijn vader?
Nee een corsaatje of een fiesta is goed zat
Was ook maar een grapje aangezien jij voor jouw werk wel eens in een Frot Mondeo reedquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh?
bb is hier de dure hoor, ik ben best goeiekoop. Remember de auto's van mijn vader?
Nee een corsaatje of een fiesta is goed zat
En makkelijk en goed te onderhouden (heb er zelf een gehad). Al moet ik wel eerlijk toegeven dat de Kever ook makkelijk en goed te onderhouden is.quote:
Ik hou van koekjesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Koop dan een dikke Mercedes ipv zo'n rammelend, lawaai makend, stinkend, oncomfortabele koekblik.
met een Belgische kentekenplaatquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje aangezien jij voor jouw werk wel eens in een Frot Mondeo reed
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met een Belgische kentekenplaat
Kom je aan met je twee weken rij-ervaring, en alle weggebruikers behandelen je automatisch als een ongeciviliseerde randdebiel vanwege dat nummerbord. Trauma's zeg ik je!
quote:Kinderen Opvoeden?
Maak Snel komaf Met Lastige En Vermoeiende Problemen. Stabiliteit!
www.kinderenenopvoeding.com
Weerbaarheid "Nee is Nee"
Training voor kinderen en jongeren op school, hulpverlening e.a.
www.tulentraining.nl
Eet smakelijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
zow, ik ga ff met een fruitmaskertje in bad
er staat inderdaad op: not for consumption.quote:
Er zijn gekken zat op de wereld, ik de USA doen ze alles wat niet in de bijsluiter staat b.v.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er staat inderdaad op: not for consumption.
Like, alsof je het op je brood gaat smeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |